quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur, wat een opluchting moet dat zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
wat ontzettend kut dat je pas maandag in het ziekenhuis terecht kon.Komt op mij over dat ze je totaal niet serieus nemen! Te gek voor woorden zeg!![]()
Wauw, wat een toffe actie van Poppedein zeg
De HA heeft ze niet aan geboden...ik wist niet dat ze bestonden in zetpil vorm! Hoe voel je je nu?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Bitterend ik hoop dat je gauw stopt met spugen maar waarom heb je de emesafene niet als zetpil vorm gekregen?
Ik heb 3x daags emesafene en 2x daags primperan
Ja inderdaad!! fijn die protocollen maar soms moeten uitzonderingen ook gemaakt wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan![]()
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan....![]()
Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag.
Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen
Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
En nu mocht ze zonder bloed of krampen maandag langskomen voor een extra echo. Dus ik snap niet zo goed waarom iedereen hier over de reactietijd van het ziekenhuis valt. Dat was mijn punt zegmaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein![]()
En hier ook even voor jullie : B2!
Ik geloof ook niet dat iemand dat zal kunnen ontkennen hier!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
McLaura![]()
En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten
Wat buufske zegt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Het was wel gezellig op zich, maar het lag meer aan de bediening, die was echt RETE traag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:25 schreef danic het volgende:
Goedemorgen,
Was vast een gezellig etentje Tankgirl, als het zo laat geworden is.
Kleurdoos welkom terug. Ben ook benieuwd naar je bruine zwangere buik! En ik kan helaas niet meepraten over je schoonouders probleem. Op vakantie gaan met mijn schoonouders is geen optie, die hebben teveel heimwee en gaan het land niet uit. Hooguit een weekje Texel![]()
Hier volgens mij nog niets. Ik had vanmorgen wel een flinke kramp in mijn buik met een duidelijke golfbeweging (zou het dan toch?), maar ik lag dan ook op mijn rug. Zodra ik op mijn zij ging liggen zwakte het af. Harde buiken zijn wel gebleven.
Ik zou het toch wel fijn vinden als ze zich meldt voor we maandag bij de gynaecoloog moeten zijn, zijn we dat traject lekker voor. Maar we wachten rustig af......
Poppedein hoe is het bij jou? Je hebt vandaag de mijlpaal der mijlpalen en gisteren pannenkoeken gegeten dus ik verwacht wel een spannende update, zeker na dat gerommel van de nacht ervoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |