semiuit de hand.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Het loopt al uit de hand , en ik pas een halfuurtje weg..
Was it?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam terug...
Was dat niet de bedoeling?
It's still a mystery around these parts, and very much open for debate...quote:
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isquote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
En zo is het. Geen seconde minder slaap hierom
Is het wel, of nou ja voor de meeste supporters. De spelers willen gewoon alles winnen neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isDat is het namelijk niet.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik word klopt gewoon hoor. Ik word, jij wordt hij zij het worden.
Ik loop, jij loopt. Hij zij het lopen.
oh en word jij.
Zo moeilijk is het niet, overigens ben ik ook te lui om het altijd toe te passen want die hele d/t regel boeit me geen reet.
Vergeleken het kampioenschap is het niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isDat is het namelijk niet.
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
You dirty little..quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was ie weg dan?
Smoofie, post is een geil wijf!
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera, "Het zijn maar k*tk*kkerl*kk*n!!!" en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Edit: Happel doesn't wanna see thisquote:Op maandag 9 mei 2011 01:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera, "Het zijn maar k*tk*kkerl*kk*n!!!" en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel voor gezorgd dat we het kampioenschap nu in eigen hand hebben...
Ga nou niet dankbaar zijn tegen Feyenoord. Die speelden gewoon voor zichzelf, net zoals de rest van de clubs die ervoor zorgden dat Twente(/Ajax/PSV) een verliespunt per wedstrijd heeftquote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel voor gezorgd dat we het kampioenschap nu in eigen hand hebben...
Vorig jaar tegen Feyenoord (over twee wedstrijden!), dat ging dan ook écht nergens over, Feyenoord had net zogoed niet kunnen spelen want het resultaat was al bekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Iets met mes en polsenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie er ook al over nagedacht wat je gaat doen als we geen kampioen worden?
Het was ook maar een grapjequote:Op maandag 9 mei 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo radicaal wou ik niet gaan, maar sowieso dit forum ontwijken, het nieuws ontwijken, bah.
Wat een kutweek wordt dat weer.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapjeIk ook sowieso het nieuws ontwijken, VI ontwijken etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |