Ja, de beestjes in het asiel vinden het ook vaak heerlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Britjes van mn vriendin vinden het heerlijk, als je de borstel op de grond legt, gaan ze er zelf overheen
Ah. Dat moet nog even wachten. Ik heb ze vanochtend genomen, alleen heb ik hier geen kabeltje, en áls ik die had heb ik hier geen software die het raw-formaat kan verwerken.quote:
Oh, dan wachten we, geen probleemquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah. Dat moet nog even wachten. Ik heb ze vanochtend genomen, alleen heb ik hier geen kabeltje, en áls ik die had heb ik hier geen software die het raw-formaat kan verwerken.
Ik kamde mijn cavia's en konijnen ook met een tandenborstel, onder de buik en zo. Vonden ze lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een langharige hamster, die kamde ik dan soms met een kindertandenborstel
Ach, Mia is gewoon niet zo van het aangeraakt worden. Prima, dat respecteer ik zoveel mogelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar... Opvoeding
Ik kan in het asiel alle katten zonder problemen kammen
Oh, dat is ook goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, Mia is gewoon niet zo van het aangeraakt worden. Prima, dat respecteer ik zoveel mogelijk
lol, met britten wil je dat niet, de katten borstel zit na 1 haal al helemaal vol. Als je klaar bent heb je 4 ipv 2 kattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een langharige hamster, die kamde ik dan soms met een kindertandenborstel
Goedzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, Mia is gewoon niet zo van het aangeraakt worden. Prima, dat respecteer ik zoveel mogelijk
Ik heb trouwens nog een biertje gevonden die ik jou zeker moet toedienen!quote:
Je hebt vanzelf een stel nagels op elke mogelijk plek in je lichaam. Kies maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo.Heb een hekel aan mensen die altijd maar hun kat willen optillen en knuffelen, ook al laten ze bijv. duidelijk merken dat ze dat niet willen.
Dat doe ik ook af en toe. Maar je zou haar eigenlijk dagelijks moeten borstelen en dat ga ik haar echt niet aandoen (en mezelf nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook goedMaar ik zou dus gek worden van al die haren en het dier dus maar een keer flink aanpakken
Kattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt vanzelf een stel nagels op elke mogelijk plek in je lichaam. Kies maar
Een kat moet uit zichzelf naar je toe komen. Forceren is nooit goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo.Heb een hekel aan mensen die altijd maar hun kat willen optillen en knuffelen, ook al laten ze bijv. duidelijk merken dat ze dat niet willen.
Juist. Anders had je maar een hond moeten nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kat moet uit zichzelf naar je toe komen. Forceren is nooit goed.
Welke is dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een biertje gevonden die ik jou zeker moet toedienen!Hij wordt alleen niet meer gemaakt, dus ben benieuwd of me het gaat lukken om eraan te komen.
Dat moet je ook niet doen. Als het dier aangeeft dat hij/zij het niet wil. Maar vaak moet je gewoon, ook voor het welzijn van het dier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe ik ook af en toe. Maar je zou haar eigenlijk dagelijks moeten borstelen en dat ga ik haar echt niet aandoen (en mezelf niet)
Ik wil ook bierquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een biertje gevonden die ik jou zeker moet toedienen!Hij wordt alleen niet meer gemaakt, dus ben benieuwd of me het gaat lukken om eraan te komen.
Of een lijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Juist. Anders had je maar een hond moeten nemen.
Ze verzorgt zichzelf gelukkig nog erg goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke is dat?
[..]
Dat moet je ook niet doen. Als het dier aangeeft dat hij/zij het niet wil. Maar vaak moet je gewoon, ook voor het welzijn van het dier.
Inderdaad. Het word vanzelf beloond doordat ze wel naar je toe komen als zij dat willen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Juist. Anders had je maar een hond moeten nemen.
Nou, dat ligt er ook maar aan hoor. Kennissen van mij hebben jaren Britten gehad, die gingen twee keer in het jaar naar de kapper en de rest van de tijd deden ze zelf borstelen. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, met britten wil je dat niet, de katten borstel zit na 1 haal al helemaal vol. Als je klaar bent heb je 4 ipv 2 kattenen een week later kan je weer
Aan jou zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze verzorgt zichzelf gelukkig nog erg goed
Alleen de nagels moeten wel soms echt geknipt worden, anders blijft ze steeds overal aan vast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |