SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha Soempie, in de kast gezet![]()
Enne niet huilen heur!! Het is er echt eentje van zn ouders trouwens, tijdens de 1 na laatste poging om het te laten draaien liet het een hele grote geeuw zienZegt mn man heel droog, 'nou, die is niet onder de indruk!' hahahaha
Massagestoel op de hoogste stand.quote:
Jawel hoor..quote:
Prinses op de erwtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef huuphuup het volgende:
![]()
ik lag in elk geval met mn telefoon onder mn kussen vannacht
je park-droomhahahhaa
weet je heeeeel zeker dat het DARMkrampen zijn? Offuh, misschien toch iets anders...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Ienemini het volgende:
ooo gatsie nog aan toe, dit is echt niet leuk... Laat maar komen ons kind....
Weet niet waar ik moet gaan zitten, bank, of op bed liggen. Lig ik op bed wil ik toch weer op de bank en andersom.
klinkt niet zo heel vet hoor...tenzij je erg veel mozzarella eet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:46 schreef mefke79 het volgende:
[..]
weet je heeeeel zeker dat het DARMkrampen zijn? Offuh, misschien toch iets anders...
Het voordeel van verlof hebben: je hebt uitgebreid de tijd om een lekkere lunch te maken. Het nadeel van verlof hebben: die lekkere lunch. Vandaag vers sinaasappelsap met limoen en twee broodjes tomaat met mozzarella. ZO komen die kilo's er vanzelf aan.
Huup, waarom slaap jij op je telefoon? Poppedein wacht toch tot de 13de.
Als je nou op 4 mei om 20.00 bevalt, moet je wel netjes 2 minuten stil zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef Sannne het volgende:
Enne ga eens bevallen joh! Jullie gaan toch niet op 4 mei om 8 uur he??
Doe dan 5 mei!
Of vanavond
Fijn te horen! Hopelijk blijft de bloeddruk goed, kan je weer lekker naar huis!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Met ons beebje is alles goed.
Ik voel mij ook wel goed om 15:00 was bd 130/90 is dat morgenochtend ook zo dan mag ik naar huis toe.
Wij hebben het niet gedaan. Ze kunnen toch niet alles eruit halen. En kindje is zowiezo welkom hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:07 schreef Soempie het volgende:
Nu moeten we alleen nadenken over de combinatietest. Ik denk niet dat ik het wil, maar ik vraag me af wat jullie beslissing was en wat de overwegingen hier zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |