abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96338898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef cleany het volgende:
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....
Da's kut, hopelijk lukt het alsnog hem ergens te kunnen plaatsen. Wij krijgen nog steeds regelmatig post van een kdv-instantie waar we op de wachtlijst stonden/staan (stonden omdat volgens hun eigen papieren bij geen reactie we zouden worden verwijderd, staan omdat dit in de praktijk niet waar blijkt te zijn).... sinds juli 2009! En nog geen plek he?! Bij het kdv waar ze nu zit heb ik een plek weten te scoren 3 weken voor ik weer aan het werk moest... begon langzaam in paniek te raken toen.
pi_96339486
Dat is mooi klote cleany.
Hebben jullie je nog ergens anders ingeschreven?
pi_96339809
gelukkig hebben we nog wel alternatieve dagen, maar dat moet dan weer met de werkgevers en oma's afgestemd worden...Denk je dat je vroeg genoeg bent met in schrijven, moet je toch weer wat gaan regelen, maar dat komt allemaal goed.
pi_96340323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef Poppedein het volgende:

[..]

:o :o Mijn hemel...hoe durf je!! Zoiets denk je alleen, maar zeg je toch absoluut niet hardop!
Ja erg he. Mijn lief zei ook al na die tijd, dat ze dat gewoon zomaar zegt. Was ook niet dat het er perongeluk uitfloepte ofzo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96340405
Ik zou er zelf alleen maar zenuwachtig van worden....dat t besef 5 seconden voor ze begint ineens even heel hard binnenkomt dat t daadwerkelijk dus ook foute boel kan zijn...
Ik vind t ook altijd zo sneu als ik mensen de deur uit moet laten gaan met een betraand gezicht na de diagnose dat er sprake is van een miskraam (ik maak geen SEO's) en de volgende mensen zitten inmiddels in zenuwen te wachten in de wachtkamer op hun eerste echo...pfff

[ Bericht 2% gewijzigd door Poppedein op 04-05-2011 14:26:11 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96340535
hoevaak gebeurt dat nou eigenlijk Poppedein? heb je dat iedere week wel een keer? of veel minder vaak? (misschien verkeerde plek om te vragen hoor, maar omdat het er nu even over gaat... :@ )
pi_96340690
Dit was puur alleen 20 wk echo's wat ze doen hier. We waren als derde aan de beurt. De mensen voor ons kwamen lachend en genieten het hokje uit (ze kregen na een dochter nu een zoon) dus denk dat bij hun wel alles goed was. Maar de mensen die dus vanmorgen als allereerste dachten leuk een echo te gaan maken kwamen daar mooi slecht uit. Ben blij dat ik niet nu hun aan de beurt was. Komen ze daar helemaal verdrietig weg terwijl je zelf zit te wachten!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96340822
MeNicole, dat lijkt mij inderdaad erg. Ik hoop dat het van de echoscopiste ook een manier was van de gevoelens uiten, het lijkt mij voor hun ook niet leuk om zulk soort nieuws te moeten brengen...

Zo, ziekenhuis was lekker rustig, ik was bijna gelijk aan de beurt. Ik hoor maandag/dinsdag wel of alles goed is, maar daar ga ik nog wel vanuit..
pi_96340997
Dank jullie wel! Ik loop de hele dag al met een big smile :D

MeNicole, ik had er overheen gelezen dat je nog een zoon krijgt, leuk! De daltons :D En wat een opmerking zeg?! Niet normaal..

Ferrari fijn dat thuis bent!
pi_96341695
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef mijsje het volgende:
hoevaak gebeurt dat nou eigenlijk Poppedein? heb je dat iedere week wel een keer? of veel minder vaak? (misschien verkeerde plek om te vragen hoor, maar omdat het er nu even over gaat... :@ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:25:08 #111
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96341715
Gefeliciteerd MeNicole en Jipster met de goede echo's! ^O^
(wat een rare opmerking inderdaad MeNicole van die vrouw! :N )

Jee Cleany wat balen! Hopelijk hebben jullie inderdaad een alternatief!

Met de LLMetjes lijkt het helemaal goed te gaan, mooi zo!

Is F_R thuis?? Heb ik dan ook weer overheen gelezen... :? Top! Fijn voor je!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:55:08 #112
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96342956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:11 schreef Poppedein het volgende:
Lena en ik gaan zo maar es samen wat dansjes maken :+

Hier nog steeds geen actie in de keet ;)

Keshet...jemig, ik vind t zomaar ineens zo onbeschrijflijk binnenkomen dat jij van Emma op dezelfde dag uitgerekend was als ik nu...ik vind de gedachte dat hier afgelopen februari al een kindje geboren zou zijn echt onvoorstelbaar...

Dat heb ik ook nog steeds hoor. ;) Ik vond het een tijdje geleden ook heel bizar om iemand met 'mijn' datum in het lijstje te zien staan. Toen jouw jommetje wat achterliep in groei schrok ik daar best van terwijl ik je niet eens 'echt' ken!
Ik ben zo blij dat het bij jou allemaal goed gaat. O+

MeNicole! *O*x heul veul voor de goede SEO! Wat leuk dat jullie weer een jongetje verwachten!

Jipster ook een goede echo met een knippertje! *O* Veel plezier met vertellen! O+

Fijn dat je naar huis mocht F_R! Moet je nu extra vaak terug om je bloeddruk te laten meten?
A grand adventure has begun.
pi_96343376
MeNicole, (weer) een jongetje! Leuk!!!!

Jipster een mooie echo! Had jij nog niemand iets verteld?

Ferrari_rood, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk kun je het nog een beetje volhouden tot de 37weken...

Hier hebben we een kwalitatiefUuitermateteleurstellende dag...
Vannacht behoorlijk slecht geslapen. Lag om 21:00uur al in m'n nest, schoot om 0:00uur wakker om vervolgens tot 7:30uur ELK HALF UUR die wekker aan te kijken... Dus ik ben lichtelijk geradbraakt, ondertussen hang ik tegen een verkoudheidje aan en m'n maag lijkt ook in de knoop te liggen... En vandaag is nog wel m'n enige vrije dag deze week ;(, dus dat is ook niet leuk, ik wilde nog een hoop doen maar dat schiet er dus nu bij in.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:13:09 #114
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96343707
Zooo.. net geregeld dat ik morgen door een vriendin wordt uitgelaten :P

Mijn zus had mij bang zitten praten; ik wilde naar de stad om een plantje voor mijn moeder te halen (ik woon zowat naast het centrum). Maar mijn zus is bang dat er dadelijk iets met mij gebeurt in de stad, en wil dus niet dat ik in mijn eentje ga.

Voel me nog afhankelijker nu, als toen ik erachter kwam dat ik niet meer met de auto kon rijden (te ongemakkelijk/pijnlijk met die kleine meid in mn buik).

Serieus, big brother (sister) is watching me :X
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96344145
hehe pfff zijn we weer van de verloskunidge.
Bloeddruk is weer aan het stijgen naar 130/90 waren geen eiwitten in de urine aangetroffen.
Vrijdag weer heen voor een extra controle.
Het kon zijn dat de bloeddruk hoger was omdat ik gisteren niet lekker was maar nog weer afwachten. Baby was al ingedaald, maar is op de een of andere manier toch weer omhoog gekropen :-( anders had ze gestript, nu kon dat niet, helaas.....
pi_96344427
nee mefke helaas, duurde allemaal zo lang bij de verloskundige, dacht dat er geen eind aan kwam. En toen ook nog plassen, en laat ik er nou nooit een probleem mee hebben, behalve nu....

Trouwens wat een mooie echos......
pi_96344516
Hoera voor ferri rood, eindelijk weer thuis, lekker geniet weer van je eigen bed....
pi_96344587
gaat alles nu weer goed F_R?
pi_96344929
*O* voor Ferrari-rood die weer lekker thuis is bij haar man en katten! Nou hopen dat je daar mag blijven tot na de 37 weken!

@MeNicole: wat een mooie foto's en wat een belachelijke opmerking van die echoscopiste zeg, sjongejonge.

@ cleany: lekker k*t ook weer, daar komen ze lekker snel mee :N :(

@ Ienemini: nu al strippen? Was dat i.v.m. je hoge bloeddruk, of wilde ze dat sowieso al doen? Je zit toch nog niet op 40 weken? Lijkt me zo vroeg.

Ik ben terug van de verloskundige en alles was weer goed. Ze ligt nog steeds ingedaald, bloeddruk goed, gewicht goed (wel raar, op onze weegschaal thuis was ik een ons lichter dan vorige week, bij de vk een kilo zwaarder :o, nou ja ik ga uit van onze eigen weegschaal, dan weet ik tenminste echt hoeveel ik ben aangekomen).
Ik heb nu voor maandagochtend een afspraak in het ziekenhuis. Daar doen ze een ctg en een echo om te kijken of er nog voldoende vruchtwater is en de placenta nog gezond is. Er zal dan ook gesproken gaan worden over inleiden.......
Hmmmm, toch ook niet helemaal hoe ik het bedacht had, maar goed, ze kan ook niet eeuwig blijven zitten :D
Ik ga me zo maar eens inlezen over inleiden (methodes, gemiddelde duur, manier van handelen e.d.)
We kregen de tip mee om er samen over te hebben wanneer ik uiterlijk wil worden ingeleid.
Vind dat wel heel moeilijk, heb eigenlijk de opvatting dat ze komt als ze er klaar voor is en wie ben ik dan om dat te gaan vervroegen. Aan de andere kant heeft ze dat beetje hulp misschien nodig.
Nou ja, misschien beval ik wel voor maandag en gaat heel bovenstaand verhaal niet door maar toch.

Zijn er mensen met tips?
pi_96345055
@ MeNicole: Wat ontzettend fijn he, zo'n goede uitslag!! En dan die prachtige echo's O+

@ Ferrari_rood: Wat heerlijk je bent uit het ziekenhuis!! Ik hoop voor je dat dat zo blijft!

@ Jipster *O* voor een goede echo!!!

Verder niet heel erg bijgelezen, maar vraag me wel elke keer als ik op dit topic kom of er al wat beweging is, haha :P
Tralalalaaa
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:50:49 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96345060
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef danic het volgende:
Zijn er mensen met tips?
seks he. :) oftewel: prostaglandingesen! werk aan de winkel! :P
in de haak.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:52:15 #122
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96345117
Danic, zolang er voldoende vruchtwater is, de placenta goed is en jij het nog trekt, zou ik wachten totdat je Muppie zelf komt hoor :Y

Maar dat is wat ik zou doen....

Bij mij was er toen sprake van verminderd vruchtwater.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96345157
tja ik weet et :@ maar die man van mij hè. (hij durft niet, en vindt een zwangere buik ook niet echt aantrekkelijk, maar daar zet ie zich maar overheen :P )
Ik ga het balletje toch nog maar eens opgooien geloof ik :P
pi_96345224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef danic het volgende:
tja ik weet et :@ maar die man van mij hè. (hij durft niet, en vindt een zwangere buik ook niet echt aantrekkelijk, maar daar zet ie zich maar overheen :P )
Ik ga het balletje toch nog maar eens opgooien geloof ik :P
Gewoon beiden op je zij, en dan van de achterkant onder de dekens, niemand die je buik ziet O-)

Seks heeft bij mijn tante ook geholpen ;) Maar dan geen seks vandaag of morgen he :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 15:55:12 ]
pi_96345388
Dat standje zal het ook wel worden dan haha, erg eigenlijk toch?
Maar idd pas morgen seksen, rond einde van de dag. Dan is ze er na middernacht op de 6e haha.
pi_96345389
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof :@ ?
pi_96345398
danic, ja ook door de hoge bloeddruk en buik kan het ook niet zo goed meer aan.Allemaal soort van littekens op de buik die nu wel pijnlijk beginnen te worden.... ( is een naam voor kom er ff niet op) En zo beetje alle creme's die ik er op gesmeerd heb gaat jeuken, of rode bultjes, exceem van.
pi_96345409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef danic het volgende:
Dat standje zal het ook wel worden dan haha, erg eigenlijk toch?
Maar idd pas morgen seksen, rond einde van de dag. Dan is ze er na middernacht op de 6e haha.
goed plan *G*
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:58:35 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96345418
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof :@ ?
Hier wordt dat wel gecompenseerd ja!
Alexa en Seth zijn lief
pi_96345626
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veel :') die 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
pi_96345675
Ienemini, je bedoeld striae?
Want dat heb ik ook en jeukt als de knetters, maar veel smeren helpt nog wel. En pijn kan het ook doen, zeker als zij de druk opvoert. Maar ik zie dat niet als reden voor inleiden, wél die hoge bloeddruk.
Maar misschien bedoel je geen striae hoor.
pi_96345708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef danic het volgende:
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veel :') die 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
ik snap het helemaal ;)
pi_96345710
Nog even een aanvullende vraag: zou het kunnen dat de gyn maandag gelijk wil strippen? Of zou ik dat zelf moeten aankaarten? Ik ben het vergeten te vragen bij de verloskundige.
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:07:29 #134
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96345756
Hier idem dito danic. Ik zit in het onderwijs en heb afgesproken er aan het begin van het schooljaar er gewoon bij te zijn (ook fijner voor mezelf). Alles wat ik overtijd loop, wordt omgezet in betaald ouderschapsverlof, waar ik ongeveer nog honderduuzend uren voor heb (want met Alexa nog niks opgenomen).

Daarna ga ik met mijn 4 dagen contract elke week 1 dag betaald opnemen. Ideaal. Oh, en van mijn werkgever krijgen we nog 4 weken 'cadeau' aan bet ouderschapsverlof (Fontys).
Alexa en Seth zijn lief
pi_96345781
Danic, is zou ook wachten tot ze zelf komt. Mijn idee hier achter was dat de bevallingen bij mijn moeder 10 en 12 dagen later waren. Maar ik had ook besloten om te luisteren naar het verhaal en met het advies van de gyn mee te gaan. In principe was het beleid bij ons ziekenhuis inleiden bij 41 weken. Ik heb echter niet voor de keus gestaan, gelukkig.
pi_96345832
Ik denk wel dat het strippen gelijk kan, zou het in ieder geval aankaarten daar. Ze hebben nu nog niet gevoeld dus?
pi_96346454
Nou, het duurde ff, maar vriendlief kwam net thuis en we hebben het er maar gelijk even over gehad.
Afgesproken dat we lekker afwachten tot maandag (prostaglandingesen is nog even een puntje haha). Is er dan maandag een medische reden waardoor het ingeleid moet worden, dan doen we dat uiteraard en dan z.s.m.
Zo niet en ik voel me nog goed, dan trekken we het door naar vrijdag. Dan heeft ze de hele week nog de kans om zelf te komen, maar hebben we ook een uitgangspunt. Dan ben ik 41w5d zwanger.

En voorlopig gaan we ervan uit dat ze zichzelf aandient (hopelijk voor maandag, dan zijn we het hele circus voor).
pi_96346895
Zou voor je duimen Danic dat het voor maandag gaat gebeuren :D
pi_96347715
danic, volgens mij bedoel ik dat wel. Maar ze begon er zelf over, bloeddruk en klachten die steeds weer terug keren. Toen vroeg ze hoe ik het nu vond, ik zei dat ik er wel klaar mee was, met het hele zwanger zijn. Toen gaf zij aan hij/zij niet weer omhoog gekropen was had ik je gestript. Maar volgens mij zit er heeel veel verschil in tussen verloskundige praktijk en verloskundige praktijk. Ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk gaat beginnen.....

Danic voor jouw was het toch ook de eerste??
pi_96347886
Yep, hier ook de eerste.
Maar begrijp jou ook nu beter hoor, je bent er echt al helemaal klaar mee, dat heb ik nog niet.
Ja in zekere zin, maar meer omdat ik ongeduldig wordt. Tja jammer dan, nog max. 12 dagen denk ik dan maar.
En zeker ook met je hoge bloeddruk erbij.

Ik wist trouwens niet dat ingedaalde kindjes weer omhoog konden kruipen! Was hij/zij al volledig ingedaald? Bij mij zeiden ze ook dat ze 'vast' lag. Misschien heb ik dat te letterlijk genomen?
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:07:57 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96348263
Ik dacht ook altijd dat eenmaal ingedaald, betekende dat ze vast zitten en dat het hoofd daar ook blijft (of de billen).

Danic, ik zou me laten strippen of erom vragen, maar dat zou ik gerust ook bij 39 weken doen, gewoon laten voelen of het een optie is.
Inleiden zou ik geloof ik ook niet zomaar aan beginnen, tenzij het medisch noodzakelijk is of mijn lijf op zou raken ofzo....
Zo lang het allemaal nog te doen is, is het het beste als het zelf op gang komt, al vind ik voorbij 41 weken gevoelsmatig een beetje eng, maar dat ligt aan mij. ;)
pi_96348343
ja vorige keer zeiden ze dat het bij mij ook volledig ingedaald was, en zo goed als vast zat.
Volgens verloskundige komt t niet vaak voor, ze ging er ook iemand bij halen die ook ff ging voelen en kijken.... Nou ja we zien vrijdag wel weer... geloof niet dat het vandaag of morgen nog gaat gebeuren...
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:13:39 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96348460
Jee LLM's, het schiet allemaal niet op. En wat vreemd dat een baby weer kan 'uitdalen'. Heb ik nog nooit van gehoord.
pi_96348462
Nou Juud, je hebt wel een punt. Maar ik heb het er zojuist met mijn vriend over gehad en we willen toch haar de kans geven om zelf te komen. Mits dit uiteraard medisch verantwoord is.
Dus ook niet laten strippen, omdat (zeker in de ogen van mijn vriend) die ook een manier van opwekken is. Daar kon ik me wel in vinden.
pi_96348587
Fr fijn dat je terug thuis bent
Menicole en Jipster *O* voor de echos

llmers ^O^
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96350058
Ieneminie goed dat ze je bd in de gaten houden. Die van jou is even hoog/laag als die van mij en dat is de grens om naar huis te gaan.
Danic ik snap best dat je wilt wachten ik hoop voor jullie dat ze zichzelf snel aandient

Ik heb vandaag ook aangegeven wel klaar te zijn met het zwanger zijn maar wel hoop de 37wk te halen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:01:27 #147
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96350576
f_r; ik heb bewondering voor jou! :*

Even een smerig vraagje voor de meer ervarenen onder ons..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96350770
Ik heb geen idee, maar wat me het eerste te binnen schiet is de slijmprop. En dat kan een voorteken zijn.

Aan de andere kant is het moeilijk inschatten. Ik heb ook wel witte sliertjes in mijn urine, maar dat is afscheiding. Die steken heb ik ook, maar dat komt door muppet.
pi_96351150
Het 1e waar ik aan denk is de slijmprop. Kan een voorteken zijn maar het kan dan ook nog weken duren.
pi_96352447
danic als je man niet wil seksen misschien kan je lekker met een speelgoed aan de gang gaan *)

ferrari fijn he thuis! hebben de poezen jou gemist zeker?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')