uit nieuwsgierigheid, zit nu nu dan ook aan die ubersmerige thee/soep?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
ik ben er al lang niet hoor maar als ik lang over tijd zou zijn zou ik een afsprak maken met een voet reflexsologist of acupuncturist voor dat ik zou aan strippen denken of inleiden...maar dat ben ik he..ik ben heel erg van chinees geneeskunde.
ah okay, ik vroeg me af hoe ver dat ging, dat Chinesequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef bitterend het volgende:
ikke? welke thee/soep? we hebben thuis gember thee...en ik heb vandaag mie gegeten met gember maar weet niet wat je bedoeld! maar ik ben geen fanaat wat betreft chinese dingen...ik ben vroeger heel goed geholpen door acupunctuur en shiatsu voor mijn huid problemen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net heerlijk in bad geweest met Alexa, nuhaartjes fohnen en op de bank ploffenAlexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ik sluit me volledig aan bij deze postquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Jose81 het volgende:
MeNicole en Jipster... wat fijn dat alles goed was!!![]()
![]()
En TAP een meisje...!! Leuk!![]()
F_R, wat fijn dat je weer thuis bent...![]()
![]()
ik gun jou echt een zorgeloos eind van de zwangerschap....
Tja, klinkt leuk, maar in mijn speelgoed zitten geen prostaglandines, dus dat zet weinig zoden aan de dijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef bitterend het volgende:
danic als je man niet wil seksen misschien kan je lekker met een speelgoed aan de gang gaan
Mefke, snap ik ook, maar wij kiezen bewust niet voor de donderdag omdat dat de verjaardag is van mijn petekindje. Die is dan precies een jaar ouder en we verwachten alleen maar gezeik met haar (vooral moeder) ouders over het feit dat ze dan op dezelfde dag jarig zijn.quote:Danic, ik snap dat je de natuur zo veel mogelijk zijn gang wil laten gaan, maar ik zou nooit wachten tot vrijdag. Vrijdag is lekker net voor het weekend, dan zit je in het zkh op zaterdag met weekenddiensten enzo. Ik zou dan eerder kiezen voor donderdag.
Volgens mij heeft het verkeerde meissie naar je geluisterdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:40 schreef wickie het volgende:
Maar LLMers hup hup mooi weer om te bevallen!! Ik schreeuw dit extra hard naar je meissie Danic!!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het verkeerde meissie naar je geluisterd![]()
Sorry dames, ik ga voorpiepen denk ik.
2 uur geleden zijn de vliezen gebroken
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Zet hem op Krijtlijk!~quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |