Die lagen er zaterdag niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef -tape- het volgende:
Zonnend in het Wilhelminapark
Ziet er goed uit.
Lekker in de buurt bij Centrum Maliebaan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vergat ik trouwens nog een zeer bekend daklozen meetingpoint; het voormalige wachthuisje van de tramhalte op het Ledig Erf.
[ afbeelding ]
Wat voor kutbrowser heb jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:38 schreef Q. het volgende:
Mn browser loopt bijna vast van dat mega-plaatje hierboven..
* Ireth werpt een blik naar benee....quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef Nielsch het volgende:
Puike OP trouwens! Vrouwen lijken ook allemaal grotere tieten te hebben met dit mooie weer!
Waarom post je een plaatje van 3,168 × 4,752? Sjiek hoor die 15MP maar resize m alsjeblieft. Mijn computer verslikt zich er ook bijna inquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vergat ik trouwens nog een zeer bekend daklozen meetingpoint; het voormalige wachthuisje van de tramhalte op het Ledig Erf.
[ afbeelding ]
+1.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef Thomass het volgende:
[..]
Waarom post je een plaatje van 3,168 × 4,752? Sjiek hoor die 15MP maar resize m alsjeblieft. Mijn computer verslikt zich er ook bijna in
Fotoshop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Blimp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Naamah het volgende:
Heu! Een zeppelin boven Utrecht! Wat grappig!
Is volgens mij al de hele week zo, vorige week woensdag was het mis in die voetgangersgang beneden, ging zowat over m'n nek en ben omgelopen via de stationshal, en maandag meurde het in de stationshal zelf ook naar stront, maar wel minder. Woensdag was het echt niet te harden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef juxtaposition het volgende:
Oef, wat een stank was er net op Utrecht CS. Blijkt dus dat ze een rioolleiding hebben geraakt met het werk van de verbouwingHet was op spoor 11/12 echt niet te harden.
Iig niet in mijn blikveld momenteel hier (richting het oosten / zuidoosten vanaf de jaarbeurs).quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Yuki het volgende:
Toen ik @ work was zag ik hem (schat ik) ter hoogte van de jaarbeurs, Transwijk, die hoek.
Weet niet waar ie nu is
Ohhh dat verklaart die stank. Wat een strontlucht hing daar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef juxtaposition het volgende:
Oef, wat een stank was er net op Utrecht CS. Blijkt dus dat ze een rioolleiding hebben geraakt met het werk van de verbouwingHet was op spoor 11/12 echt niet te harden.
in nederland vrouwen met grote tieten? das allemaal pushupquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef Nielsch het volgende:
Puike OP trouwens! Vrouwen lijken ook allemaal grotere tieten te hebben met dit mooie weer!
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Fotoshop?
Er staat Lekker Zuipen boven de bank.
Eerst zien, dan geloven. In 2006 hebben ze al een intentieverklaring getekend.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:35 schreef Nielsch het volgende:
Okee, dit vond ik wel even de moeite van het vermelden waard. Het lijkt erop alsof er nu toch echt wat gaat gebeuren bij de Jaarbeurs de komende jaren:
http://www.bouwpututrecht(...)-beweging/#more-7559
http://www.elsevier.nl/we(...)grootste-cupmaat.htmquote:Op zondag 15 mei 2011 11:37 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
in nederland vrouwen met grote tieten? das allemaal pushup
Jawel, inmiddels is het weer schoon, volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.
Ik fietste er net nog langs, nu is het er wel redelijk afgehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.
Er is een reden dat zelfs daar mensen wonen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef The6thgate het volgende:
Pfff begin nu langzamerhand met m'n vriendin eens richting samenwonen te gaan, maar die huurprijzenVoor de helft van het geld heb je in Leidsche Rijn zo ongeveer 1.5 - 2 keer zoveel woonruimte, maar ik wil verdorie helemaal daar niet heen!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een reden dat zelfs daar mensen wonen.
Daarom kopen als je kan!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef The6thgate het volgende:
Pfff begin nu langzamerhand met m'n vriendin eens richting samenwonen te gaan, maar die huurprijzenVoor de helft van het geld heb je in Leidsche Rijn zo ongeveer 1.5 - 2 keer zoveel woonruimte, maar ik wil verdorie helemaal daar niet heen!
Daar geldt hetzelfde voor, maar inderdaad; het is een keuze; ik betaal me blauw maar woon daardoor op loopafstand van het centrum; zou niet anders willen (daarnaast bespaar ik weer op een auto)quote:
Het wordt voor mij de eerste keer samenwonen dus ik vind het verstandiger om dan eerst even een poosje te huren dan om direct iets te kopen. Als het allemaal mooi gaat denk ik wel dat we redelijk snel iets kopen, dan is er toch beduidend meer keuze.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef Silenus het volgende:
Het is gewoon kiezen wat je belangrijker vindt.
Centrum, veel betalen en briljant leven leiden.
Of
Leidsche Rijn, weinig betalen, een zaaddodend burgerlijk bestaan hebben.
Beetje jammer alleen dat je op de Vleutenseweg gelijk vaststaat met de fiets, anders was het wel snellerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef speknek het volgende:
Leidse Rijn is ook 15min fietsen van het centrum.
"Pssst, meisje, meisje! MEISJE! MEISJE! HOERRRR! "quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grootste nadeel is alleen dat het geen fijne fiets/wandelroute is 's avonds na het uitgaan ofzo, als blond meisje.
Mijn ervaring met zuilen is door een bezoekje aan de plaatstelijk supermakt niet heel positiefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Er zijn overigens ook nog opties ertussenin. Ik woon in Zuilen, heb 140 m2, 2 eigen parkeerplaatsen, woon op steenworp afstand van Oud-Zuilen, zit in no-time midden in de natuur. Aan de andere kant zit ik met 15 minuten fietsen in de binnenstad van Utrecht.
Ik had hetzelfde kunnen uitgeven en dan zat ik net buiten het centrum, 70 a 80 m2, oude aftandse woning, geen parkeerruimte, moeilijk om kinderen te huisvesten.
dusss
Q, was jij hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
"Pssst, meisje, meisje! MEISJE! MEISJE! HOERRRR! "
Geloof me, er is een heel groot verschil tussen het Zuilen bij de Rokade (winkelcentrum, waar ik ook nog 2 jaar heb gewoond) of het Zuilen wat nog noordelijker ligt tegen Oud-Zuilen aan. Heel dat stuk is compleet gerenoveerd en uitstekend om te wonenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Mijn ervaring met zuilen is door een bezoekje aan de plaatstelijk supermakt niet heel positief
dnu.nuquote:Het college van b en w heeft gekozen voor het stapsgewijs autovrij maken van het Janskerkhof. Dat betekent dat als de gemeenteraad - na inspraak van belanghebbenden - met het plan akkoord gaat, er 65 parkeerplekken plaats gaan maken voor onder meer terrassen.
Het college had de keus uit vier verschillende scenario's, waaronder het in een keer helemaal autovrij maken van het plein. Dat zou 12 miljoen euro gaan kosten. Bijna een kwart van dat bedrag (3.720.000 euro) zou bestaan uit het wegvallen van inkomsten door het opheffen van 124 kortparkeerplekken.
De nu gekozen oplossing is de op één na goedkoopste. Het benodigde budget is 360.000 euro, waarvan 330.000 voor opheffen van 11 kortparkeerplaatsen en 30.000 euro voor de herinrichting van het deel van het plein achter de kiosken. Van de 54 belanghebbendenplaatsen worden er vijftien verplaatst. Het wegvallen van de overige plekken drukt volgens de gemeente nauwelijks op de begroting van het plan en is daarom niet meegenomen in de berekening van de kosten.
In het scenario waarvoor het college heeft gekozen staat niets over de verdere fasering van het autovrij maken van het plein. De gemeenteraad organiseert binnenkort een raadsinformatieavond over het plan. De datum daarvan is nog niet bekend.
Tja mijn woning is inderdaad oud (110 jaar om precies te zijn) maar zoals ik al zei, ik heb geen auto nodig dus ook geen parkeerplekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Blik het volgende:
Ik had hetzelfde kunnen uitgeven en dan zat ik net buiten het centrum, 70 a 80 m2, oude aftandse woning, geen parkeerruimte, moeilijk om kinderen te huisvesten.
dusss
En dan heb je ook nog het begin van Zuilen, vanaf het centrum gezien. Daar zit ik. En ik zit in een dorp op zich. Stilte, groen, vogeltjes, mooie tuin, redelijk groot huisje en binnen 5 minuten (hard fietsen) zit ik in het centrum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, er is een heel groot verschil tussen het Zuilen bij de Rokade (winkelcentrum, waar ik ook nog 2 jaar heb gewoond) of het Zuilen wat nog noordelijker ligt tegen Oud-Zuilen aan. Heel dat stuk is compleet gerenoveerd en uitstekend om te wonen
Het is per woonblok enorm verschillend in heel noord-west.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, er is een heel groot verschil tussen het Zuilen bij de Rokade (winkelcentrum, waar ik ook nog 2 jaar heb gewoond) of het Zuilen wat nog noordelijker ligt tegen Oud-Zuilen aan. Heel dat stuk is compleet gerenoveerd en uitstekend om te wonen
Mjah, zit ik ook....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is per woonblok enorm verschillend in heel noord-west.
Komt ook vooral door wel of geen koopwoningen. Bij de Rokade is het vooral sociale huurwoningen bijvoorbeeld.
Eigenlijk verder vrij weinig anders. Hele blok (alhoewel blok, 3 stratenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt niks. Gaat erom wat er nog meer zit.
Deze staat in de Westpleintunnel dus dan kan ie gewoon de tijd nemen om hem mooi neer te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:19 schreef speknek het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1366&bih=645
Lijkt wel een stencil deze keer.
okeequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef Specularium het volgende:
Ik weet wie dat doet, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Ah! Dies hier om de hoek ook geweest!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Graffiti van de bekende Utrechtse Kabouter.
Hij is wel tof ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:14 schreef Neelix het volgende:
Er is weer een nieuwe KBTR, ik heb hem nog niet live gezien, maar hij ziet er zo al geweldig uit:
[ afbeelding ]
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef Specularium het volgende:
Ik wist het niet. Volg dan ook geen voetbal en woon niet in een wijk met Turken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef nealzzz het volgende:
Kunnen die vervelende Turken even kappen met toeteren @ binnenstad... we weten nu wel dat Fenerbahce kampioen is.
Hij blijft leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
"Pssst, meisje, meisje! MEISJE! MEISJE! HOERRRR! "
ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef Specularium het volgende:
Milieuregels?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
De tram naar de Uithof is vertraagd tot 2018.Utrecht
http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/28820quote:
Slechte planning.quote:Overvolle bussen Uithof blijven
UTRECHT - Reizigers tussen Utrecht Centraal Station en De Uithof zullen nog vele jaren in overvolle bussen moeten afzien. De beloofde tram gaat niet voor 2018 rijden en niet zoals eerder gehoopt in 2015.
Over 4 jaar een tramlijn in gebruik nemen is niet reëel, zo meent Arjen Gerritsen, portefeuillehouder verkeer en vervoer van het Bestuur Regio Utrecht in het AD/UN. De BRU is verantwoordelijk voor de realisatie van de veelbesproken tramlijn.
De Utrechtse hoop om in 2015 de eerste tram naar De Uithof te laten rijden, staat zelfs verwoord in het vorig jaar gesloten collegeprogramma van D66, PvdA en Groen Links.
Maandag vergadert het BRU. De verwachting is dat de tram naar De Uithof dan aan de orde komt.
..dan zou hij namelijk hard moeten werken en tijdens zijn periode spijkers met koppen slaan. Haha wat denken ze wel niet.quote:Over 4 jaar een tramlijn in gebruik nemen is niet reëel, zo meent Arjen Gerritsen, portefeuillehouder verkeer en vervoer van het Bestuur Regio Utrecht in het AD/UN.
Ja hoor stelletje zeiklijsters zijn jullie hier zeg; mag ik jullie even wijzen op de Noord-zuidlijn? Liever van tevoren goed onderzocht dan achteraf huizen stutten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
Het kan in alle andere steden op deze wereld wel maar in Utrecht niet. Ze zijn er dan ook nog maar 5 jaar mee bezig.
Sinds begin jaren 90 iig, toen uiteindelijk uit die discussies Leefbaar Utrecht is ontstaan en als 'oplossing' uiteindelijk die mooie busbaan door de binnenstad is ontstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef okiokinl het volgende:
volgens mij hebben ze het echt al minstens 15 jaar over een tram naar de uithof...
Door al die roetuitstoot van die bussen zijn al die bouwprojecten rondom CS nu zo enorm vertraagd, er had gewoon een tram door de binnenstad gemoeten. En dat traject van de HOV om de Zuid stelt ook helemaal niets voor, dat hoeft echt niet tot 2018 te duren. Amateuristisch gepruts allemaal hier, niet te zuinig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:28 schreef zatoichi het volgende:
Haha ja die busbaanis een goed voorbeeld. Was ook zo'n project waarover heel Utrecht liep te zeiken, maar is uiteindelijk wel een oplossing geworden die werkt! :-)
Nee, dat gaat nog veel langer duren. Heeft Terwijde eigenlijk wel een busverbinding of moet alles met de trein daar? Of met de busverbinding ter hoogte van station Terwijde?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat de verbeterde verbinding met Leidsche Rijn niet zo lang op zich laat wachten
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nog veel langer duren. Heeft Terwijde eigenlijk wel een busverbinding of moet alles met de trein daar? Of met de busverbinding ter hoogte van station Terwijde?
Samengevat: je kan beter gaan fietsen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaan voor zover ik weet twee bussen die allebei twee keer per uur gaan, maar de haltes in Terwijde zijn andersDus dan staat je fiets bij de ene halte en op de terugweg neem je een andere bus (omdat je die ene gemist hebt ofzo) en dan kun je alsnog naar de andere halte lopen
En twee keer per uur een stoptrein. En die bus naar station Terwijde heeft een toeristische route.
Dat durf ik daar niet eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:54 schreef Q. het volgende:
Oplossing: niet naar buiten gaan. Zoals God het heeft bedoeld met vrouwen.
Leidsche Rijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaan voor zover ik weet twee bussen die allebei twee keer per uur gaan, maar de haltes in Terwijde zijn andersDus dan staat je fiets bij de ene halte en op de terugweg neem je een andere bus (omdat je die ene gemist hebt ofzo) en dan kun je alsnog naar de andere halte lopen
En twee keer per uur een stoptrein. En die bus naar station Terwijde heeft een toeristische route.
precies.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Door al die roetuitstoot van die bussen zijn al die bouwprojecten rondom CS nu zo enorm vertraagd, er had gewoon een tram door de binnenstad gemoeten. En dat traject van de HOV om de Zuid stelt ook helemaal niets voor, dat hoeft echt niet tot 2018 te duren. Amateuristisch gepruts allemaal hier, niet te zuinig.
Nou ja, metro... eerder een tramtunnel a la Den Haag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef okiokinl het volgende:
[..]
precies.
in t begin was er zelfs nog sprake van een metro, door de binnenstad..
Jawel, hij heeft gewoon straatkruisingen met oa de Koningsweg hoor. Het is/wordt een tram, niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:58 schreef okiokinl het volgende:
ja tis maar hoe je het wilt noemen, onze tram loopt ook niet gewoon over een straat, dus het is eigenlijk geen echte tram.
ja straat kruising, maar een tram loopt volgens mij gewoon in een straat, niet op een eigen baan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft gewoon straatkruisingen met oa de Koningsweg hoor. Het is/wordt een tram, niets meer, niets minder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tram
De definitie van een metro is dat hij geen enkele gelijkvloerse kruising mag hebben, de meeste tramlijnen in Nederland hebben tegenwoordig ook al een vrije baan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:23 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ja straat kruising, maar een tram loopt volgens mij gewoon in een straat, niet op een eigen baan.
en een metro loopt in een stadscentrum ondergronds of bovengronds, en op eigen baan?
zou ook wel tof zijn trouwens, verhoogd door de lange vie straat.
nou, uit je eigen linkje:quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
De definitie van een metro is dat hij geen enkele gelijkvloerse kruising mag hebben, de meeste tramlijnen in Nederland hebben tegenwoordig ook al een vrije baan.
enquote:Er is geen algemeen precies sluitende definitie van wat een tram is en wat het verschil met een metro of trein is
dat laatste is een redelijk goede definitie van een sneltram..quote:De metro kenmerkt zich door een hoge rijfrequentie en een grote reizigerscapaciteit en houdt zowel wat betreft snelheid als stationsafstand en gewicht van het rollend materieel het midden tussen trein en tram.
Bronquote:Utrecht wil duizenden woningen bouwen
UTRECHT - Utrecht wil op verschillende plekken in de stad zo'n zes- tot tienduizend woningen bouwen. De gemeente heeft dertien locaties op het oog en wil die eventueel samen met projectontwikkelaars bebouwen.
De gemeente heeft in het Dynamisch Stedelijk Masterplan locaties bekeken bij onder meer de Veemarkt, de Jaarbeurs en het Merwedekanaal.
Bij sommige locaties zal de komst van woningen eenvoudig gaan terwijl de gemeente denkt dat op andere plekken het nog jaren duurt voor er huizen komen. Zo moet in Leidsche Rijn eerst de asfaltfabriek weg voor woningbouw mogelijk is en staat de Rioolwaterzuivering bij Ondiep de komst van huizen daar in de weg.
De locaties voor woningen zijn mede gekozen door middel van een nieuwe manier van inspreken. Inwoners van Utrecht konden digitaal met de gemeente meepraten via een website. Deze vorm van inspraak was een idee van wethouder Harrie Bosch.
DERTIEN LOCATIES
Belastingkantoor
De gemeente wil zo snel mogelijk dat het leegstaande belastingkantoor aan de Gebrandystraat onder handen wordt genomen.
Cartesiusdriehoek
Vóór 2018 is grootschalige ontwikkeling niet mogelijk. Wel is een groot deel van het terrein en de gebouwen verhuurd. De gemeente speelt hierin een regisserende rol.
Jaarbeurskwartier
De gemeente moet dit terrein gaan ontwikkelen in het kader van de plannen rond het Stationsgebied. Dat gaat volgens de gemeente de komende vijf jaar niet gebeuren.
KPN-terrein Rubenslaan
Dit terrein komt in 2016 beschikbaar. Woningbouwvereniging SSH is de huidige eigenaar en houdt de ontwikkeling in de gaten.
Kruisvaartkwartier
Wordt door makelaars onder handen genomen. Herontwikkeling binnen vijf jaar is daarbij haalbaar.
Leeuwesteyn Zuid
Zolang de asfaltcentrale hier nog staat, zullen er geen woningen verrijzen. Mocht de fabriek ooit verhuizen dan kan er gebouwd worden. Herontwikkeling binnen vijf jaar wordt niet verwacht.
Merwedekanaalzone Noord
Voor dit gebied tussen het centrum en Kanaleneiland in wordt met het Rijk onderhandeld over de aankoop van het defensieterrein bij de Overste den Oudenkazerne. Binnen vijf jaar moet hier worden gebouwd.
Merwedekanaalzone Zuid
De gemeente heeft grond in dit gebied en werkt dus hard aan de ontwikkeling ervan. De prostitutiezone bij de Europalaan is wel een belemmering voor de komst van nieuwe woningen. De gemeente moet de komende vijf jaar actief optreden om het gebied voor nieuwbouw geschikt te maken.
Rioolwaterzuivering aan de Vecht
Op de plek van de rioolwaterzuiveringsinstallatie (RWZI) aan de Vecht tussen Ondiep en Overvecht kunnen huizen komen. Maar dan moet volgens de gemeente wel eerst de zuiveringsinstallatie weg en dat is op dit moment te duur. Herontwikkeling van het gebied zal naar mening van de gemeente binnen vijf jaar plaatsvinden.
Rotsoord
Dit gebied is al volop in ontwikkeling. De gemeente neemt een regisserende rol aan.
Spoorzone Tweede Daalsedijk
In dit gebied moet nog veel gebeuren qua sloop van gebouwen en sanering van de bodem. Tijdelijke huisvesting van studenten behoort tot de mogelijkheden. De gemeente wil stimuleren dat binnen vijf jaar het gebied flink wordt aangepakt.
Veemarkt
Binnen vijf jaar zullen hier, als het aan de gemeente ligt, waarschijnlijk woningen komen.
Welgelegen
Als het stadskantoor volgens de huidige planning in 2014 wordt opgeleverd, komen meerdere kantoorgebouwen in Welgelegen vrij. Die kunnen misschien worden herontwikeld.
Die plannen zijn al tien jaar toekomstplannen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:17 schreef Nielsch het volgende:
De toekomstplannen met betrekking tot het Jaarbeursterrein (bioscoop, theater, nieuw casino, extra (luxe) zakenhotel) gaan daar hopelijk wel bij helpen.
Eens! Maar ja, de Jaarbeurs pacht de grond waar ze op zitten voor wel 1 GULDEN per jaar per m2.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Die hele Jaarbeurs moet de stad uit, wat ligt dat ding toch onhandig.
Ik zie de Jaarbeurs ook graag liever naar een andere lokatie verdwijnen, maar dat gaat toch niet gebeuren. Dan maar het beste er van maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn buren zitten al jaren te wachten op woningbouw op het Veemarktterrein, maar goed, dat duurt al zo lang en er is nog niks concreet.
Die hele Jaarbeurs moet de stad uit, wat ligt dat ding toch onhandig.
de avondvierdaagsequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef Silenus het volgende:
Er loopt al een half uur een stoet met kinderen en fanfares door m'n straat.wtf is dit
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:40 schreef T.O.P het volgende:
In 1981 werd een pachtovereenkomst afgesloten voor 77.955 m2. Met een looptijd tot 2070. In de overeenkomst staat "De symbolische erfpachtcanon bedraagt eenhonderd gulden per kalenderjaar". Dat is dus 1,3 guldencent per m2.
Kwartiertje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:02 schreef vault_tec het volgende:
hoelang is het lopen vanaf de trein naar poppodium ekko?!
alvast bedankt,
letates
Oh wacht. Toch niet.quote:FEESTVERSTOORDERS VRIJUIT
Door Jos van Sambeek op vr, 27/05/2011 - 16:46
De politie heeft niet kunnen vaststellen, wie er verantwoordelijk was voor de mishandeling van twee meisjes tijdens een uit de hand gelopen tienerfeestje op 22 april aan de Harnaslaan in Hoograven. Het onderzoek is daarom afgesloten.
Twee meisjes van 15 en 16 jaar raakten die avond gewond. De daders waren volgens hen jongens, die over de schutting waren geklommen van de tuin waarin het feestje werd gehouden. Volgens de politie is het niet vast komen te staan dat de daders tot deze groep jongens behoorden of dat het om jongens ging, die al op het feestje aanwezig waren. De politie acht dat laatste waarschijnlijker. Ook wilde geen van de betrokkenen vertellen wie de daders precies waren. De politie meldt verder dat het vaststaat dat de daders niet tot de bekende groep probleemjongeren in de wijk behoren.
De politie verrichte op 4 mei overigens wel twee aanhouding, die in verband staan met deze zaak. Het ging toen om twee jongens, die zich schuldig hadden gemaakt aan bedreiging en mishandeling in de nasleep van de zaak.
quote:CU2030 CU2030
Koffiejunkies opgelet: binnenkort de derde Starbucks op Utrecht Centraal. Op Busstation Zuid, onder in NS hoofdgebouw
Die lui lachen zich helemaal dood om ons! Domme kazen, zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef Q. het volgende:
Het recht overwint altijd!
[..]
Oh wacht. Toch niet.Dus gewoon met een grote groep een misdaad begaan, als ze niet kunnen bewijzen wie het precies heeft gedaan gaat iedereen vrijuit.
Waar zit de tweede dan?quote:
Echt kansloos is dat..op 30 meter van de andere vestigingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook in de stationshal, waar vroeger het zitgedeelte van de Burger King was.
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:35 schreef Specularium het volgende:
Als ze nou eens een Burger King, Mac en Starbucks nieuw parkeren ergens in de buurt bij de watertoren op de straatweg. Het zou er altijd overal belachelijk druk zijn.
http://www.misdaadkaart.n(...)1-06-06_10255_846506quote:Hennepkewekerij ontmanteld
UTRECHT Op vrijdagmiddag werd omstreeks 15.00 uur in een woning aan de Koningslaan een hennepkwekerij ontmanteld.
quote:Man slaat jongetje (11) ziekenhuis in
UTRECHT - Een man heeft vrijdagmiddag aan de Edmund Eyslerstraat in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn een 11-jarige jongen zo zwaar mishandeld dat hij naar het ziekenhuis moest.
© NU.nl/Hans van Hamersveld
Volgens de politie heeft de man zich inmiddels gemeld. Hij zal snel worden gehoord.
De jongen speelde met kinderen op straat. Opeens stopte een auto en stapte de man van tussen de 35 en 40 jaar oud uit en begon op de jongen in te slaan. Buren schoten de jongen te hulp, waarop de man in zijn auto stapte en wegreed.
Maar om nou dat kind het ziekenhuis in te slaanquote:Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef speknek het volgende:
Opeens stopte een auto, ja vast.
Ons kind is zo lief, hij is zomaar zonder reden in elkaar geslagen!
Volgens mij zitten er ook wel een paar studentenwoningen, maar inderdaad ja. Misschien wel juist zodat het niet opvalt?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
http://www.misdaadkaart.n(...)1-06-06_10255_846506
Wow. Nooit gedacht dat iemand in een van de duurste straten van Utrecht een hennepkwekerij zou zetten.
Okee toegegeven, beetje drastischquote:Op maandag 6 juni 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om nou dat kind het ziekenhuis in te slaan
Twee straten verderop was dat gezeik met die terrorfamiliequote:Op maandag 6 juni 2011 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Okee toegegeven, beetje drastisch. Wel mooi stukje Terwijde als ik het zo zie, ziet er niet uit als een plek waar tokkies/schotels zijn.
dat zijn de koophuizen, de sociale huurwoningen staan niet op funda...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef speknek het volgende:
Goed punt. Apart wel dat er dan op funda alleen huizen van 3,4 tot 8 ton omheen opstaan.
Bezoek dan ook meteen de plaatselijke Riagg.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Specularium het volgende:
(Over wegpesten)
Weet je nog, 20 jaar terug?
De hele straat kende elkaar. Iedereen zei hallo tegen de hele buurt.
Touwtjes uit brievenbussen omdat het er toch geen ongewenste
bezoekers werden verwacht.
Nu moet je moeite doen om een hallo te krijgen.
En door die autistische houding is het mogelijk dat 1 familie
dit voor elkaar krijgt.
Sociale cohesie is het toverwoord. Justitie komt later wel.
Stuur dit naar al je vriende door als je ut ermee eens bent!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Specularium het volgende:
(Over wegpesten)
dit voor elkaar krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onjuist Specularium, echter geeft de Prinsenstichting wel te kennen dat je weer thuis dient te komen. Zonder toestemming van je begeleider (ongeoorloofd) wegblijven, kan niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef Specularium het volgende:
Ben jij in Utrecht geboren, Speknek?
Jennifer komt uit een AZC als ik moet gokken.
Hmm, dit is vrij relevante informatie.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onjuist Specularium, echter geeft de Prinsenstichting wel te kennen dat je weer thuis dient te komen. Zonder toestemming van je begeleider (ongeoorloofd) wegblijven, kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed een iets serieuzere reactie dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Specularium het volgende:
(Over wegpesten)
dit voor elkaar krijgt.
Nee, Gouda, en ging in Rotterdam naar de middelbare school. Sociale cohesie is mij volkomen vreemd.quote:
5000 jaar terug hadden we niet eens deurenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goed een iets serieuzere reactie dan.
Weet je nog? 40 jaar terug had je geen slot op je deur, want niemand kwam toch ooit bij iemand anders binnen.
Weet je nog? 80 jaar terug kwam niemand zijn eigen dorp uit, want wat had je ergens anders te zoeken?
Weet je nog? 3000 jaar terug zaten we ons allemaal te verbazen over enge fakkels en kampvuur.
Wat bedoel je met 'het hier van vroeger'? Terwijde? Dat was vroeger een weiland. Hoe de sociale cohesie daar was heeft niets te maken met de rest van Utrecht.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:17 schreef Specularium het volgende:
Een theatrale gechargeerde post en eentje van Speknek die ook alweer niet in de buurt
komt van het maken van een goed onderbouwd argument.
Het snappen van sociale cohesie willen verklaren door te zeggen dat je in een stad
hebt gewoond en in een andere op school zat zegt alles over hoe ontzettend je het niet begrijpt.
Je weet niks over hier van vroeger.
Daarom blijven argumenten uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
+1quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef speknek het volgende:
Als je een discussie wil moet je niet retorisch gestelde sentimetele onderbuikgevoelens halverwege de zin met enters gaan zitten afbreken, want nu komt het niet boven een Hyves krabbel uit. Een afname in sociale cohesie speelt een rol in een verloederd straatmilieu ja, maar de wijken waar nog wel grote sociale cohesie is, waar iedereen elkaar kent en met en over elkaar praat, zijn de Marokkaanse, Antilliaanse en Molukse wijken, en een enkele volksbuurt. Het moge duidelijk zijn dat er andere reden zijn voor de onveiligheid die een grotere invloed spelen hierop.
Bronquote:UTRECHT - Utrechtse vrouwen zijn de mooiste van het land. Daar is onderzoeksbureau Synovate achtergekomen in samenwerking met Holland Casino en de glossy Grazia.
Uit het onderzoek blijkt dat Utrechtse vrouwen overal verstand van hebben. Make-up, kleding houding.
En die heeft heule lekkere en heule grote loempia's!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Bij het Julianapark zit er eentje. Verder eet ik nooit Chinees.
Kam Ming op de willem van noortstraat is fijne afhaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Naamah het volgende:
Iemand nog een goeie tip voor afhaal/bezorgchinees ergens? Of is het toch allemaal een pot nat?
Gaat gewoon om een hoop babi pangang en foe yong hai enzo voor een groep mensen, niks culinairs of traditioneel chinees, maar wel fijn als het een beetje te eten is natuurlijk
Je kan er lekker van de Foe Yong Hai slobberen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef speknek het volgende:
Da's alleen voor brengen toch? Of je moet er herpes afhalen.
Iew.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan er lekker van de Foe Yong Hai slobberen...
Deze inderdaad! Zit toevallig bij mij om de hoek, maar is niet voor niets de beste op iens. Erg lekker, vooral hun specialiteiten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kam Ming op de willem van noortstraat is fijne afhaal.
De loempia Juliana is aan te raden, kost wat, maar dan krijg je wel een loempia van 30 bij 15 cm ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
Iew.
Dat je bij Julina af kan halen wist ik helemaal niet! Is ook geen woord van terug te vinden op de site. Nouja, goed om te wetenDamstraat is ook in de buurt en een optie!
Ying Bin is ook best een goeie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Naamah het volgende:
Iemand nog een goeie tip voor afhaal/bezorgchinees ergens? Of is het toch allemaal een pot nat?
Gaat gewoon om een hoop babi pangang en foe yong hai enzo voor een groep mensen, niks culinairs of traditioneel chinees, maar wel fijn als het een beetje te eten is natuurlijk
absoluut oneens dat Chinees niet tegen kan vallen. Er zit een kleine Chinees op de van Egmond kade in Zuilen. En die vond ik echt heel erg tegenvallen, bijna tegen het smakeloze aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben wel eens naar die op de Rijnlaan gegaan. Was ook wel okee. Eigenlijk valt Chinees nooit tegen. Als in, bij welke Chinees je ook gaat, je krijgt toch altijd dezelfde meuk mee waarvan je precies weet hoe die gaat smaken.
Serieus niet? Een Chinees zonder Koo Loo Yuk doet voor op voorhand af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Blik het volgende:
[..]
absoluut oneens dat Chinees niet tegen kan vallen. Er zit een kleine Chinees op de van Egmond kade in Zuilen. En die vond ik echt heel erg tegenvallen, bijna tegen het smakeloze aan.
Als je dan vervolgens naar Julianapark gaat is dat echt een wereld van verschil. Juianapark is gewoon echt heel erg lekker. Alleen erg jammer dat ze er geen koo loo yuk (of hoe je het ook spelt) hebben.
Ieeeeeeeew, foe yong hai. Daar griezel ik van.quote:
Komt ook omdat het allemaal dekmantels zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ieeeeeeeew, foe yong hai. Daar griezel ik van.
Bij veel Chinezen kun je niet met pin betalen, dat vind ik zo onhandig.
Ik zou dat niet eens zo heel gek vinden eigenlijk....quote:Op zondag 12 juni 2011 12:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Komt ook omdat het allemaal dekmantels zijn
Zou het echt een bunker zijn waar Faaleid in zit?quote:MOGELIJK EXPLOSIEF: UTRECHTSE SCHEPENBUURT HOUDT ADEM IN
Dichterbij kan de pers niet komen. Fotograaf Ramon Mosterd houdt de plek vanaf een bovenwoning in het vizier maar heeft geen internet om beelden in te zenden. Foto: Jos van Sambeek.
Al vanaf woensdagmiddag half twee is een groot deel rond het Aakplein in de Utrechtse Schepenbuurt afgezet vanwege een mogelijk explosief in een auto. Zo’n 45 woningen zijn ontruimd en de EOD doet onderzoek.
Rond half vijf was er een autodeur voorzichtig opengeknipt en is een robot ingezet om de verdachte auto te onderzoeken op explosief materiaal.
Het is vooralsnog onbekend waarom de Utrechtse politie de zaak zo serieus neemt. Burgemeester Wolfsen zit met zijn team in de commandobunker om de inzet te coördineren.
En driekwart van de rest van het forum.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kunnen we deze reeks net zo goed opdoeken.
Vorig jaar ging het niet door ivm financieringsproblemen. De jaren daarvoor zat het op verschillende locaties, oa in Vleuterweide en bij de Rode Doos.quote:
Wrong, het is GigaPANN!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef Q. het volgende:
Dit is MegaPann, dat is op verschillende locaties, ook buitenlocaties schijnt.
beschaving 2008 was erg geslaagd. dit jaar vond ik line up niet dusdanig boeiend om vanuit maastricht naar mn oude achtertuin te komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:36 schreef Nielsch het volgende:
Ben drie jaar geleden naar DeBeschaving geweest. Toen werd het inderdaad bij Vredenburg Leidsche Rijn georganiseerd. Babyshambles (van Pete Doherty) was toen geloof ik een van de acts, samen met Kaizers Orchestra, Kate Nash en Mogwai. Was best een geslaagde dag toen. Lekker weer ook. Dit jaar is het kutweer, staan er geen leuke bands en moet ik m'n keuken slopen, dus ik ben er niet.
triest. en verbazend dat die man niet zomaar een keer van zn fiets wordt gebeukt..quote:Op zondag 19 juni 2011 12:45 schreef The6thgate het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_030_het_v.html#more
Denk dat ik ook maar huisbaas ga worden. Als je d'r zo makkelijk mee weg komt
Precies. Je hoopt gewoon dat er een keer een bus over hem heenrijdt.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:08 schreef okiokinl het volgende:
[..]
triest. en verbazend dat die man niet zomaar een keer van zn fiets wordt gebeukt..
Dat zou een te fijne dood zijn voor hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Je hoopt gewoon dat er een keer een bus over hem heenrijdt.
quote:JALOERSE JONGEREN BEKOGELEN RAPPER IN KANALENEILAND
De politie heeft zondagmiddag moeten ingrijpen toen jongeren tijdens het ARK-festival de rapper Monsif bekogelden met eieren. Dat meldt DNU. Eiergooiers zouden jaloers zijn op de 14-jarige rapper omdat hun vriendinnen fan van hem zijn.
Toen de politie arriveerde keerde iedereen zich tegen de agenten. Die hanteerden de wapenstok om de jongeren te verdrijven rond de tent waar Monsif zich had teruggetrokken. Het festival werd onmiddellijk beëindigd. Ten minste twee jongeren zijn opgepakt. (deStadUtrecht.nl)
M'n vader vertelde het vanochtend inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Nielsch het volgende:
http://dnu.nu/artikel/4671-slager-pott-om-het-leven-gebracht
Tering hee, ik stap daar best vaak naar binnen. Vond die man altijd wel mooi! Zonde, wat een laffe streek zeg!
Ik lach me dood.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n vader vertelde het vanochtend inderdaad
Het is maar goed dat mijn dochter dit niet wist! Die zweept ook weg met dat gastjequote:
Ik laveer daar altijd keurig doorheen met mijn fiets...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Neelix het volgende:
Het is nu trouwens ook ontzettend feest bij de Bleekstraat. De oude brug is van het weekend weggehaald en er ligt nu een smallere nieuwe brug met een aparte brug voor fietsers en voetgangers.
De hele verkeerssituatie was bij de ochtendspits een grote chaos, hopelijk krijgen ze dat wat beter georganiseerd.
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Neelix het volgende:
Het is nu trouwens ook ontzettend feest bij de Bleekstraat. De oude brug is van het weekend weggehaald en er ligt nu een smallere nieuwe brug met een aparte brug voor fietsers en voetgangers.
De hele verkeerssituatie was bij de ochtendspits een grote chaos, hopelijk krijgen ze dat wat beter georganiseerd.
Middagpauze? Zit jij daar op het ROC ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.
Soms heb ik dat idee wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Middagpauze? Zit jij daar op het ROC ofzo?
Ik kan echt niet wachten tot ik daar ga wonen mensenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
Er cirkelt op dit moment een politiehelicopter ter hoogte van de Douwe Egbertsbrug/Leidsche Rijn/Den Hommel... Iemand iets gehoord/gezien/gelezen?
http://twitter.com/#!/search/helikopter%20Utrecht
Hoezo? Bang voor boze negers in de bosjes?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot ik daar ga wonen mensen
Waar kom je te wonen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Bang voor boze negers in de bosjes?
Wanneer is de housewarming? Dan kan ik alvast een gepanserde auto reserveren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
Zolang je geen homo bent is Terwijde vrij veilig.
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Specularium het volgende:
Dat ding vliegt al als de huishoudbeurs aan de gang is.
+100quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.
* Ireth is even druk doende een M&M omhoog te hoesten....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.
Bron: Twitterquote:Het Utrechtse SJU Jazzpodium is failliet wegens aangekondigde huurverhoging, wegvallende subsidies en te hoge druk op organisatie
quote:SJU REDT HET NIET MEER OP VARKENMARKT
Jazzpodium SJU stopt na de zomer met het programmeren van concerten aan de Utrechtse Varkenmarkt. Na 18 jaar kan het bestuur daar de zaak financieel niet meer rond krijgen. SJU sluit feitelijk nu al aan bij Muziekcentrum Vredenburg, toekomstig partner binnen het Muziekpaleis, en wijkt uit naar hun ‘kleine zaal’ de Leeuwenbergh kerk. Zeven personeelsleden verliezen hun baan.
Volgens voorzitter Paul Adriaanse, die vorig jaar Peter Vermeulen opvolgde, was de financiële situatie al zeer zorgelijk toen hij aantrad. “We konden niet meer programmeren zoals van ons verwacht mag worden. Met een huurverhoging op komst en het wegvallen van subsidies was dit de enige manier om de jazz voor Utrecht te behouden.”
SJU heeft alle besluiten in nauw overleg met subsidieverstrekker Utrecht genomen.
Zou jij, als je daar bent, eens willen kijken of ze daar ook B-potloden verkopen? Kom overal alleen HB of B-met-nog-een-cijfertje-erna tegen, maar manlief zoekt B. Daarmee tekent hij namelijk het liefst... maar om nu voor niets naar dat winkeltje te gaan.. dus als je daar eens een blik op wilt werpen als je daar eens bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Naamah het volgende:
MadoBurgemeester Reigerstraat
![]()
Niet zo fijn als midden in het centrum, maar gelukkig bestaat het nog!
Of je belt even?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou jij, als je daar bent, eens willen kijken of ze daar ook B-potloden verkopen? Kom overal alleen HB of B-met-nog-een-cijfertje-erna tegen, maar manlief zoekt B. Daarmee tekent hij namelijk het liefst... maar om nu voor niets naar dat winkeltje te gaan.. dus als je daar eens een blik op wilt werpen als je daar eens bent?
Zuipen kan overal... Dansen? Dikke Dries?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef T.O.P het volgende:
Weet iemand waar je op een dinsdag in Utrecht leuk kan stappen?
quote:
Wel de matigste van de 5.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Blik het volgende:
Dinsdag is gewoon verkapte studentenavond, dus ik denk dat dat geen enkel probleem moet zijn
Oke, kan daar dan ook wel eens kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Naamah het volgende:
Ireth, zal ik doen. Weet nog niet wanneer ik ga, Reigerstraat ligt niet echt op m'n dagelijkse routes.
Er zit trouwens een soort teken-/schilderwinkel verder op de Oudegracht, bij de Hamburgerbrug daar. Ik weet zeker dat ze daar zo'n beetje elk denkbaar soort potlood hebben.
Ja zal vast, maar ik heb er maar 2 nodig vooralsnog, en om die dan te laten verzenden is ook weer zo watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef s0k het volgende:
Sowieso dat je dat soort potloden gewoon online ergens kan bestellen.
swaak. goeie winkel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zal vast, maar ik heb er maar 2 nodig vooralsnog, en om die dan te laten verzenden is ook weer zo watIk ga gewoon eens kijken bij dat zaakje bij de Hamburgerbrug!
Er staan nu wel diverse verkeersregelaars. Het oversteken gaat nu in ieder geval een stuk sneller dan wanneer je voor dat stoplicht moet wachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.
Eens. Die verkeersregelaars laten heel regelmatig de fietsers en voetgangers gaan, wat er voor zorgt dat de doorgang onder het viaduct nog redelijk blijft. Het blijft wel klote om vanaf de catherijnesingel over te moeten steken en dan onder het viaduct door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er staan nu wel diverse verkeersregelaars. Het oversteken gaat nu in ieder geval een stuk sneller dan wanneer je voor dat stoplicht moet wachten.
Dat is toch afgesloten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Neelix het volgende:
Vanaf Ledig Erf kan je beter de Westerkade pakken en dan meteen eronderdoor.
Moest vanmorgen onverwachts in de binnenstad wezen en heb me het lazerus lopen zoeken naar Swaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Naamah het volgende:
Ireth, zal ik doen. Weet nog niet wanneer ik ga, Reigerstraat ligt niet echt op m'n dagelijkse routes.
Er zit trouwens een soort teken-/schilderwinkel verder op de Oudegracht, bij de Hamburgerbrug daar. Ik weet zeker dat ze daar zo'n beetje elk denkbaar soort potlood hebben.
Dat huis van binnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
Mooi filmpje over de beruchte huisbaas Vloet:
Die vent is echt gestoord.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moest vanmorgen onverwachts in de binnenstad wezen en heb me het lazerus lopen zoeken naar SwaakMaar gevonden! En gelijk een voorraad potloden ingeslagen
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |