goed planquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef danic het volgende:
Dat standje zal het ook wel worden dan haha, erg eigenlijk toch?
Maar idd pas morgen seksen, rond einde van de dag. Dan is ze er na middernacht op de 6e haha.
Hier wordt dat wel gecompenseerd ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof?
ik snap het helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef danic het volgende:
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veeldie 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |