Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef d0ry het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schietenBen dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.
 27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..
 27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie.. 

met 27-03 komt er dit uit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent?27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..
Nu de rest even terug lezen.

bij mij nu ook 01-01-2012quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
zelfde site 27-03 komt ook op:
Er zijn nog 241 dagen tot je bevaldatum op 01 januari, 2012..
Je bent 39 dagen zwanger.
Je bent 1.3 maanden zwanger.
Je bent in je tweede zwangerschapsmaand.
Je 1e trimester: 27 maart, 2011 t/m 25 juni, 2011. (0 - 12 weken)
Je 2e trimester: 26 juni, 2011 t/m 08 oktober, 2011. (13 - 27 weken)
Je 3e trimester: 09 oktober, 2011 t/m 01 januari, 2012. (28 - 40 weken)

Succes en ik wens je een goede bevalling toe!!!
 Succes en ik wens je een goede bevalling toe!!!

Onze zoon welquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yeah Krijtlijk!!!Succes en ik wens je een goede bevalling toe!!!
Nou Danic, nog even en het is ook voor jou zo ver
Vandaag werd ik gemaild door een oud-leraar van me (zelf ook nog vrij jonge man) en die had gelezen op het smoelenboek dat ik zwanger ben, had ie allemaal babyspullen voor ons! Echt superlief! Hij is een aantal jaar geleden voor het eerst vader geworden van een zoon en nu moest alles weg. Dus veel blauwe spullen, maar daar heeft ons meisje toch niks van

Misschien als in: dan ben je in week 8 van de zwangerschap? 7 weken zwanger, maar in week 8?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef d0ry het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schieten Ben dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.
---
Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent?27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..

Nee, ik ben 8 weken zwanger als ik op vakantie ga (waarvoor ik dus die echo wil)quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]

Veel succes en hopelijk zet het snel door
  Veel succes en hopelijk zet het snel doorWas dat niet iets van: 'ze zit nu in haar 10 dagen.' Ik kan me dat idd ook nog wel herinneren, en mijn schoonmoeder heeft het er bij Jorja ook over gehad. Als ik het me goed herinner waren dat de 10 dagen waarin je zou bevallen, maar geen hond wist of het nu 10 dagen voor of na de uitgerekende datum was....quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef ferrari_rood het volgende:
In de jaren 80 werkte ze toch met een uitgerekende periode? Dat zegt mijn schoonmoeder in ieder geval vriend moest tussen .. en... komen. En de moeder van een vriendin zegt dat ook.

Suc6 Krijtlijk !!!
 Suc6 Krijtlijk !!!  

Ja er staat een pijltje bij. Die wijst naar zijn piemeltje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
MeNicole, bij 1 van je echo's die je postte, kon je daar nou zien dat het een ventje was? Zegmaar die ene met dat aanhangsel?

Ja zie je, dat dacht ik al. De vrouw die onze echo's deed moest goed kijken voor het geslacht van onze spruit, maar het zag er duidelijk niet zo uit als hoe het er bij je zoon uit ziet :-Pquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja er staat een pijltje bij. Die wijst naar zijn piemeltje.

Wij hebben twee keer kunnen zien dat we een meisje krijgen bij 18 en bij 22 weken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja zie je, dat dacht ik al. De vrouw die onze echo's deed moest goed kijken voor het geslacht van onze spruit, maar het zag er duidelijk niet zo uit als hoe het er bij je zoon uit ziet :-P
Aangezien ze nooit met 100% zeker weten vertellen wat het geslacht is, had ik nog een beetje zoiets van, 'wat nou als het toch geen meisje is?' maar er zat echt helemaal niks wat betreft een aanhangseltje

Vrienden van me hebben dat gehad... 3 of 4 keer een echo waarbij met 100% werd gezegd dat het een meisje werd... die hebben heel raar staan kijken toen er toch echt een piemeltje aan bleek te zitten. Bij de tweede hebben ze hetzelfde te horen gekregen en toen bleek het wel te kloppen... maar tja, het kanquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij hebben twee keer kunnen zien dat we een meisje krijgen bij 18 en bij 22 weken.
Maar toch roepen we hier wel eens tegen elkaar, het zal je toch gebeuren dat je kindje wordt geboren en dat het dan opeens een jongetje blijkt te zijn...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |