abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:30:12 #51
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96330492
Ik ben nog niet bevallen hoor, en doe dat liever ook niet op 4 mei.
Vandaag is peuter naar het kdv, dus ik ga maar eens een beetje poetsen en door de stad hobbelen (voordeel van in de binnenstad wonen)
Verder hangt mijn buik op mijn knieen dus het dansen sla ik even over, maar de andere dames zijn natuurlijk vrij om filmpjes te plaatsen :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:33:37 #52
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96330572
Ik heb het nog eens op de site van mijn vk nagekeken, maar er staat niets over een liggingsecho. Waarschijnlijk krijg ik 'm wel om te kijken of ze tegen die tijd al gedraaid is, aangezien ze nu nog in een half onvolkomen stuit ligt...

Ah Krijtlijk is er ook nog! Ik heb Juud al een tijdje niet gezien geloof ik...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:35:01 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96330606
Ik kreeg met 36 weken een liggingsecho, hier stond ook niets over in het boekje van mijn VK praktijk. Kwam er een week van tevoren achter. Wel een leuke verrassing natuurlijk :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:43:33 #54
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96330849
Hier was het ook een verrassing dat ik nog een echo kreeg.
Niet alle verloskundigen bieden het al aan maar het wordt al wel vergoed, en volgens mij is het volgend jaar standaard net als de 20 weken-echo. Zoiets had ik begrepen, ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor :@
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:45:42 #55
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96330903
Oh duh hier natuurlijk ook de SEO ....

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef __Isis__ het volgende:

Ik heb Juud al een tijdje niet gezien geloof ik...
dum, dum, dum!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96331044
Juud heeft gister nog gepost in Z&G hoor ;) Ze is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:52:59 #57
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96331093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef krijtlijk het volgende:
Hier was het ook een verrassing dat ik nog een echo kreeg.
Niet alle verloskundigen bieden het al aan maar het wordt al wel vergoed, en volgens mij is het volgend jaar standaard net als de 20 weken-echo. Zoiets had ik begrepen, ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor :@
Das de groei/30 weken echo volgens mij. Bij elke twijfel/vraag laten ze nu deze echo doen (bij mij was dat op dezelfde plek als de 20 weken echo).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:53:38 #58
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96331109
Hoe zit het met Ieneminie??
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:11:19 #59
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96331592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Juud heeft gister nog gepost in Z&G hoor ;) Ze is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen :P
Dus dat :) Ik ga echt nog niet bevallen hoor, mijn meisje blijft nog even lekker zitten en groeien. Ik wil graag dat ze groot en sterk genoeg is ivm de BV. En ik ben nog zeer rustig en geduldig, dus ik zie het er nog niet van komen.

36 weken vandaag *O*

En enorm brak, ik had gisteren een vrije dag, overdag uitgeslapen en wat ritjes her en der voor Marktplaats dingen. Gisteravond 'even' naar Ikea geweest voor een nieuwe bank en stoel in de woonkamer. Dat moest toch nog maar even snel voor allle beval en kraam bezigheden ;)
Dus rond 21.00 thuis, toen hebben man en broer de bank nog in elkaar gezet en lagen we rond twaalf uur pas in bed. Vannacht wat buikpijn gehad (eigen schuld natuurlijk) en vanochtend weer op tijd wakker.
Maar toch, een rondje Ikea gaat blijkbaar met 36 weken ook nog prima, het lijkt zelfs of ik iets makkelijker loop sinds ze is ingedaald, dat lijkt me heel apart, maar tis wel zo...

Nu nog even bijlezen. :)
pi_96331664
Benieuwd naar Danic :Y
pi_96331723
Danic is er ook gewoon nog hoor. Zie het ook niet zo zitten om op 4 of 5 mei te bevallen, dus ik ga ff 2 dagen met mijn benen over elkaar.
maar dan móét ze maar wel écht komen op 6 mei. Begin een beetje ongeduldig te worden merk ik. Er klaar mee zijn vind ik een groot woord, maar ik merk nu hoe je toch naar die uitgerekende datum toeleeft en als ie dan zomaar voorbij gaat is dat toch een beetje een teleurstelling.
Straks om 13.15 naar de verloskundige, kijken of ze meer gaat doen dan de afgelopen weken.......
pi_96331774
Ja, de tijd na je uitgerekende datum kan voor je gevoel oneindig lang duren, he? Ik hoop dat je kleine er snel is! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96331835
Wij krijgen nog een zoon :o O+
Alles was goed, precies op schema en we hebben veeeeel :Y foto's meegekregen. Zal ze zo even uploaden.
Maar men wat ben ik opgelucht. De zenuwen, ben blij dat ik dat nooit meer hoef.
We krijgen een zoon, de Daltons zijn we straks zoals mijn moeder dat zei }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96331877
Juud, ik liep met 41 weken nog bij de ikea rond. ;).
De dag erna bevallen.. Heel fijn dat je nog zo mobiel bent!

Kom op met die baby's dames! Jullie kunnen toch niet allemaal over tijd lopen :P
pi_96331907
Oeh Deepfreeze, ik ga mijn man mobiliseren voor de Ikea :P
pi_96331908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef danic het volgende:
Danic is er ook gewoon nog hoor. Zie het ook niet zo zitten om op 4 of 5 mei te bevallen, dus ik ga ff 2 dagen met mijn benen over elkaar.
maar dan móét ze maar wel écht komen op 6 mei. Begin een beetje ongeduldig te worden merk ik. Er klaar mee zijn vind ik een groot woord, maar ik merk nu hoe je toch naar die uitgerekende datum toeleeft en als ie dan zomaar voorbij gaat is dat toch een beetje een teleurstelling.
Straks om 13.15 naar de verloskundige, kijken of ze meer gaat doen dan de afgelopen weken.......
Spannend *G* 4 mei zou ik ook niet leuk vinden, 5 mei heb ik wat minder moeite mee :)
Maar beter is 6 mei natuurlijk ^O^

Het komt gewoon 6 mei joh *G*
pi_96331913
Nicole, fijn dat alles goed was!
De daltons waren met zijn vieren toch?
pi_96331942
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, fijn dat alles goed was!
De daltons waren met zijn vieren toch?
ja ze telde R erbij. Dan heb ik 4 jongens in huis :P
pi_96331947
Nou, 5 mei is een nationale feestdag waarop iedereen feestviert, maar niet voor ons muppie. Ik zou het gewoon fijn vinden als ze haar eigen feestdag heeft. Daarbij is het ook al de verjaardag van een vriend, dus heel handig is het niet. Maar ja, daar hebben we niets over te zeggen hè.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:23:41 #70
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96331955
Goed nieuws Nicole!! *O*
pi_96332111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef danic het volgende:
Nou, 5 mei is een nationale feestdag waarop iedereen feestviert, maar niet voor ons muppie. Ik zou het gewoon fijn vinden als ze haar eigen feestdag heeft. Daarbij is het ook al de verjaardag van een vriend, dus heel handig is het niet. Maar ja, daar hebben we niets over te zeggen hè.
Ik heb niets met 5 mei :') Tenzij ik officieel vrij krijg op die dag _O- Whahahaha....

Dan ga ik mee duimen met je dat je vandaag en morgen niet gaat bevallen :P
pi_96332159
Grrrr, we kwamen er gisteravond achter dat de babyfoon het niet goed doet. We hebben er 1 met een webcam en die moet bij donker overspringen op nightvision, anders heb je er niet zo veel aan 's nachts.
Maar dat doet ie dus niet en schakelt zichzelf gewoon uit dan.
Dus nu is vriendlief bellen met die zaak.
Ben blij dat we hem dus nog niet nodig hebben, irritant zulke dingen.

En C-A: je hebt vorig jaar al vrij gekregen op die dag, dus nu weer 5 jaar wachten (vind et zo stom).
pi_96332257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef danic het volgende:
Oeh Deepfreeze, ik ga mijn man mobiliseren voor de Ikea :P
niet vandaag dan he.. morgen maar. Dan heb je de 6e een guppie ;)
Vergeet niet naar de MCdonalds te gaan, daarmee hebben we ons rondje meubelboulevard afgesloten :Y)

Ik zit hier toch al met een uitgerekende datum tussen kerst en oud&nieuw. Hopelijk komt nr 2 ook 8 dagen te laat. Dan zitten we ergens op 5 januari, dat vind ik toch wel fijner.
pi_96332368
danic nog niet bevallen goed zo!

Nicole super dat het goed was!! en wat leuk een jongen!! ben zo benieuwd naar de foto's! *O*

Juud fijn van de 36 dagen!!

Ik ben op werk vandaag :Z
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96332562
Hoe zou het met Ienemini gaan? O-)
pi_96332819
MeNicole, fijn dat het goed was! Je zal wel vreselijk opgelucht zijn!

En danic, nog even de benen bij elkaar dus, maar ik kan me goed voorstellen dat je dan je ukkie wel in de armen wilt gaan houden...
pi_96332938
Ik ga ook voor de 6de Danic, kan ik mooi na mijn werk en voor mijn vakantie op kraambezoek komen!
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:59:58 #78
100412 mefke79
komt goed!
pi_96333275
The_Tankgirl, volgens mij ging het in dat voorstel van die werkgroep babysterfte echt om de ligging, niet om de groei. En die echo hoort dan rond de 33 weken geloof ik.

MeNicole, juh!!!!! Fijn dat het er prima uitzag zeg. En leuk, een zoon.

Ieneminie is vast al bevallen met d'r darmkrampen van gisteren.

En overtijd lopen is echt echt echt niet leuk. Maar het zal deze keer nog wel een keer.

Heb net een telefoontje gemist van de kraamzorg. Die bellen voor de intake, had gisteren opgezocht wanneer dat ze dat zouden doen: voor de 36 weken. Aha, dat geeft ze dan nog 2 dagen...,
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96333301
Hier een paar foto's van onze zoon O+

Doorsnee van hoofd met oogkassen en neusje!

Een zoon :P
pi_96333354
Mooie foto's MeNicole! O+
pi_96333366
Mooie foto's! Gefeliciteerd *O* Fijn dat alles goed is :s)
pi_96333378
Bitterend ik begreep even niet waarom het 'goed zo' was dat ik nog niet was bevallen..... :? Het mag echt wel hoor nu
pi_96333379
ahh die voetje! mooierd! O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96333394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef danic het volgende:
Bitterend ik begreep even niet waarom het 'goed zo' was dat ik nog niet was bevallen..... :? Het mag echt wel hoor nu
i kdacht dat je niet wou bevallen vandaag op dodenherdenking?
pi_96333438
Ooooh daarom! Ja dat is helemaal waar. Sorry, net wakker enzo hè.
pi_96333473
:6

:9
pi_96334404
Mooie foto's Nicole!

Hier ook net een echo gehad! Nu 13,1 wk, het hartje horen kloppen en een mooi mensje gezien!
Wauw zo leuk, het beweegt en lag met zijn/haar handjes op het hoofdje, en ik voel er nog niks van, dat vind ik zo'n raar idee.

Verder in kader van PCOS onderzoek gingen ze opzoek naar de baarmoeder slagader, maar helaas niet kunnen vinden. Baarmoeder ligt ook nog zo laag natuurlijk.. ik hoefde me geen zorgen te maken in ieder geval, want zonder slagader had het kindje niet gegroeid :D :P

Maar toch fijn nu wat meer zekerheid van de 13 weken echo en nu op werk gaan vertellen en vrienden... O+
pi_96334575
Fijn Jipster!! eindelijk iedereen vertellen en kleine feestje maken *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:45:05 #89
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96335109
Jeej voor Jipster en Menicole! *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:55:29 #90
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96335521
Jipster *O*

MeNicole mooie echoplaatjes zeg :Y

Mef, hier idem dito met de kraamzorg :D.... Ach, en dat telefoontje...blablabla, ik zeg: wat is er veranderd het afgelopen anderhalf jaar? Niks? Mooi, geen vragen, tot ziens :P <-- lichtelijk overdreven, maar was wel binnnen vijf min klaar

Ikzelf ga voor 20 mei :P, weekje overtijd, vrijdag, dus Manlief twee "extra" dagen thuis, en 29 mei is er groot feest van de sportvereniging waar ik dan bij kan zijn volledig hersteld en mijn eerste btje kan doen
*tot zover mijn utopie :Y) *
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96335685
Jipster, mooi dat alles goed was!!!

Ik mag over een 1,5 uur nog weer richting ziekenhuis, tweede keer prikken vandaag(lunchcurve). Hopen dat het wat rustiger is als vanmorgen, toen stond er een flinke rij..
pi_96336203
Jipster, fijn dat jou echo ook goed was!

Nicole, wat een mooie echo's, dat is weer eens wat anders dan al die blobjes ;)

Takkembah, je kunt er toch altijd op hopen. ;)

laiveneertiekje, ook zo'n gedoe, die curves. maar gelukkig meestal later op de dag minder mensen in de wachtkamer.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:31:31 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96336913
pff dames; lief dat jullie zo bezorgd zijn ;) maar ik leef nog hoor... alleen slecht geslapen, sliep pas om 4 uur ofzo.. en straks dus nog een late dienst, dus ik ga zo proberen nog even snel een dutje te doen.
en ja ik denk ECHT aan mezelf hoor, deze keer... ik heb gister ook gezegd, omdat het zo rustig was, dat ik niet weet hoe het gaat als het drukker is, en als het niet gaat, dat ik dan me weer ziek moet melden...
Bloeddruk meten zal ik vanavond even doen. Gister niet meer aan gedacht.

en ik kwam eigenlijk ff snel spieken naar verse beebs; maar ze zijn dr nog steeds niet!!
kom op LLM's!!!

Jipster gefeliciteerd met je goede echo!

en Nicole nog een zoon!!! gefeliciteerd!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96337156
Wow MeNicole..een 3e zoon!! O+ Gefelciteerd!! En wat heerlijk te horen dat alles goed leek!

En Jipster ook een mooi beweeglijk kindje gezien O+ Wat écht hè..

Zo! Ik heb net mn eerste bakje filer americain gekocht, houdbaar tot 9 mei...we zullen zien we m op mag maken en hoeveel wanhopige bakjes nog zullen volgen voor mn eerste echte broodje ;)
pi_96337641
Weet je wat ik trouwens wel "raar" vond. De vrouw van echoburo vroeg hoe ik me voelde. Dus ik zeg dat ik heeel erg zeneuwachtig ben. Zegt ze: We hebben vandaag al een slechte uitslag gehad dus dit zit wel goed!!
pi_96337659
Jipster fijn dat je het hartje hebt horen kloppen
Menicole fijn dat alles goed was en nog een zoon wat leuk

Ik ben weer thuis even met de arts-assistente over gehad tot wanneer ze het laten zitten. Echt een duidelijk antwoord had ze er niet op. In iedergeval proberen ze de 37wk te halen.

Maandag weer controle (echo/ctg/urine/bloeddruk 30min aan de automaat)
pi_96338127
leuke foto's MeNicole2!
pi_96338227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel "raar" vond. De vrouw van echoburo vroeg hoe ik me voelde. Dus ik zeg dat ik heeel erg zeneuwachtig ben. Zegt ze: We hebben vandaag al een slechte uitslag gehad dus dit zit wel goed!!
:o :o Mijn hemel...hoe durf je!! Zoiets denk je alleen, maar zeg je toch absoluut niet hardop!
pi_96338417
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:16:38 #100
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96338762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef cleany het volgende:
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....
:o
Heb je een alternatief??!
Ik heb de kleine op de wachtlijst gezet toen ik 8 weken zwanger was. Daarna in Januari de kinderopvang gespammed (ik wist dat ze toen met de lijst van juli bezig zouden zijn).
Gelukkig kon ik juist daar wel terecht want de alternatieve kinderdag verblijven zaten juist vol op de dagen die wij wilden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')