en mijn reactiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef danic het volgende:
Bitterend, de massagestoel was kort dit keer. Ze zaten met zijn drietjes niks te doen toen ik binnen kwam, dus was gelijk aan de beurt. Helaas was het een stagiaire die vrij hardhandig was, dus een ontspannende hoofdmassage zat er niet in![]()
Daarna nog wat winkels afgeweest en naar de AH voor boodschappen en toen dacht ik echt serieus last van mijn buik te krijgen.
Was waarschijnlijk ook wel zo, maar dan in de vorm van harde buiken. Toch iets te veel gedaan geloof ik.
Volgende keer toch maar met iemand samen de stad in, kan die tassen sjouwen (ik hoop niet dat dat moment nog komt eigenlijk)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef mefke79 het volgende:
tassen sjouwen is geen goed plan, kwam ik ook achter. Dus ik ben tussendoor even op en neer gelopen naar de auto om wat te dumpen. En dan met bekkenband en hele kleine stapjes nemen. Echt ik deed bijna een uur over iets wat ik normaal in 20 minuten voor elkaar heb. Maar...het leverde wel veel leuke babyspullen op.
En ik op 01-01-2012quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Mefke, 2-oogje en deepfreeze mogen er nog bij op 27-12.
Ik heb vanmorgen een mandje op wieltjes meegepakt, en daar de tas in gezet... Maar al het beddegoed ed. wat ik gekocht had weegt toch niets, dus dan wil dat ook nog wel..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef danic het volgende:
Ja ik kan er weer even tegenaan. 25-06 een feestje, dus dan kan ik net daarvoor weer even.
@ Laiveneertiekje: ik doe precies hetzelfde hoor. Auto in de parkeergarage onder de AH, dan de stad in, en op de terugweg boodschappen meenemen. Dan wel eerst de tassen uit de stad in de auto en boodschappentassen er weer uit, anders blijf je sjouwen.
Nou, eigenlijk niet. Ik heb die dietist rond de 18-20 weken 3 keer gezien. Vanaf die tijd tot de geboorte heb ik gewoon op de klok gegeten wat er gegeten moest worden. Dus echt fijn was het niet, maar het werkte op de meeste dagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef bitterend het volgende:
Deepfreeze...heb je je eetlust na het eerste trimester wel terug gekregen?
ja musli met yoghurt doe ik nu met appel compote doorheen roeren! vind ik wel lekker...ik zat te denken rijstwafels te halen en met cottage cheese (of hoe het heet) te doen...mmm
Haha!! Echt zo goed al dat je peper kan ruiken? Wow!! Ik merk ook wel dat ik meer ruik dan anders, maar zó extreem niet hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Deepfreeze het volgende:
tweeoogje, ik krijg pas na 25 mei(9 wkn) de verwijzing mee voor een echo-afspraak.
Gelukkig beginnen de oude kwaaltjes weer op te zetten: versterke reuk, check..
Vanavond bij het koken vroeg ik aan manlief hoeveel peper hij in de pan gestrooit had, want bovenaan de trap rook ik het heel duidelijk. Bleek hij maar een snufje gedaan te hebben.
Ik kreeg ook gelijk met het kennismakingsgesprek een echo (ook 8 weken). Misschien dat het eraan ligt of de praktijk zelf zo'n echo apparaat heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |