abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:44:54 #1
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300483
Zwangerschap en geboorte deel 768

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: 2-oogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 03-05-2011 16:53:52 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:45:33 #2
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300508
oeps, ik gooide em dicht. Effe kijken of alles klopt .wordt aan gewerkt dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef danic het volgende:
Bitterend, de massagestoel was kort dit keer. Ze zaten met zijn drietjes niks te doen toen ik binnen kwam, dus was gelijk aan de beurt. Helaas was het een stagiaire die vrij hardhandig was, dus een ontspannende hoofdmassage zat er niet in :N
Daarna nog wat winkels afgeweest en naar de AH voor boodschappen en toen dacht ik echt serieus last van mijn buik te krijgen.
Was waarschijnlijk ook wel zo, maar dan in de vorm van harde buiken. Toch iets te veel gedaan geloof ik.
Volgende keer toch maar met iemand samen de stad in, kan die tassen sjouwen (ik hoop niet dat dat moment nog komt eigenlijk :+ )
en mijn reactie

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef mefke79 het volgende:
tassen sjouwen is geen goed plan, kwam ik ook achter. Dus ik ben tussendoor even op en neer gelopen naar de auto om wat te dumpen. En dan met bekkenband en hele kleine stapjes nemen. Echt ik deed bijna een uur over iets wat ik normaal in 20 minuten voor elkaar heb. Maar...het leverde wel veel leuke babyspullen op.
pi_96300629
Mefke, 2-oogje en deepfreeze mogen er nog bij op 27-12.
pi_96300642
Ik ben vanmorgen met een grote boodschappentas op pad gegaan, had geen zin om met tich kleine tasjes te gaan sjouwen. Maar mijn auto stond het dichtst bij de supermarkt, waar ik ook als laatste langs ben gegaan.

Dus toen ging het wel, maar ik ben nu een partij moe! Vanavond zwemmen, en dan lekker een nacht flink doorslapen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:49:38 #5
30252 Soempie
Procreating
pi_96300666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Mefke, 2-oogje en deepfreeze mogen er nog bij op 27-12.
En ik op 01-01-2012 :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96300690
Deepfreeze...heb je je eetlust na het eerste trimester wel terug gekregen?
ja musli met yoghurt doe ik nu met appel compote doorheen roeren! vind ik wel lekker...ik zat te denken rijstwafels te halen en met cottage cheese (of hoe het heet) te doen...mmm

Dat is jammer danic! heeft ze het wel goed geknipt??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96300861
Ja ik kan er weer even tegenaan. 25-06 een feestje, dus dan kan ik net daarvoor weer even.

@ Laiveneertiekje: ik doe precies hetzelfde hoor. Auto in de parkeergarage onder de AH, dan de stad in, en op de terugweg boodschappen meenemen. Dan wel eerst de tassen uit de stad in de auto en boodschappentassen er weer uit, anders blijf je sjouwen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:55:58 #8
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300955
alle wijzigingen doorgevoerd volgens mij.

Stel je voor: een gewone schouderhandtas, een groot pak luiers, een tas van de Xenos met daaruitstekend een rol inpakfolie en drie dozen met navullingen voor de luieremmer. Men, ik was me toch blij dat het maar een klein stukkie was naar de auto. Ben ook onderweg nog even bij een bankje gestopt om alles te reorganiseren...(en achteraf dacht ik: ik had beter die dozen open kunnen trekken, die vullingen hebben de vorm van een ring, drie ringen om mijn arm, 1 doos minder...)
pi_96301041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef danic het volgende:
Ja ik kan er weer even tegenaan. 25-06 een feestje, dus dan kan ik net daarvoor weer even.

@ Laiveneertiekje: ik doe precies hetzelfde hoor. Auto in de parkeergarage onder de AH, dan de stad in, en op de terugweg boodschappen meenemen. Dan wel eerst de tassen uit de stad in de auto en boodschappentassen er weer uit, anders blijf je sjouwen.
Ik heb vanmorgen een mandje op wieltjes meegepakt, en daar de tas in gezet... Maar al het beddegoed ed. wat ik gekocht had weegt toch niets, dus dan wil dat ook nog wel..
pi_96301405
Joh, we worden steeds creatiever in oplossingen verzinnen.
Maar ik ben wel gesloopt hoor na die 2 uurtjes, pffff
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:44:31 #11
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96302882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef bitterend het volgende:
Deepfreeze...heb je je eetlust na het eerste trimester wel terug gekregen?
ja musli met yoghurt doe ik nu met appel compote doorheen roeren! vind ik wel lekker...ik zat te denken rijstwafels te halen en met cottage cheese (of hoe het heet) te doen...mmm
Nou, eigenlijk niet. Ik heb die dietist rond de 18-20 weken 3 keer gezien. Vanaf die tijd tot de geboorte heb ik gewoon op de klok gegeten wat er gegeten moest worden. Dus echt fijn was het niet, maar het werkte op de meeste dagen.
Volkoren crackers kan ook helpen, of van dat witte brood met vezels (blueband?), niet teveel drinken voor en tijdens de maaltijd, allemaal kleine dingen..
pi_96307440
Wat leuk die 2012 dames in de lijst, tijd vliegt!

TAP: fijn dat jullie een goeie echo hadden, mooie foto ook.

Kreeg vandaag de WIJ jonge ouders met een brief dat mijn uitgerekende datum ruim verstreken is, dat ik de blije doos van ze had gekregen (o ja?) en dat ze nog gegevens wilden van mijn baby. :')

Heb de bevestiging binnen van de cursus Samen Bevallen en bevestiging dat er een plekje is gereserveerd bij het kinderdagverblijf. *O* Nu nog even puzzelen op welke dagen we precies opvang willen en wat het nou allemaal gaat kosten. Kan ik weer wat afstrepen van de to do list.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96308507
Is dit dan het topic van de datumzesling?

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld: wat een aardige vrouw!! 23 mei heb ik mn eerste afspraak. En ik mag een afspraak maken voor n echo: ik twijfel nog of ik ga proberen met 7w1d terecht te kunnen (wel vroeg maar ik ga daarna met vakantie) of met 8w3d of vlak daarna pas. Liefst ga ik zo snel mogelijk, maar die vakantie, stel dat er geen hartactie te zien is.. Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben (mijn beste eigenschap :') ).
En nu ga ik nog even teruglezen in t vorige topic :)
pi_96308678
vraag even of ze überhaupt wel echo's maken met 7w...
Er zijn echopraktijken en verloskundigen die dat pas na 8 of 9 weken minimaal doen.

Meestal wordt gezegd dat het vanaf 9 weken pas een geldige termijnecho is. Tenzij je indicatie hebt voor een extra vroege echo.
pi_96309034
De verloskundige zei dat ze dat doen p_iglet. Oke, eerder met 8 weken, maar dit moest kunnen. Maar vriendje wil liever dat ik na de vakantie ga, dus dat doe ik. En er moet ook nog plek zijn enzo. Plus iets meer zekerheid dat er dan hartactie te zien moet zijn.

Ik zag in het vorige topic een heeeele mooie echo van TAP *O*, en ik las bizarre dromen (je baby als eerste door Gordon vast laten houden, of in de kast zetten _O- ), en ik duim voor f_r dat ze morgen naar huis mag!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:17:43 #16
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96310607
tweeoogje, ik krijg pas na 25 mei(9 wkn) de verwijzing mee voor een echo-afspraak.
Gelukkig beginnen de oude kwaaltjes weer op te zetten: versterke reuk, check..
Vanavond bij het koken vroeg ik aan manlief hoeveel peper hij in de pan gestrooit had, want bovenaan de trap rook ik het heel duidelijk. Bleek hij maar een snufje gedaan te hebben. :P
pi_96310707
hoi hier

voor de nieuwe zwangere welkom en proficiat *O*

TAP mooie echo

Hier lek ik en ik maar denken waarom heb ik zo'n jeuk |:(
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:31:03 #18
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96311493
Ik ben voor een echo geweest en toen was ik 7 wkn 4 dagen ongeveer. Ivm bloeding/miskraam de vorige keer, mocht ik eerder en kon toen ook het hartje zien kloppen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96313591
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schieten :P Ben dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.

Oja, wat ik nog wilde melden: ik heb zo'n clearblue test gedaan die de duur van de zwangerschap aangeeft. Die geeft 3+ aan en dat klopt met mijn termijn (5+). De test telt vanaf moment van bevruchting, en de 'normale' telling begint vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Ik denk dat het dus gewoon goed gaat met de HCG levels.
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96313803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Deepfreeze het volgende:
tweeoogje, ik krijg pas na 25 mei(9 wkn) de verwijzing mee voor een echo-afspraak.
Gelukkig beginnen de oude kwaaltjes weer op te zetten: versterke reuk, check..
Vanavond bij het koken vroeg ik aan manlief hoeveel peper hij in de pan gestrooit had, want bovenaan de trap rook ik het heel duidelijk. Bleek hij maar een snufje gedaan te hebben. :P
Haha!! Echt zo goed al dat je peper kan ruiken? Wow!! Ik merk ook wel dat ik meer ruik dan anders, maar zó extreem niet hoor!

Ik heb de echo-verwijzing al in huis, de VK kwam hem langsbrengen :o . Wat een schat! Maar ik ga pas na de vakantie, nu op zeker. Morgen direct maar even bellen want ik zag dat er in het diagnostisch centrum voor dit soort echo's een wachttijd van meer dan 10 dagen is :o!

d0ry, voor jou is het helemaal fijn ja, een echo voor je op vakantie gaat. Heel logisch! Ook als je dan al 8 weken bent..
pi_96313938
Ik heb 23 maart positief getest en 21 april mocht ik langs komen voor een echo...we hadden geen idee hoe ver ik was (onregelmatige cyclus). We hebben een mooie kloppend hartje gezien en ik kreeg te horen dat ik 8w5d was!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96313944
Oh, en Soempie had het in het vorige topic over een combinatietest. Poe hee, dat waren altijd van die 'ver van je bed show' dingen, en nu moeten we erover na denken hoe en wat! Maar mijn eerste idee is: dat doen we, want voorbereid zijn is altijd fijn. Maar goed, vriendje heeft ook inspraak. Daar gaan we het dan na de VK afspraak maar eens over hebben, die gaat me vast inlichten over hoe en wat :)
pi_96314418
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) en er is toch wel al wat te zien aan m'n buik, maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:23:06 #24
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96314535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
Ik kreeg ook gelijk met het kennismakingsgesprek een echo (ook 8 weken). Misschien dat het eraan ligt of de praktijk zelf zo'n echo apparaat heeft?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96314593
Dat kan heel goed ja! bij ons komt een echoscopist naar de vk praktijk dus ik hoef nergens anders heen..en ze kunnen bij mij vk ook afspraken inplannen bij de echoscopist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')