quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/67314441334697984
Laten we dit hopen, dat was ronduit fantastisch.
Was dat 'Que Sera Sera' ook van hun?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Vorig jaar was de beker nog een troostprijs, omdat Ajax hem won, en nu wint Twente hem gaan ze weer YNWA van Liverpool faken!!
Tja, hoe vaak je het woord 'dennenappel' wel niet gehoord hebt...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Vorig jaar was de beker nog een troostprijs, omdat Ajax hem won, en nu wint Twente hem gaan ze weer YNWA van Liverpool faken!!
Volgens mij ook een beetje.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
Over Sulimani, volgens mij is dat al heel lang ,dat hij conditioneel niet goed genoeg is en vaak wegzakt in de tweede helft.
Echt hé, sowieso Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Ach, normaal gesproken doet hij het goed. Dat PSV spelers nou nooit aan de fans denken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Alderwereld..hij heeft wat goed te maken bij de fans door zijn geblunder.. meteen slijmen
Wie is er te gast?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er studio Ajax(voetbal) kijken? Ik niet
En dat ie op de paal schiet, in plaats van raakquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ebicillio moet echt eens op schieten gaan trainen.. die vent schiet echt alles op de keeper af, geen een bal krijgt hij in de hoek.. al zoveel gezien. Hij scoort vandaag een lucky goaltje, maar die jongen laat zoveel kansen liggen..
Die op de paal was gewoon pech, maar verder echt een slecht schot/plaatsing
Niet dubieus, gewoon kompleet debielquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Ik geef de paal de schuldquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dat ie op de paal schiet, in plaats van raak.
Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dubieus, gewoon kompleet debiel. Hij geeft vertonghen een elleboog en krijgt een vrije trap, normaal gesproken is dat gewoon geel.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.
Tweede helft vond ik hem ook wel goed, eerste helft was rampzalig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
Ik zie in de F-jes spelers minder balverlies leiden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
vond em niet zo slecht.. van schaal 1-10 zou ik em een 7-8 geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij ook een beetje.
[..]
Echt hé, sowieso Twente.
En al die mensen die nu zeggen jaa had niks met de scheids te maken. Floot de hele wedstrijd dood aan beide kanten, maar die laatste vrije trap
. Alsof ie z'n blindegeleidestok kwijt was.
yups... vooral de 2-1 was dramatisch verdedigd..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Ja en nee.. ik vond Twente gewoon beter en daardoor een terechte overwinning.. maar de beste wint niet altijd. De goal komt gewoon uit een foute beslissing.. en anders was het wss penalties, dus is ook niet eerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Op zich eens, maar velen roepen dat ook uit een soort frustratie. Ik kan het wel enigszins begrijpen, al vind ik elke prijs belangrijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenAls het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).
En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij.
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Eerste helft was hij echt slecht.. Tweede helft ging er inderdaad dreiging van hem uit, kwam makkelijk een man voorbij en zag de ruimtes.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenAls het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).
En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij.
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Eens, het draait voor mij gewoon om de landstitel/CL.. meer niet. Europe league hardstikke leuk om te zien maar het doet me weinig. Beker, leuk als je het wint.. maar verder nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Youri is sowieso als analist niet serieus te nemenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
Oh Ronald de boer? dan kijk ik ook mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.
Goede les voor volgende week.
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Maakt mij het nou uit wat jij er van vind, je krijgt er niks voor, die beker. Het is alleen leuk als je de dubbel wint, en natuurlijk vind ik het jammer dat we zo lomp verloren hebben, maar de beker geeft ons geen 3e ster.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Ze wilden de prijs allebei gewoon winnen. De inzet van beide ploegen was goed en er was veel strijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Denk maar aan vorig jaar, toen we de beker pakten. Ja, leuk en aardig, avondje feesten, maar de volgende dag denkt er niemand meer aan. Kampioenschap is zoveel keer belangrijker...
Uiteraard, het probleem is alleen dat we geen kampioen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Denk maar aan vorig jaar, toen we de beker pakten. Ja, leuk en aardig, avondje feesten, maar de volgende dag denkt er niemand meer aan. Kampioenschap is zoveel keer belangrijker...
Slechtst mogelijke cast: Reus, Mulder, Vermeulen. Gelukkig zit de Boer ertussen om het niveau op te krikken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er studio Ajax(voetbal) kijken? Ik niet
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.
Dat was inderdaad een beetje de wereld op zijn kop. Normaal gesproken krijgt Janko elke scheet tegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dubieus, gewoon kompleet debiel. Hij geeft vertonghen een elleboog en krijgt een vrije trap, normaal gesproken is dat gewoon geel.
Ik ook niet, ik wou dat het morgen al volgende week zondag was...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, het probleem is alleen dat we geen kampioen zijn.
Ik kan niet wachten tot volgende week zondag...
Hij was aardig in de eerste helft, maar met meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.
Daarbij had ik niet de indruk dat beide ploegen deden alsof het een oefenpotje was.
Je houdt wel van trauma op trauma?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wou dat het morgen al volgende week zondag was...
Tempo laag?? Bij vlagen wellicht, maar over het algemeen juist niet vond ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.
Net zoals ze vandaag in de Kuip "het is stil aan de overkant zongen"quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet doen. Niet zeggen. Don't jinx that shit...
En was tevens onvermijdbaar. De eerste helft had een gelijke stand verdiend: 1e helft 1e helft Ajax, 2e helft 1e helft Twente. 1e helft 2e helft en 2 helft 2e helft waren voor Twente. 1e helft verlenging Ajax, 2e helft Twente. Dus...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef eight het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.
Is dat ook bad luck dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zoals ze vandaag in de Kuip "het is stil aan de overkant zongen"
Tempo lag juist hoog voor Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.
Mwa, dat mag ja, maar dat zou een beetje raar zijn dat jij voor een ander bepaalt hoeveel waarde diegene aan een bekerfinale moet hechten. Ik heb b.v. altijd gezegd dat we er in de eerste ronde uit mogen vligen omdat het nutteloze wedstrijden zijn die je wellicht de titel kunnen kosten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.
Dat Ajax er als club wel iets om geeft was duidelijk ja, maar dit verandert mijn mening natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
Daarbij had ik niet de indruk dat beide ploegen deden alsof het een oefenpotje was.
Kan ook andersom gaan. Als je hier een klap had uitgedeeld had je ze wellicht helemaal op scherp gezet voor de beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Zondag is ook veel belangrijker.. maar hier kon je een psychologische tik uitdelen. Had Ajax met 2/3-0 gewonnen dan had ik het moeten zien hoe Twente voor de dag kwam in een kolkende Arena.
Dat bepaal ik niet, ik zeg gewoon wat ik vind.. Weet niet welke verborgen boodschappen je in mijn post las?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat mag ja, maar dat zou een beetje raar zijn dat jij voor een ander bepaalt hoeveel waarde diegene aan een bekerfinale moet hechten. Ik heb b.v. altijd gezegd dat we er in de eerste ronde uit mogen vligen omdat het nutteloze wedstrijden zijn die je wellicht de titel kunnen kosten.
Ik heb het ook echt helemaal gehad met onze Twitteraar , geeft aan dat hij een stap hoger wilquote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, ik geloof best dat de spelers volgende week echt 110% geven (op V/d Wiel na misschien), en als je dan niet wint, dan ben je kwalitatief dus gewoon te slecht en verdien je het niet. Maar we willen zo graag
Aan Europees voetbal hecht ik meer waarde dan aan de beker, ja. Leukere wedstrijden + geld. Dat is niet te vergelijken met de beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet, ik zeg gewoon wat ik vind.. Weet niet welke verborgen boodschappen je in mijn post las?![]()
Mag van jou Europees voetbal wel? Kan je ook de titel kosten..
quote:Ajax kan de 'dubbel' uit het hoofd zetten na de bekernederlaag tegen FC Twente. Trainer Frank de Boer kon niet goed leven met het verlies van zijn ploeg.
'Jammer dat we verloren hebben, ik vond dat wij meer verdiend hadden', aldus een mokkende De Boer na afloop. 'Wij hebben de wedstrijd behoudens het eerste deel van de tweede helft gedomineerd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]![]()
![]()
Er was hier maar één ploeg die voetbalde en de winst verdiende en dat was Twente. Daar in 020 hebben ze al 10 jaar stront in de ogen. Elke nieuwe jeugdspeler is de nieuwe Marco van Basten en elke wedstrijd hebben zouden zij 'het hebben verdiend'. Lopen er dan totaal geen realisten rond bij Ajax?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoi
Hoe is het sfeertje hier?
Leuke wedstrijd, met een terechte winnaar, ondanks dat jullie lang niet ZO veel minder waren.
Hopelijk komende week hetzelfde resultaat: zou wel terecht zijn als we het seizoen in beschouwing nemen.
Volgend seizoen is Ajax wel favouriet overigens, als Janssen en Ruiz vertrekken.
Hij zegt zinnige dingen en hij is een schatje...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef DuTank het volgende:
Even voor de mensen die Ronald de Boer adoreren als gast bij Studio Voetbal en dat hij wijze praat zou hebben: hij zegt echt simpele en domme dingen
Vrij goede post, zij het een beetje gecharcheerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]![]()
![]()
Er was hier maar één ploeg die voetbalde en de winst verdiende en dat was Twente. Daar in 020 hebben ze al 10 jaar stront in de ogen. Elke nieuwe jeugdspeler is de nieuwe Marco van Basten en elke wedstrijd hebben zouden zij 'het hebben verdiend'. Lopen er dan totaal geen realisten rond bij Ajax?
Ik moest lachen.. als er nou 1 positie niet goed ingevuld wordt vanuit de jeugd is het wel de spitspositie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe niet zo negatief. Ik ben erbij, en zal ervoor zorgen dat we kampioen wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Het grote probleem met komende wedstrijd is dat Twente niet hoeft, Ajax vol op de aanval gaat, en zoals deze wedstrijd wel aantoonde is het behoorlijke gaten kaas bij de Amsterdamse defensie, 1 goal tegen en dan de wedstrijd proberen te kantelen tegen een team wat voldoende heeft aan 1-1. Dat gaat niet lukken.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief. Ik ben erbij, en zal ervoor zorgen dat we kampioen worden
DEAL!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, dan hoef ik ook niet te kijken. 5-0, en niet geflatteerd graag. Dan kijk ik later om 7 uur de samenvatting wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht aan een 3-1 .. Vind het mooier.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima, dan hoef ik ook niet te kijken. 5-0, en niet geflatteerd graag. Dan kijk ik later om 7 uur de samenvatting wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
De jong op 10, maar wie moet er dan in de spits en waar moet de zeeuw staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk aan de opstelling van vandaag veranderen voor komend weekend?
Dario deed het goed, maar hij is erg wisselvallig dus ik weet niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk aan de opstelling van vandaag veranderen voor komend weekend?
Niks, dit is het maximale dat eruit gehaald kan worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Wellicht gewoon even niet aanwezig, relax.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
En waar is die ** Happel?
Als er hier gaan trollen mag het, maar doe je het in t Feyenoord-topic krijg je een ban..
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ben benieuwd. Heel ajax staat volgende week onder hoogspanning. Dat kan positief uitwerken, dat jullie na een 20 minuten al 2-0 voorstaan en de rest van de wedstrijd een show weg kunnen geven, maar als die goal uitblijft, of nog erger, twente voorkomt, betwijfel ik ernstig of jullie wel met 11 man de wedstrijd beeindigen, en dan kun je zomaar 3e eindigen...Ok man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei★★★
Absoluut niet. Door het thuisvoordeel geef ik jullie tussen de 50 en 55 % kans, ondanks dat Twente genoeg heeft aan een gelijkspel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef Tarado het volgende:
We zijn volgende week zeker niet kansloos hoor, zo overtuigend vond ik Twente ook weer niet
Bij z'n profiel:quote:Op zondag 8 mei 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Let maar op, als ik ga trollen int Feyenoord topic is hij er binnen 10 seconden.
Niet dus.quote:laatste bezoek: 40 minuten, 22 seconden geleden.
Laat maar gaan, er is eindelijk weer eens gevoetbald in zijn stadionquote:Op zondag 8 mei 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Let maar op, als ik ga trollen int Feyenoord topic is hij er binnen 10 seconden.
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Niks, dit is het maximale dat eruit gehaald kan worden.
Je lijkt wel op Tong nuquote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat maar gaan, er is eindelijk weer eens gevoetbald in zijn stadion
Met een echte spits spelen. Mocht El Hamlap weer fit zijn met hem beginnen. De Jong werkt hard maar is totaal niet dreigend als spits.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ben benieuwd. Heel ajax staat volgende week onder hoogspanning. Dat kan positief uitwerken, dat jullie na een 20 minuten al 2-0 voorstaan en de rest van de wedstrijd een show weg kunnen geven, maar als die goal uitblijft, of nog erger, twente voorkomt, betwijfel ik ernstig of jullie wel met 11 man de wedstrijd beeindigen, en dan kun je zomaar 3e eindigen...Zeg eens eerlijk, die haat tegen Ajax, is het nou oprecht of toch wel heel erg gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kijk ik vast wel met een Ajax bril, maar eigenlijk is er niks om Ajax om te haten. Er zijn weinig echt vervelende spelers, de arrogantie van Ajax is goed weg na jaren zonder hoofdprijs, ze gaan uit van een goede jeugd zonder vedettes weg te kopen bij andere clubs, ze spelen voetbal hoe het hoort te zijn (in de zin dat het geen anti-voetbal of laf voetbal is) en de structuur van de club is niet slecht.
Die had zo'n Topic gemaakt met "Rotterdam juicht, er wordt eindelijk weer gevoetbald in de Kuip"quote:
Heb je die bus gesloopt ofzo? Je lijkt zo gespannen.quote:
Nee hoor. Ajax een goede dag is genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef Domtorentje het volgende:
twente moet wel een hele slechte dag hebben wil ajax nog kampioentje worden
Okequote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef Domtorentje het volgende:
twente moet wel een hele slechte dag hebben wil ajax nog kampioentje worden
Denk het, ze sprong, zong en juichte mee met FCT, kan niet anders als je in het FCT vak zit.quote:
Ga deze discussie lekker int PSV topic voeren. Daar doen ze alsof ze al 2e zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
Uitspraken zoals het publiek en wedstrijd zoals tegen Kiev of Moskou vind ik ook altijd bullshit.. want waar was dat tegen Utrecht.. ? Of andere clubs die je verloor.. en zaten er dezeflde mensen.
En als je daar je punten niet laat liggen, hoef je nu niet meer zo hard te werken. Maargoed, het is wel goed dat je je club supportert natuurlijk
Saeker, je moet haar ff aanpakken..quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die is onderweg terug. Maar ik weet niet of ze vanavond nog op FOK! is.
Doe relax man, juist de user die je quote trollt nooit. Een normale discussie moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga deze discussie lekker int PSV topic voeren. Daar doen ze alsof ze al 2e zijn.
Log ff in op haar account, en ban al die trolls.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die is onderweg terug. Maar ik weet niet of ze vanavond nog op FOK! is.
welke?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Log ff in op haar account, en ban al die trolls.
Nee, ze vindt het echt kut dat Twente gewonnen heeft, berichten via whatsapp en zo... Maak je niet druk dat zij voor Twente isquote:
Misschien was ze wel genoodzaakt te liegen tegen jouquote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, ze vindt het echt kut dat Twente gewonnen heeft, berichten via whatsapp en zo... Maak je niet druk dat zij voor Twente is
Thuisvoordeel vind ik altijd wel beperkt, dat geldt eigenlijk vooral als je naar het buitenland gaat of als klein cluppie naar een groot stadion gaat. Lijkt me sterk dat Twente veel last ondervindt van de sfeer in de Arena.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
Uitspraken zoals het publiek en wedstrijd zoals tegen Kiev of Moskou vind ik ook altijd bullshit.. want waar was dat tegen Utrecht.. ? Of andere clubs die je verloor.. en zaten er dezeflde mensen.
En als je daar je punten niet laat liggen, hoef je nu niet meer zo hard te werken. Maargoed, het is wel goed dat je je club supportert natuurlijk
Nah, dat laat ik mooi aan haar over, ik ben geen moderator typequote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Log ff in op haar account, en ban al die trolls.
Het is een hypocriet, hetzelfde gebeurt in het PSV topic, en daar doet hij lekker mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe relax man, juist de user die je quote trollt nooit. Een normale discussie moet gewoon kunnen.
Geef dan het juiste voorbeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een hypocriet, hetzelfde gebeurt in het PSV topic, en daar doet hij lekker mee.
Ik ga er weer vandoor
Wat zegt dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente brengt na 105 minuten een spits van 6 miljoen en 1.97 die de winnende binnenkopt. Dat zegt iets...
Iedereen is optimistisch hoopvol als het om z'n eigen club gaat, dat is geen trollen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een hypocriet, hetzelfde gebeurt in het PSV topic, en daar doet hij lekker mee.
Ik ga er weer vandoor
Je bent duidelijk niet bij Kiev geweest, de sfeer die er toen hing in het stadion zou elk team bij voorbaat doen laten achterstaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Thuisvoordeel vind ik altijd wel beperkt, dat geldt eigenlijk vooral als je naar het buitenland gaat of als klein cluppie naar een groot stadion gaat. Lijkt me sterk dat Twente veel last ondervindt van de sfeer in de Arena.
Klopt, veel betere bank dan Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente brengt na 105 minuten een spits van 6 miljoen en 1.97 die de winnende binnenkopt. Dat zegt iets...
Twente doet niet moeilijk over -20 en 200 toeschouwers, dus +30 en 50000 zou geen punt moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Thuisvoordeel vind ik altijd wel beperkt, dat geldt eigenlijk vooral als je naar het buitenland gaat of als klein cluppie naar een groot stadion gaat. Lijkt me sterk dat Twente veel last ondervindt van de sfeer in de Arena.
Was die duitser mod?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:23 schreef msnk het volgende:
Ik meen mij een post te herinneren van een niet nader te noemen duitser die zich Ajacied noemt en het tevens wel oké zou vinden als twente de prijzen zou pakken
Prima, ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen is optimistisch hoopvol als het om z'n eigen club gaat, dat is geen trollen.
Of niet de juiste speler om tegen Ajax te spelen, althans niet als basisspeler.quote:
Jawel, slechter is als al die clubs wat nog minder gepresteerd hebben. Een landskampioenschap is niet vanzelfsprekend en niet slecht als het niet wordt gehaald. Daarvoor is de concurrentie, zoals gebleken, goed genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou wat zijn zeg als Twente de triple pakt met een duidelijk minder jaar dan vorig jaar. Dan heeft Ajax wel erg slecht gepresteerd. De JC van twente verloren, geen kampioen, geen CL, en geen beker.
Een groot voordeel, veel slechter kan het niet
Ajax is meer kwijt geraakt dan Twente, dus zo slecht is het ook niet als we tweede worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou wat zijn zeg als Twente de triple pakt met een duidelijk minder jaar dan vorig jaar. Dan heeft Ajax wel erg slecht gepresteerd. De JC van twente verloren, geen kampioen, geen CL, en geen beker.
Zo tegen de jaarwisseling aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
Vroeger toen ik nog in de D'tjes speelde was 80% van ons team voor Ajax en trainden we ook allemaal met een Ajax-shirt aan. Nu is minimaal driekwart daarvan 'die hard' Twentesupporter en moeten ze 'niks van de joden uit 020 hebben'
NSB'ers
Ik ken (gelukkig) echt niemand die eerst voor Ajax was en daarna voor een andere club, maar wat dat betreft woon je ook in de verkeerde regioquote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
Vroeger toen ik nog in de D'tjes speelde was 80% van ons team voor Ajax en trainden we ook allemaal met een Ajax-shirt aan. Nu is minimaal driekwart daarvan 'die hard' Twentesupporter en moeten ze 'niks van de joden uit 020 hebben'
NSB'ers
Ja wat dat betreft woon ik aan de verkeerde kant van het land, maar als ik die gasten nu voor Twente hoor schreeuwen en Ajax helemaal de grond in zie trappen, ja dan kook ik van binnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken (gelukkig) echt niemand die eerst voor Ajax was en daarna voor een andere club, maar wat dat betreft woon je ook in de verkeerde regio
Ik had aan het begin van het seizoen op basis van het slot van afgelopen seizoen verwacht dat we kampioen zouden worden, dat viel dus enorm tegen, dat we nu na een trainerswissel en het vertrek van je belangrijkste speler nog meedoen is een meevaller.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Had je alle spelers gehouden als we toen hadden dan was je kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had aan het begin van het seizoen op basis van het slot van afgelopen seizoen verwacht dat we kampioen zouden worden, dat viel dus enorm tegen, dat we nu na een trainerswissel en het vertrek van je belangrijkste speler nog meedoen is een meevaller.
En het is natuurlijk de dubbel. De beker niet helemaal serieus nemen is een beetje flauw, maar de JC schaal stelt natuurlijk helemaal niks voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Inderdaad, je mist gewoon Suarez en een Emmanuelson die vandaag voor Boilesen kon invallen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Had je alle spelers gehouden als we toen hadden dan was je kampioen.
Boilesen had voor Urby kunnen invallen jaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, je mist gewoon Suarez en een Emmanuelson die vandaag voor Boilesen kon invallen.
Deze quote viel me nogal op. Vanwege blessures natuurlijk wel handig, maar dat is toch een kunst die je moet beheersen?quote:Onder De Boer mogen we nu geen slidings maken, heb ik moeite mee.
Uuh .. jaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boilesen had voor Urby kunnen invallen ja
Ach. Als je kijkt naar het puntenaantal in de eerste en tweede seizoenshelft kun je natuurlijk ook stellen dat PSV de titel gewoon verkocht heeft voor pakweg 3 miljoen euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax is meer kwijt geraakt dan Twente, dus zo slecht is het ook niet als we tweede worden.
PSV heeft dit seizoen hard gefaald, zoveel nieuwe spelers, en zo matigjes allemaal.
Kampioen van de zwakte he, blijkt ook wel uit het puntenaantal. De hele top-3 heeft daar overigens aardige excuses voor; het dubbeltje had bij elk team net de andere kant op kunnen vallen. Belangrijkste is natuurlijk dat alle drie de teams (een van) hun belangrijkste speler(s) lang hebben gemist. Ajax en PSV hebben hun topper verkocht, terwijl Ruiz door blessures gewoon een matig seizoen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Mmm.... Inderdaad interessant. Zal eens opletten komende match, maar heb inderdaad het idee dat Ajax niet of nauwelijks slidings heeft gemaakt vanavond.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef Adames het volgende:
I
[..]
Deze quote viel me nogal op. Vanwege blessures natuurlijk wel handig, maar dat is toch een kunst die je moet beheersen?
Suarez doet het heel goed ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef Adames het volgende:
Ik was even opzoek naar hoe Suarez laatste tijd presteert bij Liverpool. Is het daar een beetje een succesverhaal?
Wel interessant is een interview met Vertonghen in het AD.
[..]
Deze quote viel me nogal op. Vanwege blessures natuurlijk wel handig, maar dat is toch een kunst die je moet beheersen?
Kampioen van de armoede, dat staat buiten kijf. Maar vanuit PSV en Ajax-perspectief (dit seizoen en de komende seizoenen) is het écht armoe troef; zij móeten CL halen om het huidige niveau qua spelers te kunnen vasthouden, laat staan dat ze op zoek kunnen naar versterking.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Kampioen van de zwakte he, blijkt ook wel uit het puntenaantal. De hele top-3 heeft daar overigens aardige excuses voor; het dubbeltje had bij elk team net de andere kant op kunnen vallen. Belangrijkste is natuurlijk dat alle drie de teams (een van) hun belangrijkste speler(s) lang hebben gemist. Ajax en PSV hebben hun topper verkocht, terwijl Ruiz door blessures gewoon een matig seizoen heeft.
Toch vraag ik me af, is het wel de kampioen van de zwakte of kampioen van de uitermate sterke subtop? Want die hebben me toch ook een aantal mooie potjes voetbal laten zien, ook Europees.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kampioen van de zwakte he, blijkt ook wel uit het puntenaantal. De hele top-3 heeft daar overigens aardige excuses voor; het dubbeltje had bij elk team net de andere kant op kunnen vallen. Belangrijkste is natuurlijk dat alle drie de teams (een van) hun belangrijkste speler(s) lang hebben gemist. Ajax en PSV hebben hun topper verkocht, terwijl Ruiz door blessures gewoon een matig seizoen heeft.
Hoe zwak het ook gevonden moge worden, feit is dat "we" het dit seizoen Europees meer dan behoorlijk hebben gedaan en dat ik de competitie de afgelopen seizoenen nooit interessanter heb gevonden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af, is het wel de kampioen van de zwakte of kampioen van de uitermate sterke subtop? Want die hebben me toch ook een aantal mooie potjes voetbal laten zien, ook Europees.
Geld voor Ajax gaat wel, geluk van hun is dat de jeugdopleiding toch steeds weer leuke Ajaxspeler oplevert. Hoewel de echte grote talenten weg gaan, hoef je nu niet snel een dubbele bezetting te kopen. Die tweede laag komt uit de jeugd.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede, dat staat buiten kijf. Maar vanuit PSV en Ajax-perspectief (dit seizoen en de komende seizoenen) is het écht armoe troef; zij móeten CL halen om het huidige niveau qua spelers te kunnen vasthouden, laat staan dat ze op zoek kunnen naar versterking.
Ik hoor nu alweer mensen (vooral Ajacieden) roepen: "Die en die en die kopen en een spits en een linksback en dan zijn we klaar." Nee. Zo gaat het dus niet meer. Het geld is op.
Ach. Urby, Pantelic en Rommedahl werden in hun tijd hier eigenlijk amper gewaardeerd, alleen tegen het einde. En terecht overigens, al bleek Pantelic aan het einde wel een gouden match. Urby en Rommedahl waren veel te onregelmatig.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Suarez, Urby, Pantelic, Rommedahl en niet te vergeten GABRI werden vervangen door El Hamdaoui, Ooier en Tainio. Wat verwacht je?
Tja een sterke subtop... als je ziet dat Utrecht thuis effe de vloer aanveegt met Celtic (4-0) dan zou je dat ook kunnen zeggen...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af, is het wel de kampioen van de zwakte of kampioen van de uitermate sterke subtop? Want die hebben me toch ook een aantal mooie potjes voetbal laten zien, ook Europees.
El Hamrarat heeft al eens bij de Spurs gespeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 23:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ach. Urby, Pantelic en Rommedahl werden in hun tijd hier eigenlijk amper gewaardeerd, alleen tegen het einde. En terecht overigens, al bleek Pantelic aan het einde wel een gouden match. Urby en Rommedahl waren veel te onregelmatig.
El Hamdaoui is daarnaast nu hier hard door de mand gevallen, maar bij AZ heeft hij het geweldig gedaan en werd hij zelfs een tijdje in verband gebracht met clubs als Tottenham, Arsenal en Barcelona.
Het grootste verschil is Suarez, en dan niet zozeer z'n verkoop, want sindsdien is het team juist beter gaan spelen, maar vooral zijn slechte eerste seizoenshelft.
Ze verkrachten You'll never Walk alone op een schaal wat gewoon schandalig is.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef msnk het volgende:
Die beelden bij rtl4 van die duitsersZe kunnen niet eens normaal YNWA of helemaal niets in... zingen
Lelijke bimbo's en een paar geestelijk gehandicapten volgens mij.
Vd Wiel, Vertonghen en Steek staan voor een verkoop. Feyenoord zou daar misschien 15 miljoen voor vangen en dat ook nog geheel in een zwart gat moeten stoppen, maar ajax zal daar wel weer minimaal 40 miljoen voor vangen, en dus meer dan voldoende kunnen investeren.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede, dat staat buiten kijf. Maar vanuit PSV en Ajax-perspectief (dit seizoen en de komende seizoenen) is het écht armoe troef; zij móeten CL halen om het huidige niveau qua spelers te kunnen vasthouden, laat staan dat ze op zoek kunnen naar versterking.
Ik hoor nu alweer mensen (vooral Ajacieden) roepen: "Die en die en die kopen en een spits en een linksback en dan zijn we klaar." Nee. Zo gaat het dus niet meer. Het geld is op.
Idd, niet die versnelde pauper versie van FCT, dat ze zich niet schamen, ongelofelijk hoe zij het zingen.quote:
Plaatsvervangende schaamde krijg ik er meestal van. Hou dan gewoon je bek dicht en zing een makkelijker liedje van Frans Bauer als je het niet kunt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, niet die versnelde pauper versie van FCT, dat ze zich niet schamen, ongelofelijk hoe zij het zingen.
Sowieso mensen die "helemaal niets in Amsterdam" zingenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef msnk het volgende:
Die beelden bij rtl4 van die duitsersZe kunnen niet eens normaal YNWA of helemaal niets in... zingen
Lelijke bimbo's en een paar geestelijk gehandicapten volgens mij.
Zal best, en zo kun je blijven schuiven natuurlijk en elk antwoord verantwoorden. Als je echter zie hoe moeilijk ajax het onlangs nog had tegen clubs als Excelsior en Willem 2, dat psv het amper kan winnen van Vitesse en compleet van de mat wordt geveegd door Feyenoord, en dat Twente de punten laat liggen tegen de Graafschap dan lijkt het mij persoonlijk toch dat het meer aan de zwakte van de top dan aan de kracht van de subtop ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja een sterke subtop... als je ziet dat Utrecht thuis effe de vloer aanveegt met Celtic (4-0) dan zou je dat ook kunnen zeggen...
Verkopen ze daar mooie zakdoeken dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef msnk het volgende:
Museumplein wordt taaantoe busy volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Verkopen ze daar mooie zakdoeken dan?Ik gun je de lol omdat je club weer geen Europees speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Niet zo fatoe ouwe, maar het wordt idd tantoe druk, Leidse ook , chill toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik gun je de lol omdat je club weer geen Europees speelt.
Ik heb ook die anti ajax houding, hoewel ik uiteindelijk liever zie dat ajax het goed doet, want dat is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Adames het volgende:
Zeg eens eerlijk, die haat tegen Ajax, is het nou oprecht of toch wel heel erg gemaakt?
Nu kijk ik vast wel met een Ajax bril, maar eigenlijk is er niks om Ajax om te haten. Er zijn weinig echt vervelende spelers, de arrogantie van Ajax is goed weg na jaren zonder hoofdprijs, ze gaan uit van een goede jeugd zonder vedettes weg te kopen bij andere clubs, ze spelen voetbal hoe het hoort te zijn (in de zin dat het geen anti-voetbal of laf voetbal is) en de structuur van de club is niet slecht.
Dank jequote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik gun je de lol omdat je club weer geen Europees speelt.
Jij moet je echt een keer met Ajax bezig houden voordat je dingen gaat roepen...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Doet Sparta niet mee aan de nacompetitie?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dank je
We hebben toch iets nodig om nog een beetje plezier in het voetbal te houden, want in Rotterdam is dat momenteel inderdaad weinig te vinden
Nope.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doet Sparta niet mee aan de nacompetitie?
Gozer ze staan 9e of zoquote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doet Sparta niet mee aan de nacompetitie?
Smoofie maakt een goeie grap, die moet de boeken inquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Smoofie maakt een goeie grap, die moet de boeken in
Klopt. Ajax staat er redelijk op, maar ik heb het over de lange termijn. Vijf jaar, tien jaar. Als je wegzakt onder de top, dus geen CL, dus minder geld, spelers minder waard, dan is je eigen vermogen snel op.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Geld voor Ajax gaat wel, geluk van hun is dat de jeugdopleiding toch steeds weer leuke Ajaxspeler oplevert. Hoewel de echte grote talenten weg gaan, hoef je nu niet snel een dubbele bezetting te kopen. Die tweede laag komt uit de jeugd.
En het geld van Ajax is zeker niet op, gaat nu weer redelijk.
Ja, daarom moeten we nu dus spelers kopen, zodat we niet wegzakken onder de top. Lijkt me logisch.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Klopt. Ajax staat er redelijk op, maar ik heb het over de lange termijn. Vijf jaar, tien jaar. Als je wegzakt onder de top, dus geen CL, dus minder geld, spelers minder waard, dan is je eigen vermogen snel op.
En zo is het. Geen seconde minder slaap hieromquote:Toby Alderweireld had na de verloren bekerfinale tegen FC Twente weinig moeite om zijn zinnen te verzetten. Na een zinderende strijd verloor Ajax na verlenging met 3-2 van de Tukkers. Maar het draait om volgende week, benadrukte hij.
"De beker is leuk, maar die heb ik vorig seizoen al gewonnen. Hij kon me nu gestolen worden, het gaat om de titel", stelde hij tegen FCUpdate.nl. Volgende week heeft Ajax thuis tegen FC Twente aan een overwinning genoeg om eindelijk weer kampioen van Nederland te worden. "Dat is het belangrijkste. Natuurlijk is dit verlies zuur, maar het geeft ons alleen maar extra motivatie om kampioen te worden."
Volgens Alderweireld zijn er voldoende redenen om de competitiewedstrijd tegen de Tukkers met vertrouwen tegemoet te zien. "We hebben laten zien dat we goed kunnen voetballen tegen Twente. Tot die 1-2 van Wout Brama hadden wij het beste van het spel. Het is alleen jammer dat Twente iets te gemakkelijk op 1-2 kwam, vlak voor rust. Dat was het breekpunt in de wedstrijd, dat gaf Twente weer vertrouwen."
Ook Jan Vertonghen, Alderweirelds maatje in het hart van de verdediging, kon vrij eenvoudig over het verlies van de bekerfinale heen stappen. "Ik kan slecht tegen mijn verlies, altijd. Zelfs op trainingen. Maar deze nederlaag kan ik wel relativeren, ja."
Ajax: de meest geliefde en gehate club van Nederland. Accepteren jongen...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sowieso mensen die "helemaal niets in Amsterdam" zingen![]()
Waaruit ook wel weer blijkt dat zelfs de niet-Ajacieden wel heel veel met Ajax bezig zijn
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
En zo is het. Geen seconde minder slaap hierom
Hoop dat ze het inderdaad echt zo goed oppakken en dit juist als extra motivatie zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
Goed punt. Maar die stonden vandaag op het veld, en het was nét niet genoeg. El Ham zou slachten tegen Twente, ben blij dat hij er vandaag niet bij was...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:08 schreef Vatermater het volgende:
Die hebben het niet zo op kleine en bewegende aanvallers, vraag maar aan Heerenveen/Villarreal
Weten we ook gelijk waarom hij zo slecht speelde.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
Mmm...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet je echt een keer met Ajax bezig houden voordat je dingen gaat roepen...
Tja, daar valt wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daarom moeten we nu dus spelers kopen, zodat we niet wegzakken onder de top. Lijkt me logisch.
De financieen zijn momenteel op orde, er is genoeg geld en de begroting is niet meer ingesteld op CL maar op het halen van de EL. Een hoop contracten lopen af deze zomer waardoor er een hoop geld vrij komt (oleguer en atouba zijn geloof ik samen al goed voor 2 miljoen). En waarschijnlijk wordt er ook nog een aantal verdient aan transfers.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mmm...
Misschien heb je gelijk.
Waar zal ik beginnen?
Oké, een aardig begin, over geld, maar kun je me meer vertellen over Ajax waarmee ik me kan bezighouden, waar ik wijzer van wordt?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus als Ajax geen CL haalt raakt het niet in financiële malaise nee.
Dit is de mooiste club van allemaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
kun je me meer vertellen over Ajax waarmee ik me kan bezighouden, waar ik wijzer van wordt?
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Oké, een aardig begin, over geld, maar kun je me meer vertellen over Ajax waarmee ik me kan bezighouden, waar ik wijzer van wordt?
Faalquote:Op maandag 9 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is de mooiste club van allemaal.
En het is ik word. Zo ben je nu al een stuk wijzer
Google het maarquote:
Ik word klopt gewoon hoor. Ik word, jij wordt hij zij het worden.quote:
Held! Normaal gesproken word ik nooit betrapd op "dt"...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is de mooiste club van allemaal.
En het is ik word. Zo ben je nu al een stuk wijzer
semiuit de hand.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Het loopt al uit de hand , en ik pas een halfuurtje weg..
Was it?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam terug...
Was dat niet de bedoeling?
It's still a mystery around these parts, and very much open for debate...quote:
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isquote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
Is het wel, of nou ja voor de meeste supporters. De spelers willen gewoon alles winnen neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isDat is het namelijk niet.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik word klopt gewoon hoor. Ik word, jij wordt hij zij het worden.
Ik loop, jij loopt. Hij zij het lopen.
oh en word jij.
Zo moeilijk is het niet, overigens ben ik ook te lui om het altijd toe te passen want die hele d/t regel boeit me geen reet.
Vergeleken het kampioenschap is het niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isDat is het namelijk niet.
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
You dirty little..quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was ie weg dan?
Smoofie, post is een geil wijf!
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera, "Het zijn maar k*tk*kkerl*kk*n!!!" en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Edit: Happel doesn't wanna see thisquote:Op maandag 9 mei 2011 01:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera, "Het zijn maar k*tk*kkerl*kk*n!!!" en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel voor gezorgd dat we het kampioenschap nu in eigen hand hebben...
Ga nou niet dankbaar zijn tegen Feyenoord. Die speelden gewoon voor zichzelf, net zoals de rest van de clubs die ervoor zorgden dat Twente(/Ajax/PSV) een verliespunt per wedstrijd heeftquote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel voor gezorgd dat we het kampioenschap nu in eigen hand hebben...
Vorig jaar tegen Feyenoord (over twee wedstrijden!), dat ging dan ook écht nergens over, Feyenoord had net zogoed niet kunnen spelen want het resultaat was al bekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Iets met mes en polsenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie er ook al over nagedacht wat je gaat doen als we geen kampioen worden?
Het was ook maar een grapjequote:Op maandag 9 mei 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo radicaal wou ik niet gaan, maar sowieso dit forum ontwijken, het nieuws ontwijken, bah.
Wat een kutweek wordt dat weer.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapjeIk ook sowieso het nieuws ontwijken, VI ontwijken etc etc.
Ja. En al die verwachte reacties.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Vooral met al die FCT (succes)supporters
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. En al die verwachte reacties.
'Helemaal niks in Amsterdam', 'Mooi, want jullie zijn zo arrogant' e.d.
Zucht, nog één keer; Helemaal niets, niet niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. En al die verwachte reacties.
'Helemaal niks in Amsterdam', 'Mooi, want jullie zijn zo arrogant' e.d.
Ga je mond eens wassenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Zucht, nog één keer; Helemaal niets, niet niks.
Dat hoopte ik de afgelopen paar jaar ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Daarom moeten wij het ook winnen, om hun de mond te snoeren.
Dit waren verwachte reacties, ik verwacht gewoon dat die mensen zo slim niet zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat we de afgelopen jaren niet de meest succesvolle club waren toch? Sowieso snap ik niet wat je hiermee precies wilt zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:46 schreef Nober het volgende:
Jullie teren vooral van successen uit het verleden, terwijl ze bij Ajax de laatste seizoenen maar weinig hebben gewonnen.
Pak deze eeuw er maar eens bij, dan zie je dat PSV meer gewonnen heeft en Twente bijna net zoveel (over 1 á 2 seizoenen).
Arrogantie troef altijd. Las gisteren nog ergens dat iemand zei ''Wij hebben al 29 landskampioenschapen, succes Twente met inhalen'', of iets in die trant... lekker vergelijking ook als je weet dat Twente sinds 1965 bestaat.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat we de afgelopen jaren niet de meest succesvolle club waren toch? Sowieso snap ik niet wat je hiermee precies wilt zeggen.
Spreektaal of schrijftaal, betekenis is hetzelfde.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tel dan de successen van Sportclub Enschede erbij op en je blijft op hetzelfde aantal.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Arrogantie troef altijd. Las gisteren nog ergens dat iemand zei ''Wij hebben al 29 landskampioenschapen, succes Twente met inhalen'', of iets in die trant... lekker vergelijking ook als je weet dat Twente sinds 1965 bestaat.
Tja, vanuit elke club worden er wel eens domme opmerkingen gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Arrogantie troef altijd. Las gisteren nog ergens dat iemand zei ''Wij hebben al 29 landskampioenschapen, succes Twente met inhalen'', of iets in die trant... lekker vergelijking ook als je weet dat Twente sinds 1965 bestaat.
Waarom flikker jij nou niet op in plaats van open (en irrelevante) deuren open trappen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:46 schreef Nober het volgende:
Jullie teren vooral van successen uit het verleden, terwijl ze bij Ajax de laatste seizoenen maar weinig hebben gewonnen.
Pak deze eeuw er maar eens bij, dan zie je dat PSV meer gewonnen heeft en Twente bijna net zoveel (over 1 á 2 seizoenen).
Landskampioen in 1926.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Spreektaal of schrijftaal, betekenis is hetzelfde.
[..]
Tel dan de successen van Sportclub Enschede erbij op en je blijft op hetzelfde aantal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het net gezellig worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom flikker jij nou niet op in plaats van open (en irrelevante) deuren open trappen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Landskampioen in 1926.Spannend, in hoeverre heeft dat te maken met betaald voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Véél natuurlijk, want Ajax won in die tijd ook heel veel prijzen, dat kun je niet bagatelliseren.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Spannend, in hoeverre heeft dat te maken met betaald voetbal?
ok, leukquote:Op maandag 9 mei 2011 02:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Véél natuurlijk, want Ajax won in die tijd ook heel veel prijzen, dat kun je niet bagatelliseren.
Oke. Vanaf 1965 heeft Ajax niet veel gewonnen nee, beetje zoals Twente heh? Twente heeft ook wat..19 kampioenschappen, 4 EC-1 ,1 EC-2 en de uefa cup? Ook wat wereldbekers en 15 KNVB bekers... Gast donder op. Ajax heeft voetbal gemaakt in Nederland.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Véél natuurlijk, want Ajax won in die tijd ook heel veel prijzen, dat kun je niet bagatelliseren.
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:04 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:
En dan wat je zelf zegt, "kijk over 1 a 2 seizoenen". Dus je denkt dat FCT nog steeds "domineert" zonder Ruiz en Theo? En je weet nu al dat ze volgende week winnen? Oke. Mooi.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Vanaf 1965 heeft Ajax niet veel gewonnen nee, beetje zoals Twente heh? Twente heeft ook wat..19 kampioenschappen, 4 EC-1 ,1 EC-2 en de uefa cup? Ook wat wereldbekers en 15 KNVB bekers... Gast donder op. Ajax heeft voetbal gemaakt in Nederland.
Beetje gefrustreerd?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Vanaf 1965 heeft Ajax niet veel gewonnen nee, beetje zoals Twente heh? Twente heeft ook wat..19 kampioenschappen, 4 EC-1 ,1 EC-2 en de uefa cup? Ook wat wereldbekers en 15 KNVB bekers... Gast donder op. Ajax heeft voetbal gemaakt in Nederland.
OMGquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamde krijg ik er meestal van. Hou dan gewoon je bek dicht en zing een makkelijker liedje van Frans Bauer als je het niet kunt.
In dat geval: Waarom zit je hier?quote:Op maandag 9 mei 2011 04:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
OMG![]()
Ajacieden zijn dus ook nog eens de beste zangers van het land? Raar he, dat mensen zo'n hekel hebben aan Ajax? Komt niet eens door de spelers, maar gewoon door trieste rukkers zoals jij
Hoezo ajax voetbal gemaakt? Was er zonder ajax geen voetbal in Nederland dan ofzo. Waren er dan minder supporters? Want hoezo hebben we het dan over successupporters van twentequote:Op maandag 9 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In dit geval moet ik maar even zeggen dat jij je beter bezig kan houden met animequote:Op maandag 9 mei 2011 07:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo ajax voetbal gemaakt? Was er zonder ajax geen voetbal in Nederland dan ofzo. Waren er dan minder supporters? Want hoezo hebben we het dan over successupporters van twente
Ajax heeft het totaal-voetbal grotendeels uitgevonden, zoals het nu nog steeds bij veel clubs wereldwijd gespeeld wordt...quote:Op maandag 9 mei 2011 07:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo ajax voetbal gemaakt? Was er zonder ajax geen voetbal in Nederland dan ofzo. Waren er dan minder supporters? Want hoezo hebben we het dan over successupporters van twente
die kans zit er natuurlijk in en als je de grootste club bent wordt er ook het hardst gelachen als je het niet redt, dat is inherent aan de grootste zijn, ik kan daar niet mee zitten.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie er ook al over nagedacht wat je gaat doen als we geen kampioen worden?
Inderdaad. Als je in januari had gezegd dat we met deze selectie (die echt ronduit matig te noemen is, met 3 sterkhouders als uitzondering) nog meededen op de laatste speeldag voor het kampioenschap had ik je vierkant uitgelachen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kans zit er natuurlijk in en als je de grootste club bent wordt er ook het hardst gelachen als je het niet redt, dat is inherent aan de grootste zijn, ik kan daar niet mee zitten.
Ik heb het al eerder gezegd , ik ben verbaasd dat we uberhaupt nog meedoen en je kan het zomaar nog winnen ook en dit met een veredeld jeugdelftal.
Verder is het heel simpel; als we winnen zondag zijn we de verdiende kampioen, doen we dat niet is Twente de verdiende kampioen, klaar op naar het volgende seizoen
Ach.. Frank en Ronald zijn allebei geen grote sprekers.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef DuTank het volgende:
Even voor de mensen die Ronald de Boer adoreren als gast bij Studio Voetbal en dat hij wijze praat zou hebben: hij zegt echt simpele en domme dingen
quote:Op maandag 9 mei 2011 04:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
OMG![]()
Ajacieden zijn dus ook nog eens de beste zangers van het land? Raar he, dat mensen zo'n hekel hebben aan Ajax? Komt niet eens door de spelers, maar gewoon door trieste rukkers zoals jij
Alleen jammer dat ze het zelf al zeker 10 jaar niet meer spelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ajax heeft het totaal-voetbal grotendeels uitgevonden, zoals het nu nog steeds bij veel clubs wereldwijd gespeeld wordt...
Er staat 'grotendeels' uitgevonden, lezen. En dat klopt gewoon, in de tijd van '71, '72 en '73 heeft Ajax 3x de EC1 gewonnen met totaalvoetbal, waarvan de basis werd gelegd door Rinus Michels een paar jaar daarvoor.quote:
In deze tijd is onmogelijk voor een Nederlandse ploeg omdat te spelen logisch toch als je talenten 1 jaar nadat ze zijn doorgebroken al worden weggekaapt.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het zelf al zeker 10 jaar niet meer spelen.
En uitgevonden gaat wel erg ver.
Nog steeds zie je de basis er in terug. Ajax speelt lang niet altijd het beste voetbal, maar wel vaak genoeg mooi voetbal (tenzij ze tegen clubs spelen met 10 verdedigers). Dat kan je van een PSV bijv. niet zeggen. Twente speelt ook anders, maar is zeker ook aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het zelf al zeker 10 jaar niet meer spelen.
En uitgevonden gaat wel erg ver.
Ik kan ook alleen maar aan het worst case scenario denkenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het ergste kan nog zijn dat je dit seizoen derde eindigt.
Hoewel PSV nog lang niet gewonnen heeft van Groningen.
Ik ben waarschijnlijk de enige die liever heeft dat we 3e worden dan 2e, zo'n voorronde CL haalt de hele voorbereiding in de war, natuurlijk is er meer geld te verdienen maar sportief gezien heeft geen enkele NL club wat te zoeken in de CLquote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het ergste kan nog zijn dat je dit seizoen derde eindigt.
Hoewel PSV nog lang niet gewonnen heeft van Groningen.
Ajax heeft CL inkomsten nodig..quote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de enige die liever heeft dat we 3e worden dan 2e, zo'n voorronde CL haalt de hele voorbereiding in de war, natuurlijk is er meer geld te verdienen maar sportief gezien heeft geen enkele NL club wat te zoeken in de CL
Dat heeft Ajax financieel gezien helemaal niet nodig ....quote:
Wij hadden gewoon rode cijfers geschreven zonder de verkoop van Suarez.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax financieel gezien helemaal niet nodig ....
Doordat je de beste speler kwijt bent. Ajax heeft het gewoon nodig om wat extra's te kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat heeft Ajax financieel gezien helemaal niet nodig ....
En nog doe je me om het kampioenschap, goed héquote:Op maandag 9 mei 2011 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doordat je de beste speler kwijt bent. Ajax heeft het gewoon nodig om wat extra's te kunnen.
Onjuist, aangezien ze niet meer op CL niveau begroten maar op EL.quote:
Ja zo bedoel ik het ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan het goed gebruiken is wat anders dan nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |