quote:Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Smoofie maakt een goeie grap, die moet de boeken in
Klopt. Ajax staat er redelijk op, maar ik heb het over de lange termijn. Vijf jaar, tien jaar. Als je wegzakt onder de top, dus geen CL, dus minder geld, spelers minder waard, dan is je eigen vermogen snel op.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Geld voor Ajax gaat wel, geluk van hun is dat de jeugdopleiding toch steeds weer leuke Ajaxspeler oplevert. Hoewel de echte grote talenten weg gaan, hoef je nu niet snel een dubbele bezetting te kopen. Die tweede laag komt uit de jeugd.
En het geld van Ajax is zeker niet op, gaat nu weer redelijk.
Ja, daarom moeten we nu dus spelers kopen, zodat we niet wegzakken onder de top. Lijkt me logisch.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Klopt. Ajax staat er redelijk op, maar ik heb het over de lange termijn. Vijf jaar, tien jaar. Als je wegzakt onder de top, dus geen CL, dus minder geld, spelers minder waard, dan is je eigen vermogen snel op.
En zo is het. Geen seconde minder slaap hieromquote:Toby Alderweireld had na de verloren bekerfinale tegen FC Twente weinig moeite om zijn zinnen te verzetten. Na een zinderende strijd verloor Ajax na verlenging met 3-2 van de Tukkers. Maar het draait om volgende week, benadrukte hij.
"De beker is leuk, maar die heb ik vorig seizoen al gewonnen. Hij kon me nu gestolen worden, het gaat om de titel", stelde hij tegen FCUpdate.nl. Volgende week heeft Ajax thuis tegen FC Twente aan een overwinning genoeg om eindelijk weer kampioen van Nederland te worden. "Dat is het belangrijkste. Natuurlijk is dit verlies zuur, maar het geeft ons alleen maar extra motivatie om kampioen te worden."
Volgens Alderweireld zijn er voldoende redenen om de competitiewedstrijd tegen de Tukkers met vertrouwen tegemoet te zien. "We hebben laten zien dat we goed kunnen voetballen tegen Twente. Tot die 1-2 van Wout Brama hadden wij het beste van het spel. Het is alleen jammer dat Twente iets te gemakkelijk op 1-2 kwam, vlak voor rust. Dat was het breekpunt in de wedstrijd, dat gaf Twente weer vertrouwen."
Ook Jan Vertonghen, Alderweirelds maatje in het hart van de verdediging, kon vrij eenvoudig over het verlies van de bekerfinale heen stappen. "Ik kan slecht tegen mijn verlies, altijd. Zelfs op trainingen. Maar deze nederlaag kan ik wel relativeren, ja."
Ajax: de meest geliefde en gehate club van Nederland. Accepteren jongen...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Sowieso mensen die "helemaal niets in Amsterdam" zingen![]()
Waaruit ook wel weer blijkt dat zelfs de niet-Ajacieden wel heel veel met Ajax bezig zijn
Inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
En zo is het. Geen seconde minder slaap hierom
Hoop dat ze het inderdaad echt zo goed oppakken en dit juist als extra motivatie zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
Goed punt. Maar die stonden vandaag op het veld, en het was nét niet genoeg. El Ham zou slachten tegen Twente, ben blij dat hij er vandaag niet bij was...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:08 schreef Vatermater het volgende:
Die hebben het niet zo op kleine en bewegende aanvallers, vraag maar aan Heerenveen/Villarreal
Weten we ook gelijk waarom hij zo slecht speelde.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
Mmm...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij moet je echt een keer met Ajax bezig houden voordat je dingen gaat roepen...
Tja, daar valt wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daarom moeten we nu dus spelers kopen, zodat we niet wegzakken onder de top. Lijkt me logisch.
De financieen zijn momenteel op orde, er is genoeg geld en de begroting is niet meer ingesteld op CL maar op het halen van de EL. Een hoop contracten lopen af deze zomer waardoor er een hoop geld vrij komt (oleguer en atouba zijn geloof ik samen al goed voor 2 miljoen). En waarschijnlijk wordt er ook nog een aantal verdient aan transfers.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mmm...
Misschien heb je gelijk.
Waar zal ik beginnen?
Oké, een aardig begin, over geld, maar kun je me meer vertellen over Ajax waarmee ik me kan bezighouden, waar ik wijzer van wordt?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus als Ajax geen CL haalt raakt het niet in financiële malaise nee.
Dit is de mooiste club van allemaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
kun je me meer vertellen over Ajax waarmee ik me kan bezighouden, waar ik wijzer van wordt?
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Oké, een aardig begin, over geld, maar kun je me meer vertellen over Ajax waarmee ik me kan bezighouden, waar ik wijzer van wordt?
Faalquote:Op maandag 9 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is de mooiste club van allemaal.
En het is ik word. Zo ben je nu al een stuk wijzer
Google het maarquote:
Ik word klopt gewoon hoor. Ik word, jij wordt hij zij het worden.quote:
Held! Normaal gesproken word ik nooit betrapd op "dt"...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is de mooiste club van allemaal.
En het is ik word. Zo ben je nu al een stuk wijzer
semiuit de hand.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Het loopt al uit de hand , en ik pas een halfuurtje weg..
Was it?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam terug...
Was dat niet de bedoeling?
It's still a mystery around these parts, and very much open for debate...quote:
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isquote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
Sry if double
[..]
Is het wel, of nou ja voor de meeste supporters. De spelers willen gewoon alles winnen neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isDat is het namelijk niet.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik word klopt gewoon hoor. Ik word, jij wordt hij zij het worden.
Ik loop, jij loopt. Hij zij het lopen.
oh en word jij.
Zo moeilijk is het niet, overigens ben ik ook te lui om het altijd toe te passen want die hele d/t regel boeit me geen reet.
Vergeleken het kampioenschap is het niks.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Ajax had gewonnen hadden ze echt niet gezegd dat het maar een flutprijsje isDat is het namelijk niet.
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
You dirty little..quote:Op maandag 9 mei 2011 01:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was ie weg dan?
Smoofie, post is een geil wijf!
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera, "Het zijn maar k*tk*kkerl*kk*n!!!" en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Edit: Happel doesn't wanna see thisquote:Op maandag 9 mei 2011 01:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera, "Het zijn maar k*tk*kkerl*kk*n!!!" en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel voor gezorgd dat we het kampioenschap nu in eigen hand hebben...
Ga nou niet dankbaar zijn tegen Feyenoord. Die speelden gewoon voor zichzelf, net zoals de rest van de clubs die ervoor zorgden dat Twente(/Ajax/PSV) een verliespunt per wedstrijd heeftquote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel voor gezorgd dat we het kampioenschap nu in eigen hand hebben...
Vorig jaar tegen Feyenoord (over twee wedstrijden!), dat ging dan ook écht nergens over, Feyenoord had net zogoed niet kunnen spelen want het resultaat was al bekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk dan naar vorig jaar toen we hem wonnen. Toen was het drie keer hoera en toen gingen we weer over tot de orde van de dag.
Iets met mes en polsenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie er ook al over nagedacht wat je gaat doen als we geen kampioen worden?
Het was ook maar een grapjequote:Op maandag 9 mei 2011 01:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo radicaal wou ik niet gaan, maar sowieso dit forum ontwijken, het nieuws ontwijken, bah.
Wat een kutweek wordt dat weer.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapjeIk ook sowieso het nieuws ontwijken, VI ontwijken etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |