Allereerst een dikke

voor TAP, wat ben ik blij dat alles oké was! Wat zal dat een enorme opluchting geweest zijn, ik kan me heel goed voorstellen dat je er enorm nerveus voor was...10 kilo lichter vandaag waarschijnlijk!
MeNicole, jullie vandaag toch??? Ook jij heel veel succes dan!!
En Miss_Jones

2 kindjes in je buik, jeeeeetje, dat is zéker even een knop omzetten! Maar wel een hele leuke! Héél bijzonder!

Innepin...dikkerd

Maar leuk dat mensen t al beginnen te zien en t op begint te vallen toch!!
Heerlijk jullie dromen, hahaha (hoewel..die nachtmerries en hun gevolgen..pffff) Hier droomde ik vorige week dat ik ergens alleen in een parkje beviel, maar een beetje twijfelde wat ik met de baby zou doen, want er was niemand bij, dus was t ook niet heel speciaal. Net toen ik m voor nu eerst weer even terug wilde stoppen bleek ik op een of ander muziekfestival te zijn en kwam Gordon met lange donkere krullen op me af. Toen besloot ik dat hij de baby dan als eerste vast mocht houden , want dan was t toch nog een beetje speciaal

De baby was immers hoogstwaarschijnlijk ook al gevallen en zn hele gezicht zat onder t zand, dus terugstoppen was ook niet echt heel hygiënisch meer...Tsja
Anyhow..hier alles rustig dus...geen baby, wel een parkeerbon

Als ik nou gewoon bevallen was vannacht had ik ook niet naar t centrum gehoeven vanochtend en had t me 52 euro gescheeld...boehoe!
En om even terug te komen op t poetsgedoe...Ik ben ook helemaal geen poetserd, maar met 2 grote honden en een rondscharrelend kind moet er hier toch echt wel dagelijks een stofzuiger doorheen (Roomba klinkt echt als utopia

) Gisteravond moest moest moest ik echter ineens poetsen, keukenkastjes uitgesopt, gedweild, banken ingevet...dus ik had vannacht toch op zn minst acute persdrang verwacht...helaas..Babyjommetje zit nog altijd warm binnen...wachtend op de 13e