abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:08:15 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96447915
Vlindur *O*

Poppedein <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:20:39 #202
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96448536
@Danic; Ik heb ook nog een uitgebreide pm gehad van Maffemuts, dus ik geloof je wel hoor ;)

En omdat we niets meer over Poppedein mogen zeggen... er is hier een dame op het forum actief die toch echt wel een pluim verdient! ^O^

En Poppedein, bedankt, nu heb ik trek in Bruine bonen! :9~ Ben daar zooooo gek op!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96448601
Wauw meiden!! Vlin wat een supernieuws, ben zo blij voor je dat je van je zorgen af bent!!
En Poppedein.. Echt wat een supermens ben jij! Iemand met hart voor haar vak, TOP!

Hilliebillie gefeliciteerd!!

Ik heb niks spannends te melden. Alleen dat ik babykleertjes gewassen heb en daar zielsgelukkig van werd. Mutsenniveau op zijn allerhoogst.
pi_96448783
Wat ontzettend fijn Vlindur dat alles goed is, wat zal dat een bak opluchting zijn zeg, die je voelt!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:31:25 #205
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96449176
Krijtlijk! Van harte gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* *O*
Ik ben heel benieuwd naar haar naam en een foto'tje. Genietse!

Vlindurke! *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:33:56 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_96449321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur, wat een opluchting moet dat zijn! O+ O+ O+ O+
wat ontzettend kut dat je pas maandag in het ziekenhuis terecht kon.Komt op mij over dat ze je totaal niet serieus nemen! Te gek voor woorden zeg! :o
Wauw, wat een toffe actie van Poppedein zeg ^O^

Nofi hoor, maar ik vind dat dat best wel een beetje genuanceerd mag worden. Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag. Het is natuurlijk heel rot als je in onzekerheid zit, maar "normaal" moet je ook wachten tot 12 weken voor je de eerste echo krijgt. Als je niet binnen een dag (of twee) terecht kan, zegt dat misschien niet zozeer dat ze je niet serieus nemen, maar misschien wel dat ze gewoon een vol schema hebben en geen plek hebben op dat moment.

Vlindur, gefeliciteerd met je goede echo! *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 20:34:02 #207
43556 miss_dynastie
pi_96449324
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan O+ *O*
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan.... ;(
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:41:35 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96449743
Krijtlijk *O* van harte gefeliciteerd! *O*

En vlindur & poppedein O+ hartverwarmend
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96450069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Bitterend ik hoop dat je gauw stopt met spugen maar waarom heb je de emesafene niet als zetpil vorm gekregen?
Ik heb 3x daags emesafene en 2x daags primperan
De HA heeft ze niet aan geboden...ik wist niet dat ze bestonden in zetpil vorm! Hoe voel je je nu?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96450159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan O+ *O*
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan.... ;(
Ja inderdaad!! fijn die protocollen maar soms moeten uitzonderingen ook gemaakt worden
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96451485
Oh wauw, veel gebeurd hier vandaag!

Allereerst: Krijtlijk, van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje :*

Ik zag een mooie echo voorbij komen van Innepin O+

FR weer opgenomen -O- meissie toch! Je hebt echt de zwangerschap from hell he? Had echt niet gedacht dat je niet eens uit bed mocht :o Houd vol, over een paar weekjes heb jij je kindje in je armen :*

Vlindur, ik lees nu pas dat jij even goed in paniek was vandaag. Stresshormonen zijn niet goed voor de baby o|O Lief dat Poppedein je uit de brand heeft geholpen.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar kon je niet bij een verloskundige praktijk terecht waar ze even naar het hartje konden luisteren? Volgens mij doen ze dat hier wel als iemand echt ongerust is.

Heb zelf niet zoveel te melden. Ik voel af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik net als bij mijn vorige zwangerschap. Denk dat de bm wel al aan het groeien is. Verder is mijn buik ook behoorlijk opgeblazen en kan ik mijn normale broeken al niet meer aan :X
Gelukkig was er hier in de buurt een sample sale van Noppies (met dank aan Poppedein voor het bericht) en heb ik wat spul gekocht wat nu al lekker zit. Vorige keer heb ik best lang gewacht voordat ik positiekleding aandeed. Nu doe ik het al aan omdat het echt lekkerder zit. Uiteraard wel zodanig dat het voor mijn collega's niet direct te herkennen is als positiekleding :P
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:14:22 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96451691
Wie is u ook al weer? :o
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96452362
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]
Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag.
Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:27:27 #214
14746 k_i_m
pi_96452504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen :)
Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
In my life
Why do I smile
pi_96452666
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein ^O^

En hier ook even voor jullie : B2!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:33:25 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96452848
Wat een leuk gezicht is dat toch! In het begin is het net of hij/zij ligt te trappelen? Zal dat het gevoel zijn wat ik nu af en toe voel wanneer ik met mijn ellebogen op mijn knieen zit? Heel apart trillend gevoel voel ik dan....
pi_96453083
Hihi, een fietsertje :D
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:37:57 #218
14746 k_i_m
pi_96453109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein ^O^

En hier ook even voor jullie : B2!

En nu mocht ze zonder bloed of krampen maandag langskomen voor een extra echo. Dus ik snap niet zo goed waarom iedereen hier over de reactietijd van het ziekenhuis valt. Dat was mijn punt zegmaar ;).

En nogmaals (voordat dit een grotere discussie wordt dan nodig is), ik snap heel goed dat het heel rot en slopend is om af te wachten tot die tijd als je je anders dan anders voelt, en het is alleen maar fijn als je dan snel bij je vk of het ziekenhuis (of poppedein O+. ) terecht zou kunnen voor extra bevestiging, maar het is geen schandalige behandeling als er een paar dagen tussen zitten.
In my life
Why do I smile
pi_96453119
O+ Laura! Jij ook al zo lief! Je staat altijd meteen klaar! Geweldig meid! :*
Och Vlindur, B2 ziet er geweldig uit! *O* Ga je nu alsnog naar het ziekenhuis maandag?

[ Bericht 11% gewijzigd door mijsje op 06-05-2011 22:56:59 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:03:48 #220
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96454609
Even weer kort, want man heeft de laptop; ik zit niet bij een verloskundige omdat ik medisch ben. Zomaar een willekeurige verloskundige bellen leek me wat vreemd en bovendien had ik de uitnodiging van O+Poppedein O+ toen al gekregen.

Kim, ik snap gewoon niet waarom ze een vreselijk ongerust iemand pas willen zien als er bloed aan te pas komt. Het zou 1 minuut hebben gekost. Even de echo erop, B2 zwaait en ik ben opgelucht. Geen stressende vrouw het weekend in.
Onbegrijpelijk gewoon. Ik voelde me nooit een nummer. Tot vandaag ;(

Maar ik ben blij dat we naar O+Poppedein O+ zijn gegaan. Bleek nog reuze gezellig ook O+

Ik ben echt enorm opgelucht. En voor maandag bel ik af. Ik ben nu gerust gesteld :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:21:56 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96455598
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_96456146
Natuurlijk Buuf, protocollen zijn er niet voor niks, maar als mijn vriendinnetje van de ene op de andere dag in een bezorgd hoopje ellende verandert, vind ik haar niet zomaar bezorgd.

En die verandering ziet een assistente van de afdeling gynaecologie niet, die denkt gewoon met de zoveelste bezorgde vrouw te maken te hebben.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:37:08 #223
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96456426
McLaura :* O+

En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:37:56 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96456476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
McLaura :* O+

En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten :Y
Ik geloof ook niet dat iemand dat zal kunnen ontkennen hier!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:38:05 #225
14746 k_i_m
pi_96456489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Wat buufske zegt! :).
In my life
Why do I smile
pi_96457102
Fijn dat alles goed was.

Maar ben ook 2x in het zkh onder controle geweest en vind dat er soms best negatief over gedaan word maar hier even een aantal positieve ervaringen.

Ik kon gewoon altijd bellen en dan mocht ik gewoon direct langskomen bij de verloskamers voor echo/ctg ofzo, heb het nog niet zo vroeg in de zw.schap nodig gehad gelukkig maar niet overal word er dus zo gereageerd/gehandeld.
Ik voelde toen ook wel een drempel maar bij "ons" hoefde dat gelukkig niet en daar had je om en om controles.

Ene keer bij de gyn, andere keer bij de vk van het zkh en dat ging er best persoonlijk aan toe.
Goed genoeg voor mij iig en heb niets gemist.

Nou hopelijk krijg je er weer een goed gevoel bij vlindur bij de controles van het zkh!

Fijn weekend allemaal

Ow en F_R, sterkte, man jij moet ook wta meemaken zeg :(
pi_96457225
H-I-M, hier hetzelfde hoor! Ik kon me altijd melden als het nodig was, en ben ook nog 24 uur opgenomen geweest met nierstuwing. Voordat ik wegging heeft de co nog even een toucher gedaan, en 48 uur later was Thijs er :D
pi_96460718
Krijtlijk; volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd met je kleine meisje, dus bij deze van harte gefeliciteerd! Geniet er van samen.

Vandaag weer een afspraak gemaakt bij de gyn, over kleine 2 weken kunnen we daar terecht, hopelijk wordt er dan weer even een kijkje genomen in mijn buik. Ben medisch vanwege het voortraject (tese) en de gyn in het Radboud wilde dat we om die reden in eerste instantie onder controle blijven in plaatselijke ziekenhuis. Op zich geen probleem, maar had het ook wel leuk gevonden als ik naar de vk had gemogen.
Vandaag ook een positiebroek gekocht omdat mijn eigen broeken niet meer lekker zaten, mijn darmen zijn echt heel erg opgezet en men kan er niet meer omheen. Normaal heb ik helemaal geen buik en nu wel, moet ik toch wel aan wennen hoor.
pi_96461073
heuj! ik wij zijn ook weer terug uit Egypte.. ben er iig achter gekomen dat ik geen last heb van een zwangerschapsmasker maar zelfs (voor mijn doen dan) bruin ben geworden!

Alle kwalen zijn al een tijd afgenomen, maar ook mijn buik is geslonken, ik ben gewoon weer even slank als anders en niemand zou ook maar verzinnen dan ik in mijn 17e zw.week zit. Vind ik best stom ;(

hormonaal ben ik wel want tís maar goed dat we vandaag naar huis zijn gegaan, ik wilde mijn schoonouders beide aan gort beuken.
:+
pi_96461102
ps: baby houdt niet van opstijgen en landen dan wordtieboos O+
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:24:13 #231
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96461141
Zoo, terug van een etentje... liep iets uit geloof ik :P

Veel verbaasde blikken gehad toen ik zei dat ik nog maar 2 dagen van de uitgerekende datum zat (nu nog maar 1 :o ) Ik hoop elke ochtend nu dat ze komt, wil haar zo graag zien!

En voor Poppedein: de mijlpaal der mijlpalen **tromgeroffel**
*O* 40 weken!!!! *O*

KD: daar heb je schoonouders voor :P Niet dat de mijnes zo vreselijk zijn :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96461407
ik vond die van mij ook redelijk, tot ik met ze op vakantie ging. :(

en poppedein 40 weken :o oehhhhhh dan ben ik mooi op tijd voor een update!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:48:49 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96461957
jaaaaaaaaaaa persen poppedein! :P

wb kd! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 mei 2011 @ 06:37:43 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96465377
heeey KD welkom terug!!! en spam je die bruine buik nog eens ff in het buikentopic dan? ;) ben keinieuwsgierig :)

en Poppedein gaat zondag pas bevallen ;) *voorgevoel*

andere LLM's? hoe is het daar?

ik heb van8 onrustig geslapen, en nu dus een dagdienst... pfff, ga vanmiddag als ik thuiskom eerst weer slapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96465407
Welkom terug KD!!

*O* Poppedein 40 weken! *O* Persen maar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96465613
Goedemorgen,

Was vast een gezellig etentje Tankgirl, als het zo laat geworden is.
Kleurdoos welkom terug. Ben ook benieuwd naar je bruine zwangere buik! En ik kan helaas niet meepraten over je schoonouders probleem. Op vakantie gaan met mijn schoonouders is geen optie, die hebben teveel heimwee en gaan het land niet uit. Hooguit een weekje Texel :')

Hier volgens mij nog niets. Ik had vanmorgen wel een flinke kramp in mijn buik met een duidelijke golfbeweging (zou het dan toch?), maar ik lag dan ook op mijn rug. Zodra ik op mijn zij ging liggen zwakte het af. Harde buiken zijn wel gebleven.
Ik zou het toch wel fijn vinden als ze zich meldt voor we maandag bij de gynaecoloog moeten zijn, zijn we dat traject lekker voor. Maar we wachten rustig af......

Poppedein hoe is het bij jou? Je hebt vandaag de mijlpaal der mijlpalen en gisteren pannenkoeken gegeten dus ik verwacht wel een spannende update, zeker na dat gerommel van de nacht ervoor!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 08:35:18 #237
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96465647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:25 schreef danic het volgende:
Goedemorgen,

Was vast een gezellig etentje Tankgirl, als het zo laat geworden is.
Kleurdoos welkom terug. Ben ook benieuwd naar je bruine zwangere buik! En ik kan helaas niet meepraten over je schoonouders probleem. Op vakantie gaan met mijn schoonouders is geen optie, die hebben teveel heimwee en gaan het land niet uit. Hooguit een weekje Texel :')

Hier volgens mij nog niets. Ik had vanmorgen wel een flinke kramp in mijn buik met een duidelijke golfbeweging (zou het dan toch?), maar ik lag dan ook op mijn rug. Zodra ik op mijn zij ging liggen zwakte het af. Harde buiken zijn wel gebleven.
Ik zou het toch wel fijn vinden als ze zich meldt voor we maandag bij de gynaecoloog moeten zijn, zijn we dat traject lekker voor. Maar we wachten rustig af......

Poppedein hoe is het bij jou? Je hebt vandaag de mijlpaal der mijlpalen en gisteren pannenkoeken gegeten dus ik verwacht wel een spannende update, zeker na dat gerommel van de nacht ervoor!
Het was wel gezellig op zich, maar het lag meer aan de bediening, die was echt RETE traag.
Dit was om het huwelijk van mijn tante&nieuwe oom te vieren, en er was van tevoren al heel veel doorgegeven (o.a. dat ik zwanger ben, en dat mijn moeder allergisch reageert op bepaalde producten).

De borden werden elke keer zo voor onze neus neergezet, maar er werd voor ons niet erbij verteld wat het was, en of ik het wel kon eten. Ze hadden bijvoorbeeld vlees voor mij doorgebakken, maar dat was ook niet zo op het blote oog te zien, en het werd zo met de rest opgediend.
Het was ook niet leuk om elke keer iemand te vragen of het wel goed was.

Lekker was het wel, maar bediening kon echt een heel stuk beter.

Ik wil nu ook carpaccio hebben als ik niet meer zwanger ben, men wat was dat balen omdat zo links en rechts gegeten zien worden.

Zullen we voor een moederdag-drieling of meerling gaan? :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96465653
KDtje, welcome back! Nu kan ik in alle rust bevallen ;)

danic, spannend! Wat zoek je overal wat in hè, en als t écht zo is dan wéét je dat hoor! Ik duim voor jou dat t dit weekend spontaan op gang komt en je de afspraak bij de gyn idd over kunt slaan! Volgens mij ben jij morgen aan de beurt!

Wat heerlijk dat je nog even zo van dat etentje hebt kunnen genieten tankgirl! Morgen Dday voor jou, heb je straks toch die 40wkn nog gehaald zeg! Maar dan mag ze nu ook wel komen!

Pannekoeken hebben niets geholpen ;) vanavond bidden voor bruune bonen dan maar... Ook niets geen voorwerk meer gehad, gewoon echt afwachten maar weer...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96465675
Ja echt heel erg, je gaat echt overal op letten. Zeker omdat het de eerste is en ik dus niet weet hoe een wee aanvoelt denk ik bij iedere kramp: 'zou het'. Echt om jezelf helemaal gek te maken |:(
Dus moet ik niet doen en lekker afleiding zoeken.
Wij eten vanavond pannenkoeken, eens kijken of het meer succes heeft. Als bij jou dan de bruune bonen aanslaan en Tankgirl op de uitgerekende datum bevalt, komt er gewoon een moederdag drieling!

Irritant he, zulke bediening? Ik ben in december met collega's uit eten geweest i.v.m. een afscheid en toen had de collega die het reserveerde ook doorgegeven dat er een zwangere bij zat, maar daar was ook niet altijd goed op gelet. Dan moet je dus overal zelf achteraan. Om gek van te worden!
Was het wel lekker?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:00:52 #240
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96465757
Het eten was heerlijk, ook al was het een beetje weinig :) Je kunt ook niet overal de porties van de chinees verwachten :P

Dat overal op letten ja, elk krampje (incl. darmkramp :') ) ga je op letten.

Ik vroeg gisteren aan mijn nicht of zij voordat haar vliezen braken nog iets van weeen had ofzo. Zij zei dat ze zo'n hele flinke menstruatiekramp kreeg, voordat haar vliezen braken. Ik ga daar maar vanuit, en anders merk ik het vanzelf wel :')

Mijn zwager zat mij wel te plagen toen hij mij ophaalde voor het etentje: niet in de auto he??!! :P
Zijn schoonzus had dat dus wel, die was 2 weken overtijd, en ik geloof dat tijdens het winkelen haar vliezen braken :o dus zij terug in de auto.. schijnbaar krijg je vruchtwater heel moeilijk uit de bekleding :')
pi_96465823
Ja, ik heb sinds donderdag ook maar zo'n beschermmatje uit het kraampakket in de auto gelegd. Zitten er toch 8 van in de doos en ik wilde het niet gokken.
Gisteren kwam er een man met zijn dochtertje bij mijn schoonmoeder in de winkel. Meisje was 4 weken oud. Schoonmoeder roept enthousiast: 'oh, kom je mijn kleindochter brengen!'. Die man wist niet waar hij moest kijken.
Maar bleek dat zijn vrouw tot 42,5 week had doorgelopen :o Ik wist helemaal niet dat ze dat nog deden!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:15:54 #242
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96465882
:o Dan zou ik op de 25/26e uitkomen :o Moet daar echt niet aan denken. Ik dacht op zn hoogst 2 weken, en dat er dan actie ondernomen zou worden.

Laat haar dan nog maar zitten tot de 31e, dan zijn ik en mijn vriend allebei jarig. 3 verjaardagen in 1 keer ^O^
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:22:14 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96465951
Meunings!

KD welkom terug!

Voorwerk heeft niet doorgezet Poppedein? 40 weken nu *O*

danic, ik herinner me ook echt niet hoe weeen aanvoelen, ik zit soms ook zo van :? zou het? nee, toch niet? Sterker nog, tijdens mijn vorige bevalling wezen de veprleegkundigen op de CTG aan wat een wee was, want ik herkende het gewoon niet als zodanig.

Enige voorwerk wat ik heb gehad was vorige week zondag...

En ik moet nog STEEDS overal die matjes neerleggen. *zucht*
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:23:33 #244
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96465963
42,5? :o dat is niet mis inderdaad. Volgens mij doen ze dat hier ook niet... Als ik over de 40 loop, krijg ik iig extra controles hier qua doppler en placenta.

* Takkembah denkt dat ook Henk gehaald moet gaan worden
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:37:26 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96466170
en n u heb ik, op mijn werk, ineens heul veul zin in pannenkoeken!! ;)

en nog geen rommelende LLM's dus.... allemaal moederdagkindjes op komst??

ennuh hier maar 2 patienten wederom, en dus lekker rustig aan doen :) zo kom ik het weekend vast wel door...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96466298
zo zijn we weer..... pff 2,5 weken niet aan denken.....
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:58:08 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96466479
Ik kom ook maar even kijken. Ben vandaag 5 weken zwanger. Vind het ontzettend eng en spannend maar natuurlijk superleuk. Omdat ik zwanger ben geworden tijdens de onderzoeksfase in het ziekenhuis (en dat met 2 negatieve samenlevingstesten) mag ik met 7 weken al langs komen in het ziekenhuis voor een echo en dan met 11 weken naar de verloskundige.

Verder erg moe, geen honger, buikpijn en heel veel plassen. Heb de wc pot nog net van binnen gezien dus dat valt alweer mee.

Oh ja, volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 7 januari.
pi_96466534
Jaaa Kyara, welkom!! *O*

Voor de LLM: vandaag is n mooie dag om te bevallen! :%

Wij gaan het nieuws vandaag aan mijn ouders vertellen, ik ben er gewoon zenuwachtig van :+
pi_96467102
Welkom Kyara!

En welkom terug Kleurdoos! Lekker kunnen relaxen behalve van de grr-momentjes met je schoonouders?

Twee-oogje! Spannend! Ik vier vanavond mijn verjaardag en gaan we het ook aan de vriendengroep vertellen.. Ik vind het ook spannend :D Heb bij de HEMA mini-toumpoucjes besteld met daarop
een foto van het strand bij San Francisco, waarin ik had geschreven X'nX Zwanger! (de x-en daar staan onze intitialen) en dan heb ik de uitgerekende datum in de bovenhoek erbij gezet... Ik ben benieuwd of ze het gelijk door hebben en wat de reacties zijn.. ik word er ook wel zenuwachtig van!

Mefke, heb je een leuke bruiloft gehad? Goed kunnen volhouden? Nu ben je zeker uitgeteld?
pi_96467132
Jaaa, daar is ze! Welkom Kyara!

tweeoogje, spannend he, kom je vertellen hoe de reacties waren? Die vergeet je nooit meer hoor.

Ik denk hetzelfde als jij hoor Takkembah, volgens mij zit ons meisje veel te lekker en moet ze echt even een duwtje in de goede richting krijgen. Of ze vertellen maandag tijdens de ctg dat er weeen zijn, maar ik kan het me niet echt voorstellen.
(sorry trouwens voor het gebrek aan trema's, maar nieuwe laptop sinds gisteren en op de een of andere manier zet hij de trema's niet op de letters, maar ertussen, zoals bij het woord 'trema's'.)

Jipster, wat een leuk idee! Hebben ze bij de Hema ook veel lol aan gehad denk ik. Toch bijzonder om zoiets te mogen maken lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')