abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96378550
Ik ben overigens zelf vorige keer 7 uur na t strippen bij 41 wkn bevallen :+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96378569
Wat zijn eigenlijk de gevaren van het over tijd zijn?
pi_96378732
Krijtlijk, zet em op!!! :% *O*

Danic, waar ben je?
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:41:46 #204
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96378821
Verloskundige is even langsgeweest, die was bezig met haar koffierondje.
Bloeddruk was goed, hartslag van baby ook.
Als hier verder niks gebeurt belt zij mij morgenvroeg voor verdere plannen.

Ben een beetje aan t ego-posten, ik lees wel mee maar het gaat een beetje langs me heen op dit moment ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:45:17 #205
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96378949
Jippie krijtlijk, het gaat beginnen!!! Veel succes, plezier, sterkte, zet hem op! ;)

Meelezen en ego-posten heb ik nu al vaak last van. De wereld om me heen gaat een beetje aan me voorbij, ook weinig intresse in het dagelijks leven voor verhalen van mensen om me heen, terwijl ik normaal veel intresse heb in de mensen om me heen.
Maar mijn hoofd zit gewoon te vol en ik heb veel rust nodig, al doe ik nog redelijk veel, ik heb gewoon genoeg aan mezelf.
pi_96378952
Krijtlijk spanneeennnnd zet m op! *O*

Ik heb vanmiddag de 12wk echo <3 Aan de ene kant ben ik zo overduidelijk zwanger dat ik weet dat t goed zit, en aan de andere kant ben ik toch stikzenuwachtig :')

@Zana, ik kan alleen voor mezelf spreken want geen expert, maar toen ik overtijd ging waren ze bang dat de placenta minder zou gaan werken, dat er te weinig vruchtwater zou zijn etc. Dat was niet het geval, maar t meiske had wel al in het vruchtwater gepoept. Als ik dan nog een week door had gelopen.. lijkt me niet prettig en kan ook niet goed zijn..
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96379005
Goooo krijtlijk!! *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:47:30 #208
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96379019
krijtlijk voorschietster!!!!!!! *O* :%

Of misschien wel niet, misschien in danic ook gewoon aan het puffen nu!

Poppedein, duidelijk verhaal :Y

@Zana, hier was het inderdaad wat innepin zegt!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96379066
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:27 schreef Poppedein het volgende:
Danic heeft zich ook nog niet gemeld hè?? Ik hoop t zo voor dr!
Ik heb ge-smst maar nog niks gehoord :o
Maar ze wilde niet op 5 mei ;)

Dus hopen dat ze nog gewoon lekker aan het slapen is ofzo :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:49:41 #210
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96379104
Ik denk dat Danic zich pas laat gaat melden, als je kijkt naar de tijd van haar laatste post (23:39) :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:50:10 #211
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96379113
Danic is wel vaker niet heel vroeg he, en na de emoties van gisteren kan ik me voorstellen dat ze even langer slaapt... ;)
pi_96380940
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:50 schreef Juud79 het volgende:
Danic is wel vaker niet heel vroeg he, en na de emoties van gisteren kan ik me voorstellen dat ze even langer slaapt... ;)
ja dat wel, maar het is al bijna 12 uur :o
pi_96381253
OKé oké, ik ben er al, sorry.
Maar hier gebeurt dus helemaal niets hoor. Bevrijdingsdag blijft bevrijdingsdag :+
Ik heb je sms-je niet gehoord C-A, maar ik zit ook niet echt op mijn mobiel en hij ligt 's nachts naast me met het geluid uit (ben al een paar keer vroeg wakker gesmst met de vraag of ze er al was, grrrr). Hij ligt daar als stopwatch voor het geval er 's nachts iets gaat beginnen en ik wil timen.

Krijtlijk, voorpiepster! Sterkte meis, hoop dat alles soepeltjes verloopt, dus voor de support even een paar :% :% :% jou kant op. Iemand moet beginnen hè, het is hier al zo lang spannend (ben stiekem een klein beetje jaloers :@ )

Ik heb idd lekker uitgeslapen tot 09.30 en daarna zat vriendlief al achter de computer dus kon me niet eerder melden. Zal mijn best doen morgen wat eerder te zijn.

@Juud, ik herken heel erg wat je zegt. Alles gaat langs je heen en je hebt genoeg aan jezelf. Echt af en toe een uurtje de deur uit vind ik al zat pffff.

@Poppedein, bedankt voor je tekst, daar put ik weer wat moed uit. Ik weet dat strippen geen garanties biedt, maar ik vind dat een minder drastische maatregel dan inleiden, dus daar wachten we gewoon mee. Ik weet ook niet of strippen maandag een optie is hoor. En 40w5d? dat is aanstaande zaterdag, misschien moet ik even goed met mupke praten en leiden naar zaterdag! Klinkt goed!
pi_96381336
danic *G*

Gelukkig maar, ik blijf nog even verder duimen voor 6+7+8 mei *G*
pi_96382208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef danic het volgende:
Dank je Wicky. Zo denk ik er ook over: de kans is heel klein dat het gelijk de bevalling in gang zet (maar ik heb steeds het verhaal van Claudia in mijn achterhoofd) en daarom wisten we ook niet zo goed wat we nou met die dag van mijn vriend moesten.
Maar bij mij is het meteen begonnen nadat ik voor de tweede keer werd gestript, he? De eerste keer deed het niet meteen wat. Een paar dagen later verloor ik wel de slijmprop, maar zoals wickie al zei weet je niet of dat door het strippen komt. Ik ben heel blij dat ik het strippen 2 keer heb laten doen, maar ik zat er dan ook wel écht doorheen.

Krijtlijk, zet hem op!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96382310
Oh Claudia, dat is goed dat je dat erbij zegt, dat wist ik niet meer.
pi_96382465
ooo danic, krijtlijk stormt ons voorbij....
Wij blijven maar rustig afwachten
pi_96382476
ooja succes krijtlijk ben benieuwd of het doorzet..
pi_96382492
En het was mijn tweede, dat moet je ook niet vergeten.

Ik wilde heel graag niet nog een keer een ingeleide bevalling. Dat was voor mij ook een belangrijke reden om me te laten strippen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96382865
Krijtlijk zet hem op

In de jaren 80 werkte ze toch met een uitgerekende periode? Dat zegt mijn schoonmoeder in ieder geval vriend moest tussen .. en... komen. En de moeder van een vriendin zegt dat ook.

Ik word zo moe van de medicatie zeg. Ik heb echt de 1/2 in bed gelegen en ben er net na de lunch weer ingedoken. Wekker om 15:00 gezet dan vergeet ik mijn medicatie niet.
pi_96382949
Gewoon aan toegeven f-r! Je lichaam heeft de afgelopen maanden toch al een topprestatie moeten leveren, dus een beetje bijtanken door te slapen kan geen kwaad lijkt me.
Hoe is het met je misselijkheid?
pi_96383104
Goed. Ben wel misselijk maar niet meer zo misselijk al eerst.
Spuug ook een stuk minder.
Heb het wel erg koud maar dat zal de vermoeidheid wel zijn
pi_96383134
Dat klinkt goed. Hoewel spugen de misselijkheid kan verminderen, kan ik me voorstellen dat dit bij jou niet meer zo werkt!
Die kou kan idd de vermoeidheid zijn. Gewoon lekker diep onder de dekens kruipen en een kop thee erbij.
pi_96383220
Ik wil graag mijn medicatie binnen houden.
Zie het niet echt zitten nog weken met een infuus te liggen in het z-huis.
Ik lig idd al in bed en ga zo maar weer rusten tot 15:00 en dan wat rommelen in huis anders slaap ik vannacht zeker weten niet.
pi_96383426
Nee, daar ben ik ook altijd zo bang voor. Dat ik dan overdag te lang slaap en zo uiteindelijk langzaam maar zeker mijn ritme omdraai. Ik moet zeggen dat het me nog meevalt van mezelf.
Slaap wel steeds langer, dus 's middags slapen doe ik niet meer, behalve als ik echt weg geweest ben, dan ben ik gesloopt. Maar een uurtje of 2 bankhangen doet dan ook wonderen.
Je hoeft niet perse te slapen om uit te rusten hè.
pi_96383550
I know maar ik sukkel gewoon in slaap. Dat merkte ik in het z-huis ookal tijdens het verplichte rustuur.
Mijn lichaam reageert altijd heftig op medicatie in het begin was ik ook zo moe van de emesafene en primperan
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:55:29 #227
30252 Soempie
Procreating
pi_96383794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef d0ry het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schieten :P Ben dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.

Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent? :? 27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..

Nu de rest even terug lezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96383849
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat vreemd. We zijn op dezelfde datum uitgerekend, maar ik ben nu nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. Hoe kan het dan dat je volgende week 8 weken bent? :? 27 maart was de eerste dag van m'n laatste mensturatie..

met 27-03 komt er dit uit:

Data en nummers:
Er zijn nog 241 dagen tot je bevaldatum op 31 december, 2011..
Je bent 39 dagen zwanger.
Je bent 1.3 maanden zwanger.
Je bent in je tweede zwangerschapsmaand.
Je 1e trimester: 26 maart, 2011 t/m 25 juni, 2011. (0 - 12 weken)
Je 2e trimester: 26 juni, 2011 t/m 08 oktober, 2011. (13 - 27 weken)
Je 3e trimester: 09 oktober, 2011 t/m 31 december, 2011. (28 - 40 weken)

http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/pregnancy.php

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 12:58:38 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:00:19 #229
30252 Soempie
Procreating
pi_96383953
De huisarts, de verloskundige, internet, alles komt bij mij op 01-01-2012 uit. En dan nog, dan zou het 1 dag schelen, maar niet ruim een week. :?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:01:19 #230
30252 Soempie
Procreating
pi_96383990
zelfde site 27-03 komt ook op:

Er zijn nog 241 dagen tot je bevaldatum op 01 januari, 2012..
Je 1e trimester: 27 maart, 2011 t/m 25 juni, 2011. (0 - 12 weken)
Je 3e trimester: 09 oktober, 2011 t/m 01 januari, 2012. (28 - 40 weken)
pi_96384278
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
zelfde site 27-03 komt ook op:

Er zijn nog 241 dagen tot je bevaldatum op 01 januari, 2012..
Je 1e trimester: 27 maart, 2011 t/m 25 juni, 2011. (0 - 12 weken)
Je 3e trimester: 09 oktober, 2011 t/m 01 januari, 2012. (28 - 40 weken)
bij mij nu ook 01-01-2012

Ja geen idee hoe dat zit bij haar? Wel een beetje vreemd, misschien een misrekening gemaakt? Zij dan ;)
pi_96384487
Ik vond dat ook al gek, maar had besloten dat t vast wel ergens moest kloppen :+ .
pi_96385120
Yeah Krijtlijk!!! *O* Succes en ik wens je een goede bevalling toe!!!

Nou Danic, nog even en het is ook voor jou zo ver :)

Vandaag werd ik gemaild door een oud-leraar van me (zelf ook nog vrij jonge man) en die had gelezen op het smoelenboek dat ik zwanger ben, had ie allemaal babyspullen voor ons! Echt superlief! Hij is een aantal jaar geleden voor het eerst vader geworden van een zoon en nu moest alles weg. Dus veel blauwe spullen, maar daar heeft ons meisje toch niks van ;)
Tralalalaaa
pi_96385355
Wat lief zeg! En dat van een oud-leraar!
pi_96385817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yeah Krijtlijk!!! *O* Succes en ik wens je een goede bevalling toe!!!

Nou Danic, nog even en het is ook voor jou zo ver :)

Vandaag werd ik gemaild door een oud-leraar van me (zelf ook nog vrij jonge man) en die had gelezen op het smoelenboek dat ik zwanger ben, had ie allemaal babyspullen voor ons! Echt superlief! Hij is een aantal jaar geleden voor het eerst vader geworden van een zoon en nu moest alles weg. Dus veel blauwe spullen, maar daar heeft ons meisje toch niks van ;)
Onze zoon wel ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96385866
quote:

Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef d0ry het volgende:
Heb een afspraak gemaakt bij de verloskundige volgende week dinsdag. Bij mijn eigen gezondheidscentrum kon ik ook pas eind mei terecht en dan ben ik dus ook op vakantie. Dan maar eerder bij een ander gezondheidscentrum. Ik heb juist aangegeven dat ik liever VOOR mijn vakantie een echo heb zodat ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Ik laat er in de vakantie best veel voor schieten Ben dan 8 weken dus dan zou er wel iets te zien moeten zijn.

---

Misschien als in: dan ben je in week 8 van de zwangerschap? 7 weken zwanger, maar in week 8?
Overigens kan de cyclusduur wel invloed hebben op je uitgerekende datum.
pi_96385942
Ik vond gisteren bij de 20 weken echo trouwens wel heel grappig dat bij alle metingen 20 wk en 4 dagen uit kwam. Precies hoever ik was. En dat terwijl de vlos bij de 9 weken echo maar een gokje heeft gemaakt. Vond ik wel tof :+
pi_96386509
quote:

[..]

Nee, ik ben 8 weken zwanger als ik op vakantie ga (waarvoor ik dus die echo wil) :*
“I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my Squishy. Come on, Squishy Come on, little Squishy”
pi_96386794
MeNicole, bij 1 van je echo's die je postte, kon je daar nou zien dat het een ventje was? Zegmaar die ene met dat aanhangsel? :P
Tralalalaaa
pi_96386835
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Onze zoon wel ;)
hehe ons meisje heeft er niks VAN he, niet AAN :P
Kortom, dat boeit haar toch niet ;)
Tralalalaaa
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:27:20 #241
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96387585
Krijtlijk!!!! Voorkruipster! :% :% :% :% Veel succes en hopelijk zet het snel door

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef ferrari_rood het volgende:

In de jaren 80 werkte ze toch met een uitgerekende periode? Dat zegt mijn schoonmoeder in ieder geval vriend moest tussen .. en... komen. En de moeder van een vriendin zegt dat ook.
Was dat niet iets van: 'ze zit nu in haar 10 dagen.' Ik kan me dat idd ook nog wel herinneren, en mijn schoonmoeder heeft het er bij Jorja ook over gehad. Als ik het me goed herinner waren dat de 10 dagen waarin je zou bevallen, maar geen hond wist of het nu 10 dagen voor of na de uitgerekende datum was....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96387713
*O* Suc6 Krijtlijk !!!
dacht even kijken hoe het hier is doe ik toch nog iets nuttigs ipv hele tijd willen slapen :O
Ben zo moe de laatste paar dagen.
Ik heb gister iets heel vreemds mee gemaakt, ik ging zwemmen en er was een vrouwtje, jaar of 60 gok ik dr die kwam naar me toe en zei, och kind dat zijn er 2 he, ik zei, eh ja dat klopt, zei ze, ja 8 november ik voel het, en toen ging ze weg :S ik was stom verbaasd, ben niet 8 november uitgerekend maar de 20e, maar gewoon dat ze al wist dat het een tweeling is en de maand november stond ik wel ff met een mond vol tanden !
pi_96387805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
MeNicole, bij 1 van je echo's die je postte, kon je daar nou zien dat het een ventje was? Zegmaar die ene met dat aanhangsel? :P
Ja er staat een pijltje bij. Die wijst naar zijn piemeltje.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:33:33 #244
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96387843
@MJ, ik zou die 8 Nov maar alvast noteren in de agenda ;)
Nog gefeliciteerd trouwens, twee in een keer, tof hoor! :)
pi_96388437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja er staat een pijltje bij. Die wijst naar zijn piemeltje.
Ja zie je, dat dacht ik al. De vrouw die onze echo's deed moest goed kijken voor het geslacht van onze spruit, maar het zag er duidelijk niet zo uit als hoe het er bij je zoon uit ziet :-P
Aangezien ze nooit met 100% zeker weten vertellen wat het geslacht is, had ik nog een beetje zoiets van, 'wat nou als het toch geen meisje is?' maar er zat echt helemaal niks wat betreft een aanhangseltje ;)
Tralalalaaa
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:49:34 #246
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96388569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Ja zie je, dat dacht ik al. De vrouw die onze echo's deed moest goed kijken voor het geslacht van onze spruit, maar het zag er duidelijk niet zo uit als hoe het er bij je zoon uit ziet :-P
Aangezien ze nooit met 100% zeker weten vertellen wat het geslacht is, had ik nog een beetje zoiets van, 'wat nou als het toch geen meisje is?' maar er zat echt helemaal niks wat betreft een aanhangseltje ;)
Wij hebben twee keer kunnen zien dat we een meisje krijgen bij 18 en bij 22 weken.
Maar toch roepen we hier wel eens tegen elkaar, het zal je toch gebeuren dat je kindje wordt geboren en dat het dan opeens een jongetje blijkt te zijn... :o
pi_96388597
Ja ze zei hier dat ze wel voor 100% durfde te zeggen een jongen. Bij dit beeld twijfelde ze nog even maar later draaide ie iets bij en toen kn je heel mooi het zakje en zijn piemeltje zien.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:56:35 #248
100412 mefke79
komt goed!
pi_96388950
Het geslacht was hier niet te missen...ook bij de laatste echo niet. Jongetjes herken je makkerlijk he...

Krijtlijk succes!

Enne, Poppedein wat jij zegt is enorm helder. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat ze bij onze praktijk rond de 41 weken een afspraak plannen en dan vervolgens je naar het ziekenhuis sturen waar je pas rond de 42 terecht kan. En al die tijd krijg je geen controle. Ik vind dat dus link, zeker gezien de vorige keer.
Bovendien, bedacht ik me net, is het dan ook nog eens pinksteren, dus dat wordt helemaal leuk met het plannen van een afspraak op de poli gyn....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96389199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Wij hebben twee keer kunnen zien dat we een meisje krijgen bij 18 en bij 22 weken.
Maar toch roepen we hier wel eens tegen elkaar, het zal je toch gebeuren dat je kindje wordt geboren en dat het dan opeens een jongetje blijkt te zijn... :o
Vrienden van me hebben dat gehad... 3 of 4 keer een echo waarbij met 100% werd gezegd dat het een meisje werd... die hebben heel raar staan kijken toen er toch echt een piemeltje aan bleek te zitten. Bij de tweede hebben ze hetzelfde te horen gekregen en toen bleek het wel te kloppen... maar tja, het kan
pi_96389905
Krijtlijk, zet 'm op he, met :% :% :%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')