Idd, niet die versnelde pauper versie van FCT, dat ze zich niet schamen, ongelofelijk hoe zij het zingen.quote:
Plaatsvervangende schaamde krijg ik er meestal van. Hou dan gewoon je bek dicht en zing een makkelijker liedje van Frans Bauer als je het niet kunt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, niet die versnelde pauper versie van FCT, dat ze zich niet schamen, ongelofelijk hoe zij het zingen.
Sowieso mensen die "helemaal niets in Amsterdam" zingenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef msnk het volgende:
Die beelden bij rtl4 van die duitsersZe kunnen niet eens normaal YNWA of helemaal niets in... zingen
Lelijke bimbo's en een paar geestelijk gehandicapten volgens mij.
Zal best, en zo kun je blijven schuiven natuurlijk en elk antwoord verantwoorden. Als je echter zie hoe moeilijk ajax het onlangs nog had tegen clubs als Excelsior en Willem 2, dat psv het amper kan winnen van Vitesse en compleet van de mat wordt geveegd door Feyenoord, en dat Twente de punten laat liggen tegen de Graafschap dan lijkt het mij persoonlijk toch dat het meer aan de zwakte van de top dan aan de kracht van de subtop ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja een sterke subtop... als je ziet dat Utrecht thuis effe de vloer aanveegt met Celtic (4-0) dan zou je dat ook kunnen zeggen...
Verkopen ze daar mooie zakdoeken dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef msnk het volgende:
Museumplein wordt taaantoe busy volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Verkopen ze daar mooie zakdoeken dan?Ik gun je de lol omdat je club weer geen Europees speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Niet zo fatoe ouwe, maar het wordt idd tantoe druk, Leidse ook , chill toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik gun je de lol omdat je club weer geen Europees speelt.
Ik heb ook die anti ajax houding, hoewel ik uiteindelijk liever zie dat ajax het goed doet, want dat is alleen maar beter voor het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Adames het volgende:
Zeg eens eerlijk, die haat tegen Ajax, is het nou oprecht of toch wel heel erg gemaakt?
Nu kijk ik vast wel met een Ajax bril, maar eigenlijk is er niks om Ajax om te haten. Er zijn weinig echt vervelende spelers, de arrogantie van Ajax is goed weg na jaren zonder hoofdprijs, ze gaan uit van een goede jeugd zonder vedettes weg te kopen bij andere clubs, ze spelen voetbal hoe het hoort te zijn (in de zin dat het geen anti-voetbal of laf voetbal is) en de structuur van de club is niet slecht.
Dank jequote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik gun je de lol omdat je club weer geen Europees speelt.
Jij moet je echt een keer met Ajax bezig houden voordat je dingen gaat roepen...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede, dat staat buiten kijf. Maar vanuit PSV en Ajax-perspectief (dit seizoen en de komende seizoenen) is het écht armoe troef; zij móeten CL halen om het huidige niveau qua spelers te kunnen vasthouden, laat staan dat ze op zoek kunnen naar versterking.
Ik hoor nu alweer mensen (vooral Ajacieden) roepen: "Die en die en die kopen en een spits en een linksback en dan zijn we klaar." Nee. Zo gaat het dus niet meer. Het geld is op.
Doet Sparta niet mee aan de nacompetitie?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dank je
We hebben toch iets nodig om nog een beetje plezier in het voetbal te houden, want in Rotterdam is dat momenteel inderdaad weinig te vinden
Nope.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doet Sparta niet mee aan de nacompetitie?
Gozer ze staan 9e of zoquote:Op maandag 9 mei 2011 00:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doet Sparta niet mee aan de nacompetitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |