Aan Europees voetbal hecht ik meer waarde dan aan de beker, ja. Leukere wedstrijden + geld. Dat is niet te vergelijken met de beker.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet, ik zeg gewoon wat ik vind.. Weet niet welke verborgen boodschappen je in mijn post las?![]()
Mag van jou Europees voetbal wel? Kan je ook de titel kosten..
quote:Ajax kan de 'dubbel' uit het hoofd zetten na de bekernederlaag tegen FC Twente. Trainer Frank de Boer kon niet goed leven met het verlies van zijn ploeg.
'Jammer dat we verloren hebben, ik vond dat wij meer verdiend hadden', aldus een mokkende De Boer na afloop. 'Wij hebben de wedstrijd behoudens het eerste deel van de tweede helft gedomineerd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]![]()
![]()
Er was hier maar één ploeg die voetbalde en de winst verdiende en dat was Twente. Daar in 020 hebben ze al 10 jaar stront in de ogen. Elke nieuwe jeugdspeler is de nieuwe Marco van Basten en elke wedstrijd hebben zouden zij 'het hebben verdiend'. Lopen er dan totaal geen realisten rond bij Ajax?
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoi
Hoe is het sfeertje hier?
Leuke wedstrijd, met een terechte winnaar, ondanks dat jullie lang niet ZO veel minder waren.
Hopelijk komende week hetzelfde resultaat: zou wel terecht zijn als we het seizoen in beschouwing nemen.
Volgend seizoen is Ajax wel favouriet overigens, als Janssen en Ruiz vertrekken.
Hij zegt zinnige dingen en hij is een schatje...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:35 schreef DuTank het volgende:
Even voor de mensen die Ronald de Boer adoreren als gast bij Studio Voetbal en dat hij wijze praat zou hebben: hij zegt echt simpele en domme dingen
Vrij goede post, zij het een beetje gecharcheerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]![]()
![]()
Er was hier maar één ploeg die voetbalde en de winst verdiende en dat was Twente. Daar in 020 hebben ze al 10 jaar stront in de ogen. Elke nieuwe jeugdspeler is de nieuwe Marco van Basten en elke wedstrijd hebben zouden zij 'het hebben verdiend'. Lopen er dan totaal geen realisten rond bij Ajax?
Ik moest lachen.. als er nou 1 positie niet goed ingevuld wordt vanuit de jeugd is het wel de spitspositie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe niet zo negatief. Ik ben erbij, en zal ervoor zorgen dat we kampioen wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Het grote probleem met komende wedstrijd is dat Twente niet hoeft, Ajax vol op de aanval gaat, en zoals deze wedstrijd wel aantoonde is het behoorlijke gaten kaas bij de Amsterdamse defensie, 1 goal tegen en dan de wedstrijd proberen te kantelen tegen een team wat voldoende heeft aan 1-1. Dat gaat niet lukken.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief. Ik ben erbij, en zal ervoor zorgen dat we kampioen worden
DEAL!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, dan hoef ik ook niet te kijken. 5-0, en niet geflatteerd graag. Dan kijk ik later om 7 uur de samenvatting wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht aan een 3-1 .. Vind het mooier.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Prima, dan hoef ik ook niet te kijken. 5-0, en niet geflatteerd graag. Dan kijk ik later om 7 uur de samenvatting wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
De jong op 10, maar wie moet er dan in de spits en waar moet de zeeuw staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk aan de opstelling van vandaag veranderen voor komend weekend?
Dario deed het goed, maar hij is erg wisselvallig dus ik weet niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zouden jullie eigenlijk aan de opstelling van vandaag veranderen voor komend weekend?
Niks, dit is het maximale dat eruit gehaald kan worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |