Da's kut, hopelijk lukt het alsnog hem ergens te kunnen plaatsen. Wij krijgen nog steeds regelmatig post van een kdv-instantie waar we op de wachtlijst stonden/staan (stonden omdat volgens hun eigen papieren bij geen reactie we zouden worden verwijderd, staan omdat dit in de praktijk niet waar blijkt te zijn).... sinds juli 2009! En nog geen plek he?! Bij het kdv waar ze nu zit heb ik een plek weten te scoren 3 weken voor ik weer aan het werk moest... begon langzaam in paniek te raken toen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef cleany het volgende:
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....
Ja erg he. Mijn lief zei ook al na die tijd, dat ze dat gewoon zomaar zegt. Was ook niet dat het er perongeluk uitfloepte ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef Poppedein het volgende:
[..]
![]()
Mijn hemel...hoe durf je!! Zoiets denk je alleen, maar zeg je toch absoluut niet hardop!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:56 schreef mijsje het volgende:
hoevaak gebeurt dat nou eigenlijk Poppedein? heb je dat iedere week wel een keer? of veel minder vaak? (misschien verkeerde plek om te vragen hoor, maar omdat het er nu even over gaat...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
Dat heb ik ook nog steeds hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:11 schreef Poppedein het volgende:
Lena en ik gaan zo maar es samen wat dansjes maken
Hier nog steeds geen actie in de keet
Keshet...jemig, ik vind t zomaar ineens zo onbeschrijflijk binnenkomen dat jij van Emma op dezelfde dag uitgerekend was als ik nu...ik vind de gedachte dat hier afgelopen februari al een kindje geboren zou zijn echt onvoorstelbaar...
Gewoon beiden op je zij, en dan van de achterkant onder de dekens, niemand die je buik zietquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef danic het volgende:
tja ik weet etmaar die man van mij hè. (hij durft niet, en vindt een zwangere buik ook niet echt aantrekkelijk, maar daar zet ie zich maar overheen
)
Ik ga het balletje toch nog maar eens opgooien geloof ik
goed planquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef danic het volgende:
Dat standje zal het ook wel worden dan haha, erg eigenlijk toch?
Maar idd pas morgen seksen, rond einde van de dag. Dan is ze er na middernacht op de 6e haha.
Hier wordt dat wel gecompenseerd ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens als je bijvoorbeeld een week later bevalt dan je uitgerekende datum, heb je dan ook een week langer verlof?
ik snap het helemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef danic het volgende:
Ja dat zou bij ons ook zo zijn, maar ik heb gewoon een einddatum afgesproken.
Als ze op tijd of te vroeg zou komen, zou ik er 6 weken vakantie achteraan hebben en dus 5 september weer gaan werken. Nu komt ze later, dus kost het mij minder vakantie-uren maar kom ik gewoon nog steeds 5 september weer werken.
Die uren worden dus wel gecompenseerd, maar ik blijf er niet langer door thuis.
Ik hou alleen meer uren over (ik had er gelukkig niet zo veeldie 6 weken waren nog van vorig jaar, dus als ik die zou opmaken hou ik de 5 over van dit jaar. Daar komen nu dus weer uren bij omdat muppet te laat is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |