Die lagen er zaterdag niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef -tape- het volgende:
Zonnend in het Wilhelminapark
Ziet er goed uit.
Lekker in de buurt bij Centrum Maliebaan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vergat ik trouwens nog een zeer bekend daklozen meetingpoint; het voormalige wachthuisje van de tramhalte op het Ledig Erf.
[ afbeelding ]
Wat voor kutbrowser heb jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:38 schreef Q. het volgende:
Mn browser loopt bijna vast van dat mega-plaatje hierboven..
* Ireth werpt een blik naar benee....quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef Nielsch het volgende:
Puike OP trouwens! Vrouwen lijken ook allemaal grotere tieten te hebben met dit mooie weer!
Waarom post je een plaatje van 3,168 × 4,752? Sjiek hoor die 15MP maar resize m alsjeblieft. Mijn computer verslikt zich er ook bijna inquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vergat ik trouwens nog een zeer bekend daklozen meetingpoint; het voormalige wachthuisje van de tramhalte op het Ledig Erf.
[ afbeelding ]
+1.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef Thomass het volgende:
[..]
Waarom post je een plaatje van 3,168 × 4,752? Sjiek hoor die 15MP maar resize m alsjeblieft. Mijn computer verslikt zich er ook bijna in
Fotoshop?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
Blimp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Naamah het volgende:
Heu! Een zeppelin boven Utrecht! Wat grappig!
Is volgens mij al de hele week zo, vorige week woensdag was het mis in die voetgangersgang beneden, ging zowat over m'n nek en ben omgelopen via de stationshal, en maandag meurde het in de stationshal zelf ook naar stront, maar wel minder. Woensdag was het echt niet te harden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef juxtaposition het volgende:
Oef, wat een stank was er net op Utrecht CS. Blijkt dus dat ze een rioolleiding hebben geraakt met het werk van de verbouwingHet was op spoor 11/12 echt niet te harden.
Iig niet in mijn blikveld momenteel hier (richting het oosten / zuidoosten vanaf de jaarbeurs).quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Yuki het volgende:
Toen ik @ work was zag ik hem (schat ik) ter hoogte van de jaarbeurs, Transwijk, die hoek.
Weet niet waar ie nu is
Ohhh dat verklaart die stank. Wat een strontlucht hing daar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef juxtaposition het volgende:
Oef, wat een stank was er net op Utrecht CS. Blijkt dus dat ze een rioolleiding hebben geraakt met het werk van de verbouwingHet was op spoor 11/12 echt niet te harden.
in nederland vrouwen met grote tieten? das allemaal pushupquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef Nielsch het volgende:
Puike OP trouwens! Vrouwen lijken ook allemaal grotere tieten te hebben met dit mooie weer!
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Fotoshop?
Er staat Lekker Zuipen boven de bank.
Eerst zien, dan geloven. In 2006 hebben ze al een intentieverklaring getekend.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:35 schreef Nielsch het volgende:
Okee, dit vond ik wel even de moeite van het vermelden waard. Het lijkt erop alsof er nu toch echt wat gaat gebeuren bij de Jaarbeurs de komende jaren:
http://www.bouwpututrecht(...)-beweging/#more-7559
http://www.elsevier.nl/we(...)grootste-cupmaat.htmquote:Op zondag 15 mei 2011 11:37 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
in nederland vrouwen met grote tieten? das allemaal pushup
Jawel, inmiddels is het weer schoon, volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.
Ik fietste er net nog langs, nu is het er wel redelijk afgehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nope, da's geen fotoshop, dat is er een paar jaar terug op gespoten en er nooit afgehaald.
Er is een reden dat zelfs daar mensen wonen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef The6thgate het volgende:
Pfff begin nu langzamerhand met m'n vriendin eens richting samenwonen te gaan, maar die huurprijzenVoor de helft van het geld heb je in Leidsche Rijn zo ongeveer 1.5 - 2 keer zoveel woonruimte, maar ik wil verdorie helemaal daar niet heen!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een reden dat zelfs daar mensen wonen.
Daarom kopen als je kan!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef The6thgate het volgende:
Pfff begin nu langzamerhand met m'n vriendin eens richting samenwonen te gaan, maar die huurprijzenVoor de helft van het geld heb je in Leidsche Rijn zo ongeveer 1.5 - 2 keer zoveel woonruimte, maar ik wil verdorie helemaal daar niet heen!
Daar geldt hetzelfde voor, maar inderdaad; het is een keuze; ik betaal me blauw maar woon daardoor op loopafstand van het centrum; zou niet anders willen (daarnaast bespaar ik weer op een auto)quote:
Het wordt voor mij de eerste keer samenwonen dus ik vind het verstandiger om dan eerst even een poosje te huren dan om direct iets te kopen. Als het allemaal mooi gaat denk ik wel dat we redelijk snel iets kopen, dan is er toch beduidend meer keuze.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef Silenus het volgende:
Het is gewoon kiezen wat je belangrijker vindt.
Centrum, veel betalen en briljant leven leiden.
Of
Leidsche Rijn, weinig betalen, een zaaddodend burgerlijk bestaan hebben.
Beetje jammer alleen dat je op de Vleutenseweg gelijk vaststaat met de fiets, anders was het wel snellerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef speknek het volgende:
Leidse Rijn is ook 15min fietsen van het centrum.
"Pssst, meisje, meisje! MEISJE! MEISJE! HOERRRR! "quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grootste nadeel is alleen dat het geen fijne fiets/wandelroute is 's avonds na het uitgaan ofzo, als blond meisje.
Mijn ervaring met zuilen is door een bezoekje aan de plaatstelijk supermakt niet heel positiefquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Er zijn overigens ook nog opties ertussenin. Ik woon in Zuilen, heb 140 m2, 2 eigen parkeerplaatsen, woon op steenworp afstand van Oud-Zuilen, zit in no-time midden in de natuur. Aan de andere kant zit ik met 15 minuten fietsen in de binnenstad van Utrecht.
Ik had hetzelfde kunnen uitgeven en dan zat ik net buiten het centrum, 70 a 80 m2, oude aftandse woning, geen parkeerruimte, moeilijk om kinderen te huisvesten.
dusss
Q, was jij hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
"Pssst, meisje, meisje! MEISJE! MEISJE! HOERRRR! "
Geloof me, er is een heel groot verschil tussen het Zuilen bij de Rokade (winkelcentrum, waar ik ook nog 2 jaar heb gewoond) of het Zuilen wat nog noordelijker ligt tegen Oud-Zuilen aan. Heel dat stuk is compleet gerenoveerd en uitstekend om te wonenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Mijn ervaring met zuilen is door een bezoekje aan de plaatstelijk supermakt niet heel positief
dnu.nuquote:Het college van b en w heeft gekozen voor het stapsgewijs autovrij maken van het Janskerkhof. Dat betekent dat als de gemeenteraad - na inspraak van belanghebbenden - met het plan akkoord gaat, er 65 parkeerplekken plaats gaan maken voor onder meer terrassen.
Het college had de keus uit vier verschillende scenario's, waaronder het in een keer helemaal autovrij maken van het plein. Dat zou 12 miljoen euro gaan kosten. Bijna een kwart van dat bedrag (3.720.000 euro) zou bestaan uit het wegvallen van inkomsten door het opheffen van 124 kortparkeerplekken.
De nu gekozen oplossing is de op één na goedkoopste. Het benodigde budget is 360.000 euro, waarvan 330.000 voor opheffen van 11 kortparkeerplaatsen en 30.000 euro voor de herinrichting van het deel van het plein achter de kiosken. Van de 54 belanghebbendenplaatsen worden er vijftien verplaatst. Het wegvallen van de overige plekken drukt volgens de gemeente nauwelijks op de begroting van het plan en is daarom niet meegenomen in de berekening van de kosten.
In het scenario waarvoor het college heeft gekozen staat niets over de verdere fasering van het autovrij maken van het plein. De gemeenteraad organiseert binnenkort een raadsinformatieavond over het plan. De datum daarvan is nog niet bekend.
Tja mijn woning is inderdaad oud (110 jaar om precies te zijn) maar zoals ik al zei, ik heb geen auto nodig dus ook geen parkeerplekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Blik het volgende:
Ik had hetzelfde kunnen uitgeven en dan zat ik net buiten het centrum, 70 a 80 m2, oude aftandse woning, geen parkeerruimte, moeilijk om kinderen te huisvesten.
dusss
En dan heb je ook nog het begin van Zuilen, vanaf het centrum gezien. Daar zit ik. En ik zit in een dorp op zich. Stilte, groen, vogeltjes, mooie tuin, redelijk groot huisje en binnen 5 minuten (hard fietsen) zit ik in het centrum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, er is een heel groot verschil tussen het Zuilen bij de Rokade (winkelcentrum, waar ik ook nog 2 jaar heb gewoond) of het Zuilen wat nog noordelijker ligt tegen Oud-Zuilen aan. Heel dat stuk is compleet gerenoveerd en uitstekend om te wonen
Het is per woonblok enorm verschillend in heel noord-west.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, er is een heel groot verschil tussen het Zuilen bij de Rokade (winkelcentrum, waar ik ook nog 2 jaar heb gewoond) of het Zuilen wat nog noordelijker ligt tegen Oud-Zuilen aan. Heel dat stuk is compleet gerenoveerd en uitstekend om te wonen
Mjah, zit ik ook....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is per woonblok enorm verschillend in heel noord-west.
Komt ook vooral door wel of geen koopwoningen. Bij de Rokade is het vooral sociale huurwoningen bijvoorbeeld.
Eigenlijk verder vrij weinig anders. Hele blok (alhoewel blok, 3 stratenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt niks. Gaat erom wat er nog meer zit.
Deze staat in de Westpleintunnel dus dan kan ie gewoon de tijd nemen om hem mooi neer te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:19 schreef speknek het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1366&bih=645
Lijkt wel een stencil deze keer.
okeequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef Specularium het volgende:
Ik weet wie dat doet, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Ah! Dies hier om de hoek ook geweest!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Graffiti van de bekende Utrechtse Kabouter.
Hij is wel tof ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:14 schreef Neelix het volgende:
Er is weer een nieuwe KBTR, ik heb hem nog niet live gezien, maar hij ziet er zo al geweldig uit:
[ afbeelding ]
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef Specularium het volgende:
Ik wist het niet. Volg dan ook geen voetbal en woon niet in een wijk met Turken.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef nealzzz het volgende:
Kunnen die vervelende Turken even kappen met toeteren @ binnenstad... we weten nu wel dat Fenerbahce kampioen is.
Hij blijft leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
"Pssst, meisje, meisje! MEISJE! MEISJE! HOERRRR! "
ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef Specularium het volgende:
Milieuregels?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:37 schreef Q. het volgende:
De tram naar de Uithof is vertraagd tot 2018.Utrecht
http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/28820quote:
Slechte planning.quote:Overvolle bussen Uithof blijven
UTRECHT - Reizigers tussen Utrecht Centraal Station en De Uithof zullen nog vele jaren in overvolle bussen moeten afzien. De beloofde tram gaat niet voor 2018 rijden en niet zoals eerder gehoopt in 2015.
Over 4 jaar een tramlijn in gebruik nemen is niet reëel, zo meent Arjen Gerritsen, portefeuillehouder verkeer en vervoer van het Bestuur Regio Utrecht in het AD/UN. De BRU is verantwoordelijk voor de realisatie van de veelbesproken tramlijn.
De Utrechtse hoop om in 2015 de eerste tram naar De Uithof te laten rijden, staat zelfs verwoord in het vorig jaar gesloten collegeprogramma van D66, PvdA en Groen Links.
Maandag vergadert het BRU. De verwachting is dat de tram naar De Uithof dan aan de orde komt.
..dan zou hij namelijk hard moeten werken en tijdens zijn periode spijkers met koppen slaan. Haha wat denken ze wel niet.quote:Over 4 jaar een tramlijn in gebruik nemen is niet reëel, zo meent Arjen Gerritsen, portefeuillehouder verkeer en vervoer van het Bestuur Regio Utrecht in het AD/UN.
Ja hoor stelletje zeiklijsters zijn jullie hier zeg; mag ik jullie even wijzen op de Noord-zuidlijn? Liever van tevoren goed onderzocht dan achteraf huizen stutten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
Het kan in alle andere steden op deze wereld wel maar in Utrecht niet. Ze zijn er dan ook nog maar 5 jaar mee bezig.
Sinds begin jaren 90 iig, toen uiteindelijk uit die discussies Leefbaar Utrecht is ontstaan en als 'oplossing' uiteindelijk die mooie busbaan door de binnenstad is ontstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef okiokinl het volgende:
volgens mij hebben ze het echt al minstens 15 jaar over een tram naar de uithof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |