abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:08:33 #251
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96467778
Kyara welkom *O*

danic, mijn laptop doet ook niet aan trema's verder hihihih. Maar het kan goed hoor, dat er al wat voorwerk is, voordat je het doorhebt. Bij Alexa bleek ik bij de laatste controle voordat ik werd ingeleid, al twee, bijna drie cm ontsluiting had. Wist ik veel. Ik ben nu ook helemaal niet bang voor die bevalling enzo, meer dat ik te laat ga zijn met het herkennen ofzo en dan helemaal alleen ben ofzo.

tweeoogjes en Jipster veel plezier!!! Altijd leuk, die momenten :Y (al moesten we hier onze ouders na een uur wijzen op het shirt wat Alexa aanhad :') )
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96467855
geen foto's van een bruine buik :P ten eerste omdat mn buik niet in de zon is geweest :+ (tankini ivm de landkaart die Elin op mijn buik had achtergelaten) en ten tweede omdat er dus echt geen hol te zien is. zelfs geen bollie
pi_96467914
Danic en takkembah, die trema's, je zou eens kunnen proberen de landinstellingen te veranderen.
Als het goed is, staat rechtsonder in je taakbalk een vakje met 2 letters, en ik denk dat daar NL staat. Als je hier op klikt kun je misschien de optie 'Engels (Verenigde Staten)' aanvinken?
Anders (bij Windows 7) Configuratiescherm -> Klok, taal en regio -> Toetsenborden en andere invoermethoden wijzigen -> Toetsenborden en talen -> Toetsenborden wijzigen
Daar zou je de standaardinvoertaal kunnen wijzigen in 'Engels (Verenigde Staten)'.
Ik had dit probleem eerst ook en bij mij heeft bovenstaande instelling geholpen.

Hier zijn we inmiddels 6 weken, gisteren de eerste vraag gehad. En dan stug blijven ontkennen... Nee, ik ben niet zwanger :X !
Wij willen minstens tot na de eerste echo wachten tot we het daadwerkelijk vertellen.
Voor de rest begin ik nu enigzins misselijk te worden, met vlagen weliswaar, maar het is er wel.
En moe, moe en nog eens moe. Maar goed, het is voor een goed doel!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:19:52 #254
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96467990
Hij staat hier al op EN, GGB. Ach ja, we zullen het Manlief dadelijk eens laten uitzoeken.

En stug blijven ontkennen he :P en boos worden dan he HOE DURFFFFF JE HET TE VRAGENNNN _O-
Alexa en Seth zijn lief
pi_96468184
Dank GGb, ik ga het straks ook even doorgeven aan manlief, is meer iets voor hem. Vooral omdat er helemaal niets in onze taakbalk staat :?
pi_96468327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef bitterend het volgende:

[..]

De HA heeft ze niet aan geboden...ik wist niet dat ze bestonden in zetpil vorm! Hoe voel je je nu?
Meestal beginnen ze met de zetpillen omdat je tabletten vaak weer uitspuugt

Ik meld mij maar even met baby in mijn buik al heb ik officieel geen meldplicht maar als die ingaat heb ik ons kindje waarschijnlijk al in mijn armen gehad

Bd was net 90 onderdruk dus goed wel weer teveel eiwitten in mijn urine dus nog steeds aan de magnesium met katheter en al. Ik mocht vanmorgen tegen het protocol in wel even douchen en dat was wel fijn verder heb ik heel veel dorst van de medicatie en heb het bloedheed. Ik moet nog even volhouden voor ons kindje maar het valt mij wel zwaar.

Ik heb de katten door mijn ouders laten ophalen zodat ze wat meer aandacht kunnen krijgen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:35:34 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96468361
f_r hou vol he. :* jij bent superwoman!!!
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:37:43 #258
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96468411
F_R: :* :* :*

Oooh, Vlindur... wat F I J N dat alles goed was... en wat lief van je Poppedein,dat jij even hebt willen kijken... wow... O+ O+ O+

Kyara welkom! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96468500
f-r, mag je normaal ook je bed niet uit om te douchen? Dat lijkt me toch wel zo lekker. Zeker als je het zo warm hebt. Wassen kan, maar douchen is veel verfrissender.
Die warmte komt natuurlijk door het weer, maar hoogstwaarschijnlijk ook wel door je bloeddruk.
Sterkte meid, ik hoop zo dat dit voor jullie snel voorbij is en dat dan het grote genieten mag beginnen :*
pi_96468640
Ik mag mijn bed helemaal niet uit door de medicatie. Die zorgt er ook voor dat ik het zo warm heb. En douchen is veel fijner dan wassen en mijn bd bleef goed dus van mij mag ik overmorgen wel weer onder de douche maar dat ligt aan de artsen of het mag en dan of de verpleging wel tijd heeft. ik vind het niks zo afhankelijk te zijn ik kan helemaal niets zelf pakken wat niet in een straal van arm lengte ligt.

Kyara welkom
KD welkom terug uit egypte was het er al lekker warm? en waar was je precies geweest?Poppedein je mijlpaal hopelijk hoef je niet lang meer
danic hoe staat het bij jou?
pi_96468653
Kyara welkom en gefeliciteerd!
KD welkom terug!

Poppedein *O* Mooie mijlpaal!!
F_R ik denk aan je hoor!
pi_96468762
Kyara, welkom en gefeliciteerd!

KD: welkom terug! Vroeg me al af waar je was (maar ik zal wel niet zo goed gelezen hebben, topics gaan af en toe zo snel hier dat ik het amper bij kan houden :D

Poppedein; *O* voor je mijlpaal!

F_R: sterkte hoor. Lijkt me ook vreselijk als je zo afhankelijk bent en niet eens lekker kunt gaan douchen wanneer je wil.

Heb vanmorgen nog een moedereend met 6 kleine kuikens geholpen. Die eend werd belaagd door een mannetjeseend. Beest werd half verzopen en die arme kuikentjes er maar achteraan en piepen. Echt zielig. Ben met kluiten gaan gooien toen zwom die weer weg. :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96468881
Bij mij is alles nog rustig f-r. Emoties iets minder. Die schieten de hele dag heen en weer tussen 'ach ze komt als ze er klaar voor is en lang kan dat niet meer duren' naar 'volgens mij gaat er nooit wat gebeuren en oh eng en spannend en wat nou als......'
Heel vermoeiend. En naar de buitenwereld lekker blijven lachen :')
pi_96468927
ik zat in sharm el sheikh (in een resort) kamer aan t zwembad + bar O+ een golkarretje die ons naar het strand reed wanneer we maar wilden O+ wat overigens mijn eerste aquablauwe zeezicht was! wat ontzettend mooi zeg (ook t snorkelen was O+ )
pi_96468967
Snorkelen is er idd erg mooi. Wij hebben vorig jaar in dahab gedoken ook erg mooi

Ik lig nu alleen op een verloskamer een beetje klynisch is het wel. En als ik nog van de magnesium afkom ga ik terug naar de kraamafdeling

Danic sterkte ermee ik snap je emoties goed wanneer heb je weer een controle?
pi_96469368
Ik moet me maandagochtend in het ziekenhuis melden f-r. Ben dan 41 weken.
Doen ze ctg en echo om te kijken of alles medisch nog in orde is en of meisje het nog naar haar zin heeft. Zo niet dan zal er z.s.m. een inleiding volgen, zowel moeten wij met de gyn gaan bespreken wat we willen (strippen, inleiden en zo ja wanneer). Best lastige beslissingen en vriend kan niet mee, dus schoonmoeder gaat mee. Heb wel alles doorgesproken met vriend, dus moet goed komen.

Heb net nog even de laatste topics met vanyel en dml terug zitten lezen omdat ik wist dat zij ook over tijd waren en vanyel is ingeleid. Denk misschien haal ik er nog wat uit. Maar dat zijn helaas alleen maar beroerde emoties geworden. Zit nu met een brok in mijn keel, want weet het ff niet hoor.....
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:21:35 #267
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96469414
Hip hoppen Danic, NU! :P
En een filmpje ervan maken natuurlijk..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96469451
:* Voor de LLM's!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:24:31 #269
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96469505
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:22 schreef LeNeHe het volgende:
:* Voor de LLM's!
Dat dus!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96469555
Dat is ook een moeilijk keuze Danic.
Het beste kun je maandag en afwachten wat de artsen te zeggen hebben. Gaat het goed met d'r en bespreek ook je angst met hun dan weten ze waar je mee zit.
pi_96469728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:51 schreef LeNeHe het volgende:

Heb vanmorgen nog een moedereend met 6 kleine kuikens geholpen. Die eend werd belaagd door een mannetjeseend. Beest werd half verzopen en die arme kuikentjes er maar achteraan en piepen. Echt zielig. Ben met kluiten gaan gooien toen zwom die weer weg. :')
Je bent een schat O+

ferrari... pff gelukkig mocht je douchen zeg! en fijn dat de katten bij je ouders mochten!!! ik denk dat als ik in het ziekenhuis beland zullen de konijnen en katten naar de buurvrouw moeten...mijn schoonouders hebben hekel aan beesten en mijn ouders wonen in parijs (en ook zij hebben hekel aan beesten)

danic, zie je op tegen het inleiden? kwa pijn? of...?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:32:44 #272
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96469768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef danic het volgende:
Ik moet me maandagochtend in het ziekenhuis melden f-r. Ben dan 41 weken.
Doen ze ctg en echo om te kijken of alles medisch nog in orde is en of meisje het nog naar haar zin heeft. Zo niet dan zal er z.s.m. een inleiding volgen, zowel moeten wij met de gyn gaan bespreken wat we willen (strippen, inleiden en zo ja wanneer). Best lastige beslissingen en vriend kan niet mee, dus schoonmoeder gaat mee. Heb wel alles doorgesproken met vriend, dus moet goed komen.

Heb net nog even de laatste topics met vanyel en dml terug zitten lezen omdat ik wist dat zij ook over tijd waren en vanyel is ingeleid. Denk misschien haal ik er nog wat uit. Maar dat zijn helaas alleen maar beroerde emoties geworden. Zit nu met een brok in mijn keel, want weet het ff niet hoor.....
Bij mij is het als nog spontaan begonnen. Daar was ik erg blij om.
Het rottige is dat het totaal niet in te schatten is wat strippen of inleiden bij jou gaat doen.
Ik was blij dat ik een ruggenprik had toen ze er wee opwekkers bij gingen geven want toen ben ik in 5 uur van 2cm naar 10cm gegaan dus dat waren pittige weeën. Ze kwamen op een gegeven moment ook dwars door de ruggenprik heen.
Maar als je zoals Vanyel nog potdicht zit dan is inleiden een lange weg. Maar als je nog potdicht zit zal ze ook niet vanzelf komen.
Sterkte met je overwegingen meis. Maar houdt in gedachten dat welke weg je ook kiest of verplicht op moet, het leidt allemaal naar je prachtige dochter in jouw armen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96469946
Aww LeNeHe wat lief van je!!

Danic ik snap je heel goed! Hou je taai, nog héél even...
pi_96470024
Danic, ik ben bij Willow ook ingeleid (met 42wk), alles zat nog potdicht. Als je vragen hebt, mag je ze altijd stellen, hoewel ik natuurlijk alleen maar mijn eigen ervaring heb om over te vertellen.

wb kd! :W

Poppedein 40 wk :o *O* Heb je zelf een mikdatum? :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:57:15 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96470299
F-R even respect voor jou hoor. Wat jij toch niet allemaal doormaakt! :*

Welkom Kyara! :W

KD; welkom weer terug! Ik ben gek op Egypte, zijn 4 keer geweest en toen "moesten" we maar eens doen wat lief leuk vind... _O- Maar dat is ook heerlijk hoor (Frankrijk, prive meertje, mooi huis etc etc). Maar neemt niet weg dat ik toch echt nog eens naar Egypte wil, gewoon, de garantie op mooi weer!

Kan iedereen eens ophouden over eten?? Zag carpaccio al voorbij komen (oohhhh, dat mis ik echt!) en uiteraard iemand weer over de bruine bonen en las ook pannekoeken.... heb ik nu allemaal trek in! :D waar niet in?? :?

Weet niet of 16 weken een mijlpaaltje is, maar bij deze, vandaag 16 weken! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')