abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96406111
Zwangerschap en geboorte deel 769

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 06-05-2011 20:29:33 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96406205
Ik zag dat er nog geen nieuwe geopend was, anders Scuzi Susie!

Enne...zal t een voorteken zijn dat ik dit topic geopend heb O-) Bij Danic hielp t vrij weinig zag ik ;) :*

Lijstjes verzoekjes nog anyone? Ik heb Poezebeest er al tussengezet *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:25:13 #3
30252 Soempie
Procreating
pi_96406277
Nummer 770, babyboom! *O*

Wat ik in het vorige topic nog wilde zeggen:

Oja, we hebben besloten de combinatietest toch wel te doen. Al is het zo dat ik - op dit moment- een kindje met het syndroom van Down niet weg zou willen laten halen, terwijl m'n vriend dat liever wel zou doen. Hoop maar dat het gewoon goed zit en we niet voor de keuze worden gesteld vervolgonderzoek te laten doen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:25:44 #4
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96406323
Buuh, ik wil ook bevallen, ben gewoon te nieuwsgierig/ongeduldig!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96406337
Haaai.

Repost!

12 wk en 1 dag <3

Weddenschappen over geslacht en geboortedatum gaarne via facebook of PM :7 ;) (vorige keer had toch iedereen het fout, haha)

FR het zou wel héél sterk zijn als er nou toch nog een baby achter verstopt zou zitten :o Lijkt mij redelijk onmogelijk...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96406359
We duimen dat t een voorteken is!
Ja, klein verzoekje: mag ik er als tweeoogje in ipv 2-oogje? :@
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:27:14 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_96406431
Ik wil ook een echo! :D O+

Ik dacht dat er amper iets in te herkennen zou zijn, maar de foto's die jullie posten zijn heel duidelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96406467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef tweeoogje het volgende:
We duimen dat t een voorteken is!
Ja, klein verzoekje: mag ik er als tweeoogje in ipv 2-oogje? :@
done :*
pi_96406530
@ poppedein, yep ik op 20 nov ( 2ling)
pi_96406580
Dank!
pi_96406684
Had ik al gemeld dat ik de 20e voor mijn eerste echo mag? Da's bij 8w3d. En een maandje later weer een, geloof ik!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:45:41 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_96407719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef tweeoogje het volgende:
Had ik al gemeld dat ik de 20e voor mijn eerste echo mag? Da's bij 8w3d. En een maandje later weer een, geloof ik!
*O*

Ik ben zo nieuwsgierig!

Mijn vk gaf aan dat het tussen de 9 en 12 weken gedaan wordt. 't Liefst bij 11/12, omdat ze dan de datum heel precies kunnen bepalen. :? 20 Juni heb ik met haar een afspraak en voor die tijd moet ik de echo inplannen. Duurt nog lang...gelukkig de bruiloft en de verhuizing voor die tijd, dus veel afleiding.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:49:32 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96408003
ik sloot hem, maar zit op mobiel en kreeg niet de melding van nieuwe openen... Thanks Poppedein!

Geboorte-topic! *.* en ik dacht dat dat een jompel was... Zo jammer weer :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96408188
Poeh Soempie das nog idd een flinke tijd geduld hebben :o Ik ben zo blij met m'n vk-met-echoapparaat!

@Susie, een jompel is * O * zonder spaties :P

tweeoogje, de 20e is al heel snel! *O*
pi_96408310
Bleh. Ik denk dat ik morgen de gynaecoloog even bel. Ik voel me helemaal niet meer zwanger -O- Ik pas gewoon mijn eigen broeken weer en ik krijg helemaal geen zwangerbuikje. Ik ben 2 weken terug nog geweest en toen schrok ik ook zo omdat het kindje helemaal stil lag, maar het hartje klopte wel. ik ben er gewoon totaal niet gerust op ;( Ik ben onzeker nu en ik heb pas weer een afspraak op 1 juni en dat duurt me veels te lang. Bah :'(

FR, sterkte weer meis. In het ziekenhuis is ook niet alles :*

Krijtlijk! :%
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96408430
Vlindur :* Ik wou dat ik iets kon zeggen waardoor je meteen helemaal gerustgesteld bent.... lijkt me in elk geval een goed plan om even te bellen. Ik hoop dat je gauw even langs mag komen om goed nieuws te krijgen en een wakker blij babytje te kunnen bekijken!
pi_96408500
Vlindur! Wat een naar bericht! Ik hoop dat alles goed is en dat je snel gerustgesteld wordt! :*
pi_96408586
F_r, allereerst wil ik jou even heel veel sterkte toewensen, het lijkt mij echt niets om nu tot het eind in het ziekenhuis te moeten liggen... :*

En Vlindur, balen dat je je nu zo onzeker voelt, ik hoop dat je morgen even langs mag komen, en dat het dan gewoon een hele simpele reden heeft dat je buik weer platter is..
pi_96408645
innepin, mooie echo! Goed gevoel he zo'n echo! *O*
pi_96408685
Innepin, dat neusje! O+

No worries. Ik was bij 12 weken huge maar uiteindelijk bleef mijn buik iets bescheidener dan bij Ivan. Je vliegende start hoeft dus niks te zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlindur, bel inderdaad maar. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96408952
Poezebeest gefeliciteerd! *O*

Ik had ook al ergens gelezen dat vriendlief idd het kind moet erkennen voor de geboorte al.

Mefke morgen de bruiloft toch? Veel plezier en doe rustig aan!

Ferrari, wat een naar bericht weer van jou, het zit je ook echt niet mee. Zet 'm op en :*
pi_96409231
Vlindur, wat rot! Bellen dus, en hopelijk kun je snel gerustgesteld worden :*
pi_96409311
Dank jullie. Ik ga morgen echt even bellen. Ik zou het vandaag al doen, maar ik voel me stiekem nog niet beter, alleen slechter..

Ik hoop dat ik morgen terecht kan...
pi_96409407
Thnx poppedein voor het vermelden in het lijste. Nu ik er in sta wordt het wel heel echt allemaal :@

Vlindur; vervelend dat je je zo voelt, gewoon bellen hoor! Hoop dat ze je snel gerust kunnen stellen :*

Innepin; een *O* voor de mooie echo! Niet te geloven dat mijn 'monstertje' er over 4 weken ook zo uit ziet, een heel echt mini-mensje al! O+

Jipster; als je niet getrouwd bent moet je vriend idd het kind voor de geboorte erkennen en na de geboorte moet je dan nog het gezag regelen.

Tweeoogje; een datum voor de echo, dat is fijn!

Soempie; voor jou nog even geduld hebben tot je jullie mini-mensje mag bewonderen, hopelijk gaat de tijd snel :*
pi_96409708
probeer ik net de box in elkaar te zetten, kom ik aan bij de bodem die je in hoogte kan verstellen, blijken daar geen schroeven voor te zijn...
nou dan maar weer opbellen he...hebben jullie dat ook wel eens bij die meubeltjes?
pi_96412517
Ah Vlindur, ben heel erg hard voor je aan t duimen, je bent nu 16 weken?
Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je morgen terecht kunt en hopelijk gerustgesteld kunt worden.

Mooie echo innepin!

F_r, wat klote zeg. Ben je net thuis, moet je weer terug en voor langere tijd.
Sterkte meid.

Mn uk is erg beweeglijk momenteel, grappig om te voelen dat t steeds beter te voelen is O+
Tralalalaaa
pi_96413280
F_r, balen zeg!!! Sterkte :* en kun je pm's lezen op het moment?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96413375
TAP, nee joh. Ik ben morgen precies 12 weken :) was ik maar zover, dan had ik de angelsounds er allang bijgehad. Het is nu te klein, kan hem nog niet vinden....
pi_96414443
Even een snel knufje voor Vlin. Toen ik de 13 weken echo had lag de kleine troela ook doodstil.
Maar ik snap je best als je ook een ander gevoel hebt; altijd bellen!!
Denk aan je!

Innepin, wat mooooooooi!

En oee die Krijtlijk!

Poppedein hoop dat het je topic wordt :D
pi_96414621
F_R; lees nu van de dames hierboven dat je weer in het ziekenhuis ligt, dus ik heb even teruggelezen hoe en wat. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat de laatste weken snel voorbij gaan en dat het beter met je gaat zodra je je kleintje in je armen hebt :*
pi_96415341
Ohja dug, sorry hoor Vlin, had verkeerd gekeken, dacht dat je een maand na mij zat maar je zit 2 maanden na mij :@
In ieder geval hoop ik dus dat je morgen meer duidelijkheid hebt! :*
Tralalalaaa
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:46:59 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_96415429
Poezebeest, nog van harte gefeliciteerd. ^O^

En Vlindur, ik hoop dat je morgen direct langs kan komen voor controle. Zal wel een lange nacht zijn voor je kunt bellen. Sterkte :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 05:20:51 #33
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96420142
Fr wat een rotnieuws weer. Hopelijk hoef je niet lang meer door te lopen... Kus vlindur, wat moet dat een kutgevoel zijn. Goed dat je ff belt vandaag. Nog geen krijtkijk nieuws ? Hopelijk al lekker aan het koudeelen. Ik leg mijn telefoon weer weg en ga een poging slaap doen totdat alexa wakker wordt :-*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:13:19 #34
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96420375
Vlindur, ik hoorde de kleine al met 10+6, maar misschien is het niet zo handig om te gaan zoeken als je er toch al onzeker over bent. Ik had zelf op dat moment het idee: Ik weet dat zelfs vk's soms nog geen hartje vinden, dus niets aan de hand als ik niets vind. De keer daarop vond ik helemaal niets, en de keer daarop schoot hij iedere keer weg, ik heb dus alles gehad. Dus je zou het eventueel kunnen proberen, maar of dat wel zo handig is momenteel moet je natuurlijk voor jezelf overwegen. :*

f_r, wat rot dat je weer in het ziekenhuis ligt, dat had je je toch ook niet voorgesteld zo toen je voor het eerst twee streepjes zag... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96420484
Lieve Vlindur :* ik snap je onzekerheid....ik ben als de dood voor missed abortion..weet niet waarom maar blijf denken dat we dinsdag bij de echo helemaal niks horen/zien ineens...Ik hoop dat je de gyn kan bereiken en dat je gerust wordt gesteld!!!

innepin: wat een mooerd hebbie! O+

en ferrari weer in het ziekenhuis?? jeeetje! hoge bloeddruk?? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96420551
Vlindur, hopelijk kun je vandaag nog terecht en zijn al je zorgen voor niks geweest.

Ferrari_rood... Potjedorie, lig je weer in het ziekenhuis! Heel veel sterkte de komende tijd!

Danic?

Krijtlijk?

Ieniminie?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:54:31 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96420598
Oh Vlindur, wat een vervelend gevoel! Ik hoop dat je vandaag terecht kan en dat je gerustgesteld kan worden. :*

Thanks Innepin, hoop dat ik je jompel nu kan onthouden! Je bent zo onthand wanneer je op je mobiel een berichtje typt en er een smiley bij wilt doen....

Hoest met Krijtlijk??
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:16:10 #38
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96420719
Goedemorgen!
Ik ben er nog in ieder geval. Wel wat krampjes gehad vanmorgen, maar verder niets bijzonders.
Heeeel veel geslapen, dat wel. Dus ik heb mijn slechte nachtrust van gisteren alweer ingehaald :P
F_R en Vlindur :*
Krijtlijjjjjk where are youuuuu
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:20:04 #39
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96420758
Vlindur hopelijk kun je vandaag terecht en hoor je een oorverdovend hartje en zie je een druk acrobatiek uitoefenend baby'tje!

f_r :* :* :* hopelijk is het voor jou snel over!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:59:47 #40
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96421284
Oh en ik jompel de pompel even tussendoor *O* 39 weken vandaag *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_96421339
*O* voor alle LLM's!
pi_96421389
Ziekenhuis is gebeld, ze bellen me straks terug..
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:06:25 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_96421392
Vlindur, hoe is het nu?

Edit: Ah :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96421467
Voel me nog steeds verschrikkelijk niet meer zwanger :{
pi_96421507
Bah Vlindur,..wat een rotgevoel!! :* Goed dat je aan de bel trekt hoor!! Ik hoop en duim enorm voor je dat je straks weer heerlijk gerustgesteld naar huis kunt (moet je alleen??)

Ik ben ook heel benieuwd naar Krijtlijks verhaal!!

Hier vannacht een paar flinke voorweeën (jaaaaaaaaaaa *O* komt u maar!!) gevolgd door venijnige heel herkenbare rugweeën (oiii waarom wou ik dit ook alweer??) en gevolgd door 5 uur slaap...buhhh! Ik had er echt ZIN in gewoon, de timing was perfect, helemaal omdat mijn beste vriendin dan mijn bevalling ook weer had kunnen begeleiden... Anyhow, nu rustig hier dus!

Het wachten is nog op Danic en Ieniminie qua meld-duty begrijp ik ;) *O* Takkembah voor je 39 wkn mijlpaal!!

F_R :* zo kort maar thuis geweest...bah!! Ik hoop dat je in ieder geval ergens ligt waar je tot rust komt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 06-05-2011 09:22:10 ]
pi_96421557
Oeh! Spannend poppedein!! *O*

Ja, ik moet alleen.. J. gaat nooit mee. Alleen de eerste 2 en de SEO. Hij snapt mijn ongerustheid ook niet -O-

Rienk gaat wel mee trouwens, maar ik heb geen oppas en thuislaten is ook net niet een goed plan ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:19:41 #47
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96421670
Vlindur, wat balen dat je je zo naar voelt... :*

Poppedein spannend!!!

Innepin, wat een mooie echo! O+

Krijtlijk??
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:25:57 #48
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96421807
nog 100-dagen mijlpaal voor ons vandaag *O*

Heel veel succes, dames! Nu en de komende dagen... :%

Vlindur, mijn vrouw heeft dat gevoel ook ff gehad dat ze zich plots niet meer zwanger voelde, ze voelde zich weer als voor de zwangerschap (ongeveer rond zelfde periode), ze kreeg mij zelfs mee ongerust, maar bleek allemaal kerngezond te zijn, de baby... goede moed :*
pi_96421808
Poppedein spannend!
Ik ben ook benieuwd naar krijtlijk en beeb??!

Vlindur succes!!
pi_96421876
Vlindur, dat lijkt me echt een klotegevoel. Ik hoop dat je je zorgen maakt om niets.
F_R, voor jou ook al zo iets niet-leuks (op zijn zachtst gezegd). Nu maar hopen dat je dit keer inderdaad een wat rustigere omgeving/kamer hebt dan vorige keer.
pi_96421919
Vlindur hopelijk alleen maar het gevoel

Hier vandaag 20weken

nog geen beeb updates
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96421985
oo vlindur SUCCES !!!! hopen/duimen dat alles goed is.
Maar het gevoel ken ik duidelijk....
Hier is het nog saai stil. nog niets van Danic gehoord.
Gisteren laat gaan slapen voor mijn doen. half 1 maar om 7 uur zo wakker als wat.
Ff douchen en dat straks om half 2 maar weer naar de verloskundige....
pi_96422028
trouwens dames...heeft iemand hier ooit Emesafene geslikt? ik heb dat van de HA gekregen omdat ik continu moet overgeven
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96422043
Maar je hebt wel je 40 weken mijlpaal vandaag Ienemini!! *O* *O*

En Lujaxa 20 weken vandaag!! Wat ga je snel joh!!

Vlindur-ke...woonde je maar hiero m de hoek, ik wou dat ik je gerust kon stellen...laat je niet zomaar afschepen hoor! Onrust is even goed een reden om gezien te worden als tastbare lichamelijke klachten!
pi_96422075
*meldt*
Hier nog steeds geen actie. K*t geslapen, want zuur }:| :r

@ Innepin wat een mooie echo zeg! Ik ga ook voor een zusje voor Willow hoor. Das echt een meisje op die foto!

@ f-r: wat is dit toch ongelooflijk klote zeg! Ik heb echt met je te doen. Ik hoop ook echt dat ze je hier niet te lang mee laten sukkelen en de kleine eventueel een weekje eerder halen, want dit is bijna onmenselijk. Een hele dikke :* iig.

@ Susie: Het beste is om voor de geboorte de erkenning te regelen. Dit, omdat jij er bij moet zijn. Dit doe je op het gemeentehuis. Je vriend heeft dan wel plichten, maar nog geen rechten. Om die te krijgen moet hij ook de ouderlijke macht krijgen. Hij wordt dan met jou wettelijk vertegenwoordiger. Tijdens het regelen van de erkenning krijg je alvast wat papieren hiervoor mee (een uitdraai van jou persoonsgegevens en een formulier wat na de geboorte moet worden ingevuld). Als je vriend dan de aangifte heeft gedaan op het gemeentehuis, krijgt hij ook nog wat papieren mee met daarom de gegevens van jullie kindje. Dit formulier moet hij samen met de 2 formulieren die je hebt gekregen tijdens de erkenning, opsturen naar de kantonrechter. Hij zorgt dan verder dat je vriend ook de ouderlijke macht krijgt.
Wij kregen er een formulier bij met uitleg, die ook werd gegeven door de medewerkster van het gemeentehuis, wel zo prettig.
Tip: als jullie niet van plan zijn te trouwen op korte termijn is het goed om te overwegen om een testament op te laten stellen, anders wordt het straks een heel gedoe, mocht er met 1 van jullie wat overkomen. Laat alles wat je wil goed vastleggen. Gaan wij ook doen.

@ Vlindur: ben je al terug gebeld meis? Ik hoop dat je snel terecht kan en gerustgesteld kan worden. Ook voor jou een :*

@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?

@ Cleany: wij misten een bout bij het in elkaar zetten van het bedje. Dus de bodem van het bedje hing maar met 3 bouten in het ledikant. Zijn we maar om teruggegaan. Tja, het blijft fabriekswerk en er kan altijd wat mis gaan. Maar irritant is het wel.
Zo hebben wij sinds gisteren een vervangende babyfoon, omdat die van ons zich in het donker uitschakelde i.p.v. dat hij overging op nightvision (met webcam). Lekker handig, zie je 's nachts nog niet wat er in dat bedje gebeurd. Dus een andere gekregnen, maar ja je moet er wel weer achteraan.
pi_96422187
PD lief van je! O+
Ben nog steeds niet gebeld }:| Ik moet nog douchen met Rienk en dat durf ik nu niet te doen.. Dus we zitten nog in pyjama beneden :P
Ik hoop ook echt dat ik me druk maak om niks, maar ik wil echt dat ze even kijken..
pi_96422283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef Vlindur het volgende:
PD lief van je! O+
Ben nog steeds niet gebeld }:| Ik moet nog douchen met Rienk en dat durf ik nu niet te doen.. Dus we zitten nog in pyjama beneden :P
Ik hoop ook echt dat ik me druk maak om niks, maar ik wil echt dat ze even kijken..
Better safe then sorry, Vlindur! :*

Hier een redelijke nacht gehad. Gisteren even op het Bevrijdingsfestival Overijssel gelopen, last van mijn voeten en knieën gekregen! Werden we nog aangesproken door een paar gastjes van 538, waren op zoek naar de milf van 2011.. :') Lekker sneu....
Toen door naar mijn zusje, lekker gebak gegeten en thee gedronken. 3D echo even laten zien er haar er een uit laten kiezen :)

En nu nog "even" werken tot 17:00 uur.... Dan een druk maar gezellig weekend tegemoet!
pi_96422574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef danic het volgende:
@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?
Nee, tis echt weer helemaal rustig hier nu hoor... ik heb nog 1,5u de tijd tot ik Lena weer van de creche moet halen..dat ga ik vast niet meer redden :+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:58:47 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96422585
Sterkte voor Vlindur en FR.

Bezorgd zijn, ik kan er weer over meepraten. Ik werd vannacht rond 3 uur wakker. Lag een tijdje zo in bed en ik voelde het ventje niet. Ik bedacht me dat ik kip heb gesneden en dat die misschien niet helemaal gaar was geworden in de risotto, en ik zou vast salmonellainfectie hebben opgelopen (had ook darmkrampen). Ik durfde mijn buik niet aan te raken...dat heb ik toch maar gedaan, beetje geduwd en toen kreeg ik goddank een reactie. Bah, met bonzend hart lag ik in bed. Vreselijk die angstige irrationele gedachten. ' s Nachts ziet alles er toch echt heel anders uit dan overdag.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:02:37 #60
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96422709
Goeiemorgen! Wij zijn weer thuis!
Meiske is gisteravond 21.20 geboren, en alles gaat goed!
Later meer...ga nu voeden en uitrusten(kraamzorg stuurt mij naar boven)
pi_96422752
*O* Jaaaaaaaaaaaaaa Krijtlijk!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! *O* Fijn te horen dat alles goed gaat! Laat je maar lekker verwennen!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:04:28 #62
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96422761
Gefeliciteerd krijtlijk :) O+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:05:03 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96422781
Jeeeee proficiat krijtlijk!!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:05:08 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96422783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:02 schreef krijtlijk het volgende:
Goeiemorgen! Wij zijn weer thuis!
Meiske is gisteravond 21.20 geboren, en alles gaat goed!
Later meer...ga nu voeden en uitrusten(kraamzorg stuurt mij naar boven)
Nou ook goedemorgen zeg! Van harte!
pi_96422847
*O* *O* van harte Krijtlijk!
pi_96422856
Van harte Krijtlijk! Geniet er van! O+
pi_96422898
Krijtlijk van harte ga lekker genieten van je meiske, en ik ben benieuwd naar de update (even een jompel vanaf telefoon dus het is even gokken of ik hem goed doe, maar anders issie toch echt goed bedoeld hoor!) *O*
pi_96423062
Krijtlijjk gefeliciteeeeerrrdddd!!

Ennuh...hilliebillie, je jompel is goed gegokt hoor! *O*
pi_96423151
*O* een verse beeb!!! Krijtlijk gefeliciteerd met je meiske!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96423277
Gefeliciteerd Krijtlijk!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:21:04 #71
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96423280
Krijtlijk! Gefeliciteerd! *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:24:55 #72
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96423412
5-5 mooie datum Krijtlijk, geniet van je meiske en van je kraamtijd (als dat gaat lukken natuurlijk)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_96423449
Krijtlijk *O* Van harte met jullie meissie!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:31:44 #74
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96423650
gefeliciteerd, krijtlijk!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:36:03 #75
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96423820
Gefeliciteerd krijtlijk!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_96423992
Gefeliciteerd Krijtlijk! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96424298
Gefeliciteerd Krijtlijk! *O*

Het ziekenhuis heeft nog steeds niet gebeld :{
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:50:51 #78
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424334
*O* *O* *O* Krijtlijk, gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan!! *O* *O* *O*

Poezebeest, wat fijn dat alles goed was... wow. Lekker gaan genieten nu!! O+ *O* :*

F_R... oh nee, he... niet weer in het ziekenhuis... sterkte!! :*

Vlindur, ik hoop dat je snel terrecht kunt... hopelijk maar je je druk om niks... wat lastig zeg... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96424652
Verdomme. Ik kan maandag pas terecht. om 15:50 en ook nog bij een rotmens van een gyn :'(
Kon echt niet eerder, tenzij bloed.

Tranen met tuiten hier :'(
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:04:16 #80
5428 crew  miss_sly
pi_96424836
Ach Vlindur, wat vreselijk rot. Kun je niet via je huisarts proberen of je er vandaag nog tussen kan komen? Zo wordt het een heel naar weekend :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:05:13 #81
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96424871
Krijtlijk gefeliciteerd *O* *O*

Vlindur balen meis :{

Bitterend, zowel ik als bijvoorbeeld ferrari_rood hebben emesafene geslikt. Voor ons beiden deed het niks. Vervolgens kregen we primperan en waar het bij mij hielp om te stoppen met spugen doet het bij f_r ook niks.
Het is in ieder geval niet schadelijk voor je baby dus ik hoop dat het voor jou wel werkt en weet dat er anders nog een ander middel is waar je om kan vragen. Wees ook alert op uitdroging bij veel spugen! Geef het aan bij je verloskundige.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:05:30 #82
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424881
Och Vlindur... bah zeg... :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:16:57 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96425347
Krijtlijk heeft een dochter!!! wat leuk!!! gefelicteerd meid! ik ben heeeeeel benieuwd naar je meisje; en dr naam...
*O*

Poppedein is begonnen aan het voorwerk. Zoooooo spannnend joh!!! *O* ik zet in op een moederdagkindje hoor :Y

Vlindur; wat ontzettend k*t, ten eerste je gevoel, je onzekerheid, en dan moet je het hele weekend gaan wachten nu??? vind ik echt niet netjes... ff snel een echokop erop was toch niet zo'n enorme moeite geweest??
HA bellen is idd een optie?

en ik heb van8 als een blok geslapen, ben zo moe... :O Inmiddels alweer 24 weken... schiet best op :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96425458
De huisarts is gebeld en worden straks terug gebeld. McLaura is onderweg naar me want ik kan niet eens meer normaal praten ;(
pi_96425604
Och lieve Vlindur!! :* Ik vind dit écht niet normaal!! (PM :* )

Ik hoop dat de HA iets voor je kan betekenen en t is goed dat je Laura gebeld hebt als je er zo doorheen zit!!
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:23:46 #86
5428 crew  miss_sly
pi_96425647
Fijn dat McLaura zo in de buurt zit en er aan komt! Ik hoop dat de ha iets voor je kan doen :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:27:25 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96425804
Krijtlijk, woah, gefeliciteerd! *O* *O* :* Ik kijk uit naar de foto en hoop dat we de naam mogen weten :)

Vlindurtje, och meisje toch.. Op dit soort dagen wilde ik dat je om de hoek woonde en dat ik langs kon komen om een dikke knuffel te geven. Ik had eerder moeten vertrekken als ik vandaag nog bij je wilde zijn ;( Fijn dat McLaura er nu aankomt, en ik vind dat je arts HEEL snel terug moet bellen.. Crapzooi :* :*
3!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:33:15 #88
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96426067
Vlindur... wat is dit super rot zeg... ik hoop dat je snel gebeld wordt... hoeveel moeite is het nou om even een echo te maken? :* :* :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:34:27 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96426128
@Vlindur.... dikke :* en ik hoop dat je toch snel meer duidelijkheid zal krijgen.

@Krijtlijk, van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe het is verlopen en naar de naam. :)

Hier lekker vrij vandaag, goed geslapen vanacht en ook nog even uitgeslapen tot een uurtje of tien. Zometeen komt mijn moeder deze kant op, even samen lunchen en daarna boodschappen doen voor een weekje. Dat is toch een flinke klus tegenwoordig, dus maar gezellig samen doen.
pi_96426137
Jeetje Vlindur, dat is echt gewoon kut. Echt belachelijk dat ze je dan het hele weekend laten zitten, zoals iedereen al zegt: Hoeveel moeite is het nou om even te kijken???
Fijn dat McLaura naar je toe komt en ik hoop dat je huisarts snel terugbelt. :*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:37:06 #91
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96426248
Vlindur :*

krijtlijk woehoeeeeee *O* *O* *O* gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meiske! Ben benieuwd naar je verhaal en naar haar naam. Geniet lekker van elkaar O+

poppedeins woaaaah! Ga je voor de uitgerekende datum of voor moederdag? Of misschien vanavond O+ Hoe dan ook hoop ik voor je dat je vriendin je kan begeleiden.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:40:17 #92
5428 crew  miss_sly
pi_96426396
krijtlijk gefeliciteerd *O* ik ben uiteraard ook benieuwd naar alles :Y
pi_96426411
Vlindur... :* :* houd je taai!
pi_96426512
Vlindur, wat balen dat je pas maandag terecht kan! Eigenlijk belachelijk! Fijn dat McLaura zo in de buurt woont om je op te vangen. Ik wens ik je heel veel sterkte meis, hou je haaks!
pi_96427190
krijtlijk Gefeliciteeeeerd!!!!

DML bedankt voor je antwoord! ik moet het vanavond voor dat ik naar bed ga nemen...ik ben benieuwd. Fijn om te weten dat behalve deze nog een andere middel beschikbaar is en dat ze onschadelijk zijn!

Vlindur :* :* :* :* ik hoop echt dat de HA snel terugbelt!!! misschien even via de vk vragen of ze kunnen luisteren naar het hartje?
pi_96427433
oh vlindur toch echt een hele dikke knuf :*

fijn dat mclaura bij je komt
pi_96427440
gefeliciteerd Krijtlijk!
pi_96427464
krijtlijk gefeliciteerd *G* ben ook benieuwd naar verhaal, foto en naam!

poppedein, spannend! succes!
pi_96427512
Vlin meissie toch.. Kon ik maar iets voor je doen! Iig denk ik aan je!! :* :*

Krijtlijk gefeliciteerd! Geniet er lekker van! *O*
pi_96427670
Vlinder, wat zul jij je kut voelen. Konden we maar iets voor je doen om je gerust te stellen...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:10:08 #101
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96427728
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb gister iets heel vreemds mee gemaakt, ik ging zwemmen en er was een vrouwtje, jaar of 60 gok ik dr die kwam naar me toe en zei, och kind dat zijn er 2 he, ik zei, eh ja dat klopt, zei ze, ja 8 november ik voel het, en toen ging ze weg :S ik was stom verbaasd, ben niet 8 november uitgerekend maar de 20e, maar gewoon dat ze al wist dat het een tweeling is en de maand november stond ik wel ff met een mond vol tanden !
Beetje late reactie... maar... WOW :o ! Dat moet bijzonder geweest zijn MJ! Ik zou ook 8 november maar opschrijven. Een tweeling is wel vaker wat aan de vroege kant al zou je met 8 november dan nog mooi 38 weken halen ^O^ ! Ik geloof altijd wel in mensen die dit soort dingen zeggen :Y ... in gaves enzo...
pi_96428084
OO Vlindur wat klote !!!!!

Hmmm krijtlijk is ons voorbij gestormd maar daarom niet minder Gefeliciteerd !!!!

Oja 40 weken mijlpijl... geloof niet dat het vandaag of morgen komt, of de verloskundige moet me straks doorsturen....
pi_96428161
Gefeliciteerd krijtlijk *O*
vlindur wat naar, hopelijk kan er vandaag toch nog wat gedaan worden anders ga je echt rot je weekend in ;(

@ Jose: haha ja was zeker apart, had nog zo gehoopt dr effe te spreken wou kijken wat ze ging zeggen over geslacht vd babys. Maarja, vond dit al apart.
pi_96428266
hmmm wordt een beetje geweldadig....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:23:08 #105
238474 Jeetjejom
pi_96428287
Krijtlijk! Gefeliciteerd met je dochter! Natuurlijk ook hier erg benieuwd naar naam en verhaal!

Vlindur nogmaals :* :* :* :*
Jouw warmte is genoeg
pi_96428587
Ienemini, waarom wordt je gewelddadig?
pi_96428788
denk dat de kleine geweldadig is
pi_96429165
Vlindur hoop dat je een vlos kunt vinden die je even een hartje wil laten horen. Weet helaas maar al te goed hoe je je voelt. Gelukkig heb ik een hele lieve vloskundige groep!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:46:18 #109
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96429194
Nou.. Via de dokter ook een No-go. Protocollen ten top. :r

Er is een lieve verlosundige hier op fok die even wil kijken <3 Wij gaan straks even een tochtje maken.

Bedankt allemaal. Zó lief dat jullie allemaal mee duimen O+
pi_96429243
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Vlindur het volgende:

Er is een lieve verlosundige hier op fok die even wil kijken <3 Wij gaan straks even een tochtje maken.

Oh kijk aan das nog eens lief. O+
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 12:47:51 #111
5428 crew  miss_sly
pi_96429259
Vlindur, wat ontzettend fijn dat die hele lieve verloskundige even willen kijken O+ Ik hoop dat je straks heel goed nieuws hebt :*
pi_96429655
Oh wat fijn Vlindur dat je bij een verloskundige vanuit hier even mag langskomen! Gelukkig zijn er altijd mensen die wél met je meedenken :* Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is.

En M-J, je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben (soms kan ik echt niet logisch nadenken pffff)
pi_96429664
Vlindur ik duim voor goed nieuws :* *knuffel*
Wat een lieve verloskundige O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96429856
Gefeliciteerd met jullie dochter Krijtlijk!! *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96429926
Och Vlinder, wat vreselijk fijn voor je dat er ook mensen zijn die zich niet druk maken om regeltjes, protocollen en bureaucratie en wel gewoon even tijd voor je maken.

Ik hoop echt voor je dat je er de geruststelling uit haalt die je nodig hebt. :*
pi_96429941
Hoeveel vloskundigen posten er hier eigenlijk mee?
pi_96429955
Vlindur ik duim voor je
krijtlijk gefeliciteerd met jullie dochter.

Ik heb de hele nacht aan alle toeters en bellen gehangen omdat ik gisteren toch begon te spugen
Protocol tot nu toe
-longrijpingsspuiten wat doen die krengen pijn zeg
-ma groeiecho
-proberen de 37wk te halen

en een infuus en een katheter zijn beide hel
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:04:30 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96429990
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, wat ontzettend fijn dat die hele lieve verloskundige even willen kijken O+ Ik hoop dat je straks heel goed nieuws hebt :*
Dat dus!!
:*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:05:00 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96430018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Vlindur ik duim voor je

Ik heb de hele nacht aan alle toeters en bellen gehangen omdat ik gisteren toch begon te spugen
Protocol tot nu toe
-ma groeiecho

Sterkte F_R :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96430021
F-r succes. Zit je ook niet mee.
pi_96430068
Sterkte F_R! :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:09:15 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96430206
Sterkte FR!

Zoo, hier doodmoe. Heb elke vrijdag dan wel roostervrij, het huis moet wel aan kant. Een was weggewerkt, nieuwe was in machine, vaatwasser uit- en weer ingeruimd, gezogen, keukenvloer gedweild, keuken gepoetst, beide toiletten gepoetst. Nu bekaf! Nu eigenlijk nog boodschappen doen voor bbq-gasten vanavond, maar dat laat ik mijn vriend lekker doen!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:10:43 #123
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96430269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Vlindur ik duim voor je

Protocol tot nu toe
-ma groeiecho

Uh huh :Y Voelde ik door de ruggenprik die weeën niet meer, die verdomde katheter echter des te meer }:|
Meis, ik hoop dat je de 37wkn haalt en dat het daarna ook direct over mag zijn.
Sterkte :*
The way you rock'n'roll
pi_96430293
Mijn doemscenario is dat ik er 3 wk aan lig.
Ik heb al gezegd dat niet te willen dat infuus doet nu al pijn
pi_96430301
Het zal je een keertje meezitten he F_R :{ Sterkte meis!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:16:02 #126
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96430465
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn doemscenario is dat ik er 3 wk aan lig.
Ik heb al gezegd dat niet te willen dat infuus doet nu al pijn
Nou niet alleen de pijn maar als je opstaat, terug getrokken worden door dat infuus. 'Oh ja'. Je wilt douchen, moet de boel mee. 'Oh ja'. Je aan-, uit- en omkleden moet met hulp want dat infuus moet door een mouw. 'Oh ja'.
Je wordt er zo enorm door beperkt om gewoon je gang te gaan.
The way you rock'n'roll
pi_96430552
Ik mag mijn bed niet eens uit en lig dus echt als een gekooid dier op bed
pi_96430689
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:36 schreef bitterend het volgende:
trouwens dames...heeft iemand hier ooit Emesafene geslikt? ik heb dat van de HA gekregen omdat ik continu moet overgeven
Ik heb ze ook oraal omdat rectaal bij mij niet hielp
Hoever ben je nu?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:26:13 #129
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96430893
Fr, als je infuus pijn doet zit 'ie niet goed. Even melden bij de verpleging!

/bottehorkmodus
Je doemscenario is niet dat je drie weken aan het infuus ligt, hoe kut dat ook is, maar dat jij HELLP krijgt en dat je kindje veel te vroeg geboren wordt.

Meis, ik hoop dat alles snel beter wordt voor je. *insert heel veel knuffels*
A grand adventure has begun.
pi_96430936
quote:
Ik heb ze bij de eerste 2 ook gehad. Alleen dan zetpillen omdat ik ze anders weer uitspuugde. Bij de tweede heb ik zelfs een tijdje 2 per keer gehad omdat het anders niet hielp. He ze nu gelukkig niet nodig gehad!!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:29:57 #131
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_96431041
quote:
Ik heb het tot 25 weken geslikt voordat ik zonder kon. Bij mij hielp het heel goed, werd er alleen wel erg moe van :z.

-edit- Ik nam er één 's ochtends in, en één 's avonds.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:07:51 #132
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96432801
Ik (Laura) heb het ook gebruikt, in zetpilvorm, van wk 13 tot wk ongeveer. Ik nam het 's avonds.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:10:20 #133
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96432893
Ik nam de emesafene 3x per dag, de zetpil variant. En heel erg moe werd ik er ook van ja :Y
The way you rock'n'roll
pi_96432899
Vlindur :* Wat een lieve lieve verloskundige toch <3 Ik hoop dat je zo goed nieuws komt delen!

FR, sterkte :*
pi_96432974
Wat is dat toch hartverwarmend om te zien dat een forum voor zulke goede dingen kan zorgen. Echt superlief dat diegene even wil kijken O+

F_R: Ik vind het echt zo ontzettend sneu voor je!! Hele dikke knuf!
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:12:08 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96432976
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Vlindur het volgende:

wat is ze toch lieffffff he? ;)
kom je ook ff bij mij op bezoek? haha
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:13:24 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96433019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wat is ze toch lieffffff he? ;)
kom je ook ff bij mij op bezoek? haha
ik wens je heeeeeeel veel succes en ik hooooop zo dat het allemaal goed is met je allerkleinste uk...
*ga in de duimmodus*
pi_96433272
f_r stertkte :*

als infuus pijn doet even na laten kijken want meestal zit ie dan niet goed
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:25:13 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96433517
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef draculettetje het volgende:
f_r stertkte :*

als infuus pijn doet even na laten kijken want meestal zit ie dan niet goed
of hij zit op een rotplek...
(en dan schuurt het plastic 'naaldje' steeds langs een spier cq bot....).
pi_96433669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

of hij zit op een rotplek...
(en dan schuurt het plastic 'naaldje' steeds langs een spier cq bot....).
dat klinkt alleen al niet fijn! maar idd die wil ik gewoon vergeten
(meestal kreeg ik dan namelijk nog een nieuwe want met krukken enzo)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:40:57 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96434081
tip voor de volgende keer: vraag de vpk of ze het infuus ergens halverwege je onderarm (buitenzijde) prikt. Die plek hindert het minst...
:)
(moet wel zeggen dat niet alle verpleegkundigen even goed prikken, en de meest makkelijke plaatsen om te prikken de hand of de elleboogsplooi zijn..)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:05:44 #142
252405 oeke
Moeke
pi_96435150
Vlindur, hopelijk is alles goed! :*
Fijn dat er hier zulke lieve verloskundigen rondlopen. O+

Krijtlijk gefeliciteerd met je meisje! *O*

Sterkte F_R. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96435558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb ze ook oraal omdat rectaal bij mij niet hielp
Hoever ben je nu?
Ik heb ze oraal en paracetamol rectaal omdat ik de smaak van paracetamol niet verdraag. Wat zijn die krengen toch smerig zeg ik ga meteen kokhalzen en spuug ze eruit
maar ik ben bijna 11 weken dus !

Ik hoop dat je niet nog 3 weken in het ziekenhuis moet liggen?? hebben ze gezegd of ze dat denken?
pi_96436181
Wat een lieve verloskundige O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96436343
Dat denk ik ook oognip ;) de schat!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:31:43 #146
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96436375
Ik hoop dat alles goed is met Vlindur :*
Ik dacht precies hetzelfde Oognip :)
F_R, ene kant fijn dat ze je goed in de gaten houden, maar balen dat je lichaam niet meewerkt :*
pi_96436556
Super fijn voor vlindur dat iemand vanuit fok wou komen kijken! geweldig O+ O+ O+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:37:23 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96436621
en ik weet het zeker!! tuurlijk is het Poppedein :D

die krijgt dit jaar een dikke vette award hoor :) fijn dat er zulke mensen bestaan..
en dat terwijl ze zelf hoogzwanger is...
(ze heeft bij mij ook al een keertje gespiekt... zo liefffff)

en ik zit in de duimmodus en hoop zoooo dat Vlindur en McLaura hier straks met goed nieuws op de stoep staan...
(ben er zelf zenuwachtig van en mijn middagdutej lukt dus ook niet...).
pi_96436696
Ik wacht ook op bericht van Vlindur! Ik duim! En zeker heel erg lief van Poppedein! Je zou maar heel het weekend nog in onzekerheid zitten.. :N
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:41:33 #150
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96436795
Ik duim mee! Echt superlief indd O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96436966
Ik dacht ik kom even spieken of er al nieuws is over Vlindur... Niet dus...
Meis, ik hoop echt dat het gewoon goed is!
* GirlGoneBad duimt ook keihard mee...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:51:03 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96437202
16 uur gaat poppedein spieken, dus update duurt nog ff ;)

dus allemaal dan ff met de duimen draaien he??
pi_96437287
Zeker weten!! Ik hoop zo dat t enkel gaat om geruststellen.
Echt te lief dat Poppedein gaat kijken O+
Tralalalaaa
pi_96437671
krijtlijk, gefeliciteerd met je dochter! *O*

ook hier draaien de duimen voor Vlindur! Superlief van Poppedein!
pi_96437982
Vlindur; ik duim voor goed nieuws :* En wat ontzettend lief dat poppedein een kijkje wil nemen!

F_r; het klinkt allemaal niet fijn, sterkte meis :*
pi_96438242
Ik hoop dat je ondertussen al goed nieuws heb Vlindur. Ik heb in ieder geval duimen gedraaid voor je vandaag. Echt een vervelend gevoel ik heb het ook gehad rond die tijd. :*

Ik heb net even een afspraak gemaakt voor een pretecho op 30 mei gaat het gebeuren (vind het nu al een beetje spannend) Ik ben dan 28 weken en 4 dagen dus hoop dat we mooie beelden te zien krijgen O+
pi_96438294
Ik duim ook dat alles goed is!!! O+ O+ O+ O+
pi_96438416
En dan vergeet ik het bijna nog te zeggen...
Wij gaan trouwen ^) op 24 juni (op de valreep voor m'n verlof begint krijg ik er nog lekker 2 daagjes vrij voor :) )
Tis wel puur om alles goed geregeld te hebben en er komt geen feest. (ouders, broers/zussen en oma mogen naar het gemeentehuis komen en daarna koffie met gebak en dan gaan we er met z'n tweeën een ontspannen dagje van maken of misschien wel twee daagjes dat we een nachtje weg gaan) uitgebreide ceremonie en een feest heeft voor ons geen meerwaarde namelijk (een feest geven we toch al elk jaar dus zal ook wel prima zijn..)
pi_96438734
Hilliebillie gefeliciteerd *O*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:30:17 #160
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96438917
JA! Vlindur belde net en alles is goed! *O* :'( Eerst lag de baby heel stil en toen schrok ze heel erg, maar toen kwam er een knipperend hartje en van het snikken werd de baby wakker en ging toen ook bewegen *O* Ze gaan nu even een bakkie doen bij BJ en ik ga even grijze haren trekken ;)
3!
pi_96438934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef Incantrix het volgende:
JA! Vlindur belde net en alles is goed! *O* :'( Eerst lag de baby heel stil en toen schrok ze heel erg, maar toen kwam er een knipperend hartje en van het snikken werd de baby wakker en ging toen ook bewegen *O* Ze gaan nu even een bakkie doen bij BJ en ik ga even grijze haren trekken ;)
*O*!!!!!!! Jaaaa!!!!!!! Gelukkig Vlindur :*
En Poppedein ftw!! :*!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:32:08 #162
265732 Keshet
pi_96438990
quote:
*traantje wegpinkt*
*O* *O* *O*

Lieve verloskundige van FOK!, je bent de bom! Gewoon zelf zo ongeveer aan het bevallen zijn en dan iemand in zo'n situatie nog willen helpen. :*
pi_96438991
*O* :* *O*
pi_96438994
*O* *O* Wat fijn! Dank voor de update!
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 16:33:25 #165
5428 crew  miss_sly
pi_96439033
Ow, wat fijn om te lezen! Ik heb er de hele tijd aan moeten denken.

Vlindur, fijn, alles is goed met je beeb *O*

Poppedein, je bent een toffe :*
pi_96439106
*O* Voor Poppedein & Vlindur & Laura!

[ Bericht 3% gewijzigd door Cyntiaa op 06-05-2011 16:50:39 ]
pi_96439154
Oooooh Vlindur wat ben ik blij voor je meis, ik zat zo in de rats :*
En ook echt een hele dikke :* voor Poppedein die dit voor je heeft gedaan. _O_
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:37:58 #168
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96439215
Oh super, wat een opluchting!!! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:38:56 #169
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96439255
*O* Jippie, wat een opluchting dat alles goed is Vlindur!! :)

Hilliebillie, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:39:46 #170
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96439289
Vlinder en Poppedein: Wat geweldig om te horen, en wat zal dat schrikken zijn geweest, die eerste momenten!
Ontroerend dat dit zo tot stand kan komen (via een forum hulp krijgen). *;

hilliebillie: Gefeliciteerd!
pi_96439477
Vlindur; Fijn dat alles goed is! Wat een opluchting en nu genieten van het goede nieuws, het weekend en het mooie weer!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:44:29 #172
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96439494
pppf Vlindur! Wat fijn zeg dat alles helemaal goed is. *O* *O* *O*
En Poppedein, wat enorm lief van je zeg. :*
pi_96439575
Poeh, ik liep onderhand blauw aan van het adem inhouden!!! Fijn dat alles goed is bij Vlindur!

Incantrix, McLaura en vooral niet te vergeten POPPEDEIN, wat lief dat jullie dit allemaal voor elkaar doen!
pi_96439585
*O* Wat een geweldig nieuws! *O* Vlindur, er zit écht een levend minimensje in je hoor! *O*

Poppedein, je bent echt een geweldig mens ook. Dat zal Vlindur je vast al honderd keer gezegd hebben inmiddels, maar toch. <3
pi_96439789
quote:
Gelukkig maar O+

Vlindur *G*
pi_96440021
Gelukkig is alles goed! w/
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:57:27 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96440052
Wat fijn zeg Vlindur. Een heerlijke opluchting. Hopelijk kan je dit gevoel nu even vast houden. :*

En Poppedeinske een standbeeld. En McLaura (voor de morele support) en Inca natuurlijk.

Fijn dat dit gevoel dan misschien wel gewoon op hormonen is te schuiven. :P :7 :@ :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:02:43 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96440313
krijtlijk, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*

En Vlindur, fijn dat alles in orde is! :*

[ Bericht 32% gewijzigd door Asyniur op 06-05-2011 17:07:59 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:17:24 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_96440927
Wat heerlijk *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96442007
ff uit de lurkstand: *O* Vlindur *O* wat fijn zeg!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_96442167
*G* *G* voor Vlindur ! *G* *G*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:54:02 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96442174
Krijtlijk van harte met je meissie!

Vlindur wat fijn dat het goed is! *O* en wat zijn er hier lieve mensen!

@Danic; bedankt voor je uitgebreide antwoord, ga straks lief maar eens overtuigen, want die geloofde mij gisteren niet namelijk! Hihi, eigenwijs.
pi_96442303
Goed nieuws voor Vlindur!!! *O* *O*
pi_96442392
Vlindur wat fijn en wat ontzettend lief van poppedein
Hilliebillie jullie trouwen al bijna geniet ervan meis.
Bitterend ik hoop dat je gauw stopt met spugen maar waarom heb je de emesafene niet als zetpil vorm gekregen?
Ik heb 3x daags emesafene en 2x daags primperan
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:08:10 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96442638
Oh, Hilliebillie's trouwnieuws gemist! Van harte! *O* En dat zou precies de manier zijn zoals ik het ook zou doen. Wij zijn er nog niet uit eigenlijk. Mijn vader vind trouwens dat we zouden moeten trouwen, die is nog echt ban de oude stempel, zo lief.
pi_96442893
Och mijn hemel :@ Ik durf me hier bijna niet te vertonen! Ik ben alleen maar heel blij dat ik de mogelijkheid had te helpen, zou een ander die die mogelijkheid gehad had ook gedaan hebben en meer hoeft er ook niet over gezegd! Ik heb van Vlindur een prachtige bos bloemen gehad, totaal overbodig, maar wel ontzettend lief! En we hebben er gelijk een minimeet bij BJ aan vastgeplakt.

Hilliebillie, van harte gefeliciteerd met jullie trouwnieuws! Hoe volwassen allemaal ;)

*O* Wij eten pannekoeken *O* en als dat niet werkt morgen bruine bonen }:|
pi_96442906
Vlindur wat fijn! Geniet ervan!

HillieBillie gefeliciteerd met je huwelijk! ^)
pi_96443192
Oh Vlindur wat fijn dat het toch goed is! En Poppedein wat ontzettend lief van je! (Zit hier helemaal met kippevel)

@Krijtlijk: gefeliciteerd met je meisje! Geniet er lekker van, ben benieuwd naar naam enzo!

@ Innepin: mooie echo hoor! O+

@F-R: wat ontzettend balen dat je weer in het zh ligt. Hopelijk ben je er snel vanaf en kun je gaan genieten van je kleintje. Wat gun ik je dat zeg! :*

@ Hilliebillie: wat leuk dat je gaat trouwen en zo vlak voor je verlof! Alvast een fijne dag gewenst.

@ Bitterend; balen dat je zo moet spugen, hopelijk is het snel over.

Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteravond kinderwagens getest en we gaan waarschijnlijk voor de Stokke Xplory.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96443296
@Susie, ik verzin het niet, wij zitten in dezelfde situatie vandaar dat ik het weet.

@ Poppedein, hihi pannenkoeken! Wij eten ze morgen. Tis dat ik echt geen bruine bonen eet want anders........ Maar ga eerst maar eens flink aan de pannenkoeken :9
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:33:19 #190
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96443366
Dank jullie wel allemaal! O+ ik ben ZO verschrikkelijk opgelucht nu. En zo blij dat die lieve Poppedein wél wilde kijken. Alles is dus goed en het zullen de hormonen wel zijn geweest.

We hebben daarna een heerlijke meet gehad bij Beessie-Jem gehad. Erg gezellig met de 2 heren en de 2 dames. O+

Binnenkort een langere post, dit is een telefoonpost.

Bedankt nogmaals allemaal!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:38:39 #191
238474 Jeetjejom
pi_96443563
Vlindur kwam even checken of er al nieuws was en gelukkig goed nieuws!!!!! En ontzettend lief van poppedein!
Jouw warmte is genoeg
pi_96443692
Car (dat mag ik zeggen) ik ben zo blij voor je. Ik heb ook even wat traantjes gelaten. Kus!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:44:27 #193
252405 oeke
Moeke
pi_96443779
Wat fijn, Vlindur! En wat heerlijk dat je zo gerustgesteld het weekend in kan. Super, Poppedein!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:02:53 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96444408
helluw ;)

Ik ben ook zoooooooo blij voor Vlindur!!! en vond het zooo leuk om nog even met zijn alle gezellig een vervelend middag te hebben kunnen afsluiten...
Lekker met Vlindur, McLaura en Poppedein gezellig gekletst in de tuin, terwijl onze lieve dreumesjes lekker aan het spelen waren... :)

Nu het eten op; en even met de beentjes omhoog.. straks lekker badderen met mijn meissie, en dan vroeg naar bed, want 2 morrow een vroege dienst draaien...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:14:33 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96445009
Beetje laat sorry.....

Krijtlijk, gefeliciteerd met je meissie!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96445288
Ik zal er niks meer over zeggen Poppedein, maar ik vind het toch heel lief van je! O+

Vlindur O+ *O* meid, wat ben ik blij voor je... ik moest even tranenvegen toen ik de update van Incantrix las... :*
pi_96445308
jeuj goed nieuws lees ik allemaal *O* gelukkig dat alles goed is vlindur.
kwam er speciaal voor terug dacht ff kijken of er al nieuws is.
pi_96445638
Vlindur, wat een opluchting moet dat zijn! O+ O+ O+ O+
wat ontzettend kut dat je pas maandag in het ziekenhuis terecht kon.Komt op mij over dat ze je totaal niet serieus nemen! Te gek voor woorden zeg! :o
Wauw, wat een toffe actie van Poppedein zeg ^O^
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96446131
Wow, ik heb het een en ander gemist! Wat vervelend Vlindur, dat je zo'n rot gevoel had en dat je dan pas zo laat in het ziekenhuis terecht kan. Wat ontzettend lief van poppedein! Wat fijn dat alles goed is!

Krijtlijk, gefeliciteerd met je meisje!!!
pi_96446770
Ik bedenk me net dat ik door alle commotie gewoon vergeten ben om Krijtlijk te feliciteren volgens mij. Dus meis, hierbij alsnog: ontzettend gefeliciteerd met jullie mooie meisje *O*
Ik hoop dat je binnenkort nog even komt updaten want ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig welk meisje er zo graag voor mijn meisje geboren wilde worden en hoe ze eruit ziet en heet.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:08:15 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96447915
Vlindur *O*

Poppedein <3
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:20:39 #202
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96448536
@Danic; Ik heb ook nog een uitgebreide pm gehad van Maffemuts, dus ik geloof je wel hoor ;)

En omdat we niets meer over Poppedein mogen zeggen... er is hier een dame op het forum actief die toch echt wel een pluim verdient! ^O^

En Poppedein, bedankt, nu heb ik trek in Bruine bonen! :9~ Ben daar zooooo gek op!!
pi_96448601
Wauw meiden!! Vlin wat een supernieuws, ben zo blij voor je dat je van je zorgen af bent!!
En Poppedein.. Echt wat een supermens ben jij! Iemand met hart voor haar vak, TOP!

Hilliebillie gefeliciteerd!!

Ik heb niks spannends te melden. Alleen dat ik babykleertjes gewassen heb en daar zielsgelukkig van werd. Mutsenniveau op zijn allerhoogst.
pi_96448783
Wat ontzettend fijn Vlindur dat alles goed is, wat zal dat een bak opluchting zijn zeg, die je voelt!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:31:25 #205
265732 Keshet
pi_96449176
Krijtlijk! Van harte gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* *O*
Ik ben heel benieuwd naar haar naam en een foto'tje. Genietse!

Vlindurke! *O*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:33:56 #206
14746 k_i_m
pi_96449321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur, wat een opluchting moet dat zijn! O+ O+ O+ O+
wat ontzettend kut dat je pas maandag in het ziekenhuis terecht kon.Komt op mij over dat ze je totaal niet serieus nemen! Te gek voor woorden zeg! :o
Wauw, wat een toffe actie van Poppedein zeg ^O^

Nofi hoor, maar ik vind dat dat best wel een beetje genuanceerd mag worden. Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag. Het is natuurlijk heel rot als je in onzekerheid zit, maar "normaal" moet je ook wachten tot 12 weken voor je de eerste echo krijgt. Als je niet binnen een dag (of twee) terecht kan, zegt dat misschien niet zozeer dat ze je niet serieus nemen, maar misschien wel dat ze gewoon een vol schema hebben en geen plek hebben op dat moment.

Vlindur, gefeliciteerd met je goede echo! *O*.
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 20:34:02 #207
43556 miss_dynastie
pi_96449324
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan O+ *O*
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan.... ;(
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:41:35 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96449743
Krijtlijk *O* van harte gefeliciteerd! *O*

En vlindur & poppedein O+ hartverwarmend
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96450069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Bitterend ik hoop dat je gauw stopt met spugen maar waarom heb je de emesafene niet als zetpil vorm gekregen?
Ik heb 3x daags emesafene en 2x daags primperan
De HA heeft ze niet aan geboden...ik wist niet dat ze bestonden in zetpil vorm! Hoe voel je je nu?
pi_96450159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan O+ *O*
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan.... ;(
Ja inderdaad!! fijn die protocollen maar soms moeten uitzonderingen ook gemaakt worden
pi_96451485
Oh wauw, veel gebeurd hier vandaag!

Allereerst: Krijtlijk, van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje :*

Ik zag een mooie echo voorbij komen van Innepin O+

FR weer opgenomen -O- meissie toch! Je hebt echt de zwangerschap from hell he? Had echt niet gedacht dat je niet eens uit bed mocht :o Houd vol, over een paar weekjes heb jij je kindje in je armen :*

Vlindur, ik lees nu pas dat jij even goed in paniek was vandaag. Stresshormonen zijn niet goed voor de baby o|O Lief dat Poppedein je uit de brand heeft geholpen.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar kon je niet bij een verloskundige praktijk terecht waar ze even naar het hartje konden luisteren? Volgens mij doen ze dat hier wel als iemand echt ongerust is.

Heb zelf niet zoveel te melden. Ik voel af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik net als bij mijn vorige zwangerschap. Denk dat de bm wel al aan het groeien is. Verder is mijn buik ook behoorlijk opgeblazen en kan ik mijn normale broeken al niet meer aan :X
Gelukkig was er hier in de buurt een sample sale van Noppies (met dank aan Poppedein voor het bericht) en heb ik wat spul gekocht wat nu al lekker zit. Vorige keer heb ik best lang gewacht voordat ik positiekleding aandeed. Nu doe ik het al aan omdat het echt lekkerder zit. Uiteraard wel zodanig dat het voor mijn collega's niet direct te herkennen is als positiekleding :P
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:14:22 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96451691
Wie is u ook al weer? :o
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96452362
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]
Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag.
Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:27:27 #214
14746 k_i_m
pi_96452504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen :)
Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
In my life
Why do I smile
pi_96452666
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein ^O^

En hier ook even voor jullie : B2!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:33:25 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96452848
Wat een leuk gezicht is dat toch! In het begin is het net of hij/zij ligt te trappelen? Zal dat het gevoel zijn wat ik nu af en toe voel wanneer ik met mijn ellebogen op mijn knieen zit? Heel apart trillend gevoel voel ik dan....
pi_96453083
Hihi, een fietsertje :D
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:37:57 #218
14746 k_i_m
pi_96453109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein ^O^

En hier ook even voor jullie : B2!

En nu mocht ze zonder bloed of krampen maandag langskomen voor een extra echo. Dus ik snap niet zo goed waarom iedereen hier over de reactietijd van het ziekenhuis valt. Dat was mijn punt zegmaar ;).

En nogmaals (voordat dit een grotere discussie wordt dan nodig is), ik snap heel goed dat het heel rot en slopend is om af te wachten tot die tijd als je je anders dan anders voelt, en het is alleen maar fijn als je dan snel bij je vk of het ziekenhuis (of poppedein O+. ) terecht zou kunnen voor extra bevestiging, maar het is geen schandalige behandeling als er een paar dagen tussen zitten.
In my life
Why do I smile
pi_96453119
O+ Laura! Jij ook al zo lief! Je staat altijd meteen klaar! Geweldig meid! :*
Och Vlindur, B2 ziet er geweldig uit! *O* Ga je nu alsnog naar het ziekenhuis maandag?

[ Bericht 11% gewijzigd door mijsje op 06-05-2011 22:56:59 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:03:48 #220
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96454609
Even weer kort, want man heeft de laptop; ik zit niet bij een verloskundige omdat ik medisch ben. Zomaar een willekeurige verloskundige bellen leek me wat vreemd en bovendien had ik de uitnodiging van O+Poppedein O+ toen al gekregen.

Kim, ik snap gewoon niet waarom ze een vreselijk ongerust iemand pas willen zien als er bloed aan te pas komt. Het zou 1 minuut hebben gekost. Even de echo erop, B2 zwaait en ik ben opgelucht. Geen stressende vrouw het weekend in.
Onbegrijpelijk gewoon. Ik voelde me nooit een nummer. Tot vandaag ;(

Maar ik ben blij dat we naar O+Poppedein O+ zijn gegaan. Bleek nog reuze gezellig ook O+

Ik ben echt enorm opgelucht. En voor maandag bel ik af. Ik ben nu gerust gesteld :Y
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:21:56 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96455598
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_96456146
Natuurlijk Buuf, protocollen zijn er niet voor niks, maar als mijn vriendinnetje van de ene op de andere dag in een bezorgd hoopje ellende verandert, vind ik haar niet zomaar bezorgd.

En die verandering ziet een assistente van de afdeling gynaecologie niet, die denkt gewoon met de zoveelste bezorgde vrouw te maken te hebben.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:37:08 #223
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96456426
McLaura :* O+

En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten :Y
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:37:56 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96456476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
McLaura :* O+

En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten :Y
Ik geloof ook niet dat iemand dat zal kunnen ontkennen hier!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:38:05 #225
14746 k_i_m
pi_96456489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Wat buufske zegt! :).
In my life
Why do I smile
pi_96457102
Fijn dat alles goed was.

Maar ben ook 2x in het zkh onder controle geweest en vind dat er soms best negatief over gedaan word maar hier even een aantal positieve ervaringen.

Ik kon gewoon altijd bellen en dan mocht ik gewoon direct langskomen bij de verloskamers voor echo/ctg ofzo, heb het nog niet zo vroeg in de zw.schap nodig gehad gelukkig maar niet overal word er dus zo gereageerd/gehandeld.
Ik voelde toen ook wel een drempel maar bij "ons" hoefde dat gelukkig niet en daar had je om en om controles.

Ene keer bij de gyn, andere keer bij de vk van het zkh en dat ging er best persoonlijk aan toe.
Goed genoeg voor mij iig en heb niets gemist.

Nou hopelijk krijg je er weer een goed gevoel bij vlindur bij de controles van het zkh!

Fijn weekend allemaal

Ow en F_R, sterkte, man jij moet ook wta meemaken zeg :(
pi_96457225
H-I-M, hier hetzelfde hoor! Ik kon me altijd melden als het nodig was, en ben ook nog 24 uur opgenomen geweest met nierstuwing. Voordat ik wegging heeft de co nog even een toucher gedaan, en 48 uur later was Thijs er :D
pi_96460718
Krijtlijk; volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd met je kleine meisje, dus bij deze van harte gefeliciteerd! Geniet er van samen.

Vandaag weer een afspraak gemaakt bij de gyn, over kleine 2 weken kunnen we daar terecht, hopelijk wordt er dan weer even een kijkje genomen in mijn buik. Ben medisch vanwege het voortraject (tese) en de gyn in het Radboud wilde dat we om die reden in eerste instantie onder controle blijven in plaatselijke ziekenhuis. Op zich geen probleem, maar had het ook wel leuk gevonden als ik naar de vk had gemogen.
Vandaag ook een positiebroek gekocht omdat mijn eigen broeken niet meer lekker zaten, mijn darmen zijn echt heel erg opgezet en men kan er niet meer omheen. Normaal heb ik helemaal geen buik en nu wel, moet ik toch wel aan wennen hoor.
pi_96461073
heuj! ik wij zijn ook weer terug uit Egypte.. ben er iig achter gekomen dat ik geen last heb van een zwangerschapsmasker maar zelfs (voor mijn doen dan) bruin ben geworden!

Alle kwalen zijn al een tijd afgenomen, maar ook mijn buik is geslonken, ik ben gewoon weer even slank als anders en niemand zou ook maar verzinnen dan ik in mijn 17e zw.week zit. Vind ik best stom ;(

hormonaal ben ik wel want tís maar goed dat we vandaag naar huis zijn gegaan, ik wilde mijn schoonouders beide aan gort beuken.
:+
pi_96461102
ps: baby houdt niet van opstijgen en landen dan wordtieboos O+
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:24:13 #231
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96461141
Zoo, terug van een etentje... liep iets uit geloof ik :P

Veel verbaasde blikken gehad toen ik zei dat ik nog maar 2 dagen van de uitgerekende datum zat (nu nog maar 1 :o ) Ik hoop elke ochtend nu dat ze komt, wil haar zo graag zien!

En voor Poppedein: de mijlpaal der mijlpalen **tromgeroffel**
*O* 40 weken!!!! *O*

KD: daar heb je schoonouders voor :P Niet dat de mijnes zo vreselijk zijn :)
pi_96461407
ik vond die van mij ook redelijk, tot ik met ze op vakantie ging. :(

en poppedein 40 weken :o oehhhhhh dan ben ik mooi op tijd voor een update!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:48:49 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96461957
jaaaaaaaaaaa persen poppedein! :P

wb kd! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 mei 2011 @ 06:37:43 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96465377
heeey KD welkom terug!!! en spam je die bruine buik nog eens ff in het buikentopic dan? ;) ben keinieuwsgierig :)

en Poppedein gaat zondag pas bevallen ;) *voorgevoel*

andere LLM's? hoe is het daar?

ik heb van8 onrustig geslapen, en nu dus een dagdienst... pfff, ga vanmiddag als ik thuiskom eerst weer slapen...
pi_96465407
Welkom terug KD!!

*O* Poppedein 40 weken! *O* Persen maar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96465613
Goedemorgen,

Was vast een gezellig etentje Tankgirl, als het zo laat geworden is.
Kleurdoos welkom terug. Ben ook benieuwd naar je bruine zwangere buik! En ik kan helaas niet meepraten over je schoonouders probleem. Op vakantie gaan met mijn schoonouders is geen optie, die hebben teveel heimwee en gaan het land niet uit. Hooguit een weekje Texel :')

Hier volgens mij nog niets. Ik had vanmorgen wel een flinke kramp in mijn buik met een duidelijke golfbeweging (zou het dan toch?), maar ik lag dan ook op mijn rug. Zodra ik op mijn zij ging liggen zwakte het af. Harde buiken zijn wel gebleven.
Ik zou het toch wel fijn vinden als ze zich meldt voor we maandag bij de gynaecoloog moeten zijn, zijn we dat traject lekker voor. Maar we wachten rustig af......

Poppedein hoe is het bij jou? Je hebt vandaag de mijlpaal der mijlpalen en gisteren pannenkoeken gegeten dus ik verwacht wel een spannende update, zeker na dat gerommel van de nacht ervoor!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:35:18 #237
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96465647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:25 schreef danic het volgende:
Goedemorgen,

Was vast een gezellig etentje Tankgirl, als het zo laat geworden is.
Kleurdoos welkom terug. Ben ook benieuwd naar je bruine zwangere buik! En ik kan helaas niet meepraten over je schoonouders probleem. Op vakantie gaan met mijn schoonouders is geen optie, die hebben teveel heimwee en gaan het land niet uit. Hooguit een weekje Texel :')

Hier volgens mij nog niets. Ik had vanmorgen wel een flinke kramp in mijn buik met een duidelijke golfbeweging (zou het dan toch?), maar ik lag dan ook op mijn rug. Zodra ik op mijn zij ging liggen zwakte het af. Harde buiken zijn wel gebleven.
Ik zou het toch wel fijn vinden als ze zich meldt voor we maandag bij de gynaecoloog moeten zijn, zijn we dat traject lekker voor. Maar we wachten rustig af......

Poppedein hoe is het bij jou? Je hebt vandaag de mijlpaal der mijlpalen en gisteren pannenkoeken gegeten dus ik verwacht wel een spannende update, zeker na dat gerommel van de nacht ervoor!
Het was wel gezellig op zich, maar het lag meer aan de bediening, die was echt RETE traag.
Dit was om het huwelijk van mijn tante&nieuwe oom te vieren, en er was van tevoren al heel veel doorgegeven (o.a. dat ik zwanger ben, en dat mijn moeder allergisch reageert op bepaalde producten).

De borden werden elke keer zo voor onze neus neergezet, maar er werd voor ons niet erbij verteld wat het was, en of ik het wel kon eten. Ze hadden bijvoorbeeld vlees voor mij doorgebakken, maar dat was ook niet zo op het blote oog te zien, en het werd zo met de rest opgediend.
Het was ook niet leuk om elke keer iemand te vragen of het wel goed was.

Lekker was het wel, maar bediening kon echt een heel stuk beter.

Ik wil nu ook carpaccio hebben als ik niet meer zwanger ben, men wat was dat balen omdat zo links en rechts gegeten zien worden.

Zullen we voor een moederdag-drieling of meerling gaan? :P
pi_96465653
KDtje, welcome back! Nu kan ik in alle rust bevallen ;)

danic, spannend! Wat zoek je overal wat in hè, en als t écht zo is dan wéét je dat hoor! Ik duim voor jou dat t dit weekend spontaan op gang komt en je de afspraak bij de gyn idd over kunt slaan! Volgens mij ben jij morgen aan de beurt!

Wat heerlijk dat je nog even zo van dat etentje hebt kunnen genieten tankgirl! Morgen Dday voor jou, heb je straks toch die 40wkn nog gehaald zeg! Maar dan mag ze nu ook wel komen!

Pannekoeken hebben niets geholpen ;) vanavond bidden voor bruune bonen dan maar... Ook niets geen voorwerk meer gehad, gewoon echt afwachten maar weer...
pi_96465675
Ja echt heel erg, je gaat echt overal op letten. Zeker omdat het de eerste is en ik dus niet weet hoe een wee aanvoelt denk ik bij iedere kramp: 'zou het'. Echt om jezelf helemaal gek te maken |:(
Dus moet ik niet doen en lekker afleiding zoeken.
Wij eten vanavond pannenkoeken, eens kijken of het meer succes heeft. Als bij jou dan de bruune bonen aanslaan en Tankgirl op de uitgerekende datum bevalt, komt er gewoon een moederdag drieling!

Irritant he, zulke bediening? Ik ben in december met collega's uit eten geweest i.v.m. een afscheid en toen had de collega die het reserveerde ook doorgegeven dat er een zwangere bij zat, maar daar was ook niet altijd goed op gelet. Dan moet je dus overal zelf achteraan. Om gek van te worden!
Was het wel lekker?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:00:52 #240
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96465757
Het eten was heerlijk, ook al was het een beetje weinig :) Je kunt ook niet overal de porties van de chinees verwachten :P

Dat overal op letten ja, elk krampje (incl. darmkramp :') ) ga je op letten.

Ik vroeg gisteren aan mijn nicht of zij voordat haar vliezen braken nog iets van weeen had ofzo. Zij zei dat ze zo'n hele flinke menstruatiekramp kreeg, voordat haar vliezen braken. Ik ga daar maar vanuit, en anders merk ik het vanzelf wel :')

Mijn zwager zat mij wel te plagen toen hij mij ophaalde voor het etentje: niet in de auto he??!! :P
Zijn schoonzus had dat dus wel, die was 2 weken overtijd, en ik geloof dat tijdens het winkelen haar vliezen braken :o dus zij terug in de auto.. schijnbaar krijg je vruchtwater heel moeilijk uit de bekleding :')
pi_96465823
Ja, ik heb sinds donderdag ook maar zo'n beschermmatje uit het kraampakket in de auto gelegd. Zitten er toch 8 van in de doos en ik wilde het niet gokken.
Gisteren kwam er een man met zijn dochtertje bij mijn schoonmoeder in de winkel. Meisje was 4 weken oud. Schoonmoeder roept enthousiast: 'oh, kom je mijn kleindochter brengen!'. Die man wist niet waar hij moest kijken.
Maar bleek dat zijn vrouw tot 42,5 week had doorgelopen :o Ik wist helemaal niet dat ze dat nog deden!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:15:54 #242
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96465882
:o Dan zou ik op de 25/26e uitkomen :o Moet daar echt niet aan denken. Ik dacht op zn hoogst 2 weken, en dat er dan actie ondernomen zou worden.

Laat haar dan nog maar zitten tot de 31e, dan zijn ik en mijn vriend allebei jarig. 3 verjaardagen in 1 keer ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:22:14 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96465951
Meunings!

KD welkom terug!

Voorwerk heeft niet doorgezet Poppedein? 40 weken nu *O*

danic, ik herinner me ook echt niet hoe weeen aanvoelen, ik zit soms ook zo van :? zou het? nee, toch niet? Sterker nog, tijdens mijn vorige bevalling wezen de veprleegkundigen op de CTG aan wat een wee was, want ik herkende het gewoon niet als zodanig.

Enige voorwerk wat ik heb gehad was vorige week zondag...

En ik moet nog STEEDS overal die matjes neerleggen. *zucht*
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:23:33 #244
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96465963
42,5? :o dat is niet mis inderdaad. Volgens mij doen ze dat hier ook niet... Als ik over de 40 loop, krijg ik iig extra controles hier qua doppler en placenta.

* Takkembah denkt dat ook Henk gehaald moet gaan worden
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:37:26 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96466170
en n u heb ik, op mijn werk, ineens heul veul zin in pannenkoeken!! ;)

en nog geen rommelende LLM's dus.... allemaal moederdagkindjes op komst??

ennuh hier maar 2 patienten wederom, en dus lekker rustig aan doen :) zo kom ik het weekend vast wel door...
pi_96466298
zo zijn we weer..... pff 2,5 weken niet aan denken.....
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:58:08 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96466479
Ik kom ook maar even kijken. Ben vandaag 5 weken zwanger. Vind het ontzettend eng en spannend maar natuurlijk superleuk. Omdat ik zwanger ben geworden tijdens de onderzoeksfase in het ziekenhuis (en dat met 2 negatieve samenlevingstesten) mag ik met 7 weken al langs komen in het ziekenhuis voor een echo en dan met 11 weken naar de verloskundige.

Verder erg moe, geen honger, buikpijn en heel veel plassen. Heb de wc pot nog net van binnen gezien dus dat valt alweer mee.

Oh ja, volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 7 januari.
pi_96466534
Jaaa Kyara, welkom!! *O*

Voor de LLM: vandaag is n mooie dag om te bevallen! :%

Wij gaan het nieuws vandaag aan mijn ouders vertellen, ik ben er gewoon zenuwachtig van :+
pi_96467102
Welkom Kyara!

En welkom terug Kleurdoos! Lekker kunnen relaxen behalve van de grr-momentjes met je schoonouders?

Twee-oogje! Spannend! Ik vier vanavond mijn verjaardag en gaan we het ook aan de vriendengroep vertellen.. Ik vind het ook spannend :D Heb bij de HEMA mini-toumpoucjes besteld met daarop
een foto van het strand bij San Francisco, waarin ik had geschreven X'nX Zwanger! (de x-en daar staan onze intitialen) en dan heb ik de uitgerekende datum in de bovenhoek erbij gezet... Ik ben benieuwd of ze het gelijk door hebben en wat de reacties zijn.. ik word er ook wel zenuwachtig van!

Mefke, heb je een leuke bruiloft gehad? Goed kunnen volhouden? Nu ben je zeker uitgeteld?
pi_96467132
Jaaa, daar is ze! Welkom Kyara!

tweeoogje, spannend he, kom je vertellen hoe de reacties waren? Die vergeet je nooit meer hoor.

Ik denk hetzelfde als jij hoor Takkembah, volgens mij zit ons meisje veel te lekker en moet ze echt even een duwtje in de goede richting krijgen. Of ze vertellen maandag tijdens de ctg dat er weeen zijn, maar ik kan het me niet echt voorstellen.
(sorry trouwens voor het gebrek aan trema's, maar nieuwe laptop sinds gisteren en op de een of andere manier zet hij de trema's niet op de letters, maar ertussen, zoals bij het woord 'trema's'.)

Jipster, wat een leuk idee! Hebben ze bij de Hema ook veel lol aan gehad denk ik. Toch bijzonder om zoiets te mogen maken lijkt me.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:08:33 #251
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96467778
Kyara welkom *O*

danic, mijn laptop doet ook niet aan trema's verder hihihih. Maar het kan goed hoor, dat er al wat voorwerk is, voordat je het doorhebt. Bij Alexa bleek ik bij de laatste controle voordat ik werd ingeleid, al twee, bijna drie cm ontsluiting had. Wist ik veel. Ik ben nu ook helemaal niet bang voor die bevalling enzo, meer dat ik te laat ga zijn met het herkennen ofzo en dan helemaal alleen ben ofzo.

tweeoogjes en Jipster veel plezier!!! Altijd leuk, die momenten :Y (al moesten we hier onze ouders na een uur wijzen op het shirt wat Alexa aanhad :') )
Alexa en Seth zijn lief
pi_96467855
geen foto's van een bruine buik :P ten eerste omdat mn buik niet in de zon is geweest :+ (tankini ivm de landkaart die Elin op mijn buik had achtergelaten) en ten tweede omdat er dus echt geen hol te zien is. zelfs geen bollie
pi_96467914
Danic en takkembah, die trema's, je zou eens kunnen proberen de landinstellingen te veranderen.
Als het goed is, staat rechtsonder in je taakbalk een vakje met 2 letters, en ik denk dat daar NL staat. Als je hier op klikt kun je misschien de optie 'Engels (Verenigde Staten)' aanvinken?
Anders (bij Windows 7) Configuratiescherm -> Klok, taal en regio -> Toetsenborden en andere invoermethoden wijzigen -> Toetsenborden en talen -> Toetsenborden wijzigen
Daar zou je de standaardinvoertaal kunnen wijzigen in 'Engels (Verenigde Staten)'.
Ik had dit probleem eerst ook en bij mij heeft bovenstaande instelling geholpen.

Hier zijn we inmiddels 6 weken, gisteren de eerste vraag gehad. En dan stug blijven ontkennen... Nee, ik ben niet zwanger :X !
Wij willen minstens tot na de eerste echo wachten tot we het daadwerkelijk vertellen.
Voor de rest begin ik nu enigzins misselijk te worden, met vlagen weliswaar, maar het is er wel.
En moe, moe en nog eens moe. Maar goed, het is voor een goed doel!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:19:52 #254
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96467990
Hij staat hier al op EN, GGB. Ach ja, we zullen het Manlief dadelijk eens laten uitzoeken.

En stug blijven ontkennen he :P en boos worden dan he HOE DURFFFFF JE HET TE VRAGENNNN _O-
Alexa en Seth zijn lief
pi_96468184
Dank GGb, ik ga het straks ook even doorgeven aan manlief, is meer iets voor hem. Vooral omdat er helemaal niets in onze taakbalk staat :?
pi_96468327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef bitterend het volgende:

[..]

De HA heeft ze niet aan geboden...ik wist niet dat ze bestonden in zetpil vorm! Hoe voel je je nu?
Meestal beginnen ze met de zetpillen omdat je tabletten vaak weer uitspuugt

Ik meld mij maar even met baby in mijn buik al heb ik officieel geen meldplicht maar als die ingaat heb ik ons kindje waarschijnlijk al in mijn armen gehad

Bd was net 90 onderdruk dus goed wel weer teveel eiwitten in mijn urine dus nog steeds aan de magnesium met katheter en al. Ik mocht vanmorgen tegen het protocol in wel even douchen en dat was wel fijn verder heb ik heel veel dorst van de medicatie en heb het bloedheed. Ik moet nog even volhouden voor ons kindje maar het valt mij wel zwaar.

Ik heb de katten door mijn ouders laten ophalen zodat ze wat meer aandacht kunnen krijgen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:35:34 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96468361
f_r hou vol he. :* jij bent superwoman!!!
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:37:43 #258
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96468411
F_R: :* :* :*

Oooh, Vlindur... wat F I J N dat alles goed was... en wat lief van je Poppedein,dat jij even hebt willen kijken... wow... O+ O+ O+

Kyara welkom! *O*
pi_96468500
f-r, mag je normaal ook je bed niet uit om te douchen? Dat lijkt me toch wel zo lekker. Zeker als je het zo warm hebt. Wassen kan, maar douchen is veel verfrissender.
Die warmte komt natuurlijk door het weer, maar hoogstwaarschijnlijk ook wel door je bloeddruk.
Sterkte meid, ik hoop zo dat dit voor jullie snel voorbij is en dat dan het grote genieten mag beginnen :*
pi_96468640
Ik mag mijn bed helemaal niet uit door de medicatie. Die zorgt er ook voor dat ik het zo warm heb. En douchen is veel fijner dan wassen en mijn bd bleef goed dus van mij mag ik overmorgen wel weer onder de douche maar dat ligt aan de artsen of het mag en dan of de verpleging wel tijd heeft. ik vind het niks zo afhankelijk te zijn ik kan helemaal niets zelf pakken wat niet in een straal van arm lengte ligt.

Kyara welkom
KD welkom terug uit egypte was het er al lekker warm? en waar was je precies geweest?Poppedein je mijlpaal hopelijk hoef je niet lang meer
danic hoe staat het bij jou?
pi_96468653
Kyara welkom en gefeliciteerd!
KD welkom terug!

Poppedein *O* Mooie mijlpaal!!
F_R ik denk aan je hoor!
pi_96468762
Kyara, welkom en gefeliciteerd!

KD: welkom terug! Vroeg me al af waar je was (maar ik zal wel niet zo goed gelezen hebben, topics gaan af en toe zo snel hier dat ik het amper bij kan houden :D

Poppedein; *O* voor je mijlpaal!

F_R: sterkte hoor. Lijkt me ook vreselijk als je zo afhankelijk bent en niet eens lekker kunt gaan douchen wanneer je wil.

Heb vanmorgen nog een moedereend met 6 kleine kuikens geholpen. Die eend werd belaagd door een mannetjeseend. Beest werd half verzopen en die arme kuikentjes er maar achteraan en piepen. Echt zielig. Ben met kluiten gaan gooien toen zwom die weer weg. :')
I found myself alone,
pi_96468881
Bij mij is alles nog rustig f-r. Emoties iets minder. Die schieten de hele dag heen en weer tussen 'ach ze komt als ze er klaar voor is en lang kan dat niet meer duren' naar 'volgens mij gaat er nooit wat gebeuren en oh eng en spannend en wat nou als......'
Heel vermoeiend. En naar de buitenwereld lekker blijven lachen :')
pi_96468927
ik zat in sharm el sheikh (in een resort) kamer aan t zwembad + bar O+ een golkarretje die ons naar het strand reed wanneer we maar wilden O+ wat overigens mijn eerste aquablauwe zeezicht was! wat ontzettend mooi zeg (ook t snorkelen was O+ )
pi_96468967
Snorkelen is er idd erg mooi. Wij hebben vorig jaar in dahab gedoken ook erg mooi

Ik lig nu alleen op een verloskamer een beetje klynisch is het wel. En als ik nog van de magnesium afkom ga ik terug naar de kraamafdeling

Danic sterkte ermee ik snap je emoties goed wanneer heb je weer een controle?
pi_96469368
Ik moet me maandagochtend in het ziekenhuis melden f-r. Ben dan 41 weken.
Doen ze ctg en echo om te kijken of alles medisch nog in orde is en of meisje het nog naar haar zin heeft. Zo niet dan zal er z.s.m. een inleiding volgen, zowel moeten wij met de gyn gaan bespreken wat we willen (strippen, inleiden en zo ja wanneer). Best lastige beslissingen en vriend kan niet mee, dus schoonmoeder gaat mee. Heb wel alles doorgesproken met vriend, dus moet goed komen.

Heb net nog even de laatste topics met vanyel en dml terug zitten lezen omdat ik wist dat zij ook over tijd waren en vanyel is ingeleid. Denk misschien haal ik er nog wat uit. Maar dat zijn helaas alleen maar beroerde emoties geworden. Zit nu met een brok in mijn keel, want weet het ff niet hoor.....
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:21:35 #267
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96469414
Hip hoppen Danic, NU! :P
En een filmpje ervan maken natuurlijk..
pi_96469451
:* Voor de LLM's!
I found myself alone,
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:24:31 #269
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96469505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:22 schreef LeNeHe het volgende:
:* Voor de LLM's!
Dat dus!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96469555
Dat is ook een moeilijk keuze Danic.
Het beste kun je maandag en afwachten wat de artsen te zeggen hebben. Gaat het goed met d'r en bespreek ook je angst met hun dan weten ze waar je mee zit.
pi_96469728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:51 schreef LeNeHe het volgende:

Heb vanmorgen nog een moedereend met 6 kleine kuikens geholpen. Die eend werd belaagd door een mannetjeseend. Beest werd half verzopen en die arme kuikentjes er maar achteraan en piepen. Echt zielig. Ben met kluiten gaan gooien toen zwom die weer weg. :')
Je bent een schat O+

ferrari... pff gelukkig mocht je douchen zeg! en fijn dat de katten bij je ouders mochten!!! ik denk dat als ik in het ziekenhuis beland zullen de konijnen en katten naar de buurvrouw moeten...mijn schoonouders hebben hekel aan beesten en mijn ouders wonen in parijs (en ook zij hebben hekel aan beesten)

danic, zie je op tegen het inleiden? kwa pijn? of...?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:32:44 #272
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96469768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef danic het volgende:
Doen ze ctg en echo om te kijken of alles medisch nog in orde is en of meisje het nog naar haar zin heeft. Zo niet dan zal er z.s.m. een inleiding volgen, zowel moeten wij met de gyn gaan bespreken wat we willen (strippen, inleiden en zo ja wanneer). Best lastige beslissingen en vriend kan niet mee, dus schoonmoeder gaat mee. Heb wel alles doorgesproken met vriend, dus moet goed komen.

Heb net nog even de laatste topics met vanyel en dml terug zitten lezen omdat ik wist dat zij ook over tijd waren en vanyel is ingeleid. Denk misschien haal ik er nog wat uit. Maar dat zijn helaas alleen maar beroerde emoties geworden. Zit nu met een brok in mijn keel, want weet het ff niet hoor.....
Bij mij is het als nog spontaan begonnen. Daar was ik erg blij om.
Het rottige is dat het totaal niet in te schatten is wat strippen of inleiden bij jou gaat doen.
Ik was blij dat ik een ruggenprik had toen ze er wee opwekkers bij gingen geven want toen ben ik in 5 uur van 2cm naar 10cm gegaan dus dat waren pittige weeën. Ze kwamen op een gegeven moment ook dwars door de ruggenprik heen.
Maar als je zoals Vanyel nog potdicht zit dan is inleiden een lange weg. Maar als je nog potdicht zit zal ze ook niet vanzelf komen.
Sterkte met je overwegingen meis. Maar houdt in gedachten dat welke weg je ook kiest of verplicht op moet, het leidt allemaal naar je prachtige dochter in jouw armen :*
The way you rock'n'roll
pi_96469946
Aww LeNeHe wat lief van je!!

Danic ik snap je heel goed! Hou je taai, nog héél even...
pi_96470024
Danic, ik ben bij Willow ook ingeleid (met 42wk), alles zat nog potdicht. Als je vragen hebt, mag je ze altijd stellen, hoewel ik natuurlijk alleen maar mijn eigen ervaring heb om over te vertellen.

wb kd! :W

Poppedein 40 wk :o *O* Heb je zelf een mikdatum? :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:57:15 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96470299
F-R even respect voor jou hoor. Wat jij toch niet allemaal doormaakt! :*

Welkom Kyara! :W

KD; welkom weer terug! Ik ben gek op Egypte, zijn 4 keer geweest en toen "moesten" we maar eens doen wat lief leuk vind... _O- Maar dat is ook heerlijk hoor (Frankrijk, prive meertje, mooi huis etc etc). Maar neemt niet weg dat ik toch echt nog eens naar Egypte wil, gewoon, de garantie op mooi weer!

Kan iedereen eens ophouden over eten?? Zag carpaccio al voorbij komen (oohhhh, dat mis ik echt!) en uiteraard iemand weer over de bruine bonen en las ook pannekoeken.... heb ik nu allemaal trek in! :D waar niet in?? :?

Weet niet of 16 weken een mijlpaaltje is, maar bij deze, vandaag 16 weken! O+
pi_96470420
Lief Innepin :*
Maar vragen vind ik even lastig op dit moment. Het enige wat ik me vooral afvraag is hoe lang het gemiddeld duurt zo'n inleiding, of het heel anders is dan een 'spontane' bevalling en of het niet egoistisch van me is om zelf te kiezen voor een inleiding als medisch alles in orde blijkt te zijn. Ik heb altijd geroepen 'ze komt als ze er klaar voor is' en blijkbaar is ze dat nog niet. Wie ben ik dan om dat te gaan vervroegen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:18:26 #277
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96470764
Danic, op zich snap ik jouw overweging (ze komt wanneer ze er klaar voor is). Mijn mening is: je hebt al de volledige 40 weken gehad, dus ze is op zich 'af'. Misschien dat je aan de gyn kan vragen hoe lang je max. kan doorlopen, en wat voor risico's er zijn als het te lang duurt?

Het lijkt mij tenslotte dat er meer achter zit, achter dat inleiden, behalve emotionele redenen van de mama-to-be (die ik ook goed kan begrijpen hoor!)? Misschien zijn er ook gewoon medische redenen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:24:30 #278
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96470883
Danic, hier ook ingeleid, dus als je vragen hebt....Hier was het wel pittig, weeenstorm, maar ik zou er zo weer voor tekenen. Meteen.

Maar ja, over ingeleide bevallingen bestaan uiteenlopende verhalen natuurlijk...En bij mij past het wel, kort en heftig, ipv lang en 'normaal'.

Ik snap je overweging helemaal hoor :Y. Aan de andere kant gaf het mij ook wel weer 'rust' toen ik had gezegd dat de inleiding door kon gaan. Ik mocht toen kiezen, vrijdag, het weekend afwachten, maandag of dinsdag. Ik heb toen maar gekozen om mevrouw niet meer af te wachten en de vrijdag te doen. Het is een raar idee, maar je kunt je wel voorbereiden, en je weet gewoon wanneer het klaar is.
Alexa en Seth zijn lief
pi_96471021
Danic:
wb het "het kindje komt wanneer het er klaar voor is", mja, die van mij was er met 42 weken nog niet, maar toen ik eenmaal beviel dankzij inleiden bleek dat ze de navelstreng 2x om haar nek had (benauwd) en in het vruchtwater had gepoept (nog benauwder), dus is het maar goed geweest dat ik niet afgewacht heb...

Mijn vk vertelde me achteraf dat een ingeleide bevalling vaak heftiger is omdat je baarmoeder er eigenlijk nog niet klaar voor is. Dat leidde bij takkembah tot een weeënstorm en bij mij, nou ja, tot ook zoiets (maar dat kwam ook door weeënopwekkers).

Als je weeënopwekkers krijgt, moet je er op voorbereid zijn dat je meteen niet meer mobiel bent omdat je aan slangetjes en dingen zit. Daar baalde ik heel erg van toen.

Verder niks bijzonders, 't was een gewone bevalling. Het enige wat ik jammer vond was dat het niet uit zichzelf op gang was gekomen; verder heb ik er geen nare herinneringen aan. :s)
pi_96471255
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef danic het volgende:

Ik ben met 41+3 ingeleid omdat mijn bloeddruk te hoog was. De nacht voor mijn inleiding was ik al in het ziekenhuis, en toen braken mijn vliezen. Om 8.30 had ik 2 cm en om 18.37 is Ilse geboren.
Ik heb geen ruggeprik gehad maar Remifentanil infuus. Ik vond het de hemel. :D. In een uurtje ben ik van 7 naar volledige ontsluiting gegaan. Ik had idd ook dat ik aan de ctg lag, ik mocht dus niet het bed af. Wel mocht ik 2 keer onder de douche, maar daar kwam ik heel snel onderuit want ik kon de weeen niet meer opvangen. Dat lukte me in bed een stuk beter.
Ik heb geen nare herinneringen aan de bevalling an sich. De nasleep was wat minder, maar dat had niks met de bevalling zelf te maken.
*poef* nu is het weg
pi_96473613
Krijtlijk, geeliciteerd!! *O* Lekker genieten nu!

Dames, waarom mochten jullie niet lopen met de ctg? Ik lag ook aan de ctg, maar ik kon wel gewoon mn bed uit :?

Danic, ik zou worden ingeleid met 40+4. Bij 40+0 en 40+2 ben ik gestript en op 40+3 is ze zonder inleiding geboren. Misschien is strippen voor jou ook nog een optie? :*
Lotte!
Noah!
pi_96473754
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:09 schreef Linda2205 het volgende:
Krijtlijk, geeliciteerd!! *O* Lekker genieten nu!

Dames, waarom mochten jullie niet lopen met de ctg? Ik lag ook aan de ctg, maar ik kon wel gewoon mn bed uit :?

Danic, ik zou worden ingeleid met 40+4. Bij 40+0 en 40+2 ben ik gestript en op 40+3 is ze zonder inleiding geboren. Misschien is strippen voor jou ook nog een optie? :*
Omdat ik 2 banden om mijn buik had, en mijn vinger in zo'n meet apparaat.
*poef* nu is het weg
pi_96474029
Dank meiden, ik heb hier echt heel veel aan.
Tankgirl, als er een medische reden is voor inleiden dan doen we dat uiteraard gelijk. Maar het kan ook dat er geen medische noodzaak is en dan ligt de beslissing bij mij: trek ik het nog?
En dat vind ik een hele moeilijke keuze.
Ik vond strippen ook nog wel een mooie tussenweg, dus dat ga ik ook nog aankaarten. En we willen het sowieso niet meer over het weekend tillen, dus uiterlijk vrijdag de 13e.
Maar ik denk dat dat ook afhangt van de agenda van het ziekenhuis. Ik hoop nog steeds dat ze zich morgen lekker aandient en dat we de afspraak kunnen afzeggen.
Beste moederdagkado ever natuurlijk!
pi_96474236
Oh ja, nog een aanvullende vraag: bij een inleiding lig je dus standaard aan de ctg? En ben je aan bed gebonden?
Ik ken mezelf namelijk een beetje en ik gok dat ik rondlopen (al is het maar rond het bed) wel heel fijn zou vinden. Of dat ik het een beetje kan afwisselen. Zitten, staan, liggen. Maar is dat dan uberhaupt mogelijk?
pi_96474335
Ik kon op bed liggen en zitten. Staan kon op zich ook wel, maar lopen niet echt. Toen ik ging douchen werd ik even afgekoppeld. Wel bleef ik aan het infuus.
*poef* nu is het weg
pi_96474414
Oké, maar staan is al heel fijn. Dan kan je eventueel over het bed hangen of wiebelen.
Dat douchen wordt ook nog wat hier. Het kan wel, maar er zijn vier bedden op 1 douche, dus als het 'volle bak' is kun je pech hebben.
pi_96474421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef danic het volgende:
Oh ja, nog een aanvullende vraag: bij een inleiding lig je dus standaard aan de ctg? En ben je aan bed gebonden?
Ik ken mezelf namelijk een beetje en ik gok dat ik rondlopen (al is het maar rond het bed) wel heel fijn zou vinden. Of dat ik het een beetje kan afwisselen. Zitten, staan, liggen. Maar is dat dan uberhaupt mogelijk?
Ik mocht volgens mij rondlopen totdat de vliezen werden gebroken (groen vruchtwater dus elektrode op hoofdje vd baby). CTG was niet continu meen ik mij te herinneren. En anders had ik mogen lopen tot de weeënopwekkers, want dan krijg je zelf zo'n hartslagmeter + een infuus in je arm enzo.

Bedenk je wel dat strippen niet altijd kan, he! Dat kan alleen als je baarmoeder zich al klaar aan 't maken is (of verweekt is ofzoiets). Bij zat alles met 41+5 nog steeds zo dicht dat er niet eens gestript kon worden.
met 41+6 bleek in het zkh wel enige verweking, woei prostaglandines *) Die zou ik echt ook nog ff proberen :P
pi_96474489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef danic het volgende:
Oké, maar staan is al heel fijn. Dan kan je eventueel over het bed hangen of wiebelen.
Dat douchen wordt ook nog wat hier. Het kan wel, maar er zijn vier bedden op 1 douche, dus als het 'volle bak' is kun je pech hebben.
Ik ben 2 keer onder de douche gezet, maar daar beide keren na 1 wee er weer onder uit "gerend". Ik kon er helemaal niks mee.
*poef* nu is het weg
pi_96474648
Nee, ik hoop ook dat de gynaecoloog ook wel even kijkt of er überhaupt wel iets gebeurd al 'down under'. Zo niet dan valt strippen inderdaad af.
En dat prostaglandingesen, tja ik postte het al eerder, maar dat ziet vriendlief niet zitten :@ }:|
pi_96474724
Ha ja da's dan pech voor je vriend zou ik zeggen, aan 't werk! Hup!
pi_96474756
Tja ik zou het natuurlijk nog even kunnen proberen vanavond :P Uurtje voordat ie naar zijn werk gaat. Kan ik em misschien weer terughalen uit zijn nachtdienst!
pi_96475048
Kwam ff snel via mn tel checken of er al iemand aan het bevallen was maar helaas ! Dan ga ik maar weer van het weer genieten ;)
pi_96481394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:14 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Omdat ik 2 banden om mijn buik had, en mijn vinger in zo'n meet apparaat.
Ah, miss. dat dat verschil maakt dan.. Ik had een draadloze ctg :) Wist niet dat dat soms ook met snoertjes was :)
Lotte!
Noah!
pi_96481475
Oh dan zal ik dat ook niet mogen, hier geen draadloze ctg voor zover ik weet.
pi_96481913
Zo, zonder teveel details, maar die pannenkoeken of dat prostaglandingesen zorgt er wel voor dat ik nu met kramp zit :X . Ik zie het niet als weeën hoor, maar het is ff niet lekker. Soort zere harde buik zeg maar.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:00:17 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96482030
oeee danic; misschien toch wel hoor ;) spannend joh!!! misschien wel een moederdagkindje!!!

en FR; ik had nog niet gereageerd, simpelweg omdat alles al gezegd was; en het enige is wat ik kan zeggen; dat ik het ontzettend naar voor je vind en zo hoop dat het allemaal nog een keer wat makkelijker gaat/wordt..

verder geen beebs he?
mijn werkdag zit dr weer op en ben wel weer doodmoe, is maar goed dat ik morgen een late ipv vroege dienst heb....
pi_96482287
Oh BJ, jij blijft ook maar moe hè, dat is ook slopend hoor.
Fijn dat je morgen een late dienst hebt, kun je een beetje uitslapen. Hoewel? Lukt dat met Evie? Tis tenslotte moederdag, dus die komt natuurlijk lekker op tijd een ontbijtje op bed brengen met papa O+
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:11:12 #298
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96482444
Spannend Danic :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:19:26 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96482742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef danic het volgende:
Oh BJ, jij blijft ook maar moe hè, dat is ook slopend hoor.
Fijn dat je morgen een late dienst hebt, kun je een beetje uitslapen. Hoewel? Lukt dat met Evie? Tis tenslotte moederdag, dus die komt natuurlijk lekker op tijd een ontbijtje op bed brengen met papa O+
neej, die gaat met papa mee naar de camping bij Pake en Beppe; moederdag van Beppe moet ook gevierd worden :)
dus ik ga idd uitslapen.. en bijkomen...
de dag erna vrij, dus dan zie ik mijn meisje gelukkig weer de hele dag...

en idd continu moe zijn is niet leuk...
pi_96482799
Oeh spannend Danic!!

Poppedeintje, ik ga voor 9 mei!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96483065
Nou meiden, ik wilde hier niet gelijk spanning zaaien hoor. Ik geloof er zelf niet zo in en ga ervan uit dat ik me maandagochtend gewoon in het ziekenhuis moet melden.
We hebben sinds gisteren een laptop, dus ik kan wel beter updaten tussendoor, mocht er wat gebeuren.
(gezien mijn gesnurk, slaapt vriendlief al enige tijd in de computerkamer. Als hij dan nachtdiensten heeft en overdag ligt te slapen kan ik ook niets laten weten. Probleem is nu dus opgelost).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')