Ik doelde op het met een tandenborstel doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat ligt er ook maar aan hoor. Kennissen van mij hebben jaren Britten gehad, die gingen twee keer in het jaar naar de kapper en de rest van de tijd deden ze zelf borstelen. Niks aan de hand.
Agossiequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze verzorgt zichzelf gelukkig nog erg goed
Alleen de nagels moeten wel soms echt geknipt worden, anders blijft ze steeds overal aan vast zitten
Ja, dat is ook niet zo gek hequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde op het met een tandenborstel doenBritten moet je juist veel borstelen, zeker nu, anders worden ze gek van de hitte.
Hmm ja, daar beginnen deze ook last van te krijgen. Ze zijn ook al 11jr en je merkt wel dat ze ouder worden. Denk alleen niet dat ze zich makkelijk laten knippen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze verzorgt zichzelf gelukkig nog erg goed
Alleen de nagels moeten wel soms echt geknipt worden, anders blijft ze steeds overal aan vast zitten
klopt, ze vinden het dan ook heerlijk, dus dat scheelt. Een nat washandje vinden ze ook geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet zo gek he
En dat zeg ik. Maar als je dat dus regelmatig doet is er niks aan de hand.
Hangt er ook vanaf of het een kater is of niet. (Geholpen) katers zijn over het algemeen een stuk minder fel van poezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, daar beginnen deze ook last van te krijgen. Ze zijn ook al 11jr en je merkt wel dat ze ouder worden. Denk alleen niet dat ze zich makkelijk laten knippen.
Het is ook gewoon een kwestie van het negatieve met het positieve laten associėren als ze het niet leuk vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, ze vinden het dan ook heerlijk, dus dat scheelt. Een nat washandje vinden ze ook geweldig
Eruittrekken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Agossie
Ik had zaterdag de nagels van Slettebakje in m'n hand staan
Die van mij houd ook van aandacht, totdat ze een borstel zietquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is gewoon aandachtsgeil en dus kan je alles met haar doen want aandacht
Een van de katten heeft dat ook, echt įlles is prima. Aandacht = goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is gewoon aandachtsgeil en dus kan je alles met haar doen want aandacht
Als ze de borstel ziet gaat ze nog net niet spinnen als een katquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij houd ook van aandacht, totdat ze een borstel ziet
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze de borstel ziet gaat ze nog net niet spinnen als een kat
Dat ga ik de volgende keer ook zeker doen! Net als de tandenquote:
Aha, nee die kan ik vanaf hier ook niet zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
boven Utrecht, een kleintje. kon niet lezen wat erop stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |