abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96345389
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof :@ ?
pi_96345398
danic, ja ook door de hoge bloeddruk en buik kan het ook niet zo goed meer aan.Allemaal soort van littekens op de buik die nu wel pijnlijk beginnen te worden.... ( is een naam voor kom er ff niet op) En zo beetje alle creme's die ik er op gesmeerd heb gaat jeuken, of rode bultjes, exceem van.
pi_96345409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef danic het volgende:
Dat standje zal het ook wel worden dan haha, erg eigenlijk toch?
Maar idd pas morgen seksen, rond einde van de dag. Dan is ze er na middernacht op de 6e haha.
goed plan *G*
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:58:35 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96345418
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof :@ ?
Hier wordt dat wel gecompenseerd ja!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96345626
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veel :') die 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
pi_96345675
Ienemini, je bedoeld striae?
Want dat heb ik ook en jeukt als de knetters, maar veel smeren helpt nog wel. En pijn kan het ook doen, zeker als zij de druk opvoert. Maar ik zie dat niet als reden voor inleiden, wél die hoge bloeddruk.
Maar misschien bedoel je geen striae hoor.
pi_96345708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef danic het volgende:
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veel :') die 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
ik snap het helemaal ;)
pi_96345710
Nog even een aanvullende vraag: zou het kunnen dat de gyn maandag gelijk wil strippen? Of zou ik dat zelf moeten aankaarten? Ik ben het vergeten te vragen bij de verloskundige.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:07:29 #134
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96345756
Hier idem dito danic. Ik zit in het onderwijs en heb afgesproken er aan het begin van het schooljaar er gewoon bij te zijn (ook fijner voor mezelf). Alles wat ik overtijd loop, wordt omgezet in betaald ouderschapsverlof, waar ik ongeveer nog honderduuzend uren voor heb (want met Alexa nog niks opgenomen).

Daarna ga ik met mijn 4 dagen contract elke week 1 dag betaald opnemen. Ideaal. Oh, en van mijn werkgever krijgen we nog 4 weken 'cadeau' aan bet ouderschapsverlof (Fontys).
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96345781
Danic, is zou ook wachten tot ze zelf komt. Mijn idee hier achter was dat de bevallingen bij mijn moeder 10 en 12 dagen later waren. Maar ik had ook besloten om te luisteren naar het verhaal en met het advies van de gyn mee te gaan. In principe was het beleid bij ons ziekenhuis inleiden bij 41 weken. Ik heb echter niet voor de keus gestaan, gelukkig.
pi_96345832
Ik denk wel dat het strippen gelijk kan, zou het in ieder geval aankaarten daar. Ze hebben nu nog niet gevoeld dus?
pi_96346454
Nou, het duurde ff, maar vriendlief kwam net thuis en we hebben het er maar gelijk even over gehad.
Afgesproken dat we lekker afwachten tot maandag (prostaglandingesen is nog even een puntje haha). Is er dan maandag een medische reden waardoor het ingeleid moet worden, dan doen we dat uiteraard en dan z.s.m.
Zo niet en ik voel me nog goed, dan trekken we het door naar vrijdag. Dan heeft ze de hele week nog de kans om zelf te komen, maar hebben we ook een uitgangspunt. Dan ben ik 41w5d zwanger.

En voorlopig gaan we ervan uit dat ze zichzelf aandient (hopelijk voor maandag, dan zijn we het hele circus voor).
pi_96346895
Zou voor je duimen Danic dat het voor maandag gaat gebeuren :D
pi_96347715
danic, volgens mij bedoel ik dat wel. Maar ze begon er zelf over, bloeddruk en klachten die steeds weer terug keren. Toen vroeg ze hoe ik het nu vond, ik zei dat ik er wel klaar mee was, met het hele zwanger zijn. Toen gaf zij aan hij/zij niet weer omhoog gekropen was had ik je gestript. Maar volgens mij zit er heeel veel verschil in tussen verloskundige praktijk en verloskundige praktijk. Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk gaat beginnen.....

Danic voor jouw was het toch ook de eerste??
pi_96347886
Yep, hier ook de eerste.
Maar begrijp jou ook nu beter hoor, je bent er echt al helemaal klaar mee, dat heb ik nog niet.
Ja in zekere zin, maar meer omdat ik ongeduldig wordt. Tja jammer dan, nog max. 12 dagen denk ik dan maar.
En zeker ook met je hoge bloeddruk erbij.

Ik wist trouwens niet dat ingedaalde kindjes weer omhoog konden kruipen! Was hij/zij al volledig ingedaald? Bij mij zeiden ze ook dat ze 'vast' lag. Misschien heb ik dat te letterlijk genomen?
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:07:57 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96348263
Ik dacht ook altijd dat eenmaal ingedaald, betekende dat ze vast zitten en dat het hoofd daar ook blijft (of de billen).

Danic, ik zou me laten strippen of erom vragen, maar dat zou ik gerust ook bij 39 weken doen, gewoon laten voelen of het een optie is.
Inleiden zou ik geloof ik ook niet zomaar aan beginnen, tenzij het medisch noodzakelijk is of mijn lijf op zou raken ofzo....
Zo lang het allemaal nog te doen is, is het het beste als het zelf op gang komt, al vind ik voorbij 41 weken gevoelsmatig een beetje eng, maar dat ligt aan mij. ;)
pi_96348343
ja vorige keer zeiden ze dat het bij mij ook volledig ingedaald was, en zo goed als vast zat.
Volgens verloskundige komt t niet vaak voor, ze ging er ook iemand bij halen die ook ff ging voelen en kijken.... Nou ja we zien vrijdag wel weer... geloof niet dat het vandaag of morgen nog gaat gebeuren...
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:13:39 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96348460
Jee LLM's, het schiet allemaal niet op. En wat vreemd dat een baby weer kan 'uitdalen'. Heb ik nog nooit van gehoord.
pi_96348462
Nou Juud, je hebt wel een punt. Maar ik heb het er zojuist met mijn vriend over gehad en we willen toch haar de kans geven om zelf te komen. Mits dit uiteraard medisch verantwoord is.
Dus ook niet laten strippen, omdat (zeker in de ogen van mijn vriend) die ook een manier van opwekken is. Daar kon ik me wel in vinden.
pi_96348587
Fr fijn dat je terug thuis bent
Menicole en Jipster *O* voor de echos

llmers ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96350058
Ieneminie goed dat ze je bd in de gaten houden. Die van jou is even hoog/laag als die van mij en dat is de grens om naar huis te gaan.
Danic ik snap best dat je wilt wachten ik hoop voor jullie dat ze zichzelf snel aandient

Ik heb vandaag ook aangegeven wel klaar te zijn met het zwanger zijn maar wel hoop de 37wk te halen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:01:27 #147
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96350576
f_r; ik heb bewondering voor jou! :*

Even een smerig vraagje voor de meer ervarenen onder ons..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96350770
Ik heb geen idee, maar wat me het eerste te binnen schiet is de slijmprop. En dat kan een voorteken zijn.

Aan de andere kant is het moeilijk inschatten. Ik heb ook wel witte sliertjes in mijn urine, maar dat is afscheiding. Die steken heb ik ook, maar dat komt door muppet.
pi_96351150
Het 1e waar ik aan denk is de slijmprop. Kan een voorteken zijn maar het kan dan ook nog weken duren.
pi_96352447
danic als je man niet wil seksen misschien kan je lekker met een speelgoed aan de gang gaan *)

ferrari fijn he thuis! hebben de poezen jou gemist zeker?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')