Nee, ze vindt het echt kut dat Twente gewonnen heeft, berichten via whatsapp en zo... Maak je niet druk dat zij voor Twente isquote:
Misschien was ze wel genoodzaakt te liegen tegen jouquote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, ze vindt het echt kut dat Twente gewonnen heeft, berichten via whatsapp en zo... Maak je niet druk dat zij voor Twente is
Thuisvoordeel vind ik altijd wel beperkt, dat geldt eigenlijk vooral als je naar het buitenland gaat of als klein cluppie naar een groot stadion gaat. Lijkt me sterk dat Twente veel last ondervindt van de sfeer in de Arena.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
Uitspraken zoals het publiek en wedstrijd zoals tegen Kiev of Moskou vind ik ook altijd bullshit.. want waar was dat tegen Utrecht.. ? Of andere clubs die je verloor.. en zaten er dezeflde mensen.
En als je daar je punten niet laat liggen, hoef je nu niet meer zo hard te werken. Maargoed, het is wel goed dat je je club supportert natuurlijk
Nah, dat laat ik mooi aan haar over, ik ben geen moderator typequote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Log ff in op haar account, en ban al die trolls.
Het is een hypocriet, hetzelfde gebeurt in het PSV topic, en daar doet hij lekker mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe relax man, juist de user die je quote trollt nooit. Een normale discussie moet gewoon kunnen.
Geef dan het juiste voorbeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een hypocriet, hetzelfde gebeurt in het PSV topic, en daar doet hij lekker mee.
Ik ga er weer vandoor
Wat zegt dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente brengt na 105 minuten een spits van 6 miljoen en 1.97 die de winnende binnenkopt. Dat zegt iets...
Iedereen is optimistisch hoopvol als het om z'n eigen club gaat, dat is geen trollen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een hypocriet, hetzelfde gebeurt in het PSV topic, en daar doet hij lekker mee.
Ik ga er weer vandoor
Je bent duidelijk niet bij Kiev geweest, de sfeer die er toen hing in het stadion zou elk team bij voorbaat doen laten achterstaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Thuisvoordeel vind ik altijd wel beperkt, dat geldt eigenlijk vooral als je naar het buitenland gaat of als klein cluppie naar een groot stadion gaat. Lijkt me sterk dat Twente veel last ondervindt van de sfeer in de Arena.
Klopt, veel betere bank dan Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente brengt na 105 minuten een spits van 6 miljoen en 1.97 die de winnende binnenkopt. Dat zegt iets...
Twente doet niet moeilijk over -20 en 200 toeschouwers, dus +30 en 50000 zou geen punt moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Thuisvoordeel vind ik altijd wel beperkt, dat geldt eigenlijk vooral als je naar het buitenland gaat of als klein cluppie naar een groot stadion gaat. Lijkt me sterk dat Twente veel last ondervindt van de sfeer in de Arena.
Was die duitser mod?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:23 schreef msnk het volgende:
Ik meen mij een post te herinneren van een niet nader te noemen duitser die zich Ajacied noemt en het tevens wel oké zou vinden als twente de prijzen zou pakken
Prima, ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen is optimistisch hoopvol als het om z'n eigen club gaat, dat is geen trollen.
Of niet de juiste speler om tegen Ajax te spelen, althans niet als basisspeler.quote:
Jawel, slechter is als al die clubs wat nog minder gepresteerd hebben. Een landskampioenschap is niet vanzelfsprekend en niet slecht als het niet wordt gehaald. Daarvoor is de concurrentie, zoals gebleken, goed genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou wat zijn zeg als Twente de triple pakt met een duidelijk minder jaar dan vorig jaar. Dan heeft Ajax wel erg slecht gepresteerd. De JC van twente verloren, geen kampioen, geen CL, en geen beker.
Een groot voordeel, veel slechter kan het niet
Ajax is meer kwijt geraakt dan Twente, dus zo slecht is het ook niet als we tweede worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou wat zijn zeg als Twente de triple pakt met een duidelijk minder jaar dan vorig jaar. Dan heeft Ajax wel erg slecht gepresteerd. De JC van twente verloren, geen kampioen, geen CL, en geen beker.
Een groot voordeel, veel slechter kan het niet
Zo tegen de jaarwisseling aan?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
Vroeger toen ik nog in de D'tjes speelde was 80% van ons team voor Ajax en trainden we ook allemaal met een Ajax-shirt aan. Nu is minimaal driekwart daarvan 'die hard' Twentesupporter en moeten ze 'niks van de joden uit 020 hebben'
NSB'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |