quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/67314441334697984
Laten we dit hopen, dat was ronduit fantastisch.
Was dat 'Que Sera Sera' ook van hun?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Vorig jaar was de beker nog een troostprijs, omdat Ajax hem won, en nu wint Twente hem gaan ze weer YNWA van Liverpool faken!!
Tja, hoe vaak je het woord 'dennenappel' wel niet gehoord hebt...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Vorig jaar was de beker nog een troostprijs, omdat Ajax hem won, en nu wint Twente hem gaan ze weer YNWA van Liverpool faken!!
Volgens mij ook een beetje.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
Over Sulimani, volgens mij is dat al heel lang ,dat hij conditioneel niet goed genoeg is en vaak wegzakt in de tweede helft.
Echt hé, sowieso Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef S0nic het volgende:
Ach, normaal gesproken doet hij het goed. Dat PSV spelers nou nooit aan de fans denken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Alderwereld..hij heeft wat goed te maken bij de fans door zijn geblunder.. meteen slijmen
Wie is er te gast?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er studio Ajax(voetbal) kijken? Ik niet
En dat ie op de paal schiet, in plaats van raakquote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ebicillio moet echt eens op schieten gaan trainen.. die vent schiet echt alles op de keeper af, geen een bal krijgt hij in de hoek.. al zoveel gezien. Hij scoort vandaag een lucky goaltje, maar die jongen laat zoveel kansen liggen..
Die op de paal was gewoon pech, maar verder echt een slecht schot/plaatsing
Niet dubieus, gewoon kompleet debielquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Ik geef de paal de schuldquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dat ie op de paal schiet, in plaats van raak.
Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dubieus, gewoon kompleet debiel. Hij geeft vertonghen een elleboog en krijgt een vrije trap, normaal gesproken is dat gewoon geel.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe dan ook, dan is het een fout van de grens, niet van Blom.
Tweede helft vond ik hem ook wel goed, eerste helft was rampzalig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
Ik zie in de F-jes spelers minder balverlies leiden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Vonden jullie Ebicilio echt zo slecht ? Vond hem eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller vandaag en een stuk dreigender dan wat ie gewoonlijk is.
vond em niet zo slecht.. van schaal 1-10 zou ik em een 7-8 geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef peaceman het volgende:
Scheids heeft goed gefloten, die vrije trap waaruit Janko scoort was dan misschien dubieus, maar dan nog altijd een fout van de grensrechter.
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij ook een beetje.
[..]
Echt hé, sowieso Twente.
En al die mensen die nu zeggen jaa had niks met de scheids te maken. Floot de hele wedstrijd dood aan beide kanten, maar die laatste vrije trap
. Alsof ie z'n blindegeleidestok kwijt was.
yups... vooral de 2-1 was dramatisch verdedigd..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Discutabele beslissingen van de scheids zullen altijd blijven.
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Ja en nee.. ik vond Twente gewoon beter en daardoor een terechte overwinning.. maar de beste wint niet altijd. De goal komt gewoon uit een foute beslissing.. en anders was het wss penalties, dus is ook niet eerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Als je met 2-0 voor staat en je verliest met 2-3 dan heb je de nederlaag gewoon aan je zelf te wijten.
Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Op zich eens, maar velen roepen dat ook uit een soort frustratie. Ik kan het wel enigszins begrijpen, al vind ik elke prijs belangrijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenAls het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).
En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij.
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Eerste helft was hij echt slecht.. Tweede helft ging er inderdaad dreiging van hem uit, kwam makkelijk een man voorbij en zag de ruimtes.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog mag Janko nooit zo vrij door de 16 wandelen en die bal klakkeloos inkoppenAls het nou een onterechte penalty was geweest ofzo, dan had je recht van spreken. Een vrije trap die zo lang onderweg is, moet gewoon weggekopt worden door de verdediging. Niet de schuld geven aan een fout van de scheids, als het dat al was (niet volle 100% opgelet).
En dan nog iets over die beker/troostprijs. Voor Twente/Feyenoord/PSV-supporters was het vorig jaar misschien wel een troostprijs, maar toen waren jullie er hartstikke blij mee. En terecht. Dit jaar zie ik ook weer op verschillende plaatsen reacties verschijnen in de trant van: die troostprijs mogen ze hebben, volgende week winnen wij.
Met alle respect, maar het wordt gewoon een troostprijs genoemd voor degene die het uitkomt.
Eens, het draait voor mij gewoon om de landstitel/CL.. meer niet. Europe league hardstikke leuk om te zien maar het doet me weinig. Beker, leuk als je het wint.. maar verder nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Youri is sowieso als analist niet serieus te nemenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
Oh Ronald de boer? dan kijk ik ook mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Even naar Studio Voetbal kijken. Youry Mulder zal wel weer een fantastisch Twente gezien hebben die Ajax helemaal van de mat heeft gespeelt.
Gelukkig zit Ronald de Boer er ook bij om nog wat zinnigs te zeggen (hopelijk).
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor Ajax en PSV is het toch echt een troostprijs, het is leuk als je hem wint. Maar je hebt er niks aan en het levert je niks op, vooral als je al 7 jaar geen titel gewonnen hebt en wel een beker of 4/5. Dan boeit het je gewoon weinig.
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral die 2-1 net voor rust had nooit mogen vallen, veel te makkelijk. Als Ajax het uitspeelt tot de rust en het op 2-0 houdt dan is er niets aan de hand maar ze laten Twente terug in de wedstrijd komen.
Goede les voor volgende week.
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Maakt mij het nou uit wat jij er van vind, je krijgt er niks voor, die beker. Het is alleen leuk als je de dubbel wint, en natuurlijk vind ik het jammer dat we zo lomp verloren hebben, maar de beker geeft ons geen 3e ster.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onzin, dat een titel belangrijker is, geldt voor elke club, maar dat het weinig boeit vind ik flauwekul.
Ze wilden de prijs allebei gewoon winnen. De inzet van beide ploegen was goed en er was veel strijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Denk maar aan vorig jaar, toen we de beker pakten. Ja, leuk en aardig, avondje feesten, maar de volgende dag denkt er niemand meer aan. Kampioenschap is zoveel keer belangrijker...
Uiteraard, het probleem is alleen dat we geen kampioen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Denk maar aan vorig jaar, toen we de beker pakten. Ja, leuk en aardig, avondje feesten, maar de volgende dag denkt er niemand meer aan. Kampioenschap is zoveel keer belangrijker...
Slechtst mogelijke cast: Reus, Mulder, Vermeulen. Gelukkig zit de Boer ertussen om het niveau op te krikken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er studio Ajax(voetbal) kijken? Ik niet
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit jou niet weinig, maar daar kan iedereen een andere mening over hebben.
Dat was inderdaad een beetje de wereld op zijn kop. Normaal gesproken krijgt Janko elke scheet tegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niet dubieus, gewoon kompleet debiel. Hij geeft vertonghen een elleboog en krijgt een vrije trap, normaal gesproken is dat gewoon geel.
Ik ook niet, ik wou dat het morgen al volgende week zondag was...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, het probleem is alleen dat we geen kampioen zijn.
Ik kan niet wachten tot volgende week zondag...
Hij was aardig in de eerste helft, maar met meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.
Daarbij had ik niet de indruk dat beide ploegen deden alsof het een oefenpotje was.
Je houdt wel van trauma op trauma?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wou dat het morgen al volgende week zondag was...
Tempo laag?? Bij vlagen wellicht, maar over het algemeen juist niet vond ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.
Net zoals ze vandaag in de Kuip "het is stil aan de overkant zongen"quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet doen. Niet zeggen. Don't jinx that shit...
En was tevens onvermijdbaar. De eerste helft had een gelijke stand verdiend: 1e helft 1e helft Ajax, 2e helft 1e helft Twente. 1e helft 2e helft en 2 helft 2e helft waren voor Twente. 1e helft verlenging Ajax, 2e helft Twente. Dus...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef eight het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De 2-1 kwam voor Twente op het best mogelijke moment.
Is dat ook bad luck dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zoals ze vandaag in de Kuip "het is stil aan de overkant zongen"
Tempo lag juist hoog voor Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond wel dat beide ploegen er met de rem op speelden. Liefst geen blessures en rode kaarten oplopen. Tempo was ook erg laag vond ik. Alles in het teken van volgende week.
Mwa, dat mag ja, maar dat zou een beetje raar zijn dat jij voor een ander bepaalt hoeveel waarde diegene aan een bekerfinale moet hechten. Ik heb b.v. altijd gezegd dat we er in de eerste ronde uit mogen vligen omdat het nutteloze wedstrijden zijn die je wellicht de titel kunnen kosten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, maar ik mag die andere mening ook flauwekul vinden.
Dat Ajax er als club wel iets om geeft was duidelijk ja, maar dit verandert mijn mening natuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
Daarbij had ik niet de indruk dat beide ploegen deden alsof het een oefenpotje was.
Kan ook andersom gaan. Als je hier een klap had uitgedeeld had je ze wellicht helemaal op scherp gezet voor de beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Zondag is ook veel belangrijker.. maar hier kon je een psychologische tik uitdelen. Had Ajax met 2/3-0 gewonnen dan had ik het moeten zien hoe Twente voor de dag kwam in een kolkende Arena.
Dat bepaal ik niet, ik zeg gewoon wat ik vind.. Weet niet welke verborgen boodschappen je in mijn post las?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat mag ja, maar dat zou een beetje raar zijn dat jij voor een ander bepaalt hoeveel waarde diegene aan een bekerfinale moet hechten. Ik heb b.v. altijd gezegd dat we er in de eerste ronde uit mogen vligen omdat het nutteloze wedstrijden zijn die je wellicht de titel kunnen kosten.
Ik heb het ook echt helemaal gehad met onze Twitteraar , geeft aan dat hij een stap hoger wilquote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, ik geloof best dat de spelers volgende week echt 110% geven (op V/d Wiel na misschien), en als je dan niet wint, dan ben je kwalitatief dus gewoon te slecht en verdien je het niet. Maar we willen zo graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |