abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 22:21:32 #201
100412 mefke79
komt goed!
pi_96273365
om het beeld van 'poetsliefhebber' even te ontkrachten: ik ben volgens mijn moeder de vrouwelijke reïncarnatie van Jan Steen. En dus hebben wij een werkster, elke week. Maar ja, met een dreumes en twee inwonende konijnen is het gewoon nog al snel een zooitje. Niet vies ofzo, maar ik kan wel eens jaloers zijn op die mensen die niet eerst een half uur moeten opruimen als ze visite krijgen. Dus het was wel heel speciaal dat ik me ineens druk ging maken om de wijze waarop de thee opgeborgen lag.

TAP, hoe was het?

F_R waarom moest je dan die kamer uit? En probeer je nou niet druk te maken, das niet goed voor je bloeddruk. Succes met slapen.

Persoonlijke mijlpaal: ik heb voor het eerst in weken in bad gelegen en ik kon er nog zelf uit! Dat kon ik de vorige keer helemaal niet, toen had ik mijn man nodig. Nu ging ik nog vrij soepel er zelf uit. Ik moet alleen niet al het water laten weglopen voordat ik er uit wil, daar protesteert Tienus tegen. (ik had even een laagje laten weglopen waar Driekus en ik samen in gezeten hadden, dat leverde een enorm harde buik op)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96283381
TAP hoe was de echo?
Mefke, lekker in bad en er nog zelf uitkomen ook! *O*

Ik hoop dat je toch een beetje een goede nacht hebt gehad, Ferrari.

Hier ook even een eigenste mijlpaal: 13 weken en officieel dus in het 2e trimester! *O*
Morgenochtend vroeg een echo, wel spannend!
pi_96283385
ps. Vandaag is een mooie dag om te bevallen..! O-)
pi_96283452
Goedenmorgen dames!!

Fijn mefke dat je lekker in en uit bad kan! *O*
Jipster dat is idd een mijlpaal *O*
Ferrari ik hoop dat je wel wat rust krijgt he... :*

Aventura dank voor de link! wat een namen hahah svetlana! _O- ik zie ook een dweil robbot! Laat je ons weten wat je van je Roomba vindt als je hem hebt??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96283541
Zo, gisteren de SEO gehad en alles was goed!!!

Het is wel een eigenwijsje hoor (van wie heeft ie dat toch??), de rug moest bekeken worden maar ons ukje verdomde het om te gaan draaien, zelfs na meerdere schud- spring- en por pogingen.
Uiteindelijk na nog een keer goed springen en schudden draaide onze uk dan echt goed om en kon ook daar worden vastgesteld dat het prima in orde was.
Qua grootte zat het bij de meeste metingen net iets onder het gemiddelde maar dat geeft niet, mijn man en ik zijn ook niet zo groot.
Het is nu ongeveer 308 gram.

Wat was het mooi om te zien O+

Dit is onze uk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_96283558
ohhhh T_A_P! wat een mooierd! fijn dat alles goed was!!!! *O* *O* *O* *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:59:23 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96283585
Jippie TAP, wat fijn dat alles goed is en wat leuk!!!!
Nu fijn shoppen voor wat outfitts ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:16:32 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96283723
oh prachtig TAP! Wilde je niet weten of het een jongen of een meisje wordt?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:24:11 #209
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96283787
TAP super dat alles goed was *O*

Mef, helemaal zelf uit bad gekomen *O* hahaha, ik moest hardop lachen, herken het helemaal!

Jipster vandaag het 2e trimester in *O*

Zo, ik jompel aardig wat af :').... Hier goed geslapen, geen nieuws onder de zon.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96283800
Susie, wij wilden dat wel heel graag weten :) Alleen is het nu echt en uitdaging om me niet te verspreken. We noemden het altijd al 'hij' ik ga daar ook niks aan veranderen, het is zo makkelijk.
Ik wil bijv niet dat iemand van de familie het te weten komt.
Heb het wel tegen mn nichtje verteld die 6 dagen voor mij uitgerekend is. Zij krijgt hetzelfde als wij :) En zij houdt haar mond ook wel.
Tralalalaaa
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:27:53 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_96283824
*O* TAP! joehoe joehoe *O* (tuurlijke, elke goede SEO is een jompel waard, maar sommige verdienen wat extra's :*

Hier ook geen nieuws. Goed geslapen en klaar voor een nieuwe dag.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:31:17 #212
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96283850
Jeej voor T_A_P!! *O*
Hier slecht geslapen helaas, kon weer eens mijn draai niet vinden..
Maar vandaag komt wel de Tripp Trapp binnen *O* Niet dat we hem gelijk nodig zullen hebben :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:34:44 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96283883
Wat een mooie echofoto tap! Beetje het 3d effect!
pi_96283897
*O* Voor de echo van TAP :D

Hier een belabberde nacht achter de rug... Verkouden! -O-
pi_96283963
Ik heb alleen maar over de SEO liggen dromen :') Voel me nu zwaar verrot, maar het is niet anders :P
Tralalalaaa
pi_96283971
Ik heb erotische dromen de laatste paar weken :@ :X :@ :?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:44:30 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96284009
Haha ik ook, afgewisseld met nachtmerries. Dromen vol seks en geweld, jippie...vannacht ging het over een schutter die me achtervolgde.
pi_96284056
Ohjee dat is minder fijn! bij mij gaat het zo...ruzie met mijn man/familie..mijn man verlaat me...seks..nog meer seks..ruzie tijdens seks of daarvoor...hmm
Ik plaag mijn man altijd als ik wakker word dat hij vaak seks wil omdat hij iets te verbergen heeft..dat zag ik in mijn droom zeg ik dan hahaha arme schat
pi_96284073
Goedemorgen!
Wat een dromen bitterend. Maar ik kan me herinneren dat ook wat meer gehad te hebben (wees maar blij dan dat je droomt dat over seks met je eigen man :@ ). Net als nachtmerries. Nu gelukkig niet zo'n last meer van.
Even een *O* *O* Wat Mefke al zei: het is altijd bijzonder, maar sommigen verdienen een jompel extra!

En Jipster, ik ben het volledig met je eens. Maar bij mij moet je niet zijn geloof ik. Misschien één van de anderen? Krijtlijk heeft zich gisteren toch niet gemeld? En daar rommelde het ook al wat de afgelopen dagen volgens mij.
pi_96284155
TAP, wat fijn dat alles goed was! *O*
Nieuwe zwangeren <3 Het is niets persoonlijks dat ik jullie naam niet meer weet, heus :@
En ik las een tweeling! O+

(Ik heb hier de eerste "Ben je zwanger? Jeetje, weet je zeker dat t er maar 1 is?" al gehad :X Argh. Ja, dat weet ik zeker, tenzij de ene zich heel goed verstopt had achter de ander :P )

Ah dromen <3 Ik droom ook zo fijn tijdens zwangerschap(pen). Vorige keer droomde ik helemaal maffe dingen, zoals dat mn kind geboren was, het op mijn arm lag, en ik dacht: huuu wat moet ik met zo'n hulpeloos wezentje? En toen smeet ik het tegen de muur :Y)
in deze zwangerschap alleen dingen als sex-met-ex enzo gedroomd. Ook fijn :') NOT
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96284282
wat een leuke foto T_A_P!
pi_96284307
Ik droom ook hele rare dingen, en ook veel vaker van die erotische dromen, haha!
Tralalalaaa
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:05:19 #223
100412 mefke79
komt goed!
pi_96284326
de rare dromen tijd is hier gelukkig al weer voorbij...maar ik heb inderdaad rare dingen gedroomd... :X
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:07:10 #224
30252 Soempie
Procreating
pi_96284359
TAP, wauw. O+ Gefeliciteerd! Ik moet er helemaal van huilen. :') Gekke emo buien.

Ik droomde vannacht dat het kindje geboren werd: helemaal compleet en gezond, maar maar 10 cm. Toen heb ik het maar in de kast gezet. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96284475
Hahaha, ik heb eens gedroomd dat ik moest bevallen en dat gebeurde dan onder het metrostation op een kleedje. Met een paar vrouwen op een rijtje, op handen en knieën. Wél met begeleiding.
En toen kwamen we thuis en het hele huis zat vol visite. Iedereen was verliefd op de kleine, maar hadden het steeds over hij.
Dus ik dacht: wat doen ze nou raar, het is toch een meisje? Dus heb ik met mijn vinger voorzichtig zijn broekje en luierrand naar voren getrokken om te spieken en toen zat er een piemeltje! Ik was helemaal over de rooie!

Soempie, is die van jou nog verder gegroeid in de kast?
pi_96284500
hahahahahahah geweldig _O- _O-
Ik ben benieuwd wat me te wachten staat!
pi_96284540
Haha Soempie, in de kast gezet _O-

Enne niet huilen heur!! Het is er echt eentje van zn ouders trouwens, tijdens de 1 na laatste poging om het te laten draaien liet het een hele grote geeuw zien :') Zegt mn man heel droog, 'nou, die is niet onder de indruk!' hahahaha _O-
Tralalalaaa
pi_96284629
Mooi is dat hè! Die van ons was ook nergens van onder de indruk. Ik heb ook nooit een bewegende baby op een echo gezien. Verder dan een duim in haar mond stoppen tijdens de 3D echo zijn we niet gekomen. En wij maar porren enzo, maar het hielp niets hoor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:21:05 #229
30252 Soempie
Procreating
pi_96284639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha Soempie, in de kast gezet _O-

Enne niet huilen heur!! Het is er echt eentje van zn ouders trouwens, tijdens de 1 na laatste poging om het te laten draaien liet het een hele grote geeuw zien :') Zegt mn man heel droog, 'nou, die is niet onder de indruk!' hahahaha _O-
_O-

Geweldig om dat te kunnen zien!

M'n zwager vertelde dat zij helemaal geen echo's hebben gekregen toen m'n zus zwanger was (m'n nichtjes zijn een paar jaar ouder dan ik). Gek idee vond ik dat. Ben blij dat het tegenwoordig heel normaal en mogelijk is.

En wat een gekke dromen hier allemaal. Leuk om te lezen. :D Danic, na het in de kast zetten werd ik een beetje geschrokken wakker: 'wat, ik weet helemaal niet wat ik moet doen met zo'n frummel!'
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96284897
Goeiemorgen!

Mijn moeder heeft van mij nooit een echo gehad, van mijn broertje wel eentje, maar dat was het ook. Ze is ook mee geweest met een pretecho, en vond dat fantastisch!

Zo, vannacht niet echt lekker geslapen, vanmorgen vroeg wakker met enorme rugpijn. Zo maar even naar de stad om nog wat laatste boodschapjes te halen voor de babykamer, en dan vanmiddag nog maar weer even slapen denk ik...

En TAP, wat fijn dat alles goed is!!!
pi_96285221
haha soempie moet echt lachen om je droom _O-
ik heb vanaf jongs af aan, jaar of 8 tot mn 20e ong altijd dezelfde nachtmerrie gehad, wat me helemaal gek maakte, omdat ik er altijd in werd dood geschoten, ik durfde zelfs niet meer te gaan slapen, was niet elke nacht hoor maar zoieso wel 1 a 2 x in de week soms vaker.
Allemaal hulp voor gezocht om van die nachtmerries af te komen. niets hielp, en in eens vanaf mn 20e ongeveer, geen last meer van gehad.
Tot mn zusje vorig jaar is overleden, en ik nu nachtmerries heb over haar, weer paar x in de week. Dus hoop dat dat snel weg gaat want breekt je soms echt op.
pi_96285284
Lijkt me ook heel traumatisch hoor, is niet vreemd dat je daarover droomt. Heftig hoor...
Tralalalaaa
pi_96285551
Ik heb dat ook eens gehad, maar dan met een eenmalige droom. Gedroomd dat ik vanuit de huiskamer naar buiten keek en achter de droogmolen kwam ineens een man met een eng gezicht en helemaal gemaakt van riet.
Ik zal een jaar of 7 geweest zijn, maar ik zie die man nog zo voor me. Heb daar ook echt veel last van gehad. Eindigde zelfs in therapie toen ik een jaar of 23 was omdat ik mezelf steeds banger aan het maken was in het donker. (dit ook in combi met 'vreemde ervaringen', laten we het even zo noemen).
Gelukkig nu geen last meer van. Alleen als ik heel erg veel stress heb, merk ik dat ik er weer moeite mee heb om rustig te gaan slapen.
pi_96287045
:O Vanavond maar vroeg op bed! Verkouden zijn is vermoeiend... :O
pi_96288061
@ Danic, dat heb ik ook, merk aan mezelf als ik niet goed in me vel zit dat ik ook weer last van die nachtmerries he.

Nou ik kijk morgen wel weer hier ik ga lekker een dagje er uit met mn vriend en zn familie naar preston palace met overnachting *)

:W
pi_96288114
@Danic nog steeds geen weeën?
pi_96288177
Lekker Miss-Jones, geniet er van!

cleany, nee helaas. Ik moet je teleurstellen. Ik ga zo maar eens naar de kapper, dan is dat ook nog even gebeurd, want ik weet niet wanneer de volgende keer gaat zijn. Ze hebben een massagestoel, zou die misschien wat op gang kunnen brengen? haha
pi_96288401
Niet geschoten is altijd mis danic haha! ik wil ook een kapper met massagestoel!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:37:50 #239
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96288517
Hoi, ben niet bijgelezen want ik probeer een peuter te entertainen, pfff :')
Vanochtend goedgekeurd door de verloskundige, bloeddruk was 130/70 :) (laatste keer dat ie zo laag was was in januari)
In de aantekeningen van de verloskundige stond dat ik nog wel naar de gynaecoloog en de diëtiste moest, maar ze gaat het even voor me navragen, word een beetje moe van dat onduidelijke gedoe.
pi_96288704
Ja dat is echt zo lekker zo'n stoel. Is niet in de kappersstoel hoor, het is de stoel bij de wasbak. Maar dat wordt echt een ontspan-momentje zo, ze doen ook standaard een hoofdmassage erbij. heerlijk!
pi_96288753
Wat een heftige dromen! Ik had dat de eerste weken ook, alleen waren ze nogal gek. Ik beviel van een spitsmuisje (miskraam) en liep daarmee rond, had de muis in een kan gedaan.. Ook kreeg ik de koningin op bezoek etc.
De rest ben ik alweer vergeten :D
Ik moest ook even hard lachen Soempie haha.

TAP wat een mooie echo, en fijn dat alles goed is!

ik heb een voedingskussen gekocht van Kruidvat. Had al een formfix, maar die heeft bolletjes en dat slaapt zo hard. Het kruidvatkussen is heel zacht dus hoop dat ik dan beter slaap! In de aanbieding nu voor 15 euro ofzo!
pi_96288817
Enne ga eens bevallen joh! Jullie gaan toch niet op 4 mei om 8 uur he??
Doe dan 5 mei!
Of vanavond :D
pi_96288897
Nou dan liever vanavond. 5 mei wil ik ook niet. Dan is een vriend al jarig en is het een nationale feestdag.
Vind het niet leuk om op een feestdag te bevallen, maar ach, heb toch niets te kiezen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:49:14 #244
30252 Soempie
Procreating
pi_96288914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef danic het volgende:
Nou dan liever vanavond.
Massagestoel op de hoogste stand. O-)
pi_96288954
ooo goedemorgen, nou ja goed.

Voel me zo niets lekker, hoofdpijn, diaree...
Doe vandaag maar een rustig dagje, en ga maar geen eindje rondlopen...
pi_96288959
pannenkoeken eten, ananas, seksen....je hebt genoeg te doen vanavond danic :9

ik moet ook naar de kapper...ik heb een mat. zal eens googelen op een kapper met massagestoel die ook hoofdmassages geeft :+
pi_96289097
Ik ga altijd naar hizi hair, dat is een landelijke kapper. Kijk anders ff op hizihair.nl misschien zit er wel eentje in de buurt.
En pannenkoeken staan denk ik voor het weekend op de planning, ananas heeft geen zin, het gaat om ananasharten en die ga ik echt niet eten :r En seks, tja.......dat durft ie niet meer, hij is bang dat hij d'r raakt ofzo. Dus sta al een tijdje droog haha :P
Maar ook dat komt weer goed!
pi_96289424
Nou, ik ga eens even kijken of ze tijd voor me hebben bij de kapper. Jullie horen wel of zo'n stoel nuttig is :P
pi_96289658
nog geen december babys??
pi_96290069
Hihi mannen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')