iPhone. Wunderlist app. Is nog gratis ook.quote:
Die laat ie toch maar op auto's liggen. Best zonde, wel.quote:
omdat het kan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo dat?
En is de cabrio weer rijklaar?
Ik snap je niet, dus dit zal wel het sarcasme zijn dat ik nog moet leren herkennen bij je!quote:
Arme rival...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
iPhone. Wunderlist app. Is nog gratis ook.
Ja, daar heb je best een goed punt te pakken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Die laat ie toch maar op auto's liggen. Best zonde, wel.
Dit was geen sarcasme. Je quote mij en zegt dat je goed fouten herkent, dus ik nam aan een fout gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap je niet, dus dit zal wel het sarcasme zijn dat ik nog moet leren herkennen bij je!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een blije agenda van de Hemaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch met papier en zo? Bomenmoordenaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat niks boven een blije agenda van de Hema
Sukkelquote:
Naja ik merk wel of ik nog wat van haar hoor.quote:
Uhm die ga je vast wel vergeten ergens!quote:
Ok en jammer!quote:
ja maar die van de hema zijn echt briljantquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch met papier en zo? Bomenmoordenaar.
Bomenknuffelaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan want ik kan het onderschrijven noch tegenspreken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
ja maar die van de hema zijn echt briljant
wat nou sukkel? ik laat jullie gewoon zien dat er ook mensen zijn die niet zo denken. ik dus. en zo dus ook andere mensen. dan weet je dat.quote:
Jij stelt een vraag, dat betekent toch niet dat het antwoord op toepassing is van jou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit was geen sarcasme. Je quote mij en zegt dat je goed fouten herkent, dus ik nam aan een fout gemaakt te hebben.
Maar ik vind je eerlijkheid wel aandoenlijk
Ja maar jij bent man. Dat is anders. Vrouwen doen dat doorgaans wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
wat nou sukkel? ik laat jullie gewoon zien dat er ook mensen zijn die niet zo denken. ik dus. en zo dus ook andere mensen. dan weet je dat.
tis nog geen zomer ik heb geen haast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |