abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96406111
Zwangerschap en geboorte deel 769

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
13 mei 2011: Takkembah (jongen)
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
03 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
22 oktober 2011: Susie

November
04 november 2011: meissie1595
08 november 2011: Jipster
16 november 2011: Innepin
18 november 2011: Vlindur
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 novemverl 2011: Miss-Jones25 (Tweeling)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend
30 november 2011: Capricia

December
13 december 2011: Poezebeest
27 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje

----------------------------

2012

01 januari 2012: d0ry
01 januari 2012: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 06-05-2011 20:29:33 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96406205
Ik zag dat er nog geen nieuwe geopend was, anders Scuzi Susie!

Enne...zal t een voorteken zijn dat ik dit topic geopend heb O-) Bij Danic hielp t vrij weinig zag ik ;) :*

Lijstjes verzoekjes nog anyone? Ik heb Poezebeest er al tussengezet *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:25:13 #3
30252 Soempie
Procreating
pi_96406277
Nummer 770, babyboom! *O*

Wat ik in het vorige topic nog wilde zeggen:

Oja, we hebben besloten de combinatietest toch wel te doen. Al is het zo dat ik - op dit moment- een kindje met het syndroom van Down niet weg zou willen laten halen, terwijl m'n vriend dat liever wel zou doen. Hoop maar dat het gewoon goed zit en we niet voor de keuze worden gesteld vervolgonderzoek te laten doen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:25:44 #4
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96406323
Buuh, ik wil ook bevallen, ben gewoon te nieuwsgierig/ongeduldig!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96406337
Haaai.

Repost!

12 wk en 1 dag <3

Weddenschappen over geslacht en geboortedatum gaarne via facebook of PM :7 ;) (vorige keer had toch iedereen het fout, haha)

FR het zou wel héél sterk zijn als er nou toch nog een baby achter verstopt zou zitten :o Lijkt mij redelijk onmogelijk...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96406359
We duimen dat t een voorteken is!
Ja, klein verzoekje: mag ik er als tweeoogje in ipv 2-oogje? :@
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:27:14 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_96406431
Ik wil ook een echo! :D O+

Ik dacht dat er amper iets in te herkennen zou zijn, maar de foto's die jullie posten zijn heel duidelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96406467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef tweeoogje het volgende:
We duimen dat t een voorteken is!
Ja, klein verzoekje: mag ik er als tweeoogje in ipv 2-oogje? :@
done :*
pi_96406530
@ poppedein, yep ik op 20 nov ( 2ling)
pi_96406580
Dank!
pi_96406684
Had ik al gemeld dat ik de 20e voor mijn eerste echo mag? Da's bij 8w3d. En een maandje later weer een, geloof ik!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:45:41 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_96407719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef tweeoogje het volgende:
Had ik al gemeld dat ik de 20e voor mijn eerste echo mag? Da's bij 8w3d. En een maandje later weer een, geloof ik!
*O*

Ik ben zo nieuwsgierig!

Mijn vk gaf aan dat het tussen de 9 en 12 weken gedaan wordt. 't Liefst bij 11/12, omdat ze dan de datum heel precies kunnen bepalen. :? 20 Juni heb ik met haar een afspraak en voor die tijd moet ik de echo inplannen. Duurt nog lang...gelukkig de bruiloft en de verhuizing voor die tijd, dus veel afleiding.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:49:32 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96408003
ik sloot hem, maar zit op mobiel en kreeg niet de melding van nieuwe openen... Thanks Poppedein!

Geboorte-topic! *.* en ik dacht dat dat een jompel was... Zo jammer weer :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96408188
Poeh Soempie das nog idd een flinke tijd geduld hebben :o Ik ben zo blij met m'n vk-met-echoapparaat!

@Susie, een jompel is * O * zonder spaties :P

tweeoogje, de 20e is al heel snel! *O*
pi_96408310
Bleh. Ik denk dat ik morgen de gynaecoloog even bel. Ik voel me helemaal niet meer zwanger -O- Ik pas gewoon mijn eigen broeken weer en ik krijg helemaal geen zwangerbuikje. Ik ben 2 weken terug nog geweest en toen schrok ik ook zo omdat het kindje helemaal stil lag, maar het hartje klopte wel. ik ben er gewoon totaal niet gerust op ;( Ik ben onzeker nu en ik heb pas weer een afspraak op 1 juni en dat duurt me veels te lang. Bah :'(

FR, sterkte weer meis. In het ziekenhuis is ook niet alles :*

Krijtlijk! :%
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96408430
Vlindur :* Ik wou dat ik iets kon zeggen waardoor je meteen helemaal gerustgesteld bent.... lijkt me in elk geval een goed plan om even te bellen. Ik hoop dat je gauw even langs mag komen om goed nieuws te krijgen en een wakker blij babytje te kunnen bekijken!
pi_96408500
Vlindur! Wat een naar bericht! Ik hoop dat alles goed is en dat je snel gerustgesteld wordt! :*
pi_96408586
F_r, allereerst wil ik jou even heel veel sterkte toewensen, het lijkt mij echt niets om nu tot het eind in het ziekenhuis te moeten liggen... :*

En Vlindur, balen dat je je nu zo onzeker voelt, ik hoop dat je morgen even langs mag komen, en dat het dan gewoon een hele simpele reden heeft dat je buik weer platter is..
pi_96408645
innepin, mooie echo! Goed gevoel he zo'n echo! *O*
pi_96408685
Innepin, dat neusje! O+

No worries. Ik was bij 12 weken huge maar uiteindelijk bleef mijn buik iets bescheidener dan bij Ivan. Je vliegende start hoeft dus niks te zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlindur, bel inderdaad maar. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96408952
Poezebeest gefeliciteerd! *O*

Ik had ook al ergens gelezen dat vriendlief idd het kind moet erkennen voor de geboorte al.

Mefke morgen de bruiloft toch? Veel plezier en doe rustig aan!

Ferrari, wat een naar bericht weer van jou, het zit je ook echt niet mee. Zet 'm op en :*
pi_96409231
Vlindur, wat rot! Bellen dus, en hopelijk kun je snel gerustgesteld worden :*
pi_96409311
Dank jullie. Ik ga morgen echt even bellen. Ik zou het vandaag al doen, maar ik voel me stiekem nog niet beter, alleen slechter..

Ik hoop dat ik morgen terecht kan...
pi_96409407
Thnx poppedein voor het vermelden in het lijste. Nu ik er in sta wordt het wel heel echt allemaal :@

Vlindur; vervelend dat je je zo voelt, gewoon bellen hoor! Hoop dat ze je snel gerust kunnen stellen :*

Innepin; een *O* voor de mooie echo! Niet te geloven dat mijn 'monstertje' er over 4 weken ook zo uit ziet, een heel echt mini-mensje al! O+

Jipster; als je niet getrouwd bent moet je vriend idd het kind voor de geboorte erkennen en na de geboorte moet je dan nog het gezag regelen.

Tweeoogje; een datum voor de echo, dat is fijn!

Soempie; voor jou nog even geduld hebben tot je jullie mini-mensje mag bewonderen, hopelijk gaat de tijd snel :*
pi_96409708
probeer ik net de box in elkaar te zetten, kom ik aan bij de bodem die je in hoogte kan verstellen, blijken daar geen schroeven voor te zijn...
nou dan maar weer opbellen he...hebben jullie dat ook wel eens bij die meubeltjes?
pi_96412517
Ah Vlindur, ben heel erg hard voor je aan t duimen, je bent nu 16 weken?
Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je morgen terecht kunt en hopelijk gerustgesteld kunt worden.

Mooie echo innepin!

F_r, wat klote zeg. Ben je net thuis, moet je weer terug en voor langere tijd.
Sterkte meid.

Mn uk is erg beweeglijk momenteel, grappig om te voelen dat t steeds beter te voelen is O+
Tralalalaaa
pi_96413280
F_r, balen zeg!!! Sterkte :* en kun je pm's lezen op het moment?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96413375
TAP, nee joh. Ik ben morgen precies 12 weken :) was ik maar zover, dan had ik de angelsounds er allang bijgehad. Het is nu te klein, kan hem nog niet vinden....
pi_96414443
Even een snel knufje voor Vlin. Toen ik de 13 weken echo had lag de kleine troela ook doodstil.
Maar ik snap je best als je ook een ander gevoel hebt; altijd bellen!!
Denk aan je!

Innepin, wat mooooooooi!

En oee die Krijtlijk!

Poppedein hoop dat het je topic wordt :D
pi_96414621
F_R; lees nu van de dames hierboven dat je weer in het ziekenhuis ligt, dus ik heb even teruggelezen hoe en wat. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat de laatste weken snel voorbij gaan en dat het beter met je gaat zodra je je kleintje in je armen hebt :*
pi_96415341
Ohja dug, sorry hoor Vlin, had verkeerd gekeken, dacht dat je een maand na mij zat maar je zit 2 maanden na mij :@
In ieder geval hoop ik dus dat je morgen meer duidelijkheid hebt! :*
Tralalalaaa
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:46:59 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_96415429
Poezebeest, nog van harte gefeliciteerd. ^O^

En Vlindur, ik hoop dat je morgen direct langs kan komen voor controle. Zal wel een lange nacht zijn voor je kunt bellen. Sterkte :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 05:20:51 #33
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96420142
Fr wat een rotnieuws weer. Hopelijk hoef je niet lang meer door te lopen... Kus vlindur, wat moet dat een kutgevoel zijn. Goed dat je ff belt vandaag. Nog geen krijtkijk nieuws ? Hopelijk al lekker aan het koudeelen. Ik leg mijn telefoon weer weg en ga een poging slaap doen totdat alexa wakker wordt :-*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:13:19 #34
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96420375
Vlindur, ik hoorde de kleine al met 10+6, maar misschien is het niet zo handig om te gaan zoeken als je er toch al onzeker over bent. Ik had zelf op dat moment het idee: Ik weet dat zelfs vk's soms nog geen hartje vinden, dus niets aan de hand als ik niets vind. De keer daarop vond ik helemaal niets, en de keer daarop schoot hij iedere keer weg, ik heb dus alles gehad. Dus je zou het eventueel kunnen proberen, maar of dat wel zo handig is momenteel moet je natuurlijk voor jezelf overwegen. :*

f_r, wat rot dat je weer in het ziekenhuis ligt, dat had je je toch ook niet voorgesteld zo toen je voor het eerst twee streepjes zag... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96420484
Lieve Vlindur :* ik snap je onzekerheid....ik ben als de dood voor missed abortion..weet niet waarom maar blijf denken dat we dinsdag bij de echo helemaal niks horen/zien ineens...Ik hoop dat je de gyn kan bereiken en dat je gerust wordt gesteld!!!

innepin: wat een mooerd hebbie! O+

en ferrari weer in het ziekenhuis?? jeeetje! hoge bloeddruk?? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96420551
Vlindur, hopelijk kun je vandaag nog terecht en zijn al je zorgen voor niks geweest.

Ferrari_rood... Potjedorie, lig je weer in het ziekenhuis! Heel veel sterkte de komende tijd!

Danic?

Krijtlijk?

Ieniminie?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 07:54:31 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96420598
Oh Vlindur, wat een vervelend gevoel! Ik hoop dat je vandaag terecht kan en dat je gerustgesteld kan worden. :*

Thanks Innepin, hoop dat ik je jompel nu kan onthouden! Je bent zo onthand wanneer je op je mobiel een berichtje typt en er een smiley bij wilt doen....

Hoest met Krijtlijk??
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:16:10 #38
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96420719
Goedemorgen!
Ik ben er nog in ieder geval. Wel wat krampjes gehad vanmorgen, maar verder niets bijzonders.
Heeeel veel geslapen, dat wel. Dus ik heb mijn slechte nachtrust van gisteren alweer ingehaald :P
F_R en Vlindur :*
Krijtlijjjjjk where are youuuuu
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:20:04 #39
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96420758
Vlindur hopelijk kun je vandaag terecht en hoor je een oorverdovend hartje en zie je een druk acrobatiek uitoefenend baby'tje!

f_r :* :* :* hopelijk is het voor jou snel over!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:59:47 #40
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96421284
Oh en ik jompel de pompel even tussendoor *O* 39 weken vandaag *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_96421339
*O* voor alle LLM's!
pi_96421389
Ziekenhuis is gebeld, ze bellen me straks terug..
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:06:25 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_96421392
Vlindur, hoe is het nu?

Edit: Ah :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96421467
Voel me nog steeds verschrikkelijk niet meer zwanger :{
pi_96421507
Bah Vlindur,..wat een rotgevoel!! :* Goed dat je aan de bel trekt hoor!! Ik hoop en duim enorm voor je dat je straks weer heerlijk gerustgesteld naar huis kunt (moet je alleen??)

Ik ben ook heel benieuwd naar Krijtlijks verhaal!!

Hier vannacht een paar flinke voorweeën (jaaaaaaaaaaa *O* komt u maar!!) gevolgd door venijnige heel herkenbare rugweeën (oiii waarom wou ik dit ook alweer??) en gevolgd door 5 uur slaap...buhhh! Ik had er echt ZIN in gewoon, de timing was perfect, helemaal omdat mijn beste vriendin dan mijn bevalling ook weer had kunnen begeleiden... Anyhow, nu rustig hier dus!

Het wachten is nog op Danic en Ieniminie qua meld-duty begrijp ik ;) *O* Takkembah voor je 39 wkn mijlpaal!!

F_R :* zo kort maar thuis geweest...bah!! Ik hoop dat je in ieder geval ergens ligt waar je tot rust komt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 06-05-2011 09:22:10 ]
pi_96421557
Oeh! Spannend poppedein!! *O*

Ja, ik moet alleen.. J. gaat nooit mee. Alleen de eerste 2 en de SEO. Hij snapt mijn ongerustheid ook niet -O-

Rienk gaat wel mee trouwens, maar ik heb geen oppas en thuislaten is ook net niet een goed plan ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:19:41 #47
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96421670
Vlindur, wat balen dat je je zo naar voelt... :*

Poppedein spannend!!!

Innepin, wat een mooie echo! O+

Krijtlijk??
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:25:57 #48
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96421807
nog 100-dagen mijlpaal voor ons vandaag *O*

Heel veel succes, dames! Nu en de komende dagen... :%

Vlindur, mijn vrouw heeft dat gevoel ook ff gehad dat ze zich plots niet meer zwanger voelde, ze voelde zich weer als voor de zwangerschap (ongeveer rond zelfde periode), ze kreeg mij zelfs mee ongerust, maar bleek allemaal kerngezond te zijn, de baby... goede moed :*
pi_96421808
Poppedein spannend!
Ik ben ook benieuwd naar krijtlijk en beeb??!

Vlindur succes!!
pi_96421876
Vlindur, dat lijkt me echt een klotegevoel. Ik hoop dat je je zorgen maakt om niets.
F_R, voor jou ook al zo iets niet-leuks (op zijn zachtst gezegd). Nu maar hopen dat je dit keer inderdaad een wat rustigere omgeving/kamer hebt dan vorige keer.
pi_96421919
Vlindur hopelijk alleen maar het gevoel

Hier vandaag 20weken

nog geen beeb updates
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96421985
oo vlindur SUCCES !!!! hopen/duimen dat alles goed is.
Maar het gevoel ken ik duidelijk....
Hier is het nog saai stil. nog niets van Danic gehoord.
Gisteren laat gaan slapen voor mijn doen. half 1 maar om 7 uur zo wakker als wat.
Ff douchen en dat straks om half 2 maar weer naar de verloskundige....
pi_96422028
trouwens dames...heeft iemand hier ooit Emesafene geslikt? ik heb dat van de HA gekregen omdat ik continu moet overgeven
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96422043
Maar je hebt wel je 40 weken mijlpaal vandaag Ienemini!! *O* *O*

En Lujaxa 20 weken vandaag!! Wat ga je snel joh!!

Vlindur-ke...woonde je maar hiero m de hoek, ik wou dat ik je gerust kon stellen...laat je niet zomaar afschepen hoor! Onrust is even goed een reden om gezien te worden als tastbare lichamelijke klachten!
pi_96422075
*meldt*
Hier nog steeds geen actie. K*t geslapen, want zuur }:| :r

@ Innepin wat een mooie echo zeg! Ik ga ook voor een zusje voor Willow hoor. Das echt een meisje op die foto!

@ f-r: wat is dit toch ongelooflijk klote zeg! Ik heb echt met je te doen. Ik hoop ook echt dat ze je hier niet te lang mee laten sukkelen en de kleine eventueel een weekje eerder halen, want dit is bijna onmenselijk. Een hele dikke :* iig.

@ Susie: Het beste is om voor de geboorte de erkenning te regelen. Dit, omdat jij er bij moet zijn. Dit doe je op het gemeentehuis. Je vriend heeft dan wel plichten, maar nog geen rechten. Om die te krijgen moet hij ook de ouderlijke macht krijgen. Hij wordt dan met jou wettelijk vertegenwoordiger. Tijdens het regelen van de erkenning krijg je alvast wat papieren hiervoor mee (een uitdraai van jou persoonsgegevens en een formulier wat na de geboorte moet worden ingevuld). Als je vriend dan de aangifte heeft gedaan op het gemeentehuis, krijgt hij ook nog wat papieren mee met daarom de gegevens van jullie kindje. Dit formulier moet hij samen met de 2 formulieren die je hebt gekregen tijdens de erkenning, opsturen naar de kantonrechter. Hij zorgt dan verder dat je vriend ook de ouderlijke macht krijgt.
Wij kregen er een formulier bij met uitleg, die ook werd gegeven door de medewerkster van het gemeentehuis, wel zo prettig.
Tip: als jullie niet van plan zijn te trouwen op korte termijn is het goed om te overwegen om een testament op te laten stellen, anders wordt het straks een heel gedoe, mocht er met 1 van jullie wat overkomen. Laat alles wat je wil goed vastleggen. Gaan wij ook doen.

@ Vlindur: ben je al terug gebeld meis? Ik hoop dat je snel terecht kan en gerustgesteld kan worden. Ook voor jou een :*

@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?

@ Cleany: wij misten een bout bij het in elkaar zetten van het bedje. Dus de bodem van het bedje hing maar met 3 bouten in het ledikant. Zijn we maar om teruggegaan. Tja, het blijft fabriekswerk en er kan altijd wat mis gaan. Maar irritant is het wel.
Zo hebben wij sinds gisteren een vervangende babyfoon, omdat die van ons zich in het donker uitschakelde i.p.v. dat hij overging op nightvision (met webcam). Lekker handig, zie je 's nachts nog niet wat er in dat bedje gebeurd. Dus een andere gekregnen, maar ja je moet er wel weer achteraan.
pi_96422187
PD lief van je! O+
Ben nog steeds niet gebeld }:| Ik moet nog douchen met Rienk en dat durf ik nu niet te doen.. Dus we zitten nog in pyjama beneden :P
Ik hoop ook echt dat ik me druk maak om niks, maar ik wil echt dat ze even kijken..
pi_96422283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef Vlindur het volgende:
PD lief van je! O+
Ben nog steeds niet gebeld }:| Ik moet nog douchen met Rienk en dat durf ik nu niet te doen.. Dus we zitten nog in pyjama beneden :P
Ik hoop ook echt dat ik me druk maak om niks, maar ik wil echt dat ze even kijken..
Better safe then sorry, Vlindur! :*

Hier een redelijke nacht gehad. Gisteren even op het Bevrijdingsfestival Overijssel gelopen, last van mijn voeten en knieën gekregen! Werden we nog aangesproken door een paar gastjes van 538, waren op zoek naar de milf van 2011.. :') Lekker sneu....
Toen door naar mijn zusje, lekker gebak gegeten en thee gedronken. 3D echo even laten zien er haar er een uit laten kiezen :)

En nu nog "even" werken tot 17:00 uur.... Dan een druk maar gezellig weekend tegemoet!
pi_96422574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef danic het volgende:
@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?
Nee, tis echt weer helemaal rustig hier nu hoor... ik heb nog 1,5u de tijd tot ik Lena weer van de creche moet halen..dat ga ik vast niet meer redden :+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:58:47 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96422585
Sterkte voor Vlindur en FR.

Bezorgd zijn, ik kan er weer over meepraten. Ik werd vannacht rond 3 uur wakker. Lag een tijdje zo in bed en ik voelde het ventje niet. Ik bedacht me dat ik kip heb gesneden en dat die misschien niet helemaal gaar was geworden in de risotto, en ik zou vast salmonellainfectie hebben opgelopen (had ook darmkrampen). Ik durfde mijn buik niet aan te raken...dat heb ik toch maar gedaan, beetje geduwd en toen kreeg ik goddank een reactie. Bah, met bonzend hart lag ik in bed. Vreselijk die angstige irrationele gedachten. ' s Nachts ziet alles er toch echt heel anders uit dan overdag.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:02:37 #60
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96422709
Goeiemorgen! Wij zijn weer thuis!
Meiske is gisteravond 21.20 geboren, en alles gaat goed!
Later meer...ga nu voeden en uitrusten(kraamzorg stuurt mij naar boven)
pi_96422752
*O* Jaaaaaaaaaaaaaa Krijtlijk!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! *O* Fijn te horen dat alles goed gaat! Laat je maar lekker verwennen!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:04:28 #62
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96422761
Gefeliciteerd krijtlijk :) O+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:05:03 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96422781
Jeeeee proficiat krijtlijk!!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:05:08 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96422783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:02 schreef krijtlijk het volgende:
Goeiemorgen! Wij zijn weer thuis!
Meiske is gisteravond 21.20 geboren, en alles gaat goed!
Later meer...ga nu voeden en uitrusten(kraamzorg stuurt mij naar boven)
Nou ook goedemorgen zeg! Van harte!
pi_96422847
*O* *O* van harte Krijtlijk!
pi_96422856
Van harte Krijtlijk! Geniet er van! O+
pi_96422898
Krijtlijk van harte ga lekker genieten van je meiske, en ik ben benieuwd naar de update (even een jompel vanaf telefoon dus het is even gokken of ik hem goed doe, maar anders issie toch echt goed bedoeld hoor!) *O*
pi_96423062
Krijtlijjk gefeliciteeeeerrrdddd!!

Ennuh...hilliebillie, je jompel is goed gegokt hoor! *O*
pi_96423151
*O* een verse beeb!!! Krijtlijk gefeliciteerd met je meiske!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96423277
Gefeliciteerd Krijtlijk!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:21:04 #71
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96423280
Krijtlijk! Gefeliciteerd! *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:24:55 #72
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96423412
5-5 mooie datum Krijtlijk, geniet van je meiske en van je kraamtijd (als dat gaat lukken natuurlijk)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_96423449
Krijtlijk *O* Van harte met jullie meissie!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:31:44 #74
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96423650
gefeliciteerd, krijtlijk!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:36:03 #75
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96423820
Gefeliciteerd krijtlijk!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_96423992
Gefeliciteerd Krijtlijk! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96424298
Gefeliciteerd Krijtlijk! *O*

Het ziekenhuis heeft nog steeds niet gebeld :{
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:50:51 #78
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424334
*O* *O* *O* Krijtlijk, gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan!! *O* *O* *O*

Poezebeest, wat fijn dat alles goed was... wow. Lekker gaan genieten nu!! O+ *O* :*

F_R... oh nee, he... niet weer in het ziekenhuis... sterkte!! :*

Vlindur, ik hoop dat je snel terrecht kunt... hopelijk maar je je druk om niks... wat lastig zeg... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96424652
Verdomme. Ik kan maandag pas terecht. om 15:50 en ook nog bij een rotmens van een gyn :'(
Kon echt niet eerder, tenzij bloed.

Tranen met tuiten hier :'(
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:04:16 #80
5428 crew  miss_sly
pi_96424836
Ach Vlindur, wat vreselijk rot. Kun je niet via je huisarts proberen of je er vandaag nog tussen kan komen? Zo wordt het een heel naar weekend :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:05:13 #81
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96424871
Krijtlijk gefeliciteerd *O* *O*

Vlindur balen meis :{

Bitterend, zowel ik als bijvoorbeeld ferrari_rood hebben emesafene geslikt. Voor ons beiden deed het niks. Vervolgens kregen we primperan en waar het bij mij hielp om te stoppen met spugen doet het bij f_r ook niks.
Het is in ieder geval niet schadelijk voor je baby dus ik hoop dat het voor jou wel werkt en weet dat er anders nog een ander middel is waar je om kan vragen. Wees ook alert op uitdroging bij veel spugen! Geef het aan bij je verloskundige.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:05:30 #82
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424881
Och Vlindur... bah zeg... :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:16:57 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96425347
Krijtlijk heeft een dochter!!! wat leuk!!! gefelicteerd meid! ik ben heeeeeel benieuwd naar je meisje; en dr naam...
*O*

Poppedein is begonnen aan het voorwerk. Zoooooo spannnend joh!!! *O* ik zet in op een moederdagkindje hoor :Y

Vlindur; wat ontzettend k*t, ten eerste je gevoel, je onzekerheid, en dan moet je het hele weekend gaan wachten nu??? vind ik echt niet netjes... ff snel een echokop erop was toch niet zo'n enorme moeite geweest??
HA bellen is idd een optie?

en ik heb van8 als een blok geslapen, ben zo moe... :O Inmiddels alweer 24 weken... schiet best op :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96425458
De huisarts is gebeld en worden straks terug gebeld. McLaura is onderweg naar me want ik kan niet eens meer normaal praten ;(
pi_96425604
Och lieve Vlindur!! :* Ik vind dit écht niet normaal!! (PM :* )

Ik hoop dat de HA iets voor je kan betekenen en t is goed dat je Laura gebeld hebt als je er zo doorheen zit!!
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:23:46 #86
5428 crew  miss_sly
pi_96425647
Fijn dat McLaura zo in de buurt zit en er aan komt! Ik hoop dat de ha iets voor je kan doen :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:27:25 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96425804
Krijtlijk, woah, gefeliciteerd! *O* *O* :* Ik kijk uit naar de foto en hoop dat we de naam mogen weten :)

Vlindurtje, och meisje toch.. Op dit soort dagen wilde ik dat je om de hoek woonde en dat ik langs kon komen om een dikke knuffel te geven. Ik had eerder moeten vertrekken als ik vandaag nog bij je wilde zijn ;( Fijn dat McLaura er nu aankomt, en ik vind dat je arts HEEL snel terug moet bellen.. Crapzooi :* :*
3!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:33:15 #88
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96426067
Vlindur... wat is dit super rot zeg... ik hoop dat je snel gebeld wordt... hoeveel moeite is het nou om even een echo te maken? :* :* :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:34:27 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96426128
@Vlindur.... dikke :* en ik hoop dat je toch snel meer duidelijkheid zal krijgen.

@Krijtlijk, van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe het is verlopen en naar de naam. :)

Hier lekker vrij vandaag, goed geslapen vanacht en ook nog even uitgeslapen tot een uurtje of tien. Zometeen komt mijn moeder deze kant op, even samen lunchen en daarna boodschappen doen voor een weekje. Dat is toch een flinke klus tegenwoordig, dus maar gezellig samen doen.
pi_96426137
Jeetje Vlindur, dat is echt gewoon kut. Echt belachelijk dat ze je dan het hele weekend laten zitten, zoals iedereen al zegt: Hoeveel moeite is het nou om even te kijken???
Fijn dat McLaura naar je toe komt en ik hoop dat je huisarts snel terugbelt. :*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:37:06 #91
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96426248
Vlindur :*

krijtlijk woehoeeeeee *O* *O* *O* gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meiske! Ben benieuwd naar je verhaal en naar haar naam. Geniet lekker van elkaar O+

poppedeins woaaaah! Ga je voor de uitgerekende datum of voor moederdag? Of misschien vanavond O+ Hoe dan ook hoop ik voor je dat je vriendin je kan begeleiden.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:40:17 #92
5428 crew  miss_sly
pi_96426396
krijtlijk gefeliciteerd *O* ik ben uiteraard ook benieuwd naar alles :Y
pi_96426411
Vlindur... :* :* houd je taai!
pi_96426512
Vlindur, wat balen dat je pas maandag terecht kan! Eigenlijk belachelijk! Fijn dat McLaura zo in de buurt woont om je op te vangen. Ik wens ik je heel veel sterkte meis, hou je haaks!
pi_96427190
krijtlijk Gefeliciteeeeerd!!!!

DML bedankt voor je antwoord! ik moet het vanavond voor dat ik naar bed ga nemen...ik ben benieuwd. Fijn om te weten dat behalve deze nog een andere middel beschikbaar is en dat ze onschadelijk zijn!

Vlindur :* :* :* :* ik hoop echt dat de HA snel terugbelt!!! misschien even via de vk vragen of ze kunnen luisteren naar het hartje?
pi_96427433
oh vlindur toch echt een hele dikke knuf :*

fijn dat mclaura bij je komt
pi_96427440
gefeliciteerd Krijtlijk!
pi_96427464
krijtlijk gefeliciteerd *G* ben ook benieuwd naar verhaal, foto en naam!

poppedein, spannend! succes!
pi_96427512
Vlin meissie toch.. Kon ik maar iets voor je doen! Iig denk ik aan je!! :* :*

Krijtlijk gefeliciteerd! Geniet er lekker van! *O*
pi_96427670
Vlinder, wat zul jij je kut voelen. Konden we maar iets voor je doen om je gerust te stellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')