Bizar! Met een tweeling zou ik er trouwens voor tekenen als ze met 37 weken zouden komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef miss-jones25 het volgende:
Suc6 Krijtlijk !!!
dacht even kijken hoe het hier is doe ik toch nog iets nuttigs ipv hele tijd willen slapen![]()
Ben zo moe de laatste paar dagen.
Ik heb gister iets heel vreemds mee gemaakt, ik ging zwemmen en er was een vrouwtje, jaar of 60 gok ik dr die kwam naar me toe en zei, och kind dat zijn er 2 he, ik zei, eh ja dat klopt, zei ze, ja 8 november ik voel het, en toen ging ze weg :S ik was stom verbaasd, ben niet 8 november uitgerekend maar de 20e, maar gewoon dat ze al wist dat het een tweeling is en de maand november stond ik wel ff met een mond vol tanden !
zo echt vreemd he, daarom daarna zocht ik die vrouw ook, ik dacht even kijken of ze nog iets te vertellen heeft haha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss-Jones wij hadden hetzelfde bij Leander. Was een vent op de rommelmarkt die ons niet eens kende. keek naar mijn buik en zei 13 juli he? Dus wij3 juli. Maar Leander kwam mooi wel de 13de
Wij hebben nu geen hond meer, maar hadden wel een hond toen Ivan werd geboren. We hebben er geen enkel probleem mee gehad! Nou ja, de hond sliep 's nachts in een bench en tijdens nachtvoedingen raakte hij wat onrustig omdat hij het een en ander hoorde maar niet zag wat er gebeurde. Maar verder is hij altijd heel lief geweest voor Ivan, al hielden we vanzelfsprekend de hond altijd goed in de gaten. We zorgen ervoor dat we hem (op advies van de fokker) zoveel mogelijk overal bij betrokken, al toen ik zwanger was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Hebben jullie problemen gehad met de hond/honden toen de kleine er was ?
Ah nee shit zegquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest gefeliciteerd
Susie je moet je kindje erkennen bij het gemeentehuis en dan krijg je papieren voor het gezag mee. Als je wilt dat je partner ook het gezag mag hebben moet je dit na de geboorte aanvragen hier krijg je papieren voor mee
Ik lig trouwens weer in het z-huis
Rond een uur of 16:00 voelde ik dat ik flauw ging vallen dus snel mijn vriend gebeld. Die wilde dat ik het z-huis zou bellen dus braaf gedaan rond 17:30 belde ze terug dat ik alles toch even moest laten checken. Bloeddruk was wel goed maar nu zijn de eitwitten in de urine te hoog 40 waar 30 is toegestaan. Een hele zware tegenvaller aangezien ik er nu ernstig rekening mee moet houden hier tot het einde te liggen
Neem aan dat ze dat ook nog wel uitleggen op het Gemeentehuis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest gefeliciteerd
Susie je moet je kindje erkennen bij het gemeentehuis en dan krijg je papieren voor het gezag mee. Als je wilt dat je partner ook het gezag mag hebben moet je dit na de geboorte aanvragen hier krijg je papieren voor mee
Rond een uur of 16:00 voelde ik dat ik flauw ging vallen dus snel mijn vriend gebeld. Die wilde dat ik het z-huis zou bellen dus braaf gedaan rond 17:30 belde ze terug dat ik alles toch even moest laten checken. Bloeddruk was wel goed maar nu zijn de eitwitten in de urine te hoog 40 waar 30 is toegestaan. Een hele zware tegenvaller aangezien ik er nu ernstig rekening mee moet houden hier tot het einde te liggen
Ow en je was net pas thuis tochquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poezebeest gefeliciteerd
Ha we zullen zien wie er gelijk heeft. Je strijdt tegen mijn moederquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Poppedein het volgende:
nee, maar nu wel
Mooooooi beebje Innepin..en das geen hij hoor..das een zij! een zus!
Ah, ik was al helemaal mijn eigen dingen er op na aan het slaan of ik wel goed gerekend had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:03 schreef d0ry het volgende:
[..]
Nee, ik ben 8 weken zwanger als ik op vakantie ga (waarvoor ik dus die echo wil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |