abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:08:15 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96447915
Vlindur *O*

Poppedein <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:20:39 #202
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96448536
@Danic; Ik heb ook nog een uitgebreide pm gehad van Maffemuts, dus ik geloof je wel hoor ;)

En omdat we niets meer over Poppedein mogen zeggen... er is hier een dame op het forum actief die toch echt wel een pluim verdient! ^O^

En Poppedein, bedankt, nu heb ik trek in Bruine bonen! :9~ Ben daar zooooo gek op!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96448601
Wauw meiden!! Vlin wat een supernieuws, ben zo blij voor je dat je van je zorgen af bent!!
En Poppedein.. Echt wat een supermens ben jij! Iemand met hart voor haar vak, TOP!

Hilliebillie gefeliciteerd!!

Ik heb niks spannends te melden. Alleen dat ik babykleertjes gewassen heb en daar zielsgelukkig van werd. Mutsenniveau op zijn allerhoogst.
pi_96448783
Wat ontzettend fijn Vlindur dat alles goed is, wat zal dat een bak opluchting zijn zeg, die je voelt!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:31:25 #205
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96449176
Krijtlijk! Van harte gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* *O*
Ik ben heel benieuwd naar haar naam en een foto'tje. Genietse!

Vlindurke! *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:33:56 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_96449321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Vlindur, wat een opluchting moet dat zijn! O+ O+ O+ O+
wat ontzettend kut dat je pas maandag in het ziekenhuis terecht kon.Komt op mij over dat ze je totaal niet serieus nemen! Te gek voor woorden zeg! :o
Wauw, wat een toffe actie van Poppedein zeg ^O^

Nofi hoor, maar ik vind dat dat best wel een beetje genuanceerd mag worden. Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag. Het is natuurlijk heel rot als je in onzekerheid zit, maar "normaal" moet je ook wachten tot 12 weken voor je de eerste echo krijgt. Als je niet binnen een dag (of twee) terecht kan, zegt dat misschien niet zozeer dat ze je niet serieus nemen, maar misschien wel dat ze gewoon een vol schema hebben en geen plek hebben op dat moment.

Vlindur, gefeliciteerd met je goede echo! *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 20:34:02 #207
43556 miss_dynastie
pi_96449324
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan O+ *O*
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan.... ;(
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:41:35 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96449743
Krijtlijk *O* van harte gefeliciteerd! *O*

En vlindur & poppedein O+ hartverwarmend
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96450069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Bitterend ik hoop dat je gauw stopt met spugen maar waarom heb je de emesafene niet als zetpil vorm gekregen?
Ik heb 3x daags emesafene en 2x daags primperan
De HA heeft ze niet aan geboden...ik wist niet dat ze bestonden in zetpil vorm! Hoe voel je je nu?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96450159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vlindur wat zal jij heerlijk het weekend in gaan O+ *O*
maar ik vind het wel schandalig dat protocollen zo ontzettend aan de mens voorbij gaan.... ;(
Ja inderdaad!! fijn die protocollen maar soms moeten uitzonderingen ook gemaakt worden
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96451485
Oh wauw, veel gebeurd hier vandaag!

Allereerst: Krijtlijk, van harte gefeliciteerd met je dochtertje. Rust lekker uit en geniet van je gezinnetje :*

Ik zag een mooie echo voorbij komen van Innepin O+

FR weer opgenomen -O- meissie toch! Je hebt echt de zwangerschap from hell he? Had echt niet gedacht dat je niet eens uit bed mocht :o Houd vol, over een paar weekjes heb jij je kindje in je armen :*

Vlindur, ik lees nu pas dat jij even goed in paniek was vandaag. Stresshormonen zijn niet goed voor de baby o|O Lief dat Poppedein je uit de brand heeft geholpen.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar kon je niet bij een verloskundige praktijk terecht waar ze even naar het hartje konden luisteren? Volgens mij doen ze dat hier wel als iemand echt ongerust is.

Heb zelf niet zoveel te melden. Ik voel af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik net als bij mijn vorige zwangerschap. Denk dat de bm wel al aan het groeien is. Verder is mijn buik ook behoorlijk opgeblazen en kan ik mijn normale broeken al niet meer aan :X
Gelukkig was er hier in de buurt een sample sale van Noppies (met dank aan Poppedein voor het bericht) en heb ik wat spul gekocht wat nu al lekker zit. Vorige keer heb ik best lang gewacht voordat ik positiekleding aandeed. Nu doe ik het al aan omdat het echt lekkerder zit. Uiteraard wel zodanig dat het voor mijn collega's niet direct te herkennen is als positiekleding :P
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:14:22 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96451691
Wie is u ook al weer? :o
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96452362
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]
Als er iets mis was hadden ze ook geen actie ondernomen tot maandag.
Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:27:27 #214
14746 k_i_m
pi_96452504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:24 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zeker wel, met bloed of krampen had ze direct mogen komen :)
Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
In my life
Why do I smile
pi_96452666
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het wel of niet mogen komen, maar over een evt. curretage die ze ongetwijfeld niet nog gelijk vandaag hadden uitgevoerd. Overigens was er toch in dit geval geen sprake van een bloeding?
Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein ^O^

En hier ook even voor jullie : B2!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:33:25 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96452848
Wat een leuk gezicht is dat toch! In het begin is het net of hij/zij ligt te trappelen? Zal dat het gevoel zijn wat ik nu af en toe voel wanneer ik met mijn ellebogen op mijn knieen zit? Heel apart trillend gevoel voel ik dan....
pi_96453083
Hihi, een fietsertje :D
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:37:57 #218
14746 k_i_m
pi_96453109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef McLaura het volgende:

[..]

Oh zo, nee, had ze niet nee. Maar als ze die wel had gehad, had ze wel voor echo gemogen.
Maar goed, waar zouden we zijn zonder Poppedein ^O^

En hier ook even voor jullie : B2!

En nu mocht ze zonder bloed of krampen maandag langskomen voor een extra echo. Dus ik snap niet zo goed waarom iedereen hier over de reactietijd van het ziekenhuis valt. Dat was mijn punt zegmaar ;).

En nogmaals (voordat dit een grotere discussie wordt dan nodig is), ik snap heel goed dat het heel rot en slopend is om af te wachten tot die tijd als je je anders dan anders voelt, en het is alleen maar fijn als je dan snel bij je vk of het ziekenhuis (of poppedein O+. ) terecht zou kunnen voor extra bevestiging, maar het is geen schandalige behandeling als er een paar dagen tussen zitten.
In my life
Why do I smile
pi_96453119
O+ Laura! Jij ook al zo lief! Je staat altijd meteen klaar! Geweldig meid! :*
Och Vlindur, B2 ziet er geweldig uit! *O* Ga je nu alsnog naar het ziekenhuis maandag?

[ Bericht 11% gewijzigd door mijsje op 06-05-2011 22:56:59 ]
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:03:48 #220
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96454609
Even weer kort, want man heeft de laptop; ik zit niet bij een verloskundige omdat ik medisch ben. Zomaar een willekeurige verloskundige bellen leek me wat vreemd en bovendien had ik de uitnodiging van O+Poppedein O+ toen al gekregen.

Kim, ik snap gewoon niet waarom ze een vreselijk ongerust iemand pas willen zien als er bloed aan te pas komt. Het zou 1 minuut hebben gekost. Even de echo erop, B2 zwaait en ik ben opgelucht. Geen stressende vrouw het weekend in.
Onbegrijpelijk gewoon. Ik voelde me nooit een nummer. Tot vandaag ;(

Maar ik ben blij dat we naar O+Poppedein O+ zijn gegaan. Bleek nog reuze gezellig ook O+

Ik ben echt enorm opgelucht. En voor maandag bel ik af. Ik ben nu gerust gesteld :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:21:56 #221
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96455598
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_96456146
Natuurlijk Buuf, protocollen zijn er niet voor niks, maar als mijn vriendinnetje van de ene op de andere dag in een bezorgd hoopje ellende verandert, vind ik haar niet zomaar bezorgd.

En die verandering ziet een assistente van de afdeling gynaecologie niet, die denkt gewoon met de zoveelste bezorgde vrouw te maken te hebben.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:37:08 #223
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96456426
McLaura :* O+

En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:37:56 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96456476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
McLaura :* O+

En buuf, van jullie kant snap ik het prima hoor. Maar ik ben echt enorm blij dat ik nu gewoon kan genieten in plaats van nog 3 dagen in de stress te moeten zitten :Y
Ik geloof ook niet dat iemand dat zal kunnen ontkennen hier!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:38:05 #225
14746 k_i_m
pi_96456489
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik denk dat daar het verschil zit met een verloskundige en een gyneacoloog. Als er wel wat mis was geweest hadden ze ook niks voor je kunnen doen meer en dus gaan vrouwen met echt urgente klachten voor. Klinkt meer cru dan ik het bedoel maar je zorgen maken met 37 weken is anders dan met 12 weken waar ze niks voor je kunnen doen behalve zeggen afwachten. Daarom mag je daar wel komen met bloedverlies of krampen, een 'gevoel' is natuurlijk ok vrij abstract,
Wel superfijn dat Poppedein je heeft kunnen geruststellen. Ik snap je gevoel best hoor, maar snap ook de afweging van een gyneacoloog,
Wat buufske zegt! :).
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')