Die lagen er zaterdag niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef -tape- het volgende:
Zonnend in het Wilhelminapark
Ziet er goed uit.
Lekker in de buurt bij Centrum Maliebaan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vergat ik trouwens nog een zeer bekend daklozen meetingpoint; het voormalige wachthuisje van de tramhalte op het Ledig Erf.
[ afbeelding ]
Wat voor kutbrowser heb jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:38 schreef Q. het volgende:
Mn browser loopt bijna vast van dat mega-plaatje hierboven..
* Ireth werpt een blik naar benee....quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef Nielsch het volgende:
Puike OP trouwens! Vrouwen lijken ook allemaal grotere tieten te hebben met dit mooie weer!
Waarom post je een plaatje van 3,168 × 4,752? Sjiek hoor die 15MP maar resize m alsjeblieft. Mijn computer verslikt zich er ook bijna inquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vergat ik trouwens nog een zeer bekend daklozen meetingpoint; het voormalige wachthuisje van de tramhalte op het Ledig Erf.
[ afbeelding ]
+1.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef Thomass het volgende:
[..]
Waarom post je een plaatje van 3,168 × 4,752? Sjiek hoor die 15MP maar resize m alsjeblieft. Mijn computer verslikt zich er ook bijna in
Fotoshop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Blimp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Naamah het volgende:
Heu! Een zeppelin boven Utrecht! Wat grappig!
Is volgens mij al de hele week zo, vorige week woensdag was het mis in die voetgangersgang beneden, ging zowat over m'n nek en ben omgelopen via de stationshal, en maandag meurde het in de stationshal zelf ook naar stront, maar wel minder. Woensdag was het echt niet te harden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef juxtaposition het volgende:
Oef, wat een stank was er net op Utrecht CS. Blijkt dus dat ze een rioolleiding hebben geraakt met het werk van de verbouwingHet was op spoor 11/12 echt niet te harden.
Iig niet in mijn blikveld momenteel hier (richting het oosten / zuidoosten vanaf de jaarbeurs).quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Yuki het volgende:
Toen ik @ work was zag ik hem (schat ik) ter hoogte van de jaarbeurs, Transwijk, die hoek.
Weet niet waar ie nu is
Ohhh dat verklaart die stank. Wat een strontlucht hing daar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef juxtaposition het volgende:
Oef, wat een stank was er net op Utrecht CS. Blijkt dus dat ze een rioolleiding hebben geraakt met het werk van de verbouwingHet was op spoor 11/12 echt niet te harden.
in nederland vrouwen met grote tieten? das allemaal pushupquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef Nielsch het volgende:
Puike OP trouwens! Vrouwen lijken ook allemaal grotere tieten te hebben met dit mooie weer!
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Fotoshop?
Er staat Lekker Zuipen boven de bank.
Eerst zien, dan geloven. In 2006 hebben ze al een intentieverklaring getekend.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:35 schreef Nielsch het volgende:
Okee, dit vond ik wel even de moeite van het vermelden waard. Het lijkt erop alsof er nu toch echt wat gaat gebeuren bij de Jaarbeurs de komende jaren:
http://www.bouwpututrecht(...)-beweging/#more-7559
http://www.elsevier.nl/we(...)grootste-cupmaat.htmquote:Op zondag 15 mei 2011 11:37 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
in nederland vrouwen met grote tieten? das allemaal pushup
Jawel, inmiddels is het weer schoon, volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.
Ik fietste er net nog langs, nu is het er wel redelijk afgehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |