Dat is wel heel erg brutaal! Een beetje in de weg staan. In het bos nog wel. Snel kappen die handel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!
Niet zo raar dat ze gehaat worden! Weg met bomen!
Je moet me gewoon altijd geloven, met allesquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan want ik kan het onderschrijven noch tegenspreken.
Doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Die bomen vragen er om! Zomaar een beetje staan, niets te doen, soms MIDDEN IN HET BOS!
Niet zo raar dat ze gehaat worden! Weg met bomen!
Gewoon een nuke er op. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg brutaal! Een beetje in de weg staan. In het bos nog wel. Snel kappen die handel!
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te dodenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Naamah het volgende:
Heu! Een zeppelin boven Utrecht! Wat grappig!
Frisse lucht, hoe durven zequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ik kom uit het jaar van Taxi Driver. Wat zegt dat over mij? Gods´ lonely manquote:
Global Warming.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk vanquote:
Arme rivalquote:
Logisch welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk van
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Beslist.nl he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Perensapje minstens net zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Minstens net zo lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Perensapje minstens net zo lekker
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Als wat? Diksap?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Perensapje minstens net zo lekker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |