Nou, happyhappyjoyjoyquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Aha, nee die kan ik vanaf hier ook niet zien
Lijkt me wel leuk trouwens om erin te zitten..
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, happyhappyjoyjoy![]()
[ afbeelding ]
Doemdenker..quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, happyhappyjoyjoy![]()
[ afbeelding ]
Ik zag gister of eergister zo'n apparaat (in Utrecht) met "Goodyear" erop. Dat was echter een blimp en geen zeppelin. Maar waarschijnlijk is er weer eens niemand die het interesseert of je de goede naam voor iets gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
boven Utrecht, een kleintje. kon niet lezen wat erop stond.
check.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag gister of eergister zo'n apparaat met "Goodyear" erop. Dat was echter een blimp en geen zeppelin. Maar waarschijnlijk is er weer eens niemand die het interesseert of je de goede naam voor iets gebruikt.
Is het nu een blimp of een zeppelin CL?!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
O hij komt weer over, Goodyear staat erop ja
Welk bier moest ik nu proeven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag gister of eergister zo'n apparaat (in Utrecht) met "Goodyear" erop. Dat was echter een blimp en geen zeppelin. Maar waarschijnlijk is er weer eens niemand die het interesseert of je de goede naam voor iets gebruikt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
Ik haat dat sowieso, mensen die denken ergens verstand van te hebben en het dan een zeppelin gaan noemen.... gebruik het juiste woord of hou gewoon je mond dicht
Ja, als ik dat nu zeg is de verrassing er wel een beetje vanaf hè.quote:
ik moest het gvd toch een naam gevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
Ik haat dat sowieso, mensen die denken ergens verstand van te hebben en het dan een zeppelin gaan noemen.... gebruik het juiste woord of hou gewoon je mond dicht
Ja wat? ik stapte al bijna in de auto.. een zeppelin zie je namelijk bijna nooit... voor een blimp hoef ik de deur niet uitquote:
Goed puntquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, als ik dat nu zeg is de verrassing er wel een beetje vanaf hè.
Ja, zulke dingen zijn van levensbelang, hoe durven ze daar onzorgvuldig mee om te springen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
Ik geloof je schat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat? ik stapte al bijna in de auto.. een zeppelin zie je namelijk bijna nooit... voor een blimp hoef ik de deur niet uit
Jij krijgt vanavond een pm met recept van me, L-E. Ik vergeet het de hele tijd...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen zijn van levensbelang, hoe durven ze daar onzorgvuldig mee om te springen!
Optimist tot in de kist!quote:
Op jouw leeftijd had ik niet anders verwacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij krijgt vanavond een pm met recept van me, L-E. Ik vergeet het de hele tijd...
Ik zag laatst een zeppelin in Duisland. Ik had je moeten bellen, dus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat? ik stapte al bijna in de auto.. een zeppelin zie je namelijk bijna nooit... voor een blimp hoef ik de deur niet uit
CL volgens mij welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moest het gvd toch een naam geven
Ik was meteen in de auto gesprongen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag laatst een zeppelin in Duisland. Ik had je moeten bellen, dus?
Maakt mij het uit, ik zit weer eens te lachen achter mn laptop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
CL volgens mij wel
of die kloot lekker mee
[..]
Oh. Als ik dat had geweten. Mooi ding wel. Je zag echt de frames nog lopen.quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had ik niet anders verwacht.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
CL volgens mij wel
of die kloot lekker mee
[..]
onthouden voor de volgende keer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Als ik dat had geweten. Mooi ding wel. Je zag echt de frames nog lopen.
fapmateriaal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef STING het volgende:
Van het kijken van Indiana Jones and the Last Crusade raak je dus opgewonden?
Watergevecht jonge!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
ff tussendoor: Die tt was die ironisch bedoelt?want je kan 'm volgens mij dubbelzinnig opvatten
![]()
Kijk, dat zijn posts waar ik iets aan hebquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je ook maar Fringe gaan kijken dan, komen ze ook in voor
Ja idd, hier in het noord- oosten zijn ze nooit zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
komt er weer zo'n vunzige westerling hoor
Haha gelukkig zijn de oosterlingen ontzettend netjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
komt er weer zo'n vunzige westerling hoor
Damn alweer telaat...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd, hier in het noord- oosten zijn ze nooit zo
fuck it geen idee waar ik ergens zit in Nl
Ik weet het verschil welquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als je me met het zien van een blimp maar gewoon met rust laat.
nee die Oostblokkers hier zijn misschien nog ergerquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha gelukkig zijn de oosterlingen ontzettend netjes
Westers snobismequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee die Oostblokkers hier zijn misschien nog erger
De TT is uiteraard zo dubbelzinnig als maar zijn kan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
ff tussendoor: Die tt was die ironisch bedoelt?want je kan 'm volgens mij dubbelzinnig opvatten
![]()
Hier nog iets meer dan twee uurquote:
Altijd toch in Singles?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De TT is uiteraard zo dubbelzinnig als maar zijn kan.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hier nog iets meer als dan twee uurBalen...
Ik ben heul geen TSquote:
Duurde ff voor ik hem snaptequote:
JUIST IK BEN ONSCHULDIG!!quote:
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JUIST IK BEN ONSCHULDIG!!
For once
Helemaal niks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Huppel; heb je al wat van die vriendin gehoord?
Lekker danquote:
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JUIST IK BEN ONSCHULDIG!!
For once
Ik vind, gezien de situatie, niet dat ik degene ben die contact moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker danHeb je inmiddels zelf aan iets laten weten?
Nee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je nu ineens een berichtje?
Dat zou dan wel weer heel toevallig zijn..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je nu ineens een berichtje?
Verwacht ik echt niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer heel toevallig zijn..
Das vaak het probleem. (Verkeerde)Andere prio's stellen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwacht ik echt niet.
Ze is nu naar dr werk als het goed is. Op haar werk heeft ze wel tijd om de hele dag met haar vriend te whatsappen enz. Prio's he
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwacht ik echt niet.
Ze is nu naar dr werk als het goed is. Op haar werk heeft ze wel tijd om de hele dag met haar vriend te whatsappen enz. Prio's he
Ik vind het prima. Heb het jaren zonder haar gedaan dus dat lukt me zo weer hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das vaak het probleem. (Verkeerde)Andere prio's stellen..
Staat Rival bij jou in de straat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ik ben aan het genieten van goed uitzicht! Er is een kerel zijn auto aan het repareren hier op de parkeerplaats en dat heeft hij vaker gedaan! Hij is echt verrekte handig. Ik vind dat mooi om naar te kijken
Die kerel, zijn auto of zijn reparatiekunsten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ik ben aan het genieten van goed uitzicht! Er is een kerel zijn auto aan het repareren hier op de parkeerplaats en dat heeft hij vaker gedaan! Hij is echt verrekte handig. Ik vind dat mooi om naar te kijken
Ja, wie weet, haha!quote:
Zo hoort het uiteraard ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Heb het jaren zonder haar gedaan dus dat lukt me zo weer hoor
Meerdere zelfsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, wie weet, haha!
Nee, die heeft een BMW, als ik het goed heb
In eerste instantie zijn reparatiekunsten, zijn auto valt ook op en hij heeft een leuke uitstraling (hoorde hem een praatje maken toenstraks).quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die kerel, zijn auto of zijn reparatiekunsten?
Wat zit de wereld toch ook mooi in elkaar. Mannen kijken graag naar vrouwen die de auto wassen en de vrouwen graag naar mannen die de auto reparerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ik ga nooit meer mn auto wassen hier op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zit de wereld toch ook mooi in elkaar. Mannen kijken graag naar vrouwen die de auto wassen en de vrouwn graag naar mannen die de auto reparen
Ja, maar zelfredzaamheid en om hulp vragen dienen wel in balans te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zo hoort het uiteraard ookZelfredzaamheid is
Hahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zit de wereld toch ook mooi in elkaar. Mannen kijken graag naar vrouwen die de auto wassen en de vrouwn graag naar mannen die de auto reparen
Handig in? Tekenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Waar vindt een ieder zich hier heel handig in, overigens?
Bier drinken! Jarenlang mee geoefend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Poe! Goeie vraag..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Oh! Daar ben ik ook wel goed in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |