quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/67314441334697984
Laten we dit hopen, dat was ronduit fantastisch.
Was dat 'Que Sera Sera' ook van hun?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Vorig jaar was de beker nog een troostprijs, omdat Ajax hem won, en nu wint Twente hem gaan ze weer YNWA van Liverpool faken!!
Tja, hoe vaak je het woord 'dennenappel' wel niet gehoord hebt...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Vorig jaar was de beker nog een troostprijs, omdat Ajax hem won, en nu wint Twente hem gaan ze weer YNWA van Liverpool faken!!
Volgens mij ook een beetje.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
Over Sulimani, volgens mij is dat al heel lang ,dat hij conditioneel niet goed genoeg is en vaak wegzakt in de tweede helft.
Echt hé, sowieso Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Ach, normaal gesproken doet hij het goed. Dat PSV spelers nou nooit aan de fans denken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Alderwereld..hij heeft wat goed te maken bij de fans door zijn geblunder.. meteen slijmen
Wie is er te gast?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er studio Ajax(voetbal) kijken? Ik niet
En dat ie op de paal schiet, in plaats van raakquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ebicillio moet echt eens op schieten gaan trainen.. die vent schiet echt alles op de keeper af, geen een bal krijgt hij in de hoek.. al zoveel gezien. Hij scoort vandaag een lucky goaltje, maar die jongen laat zoveel kansen liggen..
Die op de paal was gewoon pech, maar verder echt een slecht schot/plaatsing
Niet dubieus, gewoon kompleet debielquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Ik geef de paal de schuldquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dat ie op de paal schiet, in plaats van raak.
Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dubieus, gewoon kompleet debiel. Hij geeft vertonghen een elleboog en krijgt een vrije trap, normaal gesproken is dat gewoon geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |