Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen. Ik drink geen bier en ben het levende bewijs van het tegenovergestelde.quote:
Laag zelfbeeld, -1quote:
De vraag is eerder met wat eigenlijk niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Waar vindt een ieder zich hier heel handig in, overigens?
Daar ben ik het levende bewijs van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen.
En een hele mooie cabrioquote:
Neuh valt mee. Ben gewoon niet handigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen. Ik drink geen bier en ben het levende bewijs van het tegenovergestelde.
[..]
Laag zelfbeeld, -1
I knowwwwquote:
Hahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De vraag is eerder met wat eigenlijk niet?
Koken. Zinloze filmquotes quoten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Handig met mijn handen, dus handig met 'alles' eigenlijk welquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Chocola eten, pratenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Op dit moment ben ik handig in het opsporen van fouten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een hele goede wandelende agenda voor bepaalde mensenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over timmeren of andere knutselwerkjesKan van alles zijn.
Six degrees of Kevin Baconquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola eten, praten, six degrees of Kevin Bacon
Ik heb geen fout gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik handig in het opsporen van fouten..
Klopt, tenzij zij totaal geen idee heeft dat jij het moeilijk hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind, gezien de situatie, niet dat ik degene ben die contact moet gaan zoeken.
Jammer, zij woont dichtbij en zou mij dus goed kunnen steunen maar nu doe ik het wel met mn vrienden die ver weg wonen. Vrienden die berichten sturen als: meid sorry dat ik niet langs kan komen maar ik denk wel aan je.
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afsprakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een hele goede wandelende agenda voor bepaalde mensen
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, tenzij zij totaal geen idee heeft dat jij het moeilijk hebt.
Zeker jammer van haar, prio's stellen is een vak, blijkbaar...
Wandelende agenda nodig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afspraken
Gewoon meer drinken dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afspraken
Ik kan heel goed slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Das momenteel de enige mooie, waar ik nu mee woon/werk is een wrak
jawel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?
Nee, dat lijkt me niet inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |