en mijn reactiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef danic het volgende:
Bitterend, de massagestoel was kort dit keer. Ze zaten met zijn drietjes niks te doen toen ik binnen kwam, dus was gelijk aan de beurt. Helaas was het een stagiaire die vrij hardhandig was, dus een ontspannende hoofdmassage zat er niet in![]()
Daarna nog wat winkels afgeweest en naar de AH voor boodschappen en toen dacht ik echt serieus last van mijn buik te krijgen.
Was waarschijnlijk ook wel zo, maar dan in de vorm van harde buiken. Toch iets te veel gedaan geloof ik.
Volgende keer toch maar met iemand samen de stad in, kan die tassen sjouwen (ik hoop niet dat dat moment nog komt eigenlijk)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef mefke79 het volgende:
tassen sjouwen is geen goed plan, kwam ik ook achter. Dus ik ben tussendoor even op en neer gelopen naar de auto om wat te dumpen. En dan met bekkenband en hele kleine stapjes nemen. Echt ik deed bijna een uur over iets wat ik normaal in 20 minuten voor elkaar heb. Maar...het leverde wel veel leuke babyspullen op.
En ik op 01-01-2012quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Mefke, 2-oogje en deepfreeze mogen er nog bij op 27-12.
Ik heb vanmorgen een mandje op wieltjes meegepakt, en daar de tas in gezet... Maar al het beddegoed ed. wat ik gekocht had weegt toch niets, dus dan wil dat ook nog wel..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef danic het volgende:
Ja ik kan er weer even tegenaan. 25-06 een feestje, dus dan kan ik net daarvoor weer even.
@ Laiveneertiekje: ik doe precies hetzelfde hoor. Auto in de parkeergarage onder de AH, dan de stad in, en op de terugweg boodschappen meenemen. Dan wel eerst de tassen uit de stad in de auto en boodschappentassen er weer uit, anders blijf je sjouwen.
Nou, eigenlijk niet. Ik heb die dietist rond de 18-20 weken 3 keer gezien. Vanaf die tijd tot de geboorte heb ik gewoon op de klok gegeten wat er gegeten moest worden. Dus echt fijn was het niet, maar het werkte op de meeste dagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef bitterend het volgende:
Deepfreeze...heb je je eetlust na het eerste trimester wel terug gekregen?
ja musli met yoghurt doe ik nu met appel compote doorheen roeren! vind ik wel lekker...ik zat te denken rijstwafels te halen en met cottage cheese (of hoe het heet) te doen...mmm
Haha!! Echt zo goed al dat je peper kan ruiken? Wow!! Ik merk ook wel dat ik meer ruik dan anders, maar zó extreem niet hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Deepfreeze het volgende:
tweeoogje, ik krijg pas na 25 mei(9 wkn) de verwijzing mee voor een echo-afspraak.
Gelukkig beginnen de oude kwaaltjes weer op te zetten: versterke reuk, check..
Vanavond bij het koken vroeg ik aan manlief hoeveel peper hij in de pan gestrooit had, want bovenaan de trap rook ik het heel duidelijk. Bleek hij maar een snufje gedaan te hebben.
Ik kreeg ook gelijk met het kennismakingsgesprek een echo (ook 8 weken). Misschien dat het eraan ligt of de praktijk zelf zo'n echo apparaat heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
Ik had ook al meteen bij het intakegesprek een echo, maar omdat Frummel toen pas 1.9 cm lang was en ze bij mijn vk pas een termijn willen bepalen vanaf 2 cm krijg ik er over een kleine twee weken weer eentje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) en er is toch wel al wat te zien aan m'n buik, maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
Dat was ook mijn doemscenario toen ik zwanger was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
Sorry Susie, maar ik mag niet bevallen vandaag van mijn vriend i.v.m. dodenherdenking![]()
Morgen heb ik weer toestemming lol
Ik meld mij dus weer, ben verkouden
zo danquote:
Mhuahuahahahaquote:
Ik denk dat t me nog wel aardig lukt eerlijk gezegd, heb eigenlijk nog steeds nergens echt noemenswaardig last van...en ik vrees dat ik t niet kunnen dansen niet op mn sloten maagzuur af kan schuivenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef Aventura het volgende:
Haha dat filmpje. Dat zou ik haar nu denk ik niet meer na kunnen doen. Zonder zwangerschap wel hoor, ben dol op dansen
quote:
dum, dum, dum!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef __Isis__ het volgende:
Ik heb Juud al een tijdje niet gezien geloof ik...
Das de groei/30 weken echo volgens mij. Bij elke twijfel/vraag laten ze nu deze echo doen (bij mij was dat op dezelfde plek als de 20 weken echo).quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef krijtlijk het volgende:
Hier was het ook een verrassing dat ik nog een echo kreeg.
Niet alle verloskundigen bieden het al aan maar het wordt al wel vergoed, en volgens mij is het volgend jaar standaard net als de 20 weken-echo. Zoiets had ik begrepen, ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor
Dus datquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Juud heeft gister nog gepost in Z&G hoorZe is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen
Spannendquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef danic het volgende:
Danic is er ook gewoon nog hoor. Zie het ook niet zo zitten om op 4 of 5 mei te bevallen, dus ik ga ff 2 dagen met mijn benen over elkaar.
maar dan móét ze maar wel écht komen op 6 mei. Begin een beetje ongeduldig te worden merk ik. Er klaar mee zijn vind ik een groot woord, maar ik merk nu hoe je toch naar die uitgerekende datum toeleeft en als ie dan zomaar voorbij gaat is dat toch een beetje een teleurstelling.
Straks om 13.15 naar de verloskundige, kijken of ze meer gaat doen dan de afgelopen weken.......
ja ze telde R erbij. Dan heb ik 4 jongens in huisquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, fijn dat alles goed was!
De daltons waren met zijn vieren toch?
Ik heb niets met 5 meiquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef danic het volgende:
Nou, 5 mei is een nationale feestdag waarop iedereen feestviert, maar niet voor ons muppie. Ik zou het gewoon fijn vinden als ze haar eigen feestdag heeft. Daarbij is het ook al de verjaardag van een vriend, dus heel handig is het niet. Maar ja, daar hebben we niets over te zeggen hè.
niet vandaag dan he.. morgen maar. Dan heb je de 6e een guppiequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef danic het volgende:
Oeh Deepfreeze, ik ga mijn man mobiliseren voor de Ikea
i kdacht dat je niet wou bevallen vandaag op dodenherdenking?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef danic het volgende:
Bitterend ik begreep even niet waarom het 'goed zo' was dat ik nog niet was bevallen.....Het mag echt wel hoor nu
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel "raar" vond. De vrouw van echoburo vroeg hoe ik me voelde. Dus ik zeg dat ik heeel erg zeneuwachtig ben. Zegt ze: We hebben vandaag al een slechte uitslag gehad dus dit zit wel goed!!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef cleany het volgende:
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....
Da's kut, hopelijk lukt het alsnog hem ergens te kunnen plaatsen. Wij krijgen nog steeds regelmatig post van een kdv-instantie waar we op de wachtlijst stonden/staan (stonden omdat volgens hun eigen papieren bij geen reactie we zouden worden verwijderd, staan omdat dit in de praktijk niet waar blijkt te zijn).... sinds juli 2009! En nog geen plek he?! Bij het kdv waar ze nu zit heb ik een plek weten te scoren 3 weken voor ik weer aan het werk moest... begon langzaam in paniek te raken toen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef cleany het volgende:
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....
Ja erg he. Mijn lief zei ook al na die tijd, dat ze dat gewoon zomaar zegt. Was ook niet dat het er perongeluk uitfloepte ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
![]()
Mijn hemel...hoe durf je!! Zoiets denk je alleen, maar zeg je toch absoluut niet hardop!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef mijsje het volgende:
hoevaak gebeurt dat nou eigenlijk Poppedein? heb je dat iedere week wel een keer? of veel minder vaak? (misschien verkeerde plek om te vragen hoor, maar omdat het er nu even over gaat...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
Dat heb ik ook nog steeds hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:11 schreef Poppedein het volgende:
Lena en ik gaan zo maar es samen wat dansjes maken
Hier nog steeds geen actie in de keet
Keshet...jemig, ik vind t zomaar ineens zo onbeschrijflijk binnenkomen dat jij van Emma op dezelfde dag uitgerekend was als ik nu...ik vind de gedachte dat hier afgelopen februari al een kindje geboren zou zijn echt onvoorstelbaar...
Gewoon beiden op je zij, en dan van de achterkant onder de dekens, niemand die je buik zietquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef danic het volgende:
tja ik weet etmaar die man van mij hè. (hij durft niet, en vindt een zwangere buik ook niet echt aantrekkelijk, maar daar zet ie zich maar overheen
)
Ik ga het balletje toch nog maar eens opgooien geloof ik
goed planquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef danic het volgende:
Dat standje zal het ook wel worden dan haha, erg eigenlijk toch?
Maar idd pas morgen seksen, rond einde van de dag. Dan is ze er na middernacht op de 6e haha.
Hier wordt dat wel gecompenseerd ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof?
ik snap het helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef danic het volgende:
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veeldie 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
uit nieuwsgierigheid, zit nu nu dan ook aan die ubersmerige thee/soep?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
ik ben er al lang niet hoor maar als ik lang over tijd zou zijn zou ik een afsprak maken met een voet reflexsologist of acupuncturist voor dat ik zou aan strippen denken of inleiden...maar dat ben ik he..ik ben heel erg van chinees geneeskunde.
ah okay, ik vroeg me af hoe ver dat ging, dat Chinesequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef bitterend het volgende:
ikke? welke thee/soep? we hebben thuis gember thee...en ik heb vandaag mie gegeten met gember maar weet niet wat je bedoeld! maar ik ben geen fanaat wat betreft chinese dingen...ik ben vroeger heel goed geholpen door acupunctuur en shiatsu voor mijn huid problemen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net heerlijk in bad geweest met Alexa, nuhaartjes fohnen en op de bank ploffenAlexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ik sluit me volledig aan bij deze postquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Jose81 het volgende:
MeNicole en Jipster... wat fijn dat alles goed was!!![]()
![]()
En TAP een meisje...!! Leuk!![]()
F_R, wat fijn dat je weer thuis bent...![]()
![]()
ik gun jou echt een zorgeloos eind van de zwangerschap....
Tja, klinkt leuk, maar in mijn speelgoed zitten geen prostaglandines, dus dat zet weinig zoden aan de dijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef bitterend het volgende:
danic als je man niet wil seksen misschien kan je lekker met een speelgoed aan de gang gaan
Mefke, snap ik ook, maar wij kiezen bewust niet voor de donderdag omdat dat de verjaardag is van mijn petekindje. Die is dan precies een jaar ouder en we verwachten alleen maar gezeik met haar (vooral moeder) ouders over het feit dat ze dan op dezelfde dag jarig zijn.quote:Danic, ik snap dat je de natuur zo veel mogelijk zijn gang wil laten gaan, maar ik zou nooit wachten tot vrijdag. Vrijdag is lekker net voor het weekend, dan zit je in het zkh op zaterdag met weekenddiensten enzo. Ik zou dan eerder kiezen voor donderdag.
Volgens mij heeft het verkeerde meissie naar je geluisterdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef wickie het volgende:
Maar LLMers hup hup mooi weer om te bevallen!! Ik schreeuw dit extra hard naar je meissie Danic!!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het verkeerde meissie naar je geluisterd![]()
Sorry dames, ik ga voorpiepen denk ik.
2 uur geleden zijn de vliezen gebroken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Zet hem op Krijtlijk!~quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ik heb ge-smst maar nog niks gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Poppedein het volgende:
Danic heeft zich ook nog niet gemeld hè?? Ik hoop t zo voor dr!
ja dat wel, maar het is al bijna 12 uurquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Juud79 het volgende:
Danic is wel vaker niet heel vroeg he, en na de emoties van gisteren kan ik me voorstellen dat ze even langer slaapt...
Maar bij mij is het meteen begonnen nadat ik voor de tweede keer werd gestript, he? De eerste keer deed het niet meteen wat. Een paar dagen later verloor ik wel de slijmprop, maar zoals wickie al zei weet je niet of dat door het strippen komt. Ik ben heel blij dat ik het strippen 2 keer heb laten doen, maar ik zat er dan ook wel écht doorheen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef danic het volgende:
Dank je Wicky. Zo denk ik er ook over: de kans is heel klein dat het gelijk de bevalling in gang zet (maar ik heb steeds het verhaal van Claudia in mijn achterhoofd) en daarom wisten we ook niet zo goed wat we nou met die dag van mijn vriend moesten.
Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef d0ry het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schietenBen dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.
met 27-03 komt er dit uit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent?27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..
Nu de rest even terug lezen.
bij mij nu ook 01-01-2012quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
zelfde site 27-03 komt ook op:
Er zijn nog 241 dagen tot je bevaldatum op 01 januari, 2012..
Je bent 39 dagen zwanger.
Je bent 1.3 maanden zwanger.
Je bent in je tweede zwangerschapsmaand.
Je 1e trimester: 27 maart, 2011 t/m 25 juni, 2011. (0 - 12 weken)
Je 2e trimester: 26 juni, 2011 t/m 08 oktober, 2011. (13 - 27 weken)
Je 3e trimester: 09 oktober, 2011 t/m 01 januari, 2012. (28 - 40 weken)
Onze zoon welquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yeah Krijtlijk!!!Succes en ik wens je een goede bevalling toe!!!
Nou Danic, nog even en het is ook voor jou zo ver
Vandaag werd ik gemaild door een oud-leraar van me (zelf ook nog vrij jonge man) en die had gelezen op het smoelenboek dat ik zwanger ben, had ie allemaal babyspullen voor ons! Echt superlief! Hij is een aantal jaar geleden voor het eerst vader geworden van een zoon en nu moest alles weg. Dus veel blauwe spullen, maar daar heeft ons meisje toch niks van
Misschien als in: dan ben je in week 8 van de zwangerschap? 7 weken zwanger, maar in week 8?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef d0ry het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schieten Ben dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.
---
Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent?27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..
Nee, ik ben 8 weken zwanger als ik op vakantie ga (waarvoor ik dus die echo wil)quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was dat niet iets van: 'ze zit nu in haar 10 dagen.' Ik kan me dat idd ook nog wel herinneren, en mijn schoonmoeder heeft het er bij Jorja ook over gehad. Als ik het me goed herinner waren dat de 10 dagen waarin je zou bevallen, maar geen hond wist of het nu 10 dagen voor of na de uitgerekende datum was....quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef ferrari_rood het volgende:
In de jaren 80 werkte ze toch met een uitgerekende periode? Dat zegt mijn schoonmoeder in ieder geval vriend moest tussen .. en... komen. En de moeder van een vriendin zegt dat ook.
Ja er staat een pijltje bij. Die wijst naar zijn piemeltje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
MeNicole, bij 1 van je echo's die je postte, kon je daar nou zien dat het een ventje was? Zegmaar die ene met dat aanhangsel?
Ja zie je, dat dacht ik al. De vrouw die onze echo's deed moest goed kijken voor het geslacht van onze spruit, maar het zag er duidelijk niet zo uit als hoe het er bij je zoon uit ziet :-Pquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja er staat een pijltje bij. Die wijst naar zijn piemeltje.
Wij hebben twee keer kunnen zien dat we een meisje krijgen bij 18 en bij 22 weken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja zie je, dat dacht ik al. De vrouw die onze echo's deed moest goed kijken voor het geslacht van onze spruit, maar het zag er duidelijk niet zo uit als hoe het er bij je zoon uit ziet :-P
Aangezien ze nooit met 100% zeker weten vertellen wat het geslacht is, had ik nog een beetje zoiets van, 'wat nou als het toch geen meisje is?' maar er zat echt helemaal niks wat betreft een aanhangseltje
Vrienden van me hebben dat gehad... 3 of 4 keer een echo waarbij met 100% werd gezegd dat het een meisje werd... die hebben heel raar staan kijken toen er toch echt een piemeltje aan bleek te zitten. Bij de tweede hebben ze hetzelfde te horen gekregen en toen bleek het wel te kloppen... maar tja, het kanquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij hebben twee keer kunnen zien dat we een meisje krijgen bij 18 en bij 22 weken.
Maar toch roepen we hier wel eens tegen elkaar, het zal je toch gebeuren dat je kindje wordt geboren en dat het dan opeens een jongetje blijkt te zijn...
Bizar! Met een tweeling zou ik er trouwens voor tekenen als ze met 37 weken zouden komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef miss-jones25 het volgende:
Suc6 Krijtlijk !!!
dacht even kijken hoe het hier is doe ik toch nog iets nuttigs ipv hele tijd willen slapen![]()
Ben zo moe de laatste paar dagen.
Ik heb gister iets heel vreemds mee gemaakt, ik ging zwemmen en er was een vrouwtje, jaar of 60 gok ik dr die kwam naar me toe en zei, och kind dat zijn er 2 he, ik zei, eh ja dat klopt, zei ze, ja 8 november ik voel het, en toen ging ze weg :S ik was stom verbaasd, ben niet 8 november uitgerekend maar de 20e, maar gewoon dat ze al wist dat het een tweeling is en de maand november stond ik wel ff met een mond vol tanden !
zo echt vreemd he, daarom daarna zocht ik die vrouw ook, ik dacht even kijken of ze nog iets te vertellen heeft haha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss-Jones wij hadden hetzelfde bij Leander. Was een vent op de rommelmarkt die ons niet eens kende. keek naar mijn buik en zei 13 juli he? Dus wij3 juli. Maar Leander kwam mooi wel de 13de
Wij hebben nu geen hond meer, maar hadden wel een hond toen Ivan werd geboren. We hebben er geen enkel probleem mee gehad! Nou ja, de hond sliep 's nachts in een bench en tijdens nachtvoedingen raakte hij wat onrustig omdat hij het een en ander hoorde maar niet zag wat er gebeurde. Maar verder is hij altijd heel lief geweest voor Ivan, al hielden we vanzelfsprekend de hond altijd goed in de gaten. We zorgen ervoor dat we hem (op advies van de fokker) zoveel mogelijk overal bij betrokken, al toen ik zwanger was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Hebben jullie problemen gehad met de hond/honden toen de kleine er was ?
Ah nee shit zegquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest gefeliciteerd
Susie je moet je kindje erkennen bij het gemeentehuis en dan krijg je papieren voor het gezag mee. Als je wilt dat je partner ook het gezag mag hebben moet je dit na de geboorte aanvragen hier krijg je papieren voor mee
Ik lig trouwens weer in het z-huis
Rond een uur of 16:00 voelde ik dat ik flauw ging vallen dus snel mijn vriend gebeld. Die wilde dat ik het z-huis zou bellen dus braaf gedaan rond 17:30 belde ze terug dat ik alles toch even moest laten checken. Bloeddruk was wel goed maar nu zijn de eitwitten in de urine te hoog 40 waar 30 is toegestaan. Een hele zware tegenvaller aangezien ik er nu ernstig rekening mee moet houden hier tot het einde te liggen
Neem aan dat ze dat ook nog wel uitleggen op het Gemeentehuis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest gefeliciteerd
Susie je moet je kindje erkennen bij het gemeentehuis en dan krijg je papieren voor het gezag mee. Als je wilt dat je partner ook het gezag mag hebben moet je dit na de geboorte aanvragen hier krijg je papieren voor mee
Rond een uur of 16:00 voelde ik dat ik flauw ging vallen dus snel mijn vriend gebeld. Die wilde dat ik het z-huis zou bellen dus braaf gedaan rond 17:30 belde ze terug dat ik alles toch even moest laten checken. Bloeddruk was wel goed maar nu zijn de eitwitten in de urine te hoog 40 waar 30 is toegestaan. Een hele zware tegenvaller aangezien ik er nu ernstig rekening mee moet houden hier tot het einde te liggen
Ow en je was net pas thuis tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest gefeliciteerd
Ha we zullen zien wie er gelijk heeft. Je strijdt tegen mijn moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Poppedein het volgende:
nee, maar nu wel
Mooooooi beebje Innepin..en das geen hij hoor..das een zij! een zus!
Ah, ik was al helemaal mijn eigen dingen er op na aan het slaan of ik wel goed gerekend had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef d0ry het volgende:
[..]
Nee, ik ben 8 weken zwanger als ik op vakantie ga (waarvoor ik dus die echo wil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |