M'n vader vertelde het vanochtend inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Nielsch het volgende:
http://dnu.nu/artikel/4671-slager-pott-om-het-leven-gebracht
Tering hee, ik stap daar best vaak naar binnen. Vond die man altijd wel mooi! Zonde, wat een laffe streek zeg!
Ik lach me dood.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n vader vertelde het vanochtend inderdaad
Het is maar goed dat mijn dochter dit niet wist! Die zweept ook weg met dat gastjequote:
Ik laveer daar altijd keurig doorheen met mijn fiets...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Neelix het volgende:
Het is nu trouwens ook ontzettend feest bij de Bleekstraat. De oude brug is van het weekend weggehaald en er ligt nu een smallere nieuwe brug met een aparte brug voor fietsers en voetgangers.
De hele verkeerssituatie was bij de ochtendspits een grote chaos, hopelijk krijgen ze dat wat beter georganiseerd.
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Neelix het volgende:
Het is nu trouwens ook ontzettend feest bij de Bleekstraat. De oude brug is van het weekend weggehaald en er ligt nu een smallere nieuwe brug met een aparte brug voor fietsers en voetgangers.
De hele verkeerssituatie was bij de ochtendspits een grote chaos, hopelijk krijgen ze dat wat beter georganiseerd.
Middagpauze? Zit jij daar op het ROC ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.
Soms heb ik dat idee wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Middagpauze? Zit jij daar op het ROC ofzo?
Ik kan echt niet wachten tot ik daar ga wonen mensenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
Er cirkelt op dit moment een politiehelicopter ter hoogte van de Douwe Egbertsbrug/Leidsche Rijn/Den Hommel... Iemand iets gehoord/gezien/gelezen?
http://twitter.com/#!/search/helikopter%20Utrecht
Hoezo? Bang voor boze negers in de bosjes?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot ik daar ga wonen mensen
Waar kom je te wonen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Bang voor boze negers in de bosjes?
Wanneer is de housewarming? Dan kan ik alvast een gepanserde auto reserveren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
Zolang je geen homo bent is Terwijde vrij veilig.
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Specularium het volgende:
Dat ding vliegt al als de huishoudbeurs aan de gang is.
+100quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.
* Ireth is even druk doende een M&M omhoog te hoesten....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |