abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:44:54 #1
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300483
Zwangerschap en geboorte deel 768

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: 2-oogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 03-05-2011 16:53:52 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:45:33 #2
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300508
oeps, ik gooide em dicht. Effe kijken of alles klopt .wordt aan gewerkt dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef danic het volgende:
Bitterend, de massagestoel was kort dit keer. Ze zaten met zijn drietjes niks te doen toen ik binnen kwam, dus was gelijk aan de beurt. Helaas was het een stagiaire die vrij hardhandig was, dus een ontspannende hoofdmassage zat er niet in :N
Daarna nog wat winkels afgeweest en naar de AH voor boodschappen en toen dacht ik echt serieus last van mijn buik te krijgen.
Was waarschijnlijk ook wel zo, maar dan in de vorm van harde buiken. Toch iets te veel gedaan geloof ik.
Volgende keer toch maar met iemand samen de stad in, kan die tassen sjouwen (ik hoop niet dat dat moment nog komt eigenlijk :+ )
en mijn reactie

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef mefke79 het volgende:
tassen sjouwen is geen goed plan, kwam ik ook achter. Dus ik ben tussendoor even op en neer gelopen naar de auto om wat te dumpen. En dan met bekkenband en hele kleine stapjes nemen. Echt ik deed bijna een uur over iets wat ik normaal in 20 minuten voor elkaar heb. Maar...het leverde wel veel leuke babyspullen op.
pi_96300629
Mefke, 2-oogje en deepfreeze mogen er nog bij op 27-12.
pi_96300642
Ik ben vanmorgen met een grote boodschappentas op pad gegaan, had geen zin om met tich kleine tasjes te gaan sjouwen. Maar mijn auto stond het dichtst bij de supermarkt, waar ik ook als laatste langs ben gegaan.

Dus toen ging het wel, maar ik ben nu een partij moe! Vanavond zwemmen, en dan lekker een nacht flink doorslapen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:49:38 #5
30252 Soempie
Procreating
pi_96300666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef danic het volgende:
Mefke, 2-oogje en deepfreeze mogen er nog bij op 27-12.
En ik op 01-01-2012 :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96300690
Deepfreeze...heb je je eetlust na het eerste trimester wel terug gekregen?
ja musli met yoghurt doe ik nu met appel compote doorheen roeren! vind ik wel lekker...ik zat te denken rijstwafels te halen en met cottage cheese (of hoe het heet) te doen...mmm

Dat is jammer danic! heeft ze het wel goed geknipt??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96300861
Ja ik kan er weer even tegenaan. 25-06 een feestje, dus dan kan ik net daarvoor weer even.

@ Laiveneertiekje: ik doe precies hetzelfde hoor. Auto in de parkeergarage onder de AH, dan de stad in, en op de terugweg boodschappen meenemen. Dan wel eerst de tassen uit de stad in de auto en boodschappentassen er weer uit, anders blijf je sjouwen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:55:58 #8
100412 mefke79
komt goed!
pi_96300955
alle wijzigingen doorgevoerd volgens mij.

Stel je voor: een gewone schouderhandtas, een groot pak luiers, een tas van de Xenos met daaruitstekend een rol inpakfolie en drie dozen met navullingen voor de luieremmer. Men, ik was me toch blij dat het maar een klein stukkie was naar de auto. Ben ook onderweg nog even bij een bankje gestopt om alles te reorganiseren...(en achteraf dacht ik: ik had beter die dozen open kunnen trekken, die vullingen hebben de vorm van een ring, drie ringen om mijn arm, 1 doos minder...)
pi_96301041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef danic het volgende:
Ja ik kan er weer even tegenaan. 25-06 een feestje, dus dan kan ik net daarvoor weer even.

@ Laiveneertiekje: ik doe precies hetzelfde hoor. Auto in de parkeergarage onder de AH, dan de stad in, en op de terugweg boodschappen meenemen. Dan wel eerst de tassen uit de stad in de auto en boodschappentassen er weer uit, anders blijf je sjouwen.
Ik heb vanmorgen een mandje op wieltjes meegepakt, en daar de tas in gezet... Maar al het beddegoed ed. wat ik gekocht had weegt toch niets, dus dan wil dat ook nog wel..
pi_96301405
Joh, we worden steeds creatiever in oplossingen verzinnen.
Maar ik ben wel gesloopt hoor na die 2 uurtjes, pffff
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:44:31 #11
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96302882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef bitterend het volgende:
Deepfreeze...heb je je eetlust na het eerste trimester wel terug gekregen?
ja musli met yoghurt doe ik nu met appel compote doorheen roeren! vind ik wel lekker...ik zat te denken rijstwafels te halen en met cottage cheese (of hoe het heet) te doen...mmm
Nou, eigenlijk niet. Ik heb die dietist rond de 18-20 weken 3 keer gezien. Vanaf die tijd tot de geboorte heb ik gewoon op de klok gegeten wat er gegeten moest worden. Dus echt fijn was het niet, maar het werkte op de meeste dagen.
Volkoren crackers kan ook helpen, of van dat witte brood met vezels (blueband?), niet teveel drinken voor en tijdens de maaltijd, allemaal kleine dingen..
pi_96307440
Wat leuk die 2012 dames in de lijst, tijd vliegt!

TAP: fijn dat jullie een goeie echo hadden, mooie foto ook.

Kreeg vandaag de WIJ jonge ouders met een brief dat mijn uitgerekende datum ruim verstreken is, dat ik de blije doos van ze had gekregen (o ja?) en dat ze nog gegevens wilden van mijn baby. :')

Heb de bevestiging binnen van de cursus Samen Bevallen en bevestiging dat er een plekje is gereserveerd bij het kinderdagverblijf. *O* Nu nog even puzzelen op welke dagen we precies opvang willen en wat het nou allemaal gaat kosten. Kan ik weer wat afstrepen van de to do list.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96308507
Is dit dan het topic van de datumzesling?

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld: wat een aardige vrouw!! 23 mei heb ik mn eerste afspraak. En ik mag een afspraak maken voor n echo: ik twijfel nog of ik ga proberen met 7w1d terecht te kunnen (wel vroeg maar ik ga daarna met vakantie) of met 8w3d of vlak daarna pas. Liefst ga ik zo snel mogelijk, maar die vakantie, stel dat er geen hartactie te zien is.. Ik denk dat ik nog even geduld moet hebben (mijn beste eigenschap :') ).
En nu ga ik nog even teruglezen in t vorige topic :)
pi_96308678
vraag even of ze überhaupt wel echo's maken met 7w...
Er zijn echopraktijken en verloskundigen die dat pas na 8 of 9 weken minimaal doen.

Meestal wordt gezegd dat het vanaf 9 weken pas een geldige termijnecho is. Tenzij je indicatie hebt voor een extra vroege echo.
pi_96309034
De verloskundige zei dat ze dat doen p_iglet. Oke, eerder met 8 weken, maar dit moest kunnen. Maar vriendje wil liever dat ik na de vakantie ga, dus dat doe ik. En er moet ook nog plek zijn enzo. Plus iets meer zekerheid dat er dan hartactie te zien moet zijn.

Ik zag in het vorige topic een heeeele mooie echo van TAP *O*, en ik las bizarre dromen (je baby als eerste door Gordon vast laten houden, of in de kast zetten _O- ), en ik duim voor f_r dat ze morgen naar huis mag!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:17:43 #16
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96310607
tweeoogje, ik krijg pas na 25 mei(9 wkn) de verwijzing mee voor een echo-afspraak.
Gelukkig beginnen de oude kwaaltjes weer op te zetten: versterke reuk, check..
Vanavond bij het koken vroeg ik aan manlief hoeveel peper hij in de pan gestrooit had, want bovenaan de trap rook ik het heel duidelijk. Bleek hij maar een snufje gedaan te hebben. :P
pi_96310707
hoi hier

voor de nieuwe zwangere welkom en proficiat *O*

TAP mooie echo

Hier lek ik en ik maar denken waarom heb ik zo'n jeuk |:(
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:31:03 #18
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96311493
Ik ben voor een echo geweest en toen was ik 7 wkn 4 dagen ongeveer. Ivm bloeding/miskraam de vorige keer, mocht ik eerder en kon toen ook het hartje zien kloppen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96313591
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schieten :P Ben dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.

Oja, wat ik nog wilde melden: ik heb zo'n clearblue test gedaan die de duur van de zwangerschap aangeeft. Die geeft 3+ aan en dat klopt met mijn termijn (5+). De test telt vanaf moment van bevruchting, en de 'normale' telling begint vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Ik denk dat het dus gewoon goed gaat met de HCG levels.
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96313803
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Deepfreeze het volgende:
tweeoogje, ik krijg pas na 25 mei(9 wkn) de verwijzing mee voor een echo-afspraak.
Gelukkig beginnen de oude kwaaltjes weer op te zetten: versterke reuk, check..
Vanavond bij het koken vroeg ik aan manlief hoeveel peper hij in de pan gestrooit had, want bovenaan de trap rook ik het heel duidelijk. Bleek hij maar een snufje gedaan te hebben. :P
Haha!! Echt zo goed al dat je peper kan ruiken? Wow!! Ik merk ook wel dat ik meer ruik dan anders, maar zó extreem niet hoor!

Ik heb de echo-verwijzing al in huis, de VK kwam hem langsbrengen :o . Wat een schat! Maar ik ga pas na de vakantie, nu op zeker. Morgen direct maar even bellen want ik zag dat er in het diagnostisch centrum voor dit soort echo's een wachttijd van meer dan 10 dagen is :o!

d0ry, voor jou is het helemaal fijn ja, een echo voor je op vakantie gaat. Heel logisch! Ook als je dan al 8 weken bent..
pi_96313938
Ik heb 23 maart positief getest en 21 april mocht ik langs komen voor een echo...we hadden geen idee hoe ver ik was (onregelmatige cyclus). We hebben een mooie kloppend hartje gezien en ik kreeg te horen dat ik 8w5d was!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96313944
Oh, en Soempie had het in het vorige topic over een combinatietest. Poe hee, dat waren altijd van die 'ver van je bed show' dingen, en nu moeten we erover na denken hoe en wat! Maar mijn eerste idee is: dat doen we, want voorbereid zijn is altijd fijn. Maar goed, vriendje heeft ook inspraak. Daar gaan we het dan na de VK afspraak maar eens over hebben, die gaat me vast inlichten over hoe en wat :)
pi_96314418
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) en er is toch wel al wat te zien aan m'n buik, maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:23:06 #24
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96314535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hmmm, ben ik nu de enige waar ik meteen bij m'n kennismakingsgesprek een echo krijg? Ik ben dan rond de 8wkn. Onze vk-praktijk heeft een eigen echo-apparaat, ik kan er zelfs 3d echo's laten maken.
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
Ik kreeg ook gelijk met het kennismakingsgesprek een echo (ook 8 weken). Misschien dat het eraan ligt of de praktijk zelf zo'n echo apparaat heeft?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96314593
Dat kan heel goed ja! bij ons komt een echoscopist naar de vk praktijk dus ik hoef nergens anders heen..en ze kunnen bij mij vk ook afspraken inplannen bij de echoscopist!
pi_96314652
Mijn vk heeft ook een echoapparaat dus bij mijn 1e afspraak kreeg ik meteen een echo met 9 a 10 wk was dat volgens mij.

En mijn schoonzus is ook weer zwanger van de 2e ruim 8wk nu.
pi_96314696
Fijn toch GGB? Mijn VK heeft geen echo-apparaat, blijkbaar, maar supertof dat je dat gewoon in 1 keer kan regelen!
pi_96314724
GGB, ik kreeg ook bij de intake een echo, maar dat is omdat die verloskundige ook echo's mag maken voor termijnbepaling. 20 weken echo deed ze dan weer niet.

Poeh, ik heb ineens last van mijn schaambeen, net of die steeds doormidden schiet. Ik hoop toch dat dat niet zo blijft voelen zeg!

En d0ry, fijn dat de test overeen komt met de termijn die je zelf berekend hebt! *O*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:29:35 #29
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96314875
heyhey dames

Thuis problemen met internet vandaag; dus ff snel vanaf het werk online.

dOry; wat fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan.

en TAP ik ben zooooo blij dat jullie echo goed was.

en heeeeeyyy waar blijven die beebs???

en mijn eerste testdagje gaat goed, want dr ligt maar 1 patient, en we zijn met zijnn 3en ;)
nog wel wat uitslapers gehad, maar verder mooi met een protocol bezig...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96315066
Fijne dienst BJ! ik hoop dat het rustig blijft! :W
pi_96315173
Fijn zo'n dienst BJ dat is niet op de afdeling waar ik lig in ieder geval.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:39:32 #32
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96315477
Hier dus geen echo bij de VK, dus we moeten bij een ander echobureau een afspraak maken. En dat kan pas na de intake..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:43:24 #33
100412 mefke79
komt goed!
pi_96315724
Normaal krijg je bij ons een echo bij intake, rond de 8 weken dus. Ik heb mijn eerste geloof ik deze keer wat eerder gehad ivm miskraam de vorige keer. Maar goed, onze praktijk heeft dan ook een eigen echoapparaat. De 34 weken echo doen ze ook zelf, combinatietest en SEO niet, daar heb je betere apparatuur voor en diegenen die het doen moeten extra opleiding doen geloof ik. Hier is daar een speciaal centrum voor waar je ook naar verwezen wordt als je eigen vk geen echo heeft.

BJ, lekker rustig aan doen!
pi_96316289
Oh, hier hebben ze voor zover ik weet geen echo-apparaat bij de vlos. De vorige keer moest ik voor de echo's naar het ziekenhuis naar de verloskunde poli. Ik hoop dat ik daar nog terecht kan voordat ik op vakantie ga.

Ik heb toen wel een 3D echo laten maken met 32 weken bij een particulier bureautje. Duur, maar heel erg tof!
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96317021
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
Hier heb ik tot op heden nog niet echt het gevoel dat ik bijna 6 wkn zwanger ben. Ja, ik heb wel wat krampjes, m'n boobies zijn al 2 maten gegroeid (jippie, ik krijg tieten!) en er is toch wel al wat te zien aan m'n buik, maar voor de rest heb ik nog nergens echt last van. Ik vind het maar raar, zeker als ik hier de verhalen lees over misselijkheid, moeheid e.d. Maarja, wat niet is kan nog komen!
Ik had ook al meteen bij het intakegesprek een echo, maar omdat Frummel toen pas 1.9 cm lang was en ze bij mijn vk pas een termijn willen bepalen vanaf 2 cm krijg ik er over een kleine twee weken weer eentje.

Zo raar is het dus blijkbaar niet dat je bij de eerste afspraak al een echo krijgt (scheelt inderdaad misschien wel dat ze bij 'mijn' vk een eigen (inwendig en uitwendig) echoapparaat hebben staan.
  woensdag 4 mei 2011 @ 06:47:07 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96328846
Mijn vk heeft geen echoapparaat, ik moet dus ook een dorpje verderop, maar dat is echt niet ver, dus geen probleem.

Lekker zo'n dienst BJ!

Ik ben sinds maandag terug op mijn oude afdeling na 3 jaar en moet er weer inkomen... heb het dus stiekum nu nog een beetje rustig en vind ik helemaal niet erg! :@ Maar die drukte komt vanzelf wel weer!

Ik hoop dat je bloeddruk goed is vandaag en dat je lekker naar huis mag F_R!

Komt er vandaag nog eens een beeb of niet?? :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 4 mei 2011 @ 07:50:30 #37
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96329106
Sorry Susie, maar ik mag niet bevallen vandaag van mijn vriend i.v.m. dodenherdenking :+
Morgen heb ik weer toestemming lol

Ik meld mij dus weer, ben verkouden :(
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 4 mei 2011 @ 07:51:39 #38
100412 mefke79
komt goed!
pi_96329117
hier geen verse beeb vandaag hoor, tis niet de bedoeling. Na dit weekend mag alles van mij, maar nu even niet.
Oe, mijn strooptocht langs de winkels gisteren heeft wel effect. Ik ben gewoon maar opgestaan met man en dreumes om kwart over zes want ik kon echt niet meer liggen van de pijn. Nu ik wat gelopen heb gaat het stukken beter, maar pff.

F_R ik hoop dat je naar huis mag!
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:13:08 #39
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96329328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 07:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
Sorry Susie, maar ik mag niet bevallen vandaag van mijn vriend i.v.m. dodenherdenking :+
Morgen heb ik weer toestemming lol

Ik meld mij dus weer, ben verkouden :(
Dat was ook mijn doemscenario toen ik zwanger was. :D Ik was uitgerekend op 7 mei!
Ach de dag is nog lang! _O- :*

Succes voor alle LLM's en alle anderen! *O*
A grand adventure has begun.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:51:41 #40
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96329757
Misschien een ideetje voor morgen :+ :')
pi_96329883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef The_Tankgirl het volgende:
zo dan :D _O-
dat doen de meeste hoogzwangeren haar vast niet na :+ en een boel niet-zwangeren ook niet :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:09:20 #42
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96330047
F_R ik duim voor je!!!
Mefke is een 34 weken echo standaard? Ik heb daar nog niet eerder over gehoord...

Verder veel succes voor de LLM's!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96330077
Lena en ik gaan zo maar es samen wat dansjes maken :+

Hier nog steeds geen actie in de keet ;)

Bij Tankgirl dus ook nog geen actie?? Danic, Takkembah, Ienimimni, Krijtlijk>> Hoe is t bij jjullie?? AL verwacht ik stiekem dat KRijtlijk al bevallen is!

Keshet...jemig, ik vind t zomaar ineens zo onbeschrijflijk binnenkomen dat jij van Emma op dezelfde dag uitgerekend was als ik nu...ik vind de gedachte dat hier afgelopen februari al een kindje geboren zou zijn echt onvoorstelbaar...

MeNicole Succes vandaag!!

BJ, fijn dat je dienst rustig was en t goed te doen bleek! Maar blijf wel eerlijk tegen jezelf he!

F_R, ik hoop dat het gelukt is om aan je rust te komen en dat je naar huis mag vandaag!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:12:27 #44
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96330098
F_R in duimstand hier voor je!!!

BJ hoest verder met je bleoddruk nou?

Echo's, wij krijgen hem hier bij de intake, bij 12wk en een liggingsecho bij 34wk.

Oh en *meldt* niks hier hoor. Ik vond het gisteren alleen niet zo prettig dan Manlief op de terugweg van zijn werk in een lange file terecht kwam en er 3,5 uur over deed om thuis te komen. Aangezien ik de vorige keer in ongeveer 5 uur ben bevallen, vond ik het best een eng idee eventjes,, ook al heb ik hier genoeg back-up...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:13:37 #45
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96330122
quote:
Mhuahuahahaha :D

Heb met Koninginnedag met Alexa nog zo idioot lopen doen, heeft geen baat gehad. Behalve last van mijn knie en rug :')
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:14:42 #46
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96330139
Haha dat filmpje. Dat zou ik haar nu denk ik niet meer na kunnen doen. Zonder zwangerschap wel hoor, ben dol op dansen :D
pi_96330144
Oehh Takkembah..dat vervelende gevoel daarover kan ik me wel voorstellen..helemaal omdat het ook gewoon iets is wat buiten je macht ligt...
pi_96330182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:14 schreef Aventura het volgende:
Haha dat filmpje. Dat zou ik haar nu denk ik niet meer na kunnen doen. Zonder zwangerschap wel hoor, ben dol op dansen :D
Ik denk dat t me nog wel aardig lukt eerlijk gezegd, heb eigenlijk nog steeds nergens echt noemenswaardig last van...en ik vrees dat ik t niet kunnen dansen niet op mn sloten maagzuur af kan schuiven :+

Straks de luxaflex maar weer even dichtdraaien dan :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:25:28 #49
100412 mefke79
komt goed!
pi_96330391
in onze praktijk doen ze met 34 weken standaard een ligingsecho. Dat is ook een van de voorstellen vanuit een speciale werkgroep voor babysterfte, om die extra echo te doen. En ook als ie niet standaard was geweest, had ik er nog eentje gekregen omdat mijn placenta net niet voor de uitgang lag met 20 weken (en nu lag ie er zeg maar mijlenver vanaf...)
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:25:33 #50
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96330393
quote:
_O-

Plaats je wel ook een youtubefilmpje dan? ;) :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:30:12 #51
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96330492
Ik ben nog niet bevallen hoor, en doe dat liever ook niet op 4 mei.
Vandaag is peuter naar het kdv, dus ik ga maar eens een beetje poetsen en door de stad hobbelen (voordeel van in de binnenstad wonen)
Verder hangt mijn buik op mijn knieen dus het dansen sla ik even over, maar de andere dames zijn natuurlijk vrij om filmpjes te plaatsen :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:33:37 #52
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96330572
Ik heb het nog eens op de site van mijn vk nagekeken, maar er staat niets over een liggingsecho. Waarschijnlijk krijg ik 'm wel om te kijken of ze tegen die tijd al gedraaid is, aangezien ze nu nog in een half onvolkomen stuit ligt...

Ah Krijtlijk is er ook nog! Ik heb Juud al een tijdje niet gezien geloof ik...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:35:01 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96330606
Ik kreeg met 36 weken een liggingsecho, hier stond ook niets over in het boekje van mijn VK praktijk. Kwam er een week van tevoren achter. Wel een leuke verrassing natuurlijk :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:43:33 #54
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96330849
Hier was het ook een verrassing dat ik nog een echo kreeg.
Niet alle verloskundigen bieden het al aan maar het wordt al wel vergoed, en volgens mij is het volgend jaar standaard net als de 20 weken-echo. Zoiets had ik begrepen, ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor :@
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:45:42 #55
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96330903
Oh duh hier natuurlijk ook de SEO ....

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef __Isis__ het volgende:

Ik heb Juud al een tijdje niet gezien geloof ik...
dum, dum, dum!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_96331044
Juud heeft gister nog gepost in Z&G hoor ;) Ze is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:52:59 #57
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96331093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef krijtlijk het volgende:
Hier was het ook een verrassing dat ik nog een echo kreeg.
Niet alle verloskundigen bieden het al aan maar het wordt al wel vergoed, en volgens mij is het volgend jaar standaard net als de 20 weken-echo. Zoiets had ik begrepen, ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor :@
Das de groei/30 weken echo volgens mij. Bij elke twijfel/vraag laten ze nu deze echo doen (bij mij was dat op dezelfde plek als de 20 weken echo).
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:53:38 #58
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96331109
Hoe zit het met Ieneminie??
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:11:19 #59
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96331592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Poppedein het volgende:
Juud heeft gister nog gepost in Z&G hoor ;) Ze is nog geen 37 weken, dus die mag er af en toe nog even een paar uurtjes tussenuit piepen :P
Dus dat :) Ik ga echt nog niet bevallen hoor, mijn meisje blijft nog even lekker zitten en groeien. Ik wil graag dat ze groot en sterk genoeg is ivm de BV. En ik ben nog zeer rustig en geduldig, dus ik zie het er nog niet van komen.

36 weken vandaag *O*

En enorm brak, ik had gisteren een vrije dag, overdag uitgeslapen en wat ritjes her en der voor Marktplaats dingen. Gisteravond 'even' naar Ikea geweest voor een nieuwe bank en stoel in de woonkamer. Dat moest toch nog maar even snel voor allle beval en kraam bezigheden ;)
Dus rond 21.00 thuis, toen hebben man en broer de bank nog in elkaar gezet en lagen we rond twaalf uur pas in bed. Vannacht wat buikpijn gehad (eigen schuld natuurlijk) en vanochtend weer op tijd wakker.
Maar toch, een rondje Ikea gaat blijkbaar met 36 weken ook nog prima, het lijkt zelfs of ik iets makkelijker loop sinds ze is ingedaald, dat lijkt me heel apart, maar tis wel zo...

Nu nog even bijlezen. :)
pi_96331664
Benieuwd naar Danic :Y
pi_96331723
Danic is er ook gewoon nog hoor. Zie het ook niet zo zitten om op 4 of 5 mei te bevallen, dus ik ga ff 2 dagen met mijn benen over elkaar.
maar dan móét ze maar wel écht komen op 6 mei. Begin een beetje ongeduldig te worden merk ik. Er klaar mee zijn vind ik een groot woord, maar ik merk nu hoe je toch naar die uitgerekende datum toeleeft en als ie dan zomaar voorbij gaat is dat toch een beetje een teleurstelling.
Straks om 13.15 naar de verloskundige, kijken of ze meer gaat doen dan de afgelopen weken.......
pi_96331774
Ja, de tijd na je uitgerekende datum kan voor je gevoel oneindig lang duren, he? Ik hoop dat je kleine er snel is! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96331835
Wij krijgen nog een zoon :o O+
Alles was goed, precies op schema en we hebben veeeeel :Y foto's meegekregen. Zal ze zo even uploaden.
Maar men wat ben ik opgelucht. De zenuwen, ben blij dat ik dat nooit meer hoef.
We krijgen een zoon, de Daltons zijn we straks zoals mijn moeder dat zei }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96331877
Juud, ik liep met 41 weken nog bij de ikea rond. ;).
De dag erna bevallen.. Heel fijn dat je nog zo mobiel bent!

Kom op met die baby's dames! Jullie kunnen toch niet allemaal over tijd lopen :P
pi_96331907
Oeh Deepfreeze, ik ga mijn man mobiliseren voor de Ikea :P
pi_96331908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef danic het volgende:
Danic is er ook gewoon nog hoor. Zie het ook niet zo zitten om op 4 of 5 mei te bevallen, dus ik ga ff 2 dagen met mijn benen over elkaar.
maar dan móét ze maar wel écht komen op 6 mei. Begin een beetje ongeduldig te worden merk ik. Er klaar mee zijn vind ik een groot woord, maar ik merk nu hoe je toch naar die uitgerekende datum toeleeft en als ie dan zomaar voorbij gaat is dat toch een beetje een teleurstelling.
Straks om 13.15 naar de verloskundige, kijken of ze meer gaat doen dan de afgelopen weken.......
Spannend *G* 4 mei zou ik ook niet leuk vinden, 5 mei heb ik wat minder moeite mee :)
Maar beter is 6 mei natuurlijk ^O^

Het komt gewoon 6 mei joh *G*
pi_96331913
Nicole, fijn dat alles goed was!
De daltons waren met zijn vieren toch?
pi_96331942
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, fijn dat alles goed was!
De daltons waren met zijn vieren toch?
ja ze telde R erbij. Dan heb ik 4 jongens in huis :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96331947
Nou, 5 mei is een nationale feestdag waarop iedereen feestviert, maar niet voor ons muppie. Ik zou het gewoon fijn vinden als ze haar eigen feestdag heeft. Daarbij is het ook al de verjaardag van een vriend, dus heel handig is het niet. Maar ja, daar hebben we niets over te zeggen hè.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:23:41 #70
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96331955
Goed nieuws Nicole!! *O*
pi_96332111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef danic het volgende:
Nou, 5 mei is een nationale feestdag waarop iedereen feestviert, maar niet voor ons muppie. Ik zou het gewoon fijn vinden als ze haar eigen feestdag heeft. Daarbij is het ook al de verjaardag van een vriend, dus heel handig is het niet. Maar ja, daar hebben we niets over te zeggen hè.
Ik heb niets met 5 mei :') Tenzij ik officieel vrij krijg op die dag _O- Whahahaha....

Dan ga ik mee duimen met je dat je vandaag en morgen niet gaat bevallen :P
pi_96332159
Grrrr, we kwamen er gisteravond achter dat de babyfoon het niet goed doet. We hebben er 1 met een webcam en die moet bij donker overspringen op nightvision, anders heb je er niet zo veel aan 's nachts.
Maar dat doet ie dus niet en schakelt zichzelf gewoon uit dan.
Dus nu is vriendlief bellen met die zaak.
Ben blij dat we hem dus nog niet nodig hebben, irritant zulke dingen.

En C-A: je hebt vorig jaar al vrij gekregen op die dag, dus nu weer 5 jaar wachten (vind et zo stom).
pi_96332257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef danic het volgende:
Oeh Deepfreeze, ik ga mijn man mobiliseren voor de Ikea :P
niet vandaag dan he.. morgen maar. Dan heb je de 6e een guppie ;)
Vergeet niet naar de MCdonalds te gaan, daarmee hebben we ons rondje meubelboulevard afgesloten :Y)

Ik zit hier toch al met een uitgerekende datum tussen kerst en oud&nieuw. Hopelijk komt nr 2 ook 8 dagen te laat. Dan zitten we ergens op 5 januari, dat vind ik toch wel fijner.
pi_96332368
danic nog niet bevallen goed zo!

Nicole super dat het goed was!! en wat leuk een jongen!! ben zo benieuwd naar de foto's! *O*

Juud fijn van de 36 dagen!!

Ik ben op werk vandaag :Z
pi_96332562
Hoe zou het met Ienemini gaan? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')