Ik kom uit het jaar van Taxi Driver. Wat zegt dat over mij? Gods´ lonely manquote:
Global Warming.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
Vooral die zware die op diesel lopen. Lekkere uitlaatgassen om al dat frisse natuur gegeur te doden
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk vanquote:
Arme rivalquote:
Logisch welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, word er ook altijd zwaar onpasselijk van
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Beslist.nl he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Perensapje minstens net zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor...........Perenijs
[ afbeelding ]
Minstens net zo lekker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Perensapje minstens net zo lekker
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben de pricewatch van Tweakers gekopieerd.
Als wat? Diksap?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!quote:
Weer die Duitsers?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!
MAAR HET IS NOG GEEN 2012!!11 HOE KAN DAT NOU??11!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
HET IS EEN INVASIE!!!! MAAK DAT JE WEG KOMT!!!!!
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zeppelins en helicopters zo opvallend vinden? Ik tast nog in het duister...
Dat is geen zeppelin, maar een blimpquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zeppelins en helicopters zo opvallend vinden? Ik tast nog in het duister...
En nog BMW-rijders ookquote:
ANDERE KOSMISCHE TIJDZONE WAARSCHIJNLIJK!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
MAAR HET IS NOG GEEN 2012!!11 HOE KAN DAT NOU??11!!
Ik was laatst bij de Shell, stonden politieauto's en een helicopter boven het pompstation... Ik kijk daar niet echt meer van op..quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenDat valt op, we verwachtten eigenlijk dat er iemand in de bosjes zat verstopt.
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de Shell, stonden politieauto's en een helicopter boven het pompstation... Ik kijk daar niet echt meer van op..
Hahahaha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijken
Ik doe een gok. En ik denk dat ik goed zit met die gok. Doorgaans zie je 't frame wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat er geen metaal skelet in zit?
Ik kijk sowieso altijd naar helikoptersquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
politieauto's en een helicopter bovenop een tankstation, ik zou er wel van opkijken
als ik ze hoor kijk ik ook wel even omhoog... maja, ik kijk naar alles wat voorbij komt of als ik iets hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso altijd naar helikopters
Als ik in Leidsche Rijn zou wonen zou ik me ook in de bosjes verstoppen uit schaamte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was maandagavond in Leidsche Rijn en toen liep er allemaal politie rond en even later bleef er even een helikopter boven de wijk hangenDat valt op, we verwachtten eigenlijk dat er iemand in de bosjes zat verstopt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik in Leidsche Rijn zou wonen zou ik me ook in de bosjes verstoppen uit schaamte.
Dat niet. Maar aparte geluiden kijk ik toch altijd even naarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
als ik ze hoor kijk ik ook wel even omhoog... maja, ik kijk naar alles wat voorbij komt of als ik iets hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |