Maakt mij het uit, ik zit weer eens te lachen achter mn laptop.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
CL volgens mij wel
of die kloot lekker mee
[..]
Oh. Als ik dat had geweten. Mooi ding wel. Je zag echt de frames nog lopen.quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd had ik niet anders verwacht.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
CL volgens mij wel
of die kloot lekker mee
[..]
onthouden voor de volgende keer!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Als ik dat had geweten. Mooi ding wel. Je zag echt de frames nog lopen.
fapmateriaal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef STING het volgende:
Van het kijken van Indiana Jones and the Last Crusade raak je dus opgewonden?
Watergevecht jonge!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef rubje het volgende:
ff tussendoor: Die tt was die ironisch bedoelt?want je kan 'm volgens mij dubbelzinnig opvatten
![]()
Kijk, dat zijn posts waar ik iets aan hebquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je ook maar Fringe gaan kijken dan, komen ze ook in voor
Ja idd, hier in het noord- oosten zijn ze nooit zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
komt er weer zo'n vunzige westerling hoor
Haha gelukkig zijn de oosterlingen ontzettend netjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
komt er weer zo'n vunzige westerling hoor
Damn alweer telaat...quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd, hier in het noord- oosten zijn ze nooit zo
fuck it geen idee waar ik ergens zit in Nl
Ik weet het verschil welquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Als je me met het zien van een blimp maar gewoon met rust laat.
nee die Oostblokkers hier zijn misschien nog ergerquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha gelukkig zijn de oosterlingen ontzettend netjes
Westers snobismequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee die Oostblokkers hier zijn misschien nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |