QFTquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Denk maar aan vorig jaar, toen we de beker pakten. Ja, leuk en aardig, avondje feesten, maar de volgende dag denkt er niemand meer aan. Kampioenschap is zoveel keer belangrijker...
Uiteraard, het probleem is alleen dat we geen kampioen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Denk maar aan vorig jaar, toen we de beker pakten. Ja, leuk en aardig, avondje feesten, maar de volgende dag denkt er niemand meer aan. Kampioenschap is zoveel keer belangrijker...
Slechtst mogelijke cast: Reus, Mulder, Vermeulen. Gelukkig zit de Boer ertussen om het niveau op te krikken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er studio Ajax(voetbal) kijken? Ik niet
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.
Dat was inderdaad een beetje de wereld op zijn kop. Normaal gesproken krijgt Janko elke scheet tegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dubieus, gewoon kompleet debiel. Hij geeft vertonghen een elleboog en krijgt een vrije trap, normaal gesproken is dat gewoon geel.
Ik ook niet, ik wou dat het morgen al volgende week zondag was...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, het probleem is alleen dat we geen kampioen zijn.
Ik kan niet wachten tot volgende week zondag...
Hij was aardig in de eerste helft, maar met meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.
Daarbij had ik niet de indruk dat beide ploegen deden alsof het een oefenpotje was.
Je houdt wel van trauma op trauma?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wou dat het morgen al volgende week zondag was...
Tempo laag?? Bij vlagen wellicht, maar over het algemeen juist niet vond ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.
Net zoals ze vandaag in de Kuip "het is stil aan de overkant zongen"quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet doen. Niet zeggen. Don't jinx that shit...
En was tevens onvermijdbaar. De eerste helft had een gelijke stand verdiend: 1e helft 1e helft Ajax, 2e helft 1e helft Twente. 1e helft 2e helft en 2 helft 2e helft waren voor Twente. 1e helft verlenging Ajax, 2e helft Twente. Dus...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef eight het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.
Is dat ook bad luck dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zoals ze vandaag in de Kuip "het is stil aan de overkant zongen"
Tempo lag juist hoog voor Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.
Mwa, dat mag ja, maar dat zou een beetje raar zijn dat jij voor een ander bepaalt hoeveel waarde diegene aan een bekerfinale moet hechten. Ik heb b.v. altijd gezegd dat we er in de eerste ronde uit mogen vligen omdat het nutteloze wedstrijden zijn die je wellicht de titel kunnen kosten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.
Dat Ajax er als club wel iets om geeft was duidelijk ja, maar dit verandert mijn mening natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
Daarbij had ik niet de indruk dat beide ploegen deden alsof het een oefenpotje was.
Kan ook andersom gaan. Als je hier een klap had uitgedeeld had je ze wellicht helemaal op scherp gezet voor de beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Zondag is ook veel belangrijker.. maar hier kon je een psychologische tik uitdelen. Had Ajax met 2/3-0 gewonnen dan had ik het moeten zien hoe Twente voor de dag kwam in een kolkende Arena.
Dat bepaal ik niet, ik zeg gewoon wat ik vind.. Weet niet welke verborgen boodschappen je in mijn post las?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat mag ja, maar dat zou een beetje raar zijn dat jij voor een ander bepaalt hoeveel waarde diegene aan een bekerfinale moet hechten. Ik heb b.v. altijd gezegd dat we er in de eerste ronde uit mogen vligen omdat het nutteloze wedstrijden zijn die je wellicht de titel kunnen kosten.
Ik heb het ook echt helemaal gehad met onze Twitteraar , geeft aan dat hij een stap hoger wilquote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, ik geloof best dat de spelers volgende week echt 110% geven (op V/d Wiel na misschien), en als je dan niet wint, dan ben je kwalitatief dus gewoon te slecht en verdien je het niet. Maar we willen zo graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |