abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96440021
Gelukkig is alles goed! w/
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:57:27 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96440052
Wat fijn zeg Vlindur. Een heerlijke opluchting. Hopelijk kan je dit gevoel nu even vast houden. :*

En Poppedeinske een standbeeld. En McLaura (voor de morele support) en Inca natuurlijk.

Fijn dat dit gevoel dan misschien wel gewoon op hormonen is te schuiven. :P :7 :@ :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:02:43 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96440313
krijtlijk, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*

En Vlindur, fijn dat alles in orde is! :*

[ Bericht 32% gewijzigd door Asyniur op 06-05-2011 17:07:59 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:17:24 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_96440927
Wat heerlijk *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96442007
ff uit de lurkstand: *O* Vlindur *O* wat fijn zeg!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_96442167
*G* *G* voor Vlindur ! *G* *G*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:54:02 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96442174
Krijtlijk van harte met je meissie!

Vlindur wat fijn dat het goed is! *O* en wat zijn er hier lieve mensen!

@Danic; bedankt voor je uitgebreide antwoord, ga straks lief maar eens overtuigen, want die geloofde mij gisteren niet namelijk! Hihi, eigenwijs.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96442303
Goed nieuws voor Vlindur!!! *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96442392
Vlindur wat fijn en wat ontzettend lief van poppedein
Hilliebillie jullie trouwen al bijna geniet ervan meis.
Bitterend ik hoop dat je gauw stopt met spugen maar waarom heb je de emesafene niet als zetpil vorm gekregen?
Ik heb 3x daags emesafene en 2x daags primperan
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:08:10 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96442638
Oh, Hilliebillie's trouwnieuws gemist! Van harte! *O* En dat zou precies de manier zijn zoals ik het ook zou doen. Wij zijn er nog niet uit eigenlijk. Mijn vader vind trouwens dat we zouden moeten trouwen, die is nog echt ban de oude stempel, zo lief.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96442893
Och mijn hemel :@ Ik durf me hier bijna niet te vertonen! Ik ben alleen maar heel blij dat ik de mogelijkheid had te helpen, zou een ander die die mogelijkheid gehad had ook gedaan hebben en meer hoeft er ook niet over gezegd! Ik heb van Vlindur een prachtige bos bloemen gehad, totaal overbodig, maar wel ontzettend lief! En we hebben er gelijk een minimeet bij BJ aan vastgeplakt.

Hilliebillie, van harte gefeliciteerd met jullie trouwnieuws! Hoe volwassen allemaal ;)

*O* Wij eten pannekoeken *O* en als dat niet werkt morgen bruine bonen }:|
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96442906
Vlindur wat fijn! Geniet ervan!

HillieBillie gefeliciteerd met je huwelijk! ^)
pi_96443192
Oh Vlindur wat fijn dat het toch goed is! En Poppedein wat ontzettend lief van je! (Zit hier helemaal met kippevel)

@Krijtlijk: gefeliciteerd met je meisje! Geniet er lekker van, ben benieuwd naar naam enzo!

@ Innepin: mooie echo hoor! O+

@F-R: wat ontzettend balen dat je weer in het zh ligt. Hopelijk ben je er snel vanaf en kun je gaan genieten van je kleintje. Wat gun ik je dat zeg! :*

@ Hilliebillie: wat leuk dat je gaat trouwen en zo vlak voor je verlof! Alvast een fijne dag gewenst.

@ Bitterend; balen dat je zo moet spugen, hopelijk is het snel over.

Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteravond kinderwagens getest en we gaan waarschijnlijk voor de Stokke Xplory.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96443296
@Susie, ik verzin het niet, wij zitten in dezelfde situatie vandaar dat ik het weet.

@ Poppedein, hihi pannenkoeken! Wij eten ze morgen. Tis dat ik echt geen bruine bonen eet want anders........ Maar ga eerst maar eens flink aan de pannenkoeken :9
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:33:19 #190
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96443366
Dank jullie wel allemaal! O+ ik ben ZO verschrikkelijk opgelucht nu. En zo blij dat die lieve Poppedein wél wilde kijken. Alles is dus goed en het zullen de hormonen wel zijn geweest.

We hebben daarna een heerlijke meet gehad bij Beessie-Jem gehad. Erg gezellig met de 2 heren en de 2 dames. O+

Binnenkort een langere post, dit is een telefoonpost.

Bedankt nogmaals allemaal!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:38:39 #191
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96443563
Vlindur kwam even checken of er al nieuws was en gelukkig goed nieuws!!!!! En ontzettend lief van poppedein!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96443692
Car (dat mag ik zeggen) ik ben zo blij voor je. Ik heb ook even wat traantjes gelaten. Kus!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:44:27 #193
252405 oeke
Moeke
pi_96443779
Wat fijn, Vlindur! En wat heerlijk dat je zo gerustgesteld het weekend in kan. Super, Poppedein!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:02:53 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96444408
helluw ;)

Ik ben ook zoooooooo blij voor Vlindur!!! en vond het zooo leuk om nog even met zijn alle gezellig een vervelend middag te hebben kunnen afsluiten...
Lekker met Vlindur, McLaura en Poppedein gezellig gekletst in de tuin, terwijl onze lieve dreumesjes lekker aan het spelen waren... :)

Nu het eten op; en even met de beentjes omhoog.. straks lekker badderen met mijn meissie, en dan vroeg naar bed, want 2 morrow een vroege dienst draaien...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:14:33 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96445009
Beetje laat sorry.....

Krijtlijk, gefeliciteerd met je meissie!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96445288
Ik zal er niks meer over zeggen Poppedein, maar ik vind het toch heel lief van je! O+

Vlindur O+ *O* meid, wat ben ik blij voor je... ik moest even tranenvegen toen ik de update van Incantrix las... :*
pi_96445308
jeuj goed nieuws lees ik allemaal *O* gelukkig dat alles goed is vlindur.
kwam er speciaal voor terug dacht ff kijken of er al nieuws is.
pi_96445638
Vlindur, wat een opluchting moet dat zijn! O+ O+ O+ O+
wat ontzettend kut dat je pas maandag in het ziekenhuis terecht kon.Komt op mij over dat ze je totaal niet serieus nemen! Te gek voor woorden zeg! :o
Wauw, wat een toffe actie van Poppedein zeg ^O^
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96446131
Wow, ik heb het een en ander gemist! Wat vervelend Vlindur, dat je zo'n rot gevoel had en dat je dan pas zo laat in het ziekenhuis terecht kan. Wat ontzettend lief van poppedein! Wat fijn dat alles goed is!

Krijtlijk, gefeliciteerd met je meisje!!!
pi_96446770
Ik bedenk me net dat ik door alle commotie gewoon vergeten ben om Krijtlijk te feliciteren volgens mij. Dus meis, hierbij alsnog: ontzettend gefeliciteerd met jullie mooie meisje *O*
Ik hoop dat je binnenkort nog even komt updaten want ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig welk meisje er zo graag voor mijn meisje geboren wilde worden en hoe ze eruit ziet en heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')