Daar ben ik het levende bewijs van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen.
En een hele mooie cabrioquote:
Neuh valt mee. Ben gewoon niet handigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van bier drinken word je kaal, heb ik vernomen. Ik drink geen bier en ben het levende bewijs van het tegenovergestelde.
[..]
Laag zelfbeeld, -1
I knowwwwquote:
Hahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De vraag is eerder met wat eigenlijk niet?
Koken. Zinloze filmquotes quoten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Waar vindt een ieder zich hier heel handig in, overigens?
Handig met mijn handen, dus handig met 'alles' eigenlijk welquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Chocola eten, pratenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Op dit moment ben ik handig in het opsporen van fouten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een hele goede wandelende agenda voor bepaalde mensenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over timmeren of andere knutselwerkjesKan van alles zijn.
Six degrees of Kevin Baconquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola eten, praten, six degrees of Kevin Bacon
Ik heb geen fout gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik handig in het opsporen van fouten..
Klopt, tenzij zij totaal geen idee heeft dat jij het moeilijk hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind, gezien de situatie, niet dat ik degene ben die contact moet gaan zoeken.
Jammer, zij woont dichtbij en zou mij dus goed kunnen steunen maar nu doe ik het wel met mn vrienden die ver weg wonen. Vrienden die berichten sturen als: meid sorry dat ik niet langs kan komen maar ik denk wel aan je.
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afsprakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een hele goede wandelende agenda voor bepaalde mensen
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, tenzij zij totaal geen idee heeft dat jij het moeilijk hebt.
Zeker jammer van haar, prio's stellen is een vak, blijkbaar...
Wandelende agenda nodig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afspraken
Gewoon meer drinken dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
daar ben ik echt slecht in tegenwoordig, vergeet allemaal afspraken
Ik kan heel goed slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Das momenteel de enige mooie, waar ik nu mee woon/werk is een wrak
jawel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?
Nee, dat lijkt me niet inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij toch weet dat een vriendin van je een crematie heeft gehad dan laat je toch niet vervolgens 3 dagen niks van je horen?
iPhone. Wunderlist app. Is nog gratis ook.quote:
Die laat ie toch maar op auto's liggen. Best zonde, wel.quote:
omdat het kan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo dat?
En is de cabrio weer rijklaar?
Ik snap je niet, dus dit zal wel het sarcasme zijn dat ik nog moet leren herkennen bij je!quote:
Arme rival...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
iPhone. Wunderlist app. Is nog gratis ook.
Ja, daar heb je best een goed punt te pakken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Die laat ie toch maar op auto's liggen. Best zonde, wel.
Dit was geen sarcasme. Je quote mij en zegt dat je goed fouten herkent, dus ik nam aan een fout gemaakt te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap je niet, dus dit zal wel het sarcasme zijn dat ik nog moet leren herkennen bij je!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een blije agenda van de Hemaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch met papier en zo? Bomenmoordenaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat niks boven een blije agenda van de Hema
Sukkelquote:
Naja ik merk wel of ik nog wat van haar hoor.quote:
Uhm die ga je vast wel vergeten ergens!quote:
Ok en jammer!quote:
ja maar die van de hema zijn echt briljantquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's toch met papier en zo? Bomenmoordenaar.
Bomenknuffelaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan want ik kan het onderschrijven noch tegenspreken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
ja maar die van de hema zijn echt briljant
wat nou sukkel? ik laat jullie gewoon zien dat er ook mensen zijn die niet zo denken. ik dus. en zo dus ook andere mensen. dan weet je dat.quote:
Jij stelt een vraag, dat betekent toch niet dat het antwoord op toepassing is van jou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit was geen sarcasme. Je quote mij en zegt dat je goed fouten herkent, dus ik nam aan een fout gemaakt te hebben.
Maar ik vind je eerlijkheid wel aandoenlijk
Ja maar jij bent man. Dat is anders. Vrouwen doen dat doorgaans wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
wat nou sukkel? ik laat jullie gewoon zien dat er ook mensen zijn die niet zo denken. ik dus. en zo dus ook andere mensen. dan weet je dat.
tis nog geen zomer ik heb geen haast
Dat is wel heel erg brutaal! Een beetje in de weg staan. In het bos nog wel. Snel kappen die handel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!
Niet zo raar dat ze gehaat worden! Weg met bomen!
Je moet me gewoon altijd geloven, met allesquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan want ik kan het onderschrijven noch tegenspreken.
Doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!
Niet zo raar dat ze gehaat worden! Weg met bomen!
Gewoon een nuke er op. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg brutaal! Een beetje in de weg staan. In het bos nog wel. Snel kappen die handel!
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te dodenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Naamah het volgende:
Heu! Een zeppelin boven Utrecht! Wat grappig!
Frisse lucht, hoe durven zequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ik kom uit het jaar van Taxi Driver. Wat zegt dat over mij? Gods´ lonely manquote:
Global Warming.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk vanquote:
Arme rivalquote:
Logisch welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk van
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Beslist.nl he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Perensapje minstens net zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Minstens net zo lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Perensapje minstens net zo lekker
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Als wat? Diksap?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!quote:
Weer die Duitsers?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!
MAAR HET IS NOG GEEN 2012!!11 HOE KAN DAT NOU??11!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zeppelins en helicopters zo opvallend vinden? Ik tast nog in het duister...
Dat is geen zeppelin, maar een blimpquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zeppelins en helicopters zo opvallend vinden? Ik tast nog in het duister...
En nog BMW-rijders ookquote:
ANDERE KOSMISCHE TIJDZONE WAARSCHIJNLIJK!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
MAAR HET IS NOG GEEN 2012!!11 HOE KAN DAT NOU??11!!
Ik was laatst bij de Shell, stonden politieauto's en een helicopter boven het pompstation... Ik kijk daar niet echt meer van op..quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenDat valt op, we verwachtten eigenlijk dat er iemand in de bosjes zat verstopt.
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de Shell, stonden politieauto's en een helicopter boven het pompstation... Ik kijk daar niet echt meer van op..
Hahahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijken
Ik doe een gok. En ik denk dat ik goed zit met die gok. Doorgaans zie je 't frame wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat er geen metaal skelet in zit?
Ik kijk sowieso altijd naar helikoptersquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijken
als ik ze hoor kijk ik ook wel even omhoog... maja, ik kijk naar alles wat voorbij komt of als ik iets hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso altijd naar helikopters
Als ik in Leidsche Rijn zou wonen zou ik me ook in de bosjes verstoppen uit schaamte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenDat valt op, we verwachtten eigenlijk dat er iemand in de bosjes zat verstopt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik in Leidsche Rijn zou wonen zou ik me ook in de bosjes verstoppen uit schaamte.
Dat niet. Maar aparte geluiden kijk ik toch altijd even naarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
als ik ze hoor kijk ik ook wel even omhoog... maja, ik kijk naar alles wat voorbij komt of als ik iets hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |