dum, dum, dum!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef __Isis__ het volgende:
Ik heb Juud al een tijdje niet gezien geloof ik...

Ze is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen
 Ze is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen  

Das de groei/30 weken echo volgens mij. Bij elke twijfel/vraag laten ze nu deze echo doen (bij mij was dat op dezelfde plek als de 20 weken echo).quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef krijtlijk het volgende:
Hier was het ook een verrassing dat ik nog een echo kreeg.
Niet alle verloskundigen bieden het al aan maar het wordt al wel vergoed, en volgens mij is het volgend jaar standaard net als de 20 weken-echo. Zoiets had ik begrepen, ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor

Dus datquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Juud heeft gister nog gepost in Z&G hoorZe is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen
 Ik ga echt nog niet bevallen hoor, mijn meisje blijft nog even lekker zitten en groeien. Ik wil graag dat ze groot en sterk genoeg is ivm de BV. En ik ben nog zeer rustig en geduldig, dus ik zie het er nog niet van komen.
  Ik ga echt nog niet bevallen hoor, mijn meisje blijft nog even lekker zitten en groeien. Ik wil graag dat ze groot en sterk genoeg is ivm de BV. En ik ben nog zeer rustig en geduldig, dus ik zie het er nog niet van komen. 

foto's meegekregen. Zal ze zo even uploaden.
 foto's meegekregen. Zal ze zo even uploaden.  

.
.  

Spannendquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef danic het volgende:
Danic is er ook gewoon nog hoor. Zie het ook niet zo zitten om op 4 of 5 mei te bevallen, dus ik ga ff 2 dagen met mijn benen over elkaar.
maar dan móét ze maar wel écht komen op 6 mei. Begin een beetje ongeduldig te worden merk ik. Er klaar mee zijn vind ik een groot woord, maar ik merk nu hoe je toch naar die uitgerekende datum toeleeft en als ie dan zomaar voorbij gaat is dat toch een beetje een teleurstelling.
Straks om 13.15 naar de verloskundige, kijken of ze meer gaat doen dan de afgelopen weken.......
 4 mei zou ik ook niet leuk vinden, 5 mei heb ik wat minder moeite mee
 4 mei zou ik ook niet leuk vinden, 5 mei heb ik wat minder moeite mee 

ja ze telde R erbij. Dan heb ik 4 jongens in huisquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, fijn dat alles goed was!
De daltons waren met zijn vieren toch?

Ik heb niets met 5 meiquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef danic het volgende:
Nou, 5 mei is een nationale feestdag waarop iedereen feestviert, maar niet voor ons muppie. Ik zou het gewoon fijn vinden als ze haar eigen feestdag heeft. Daarbij is het ook al de verjaardag van een vriend, dus heel handig is het niet. Maar ja, daar hebben we niets over te zeggen hè.
 Tenzij ik officieel vrij krijg op die dag
 Tenzij ik officieel vrij krijg op die dag  Whahahaha....
 Whahahaha.... 

niet vandaag dan he.. morgen maar. Dan heb je de 6e een guppiequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef danic het volgende:
Oeh Deepfreeze, ik ga mijn man mobiliseren voor de Ikea

Het mag echt wel hoor nu
 Het mag echt wel hoor nu

i kdacht dat je niet wou bevallen vandaag op dodenherdenking?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef danic het volgende:
Bitterend ik begreep even niet waarom het 'goed zo' was dat ik nog niet was bevallen.....Het mag echt wel hoor nu

.... Ach, en dat telefoontje...blablabla, ik zeg: wat is er veranderd het afgelopen anderhalf jaar? Niks? Mooi, geen vragen, tot ziens
.... Ach, en dat telefoontje...blablabla, ik zeg: wat is er veranderd het afgelopen anderhalf jaar? Niks? Mooi, geen vragen, tot ziens  <-- lichtelijk overdreven, maar was wel binnnen vijf min klaar
 <-- lichtelijk overdreven, maar was wel binnnen vijf min klaar , weekje overtijd, vrijdag, dus Manlief twee "extra"  dagen thuis, en 29 mei is er groot feest  van de sportvereniging waar ik dan bij kan zijn volledig hersteld en mijn eerste btje kan doen
, weekje overtijd, vrijdag, dus Manlief twee "extra"  dagen thuis, en 29 mei is er groot feest  van de sportvereniging waar ik dan bij kan zijn volledig hersteld en mijn eerste btje kan doen *
 *

maar ik leef nog hoor... alleen slecht geslapen, sliep pas om 4 uur ofzo.. en straks dus nog een late dienst, dus ik ga zo proberen nog even snel een dutje te doen.
 maar ik leef nog hoor... alleen slecht geslapen, sliep pas om 4 uur ofzo.. en straks dus nog een late dienst, dus ik ga zo proberen nog even snel een dutje te doen. 

Gefelciteerd!! En wat heerlijk te horen dat alles goed leek!
 Gefelciteerd!! En wat heerlijk te horen dat alles goed leek! Wat écht hè..
 Wat écht hè.. 

quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet je wat ik trouwens wel "raar" vond. De vrouw van echoburo vroeg hoe ik me voelde. Dus ik zeg dat ik heeel erg zeneuwachtig ben. Zegt ze: We hebben vandaag al een slechte uitslag gehad dus dit zit wel goed!!

Mijn hemel...hoe durf je!! Zoiets denk je alleen, maar zeg je toch absoluut niet hardop!
  Mijn hemel...hoe durf je!! Zoiets denk je alleen, maar zeg je toch absoluut niet hardop!

quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef cleany het volgende:
zo...vandaag opgebeld door de kinderopvang. We hebben ons kind in November al opgegeven, krijg ik vandaag te horen dat hij op de bewuste dagen er niet eens terecht kan!
beetje jammer....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |