abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96421919
Vlindur hopelijk alleen maar het gevoel

Hier vandaag 20weken

nog geen beeb updates
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96421985
oo vlindur SUCCES !!!! hopen/duimen dat alles goed is.
Maar het gevoel ken ik duidelijk....
Hier is het nog saai stil. nog niets van Danic gehoord.
Gisteren laat gaan slapen voor mijn doen. half 1 maar om 7 uur zo wakker als wat.
Ff douchen en dat straks om half 2 maar weer naar de verloskundige....
pi_96422028
trouwens dames...heeft iemand hier ooit Emesafene geslikt? ik heb dat van de HA gekregen omdat ik continu moet overgeven
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96422043
Maar je hebt wel je 40 weken mijlpaal vandaag Ienemini!! *O* *O*

En Lujaxa 20 weken vandaag!! Wat ga je snel joh!!

Vlindur-ke...woonde je maar hiero m de hoek, ik wou dat ik je gerust kon stellen...laat je niet zomaar afschepen hoor! Onrust is even goed een reden om gezien te worden als tastbare lichamelijke klachten!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96422075
*meldt*
Hier nog steeds geen actie. K*t geslapen, want zuur }:| :r

@ Innepin wat een mooie echo zeg! Ik ga ook voor een zusje voor Willow hoor. Das echt een meisje op die foto!

@ f-r: wat is dit toch ongelooflijk klote zeg! Ik heb echt met je te doen. Ik hoop ook echt dat ze je hier niet te lang mee laten sukkelen en de kleine eventueel een weekje eerder halen, want dit is bijna onmenselijk. Een hele dikke :* iig.

@ Susie: Het beste is om voor de geboorte de erkenning te regelen. Dit, omdat jij er bij moet zijn. Dit doe je op het gemeentehuis. Je vriend heeft dan wel plichten, maar nog geen rechten. Om die te krijgen moet hij ook de ouderlijke macht krijgen. Hij wordt dan met jou wettelijk vertegenwoordiger. Tijdens het regelen van de erkenning krijg je alvast wat papieren hiervoor mee (een uitdraai van jou persoonsgegevens en een formulier wat na de geboorte moet worden ingevuld). Als je vriend dan de aangifte heeft gedaan op het gemeentehuis, krijgt hij ook nog wat papieren mee met daarom de gegevens van jullie kindje. Dit formulier moet hij samen met de 2 formulieren die je hebt gekregen tijdens de erkenning, opsturen naar de kantonrechter. Hij zorgt dan verder dat je vriend ook de ouderlijke macht krijgt.
Wij kregen er een formulier bij met uitleg, die ook werd gegeven door de medewerkster van het gemeentehuis, wel zo prettig.
Tip: als jullie niet van plan zijn te trouwen op korte termijn is het goed om te overwegen om een testament op te laten stellen, anders wordt het straks een heel gedoe, mocht er met 1 van jullie wat overkomen. Laat alles wat je wil goed vastleggen. Gaan wij ook doen.

@ Vlindur: ben je al terug gebeld meis? Ik hoop dat je snel terecht kan en gerustgesteld kan worden. Ook voor jou een :*

@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?

@ Cleany: wij misten een bout bij het in elkaar zetten van het bedje. Dus de bodem van het bedje hing maar met 3 bouten in het ledikant. Zijn we maar om teruggegaan. Tja, het blijft fabriekswerk en er kan altijd wat mis gaan. Maar irritant is het wel.
Zo hebben wij sinds gisteren een vervangende babyfoon, omdat die van ons zich in het donker uitschakelde i.p.v. dat hij overging op nightvision (met webcam). Lekker handig, zie je 's nachts nog niet wat er in dat bedje gebeurd. Dus een andere gekregnen, maar ja je moet er wel weer achteraan.
pi_96422187
PD lief van je! O+
Ben nog steeds niet gebeld }:| Ik moet nog douchen met Rienk en dat durf ik nu niet te doen.. Dus we zitten nog in pyjama beneden :P
Ik hoop ook echt dat ik me druk maak om niks, maar ik wil echt dat ze even kijken..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96422283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:43 schreef Vlindur het volgende:
PD lief van je! O+
Ben nog steeds niet gebeld }:| Ik moet nog douchen met Rienk en dat durf ik nu niet te doen.. Dus we zitten nog in pyjama beneden :P
Ik hoop ook echt dat ik me druk maak om niks, maar ik wil echt dat ze even kijken..
Better safe then sorry, Vlindur! :*

Hier een redelijke nacht gehad. Gisteren even op het Bevrijdingsfestival Overijssel gelopen, last van mijn voeten en knieën gekregen! Werden we nog aangesproken door een paar gastjes van 538, waren op zoek naar de milf van 2011.. :') Lekker sneu....
Toen door naar mijn zusje, lekker gebak gegeten en thee gedronken. 3D echo even laten zien er haar er een uit laten kiezen :)

En nu nog "even" werken tot 17:00 uur.... Dan een druk maar gezellig weekend tegemoet!
pi_96422574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:38 schreef danic het volgende:
@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?
Nee, tis echt weer helemaal rustig hier nu hoor... ik heb nog 1,5u de tijd tot ik Lena weer van de creche moet halen..dat ga ik vast niet meer redden :+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:58:47 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96422585
Sterkte voor Vlindur en FR.

Bezorgd zijn, ik kan er weer over meepraten. Ik werd vannacht rond 3 uur wakker. Lag een tijdje zo in bed en ik voelde het ventje niet. Ik bedacht me dat ik kip heb gesneden en dat die misschien niet helemaal gaar was geworden in de risotto, en ik zou vast salmonellainfectie hebben opgelopen (had ook darmkrampen). Ik durfde mijn buik niet aan te raken...dat heb ik toch maar gedaan, beetje geduwd en toen kreeg ik goddank een reactie. Bah, met bonzend hart lag ik in bed. Vreselijk die angstige irrationele gedachten. ' s Nachts ziet alles er toch echt heel anders uit dan overdag.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:02:37 #60
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_96422709
Goeiemorgen! Wij zijn weer thuis!
Meiske is gisteravond 21.20 geboren, en alles gaat goed!
Later meer...ga nu voeden en uitrusten(kraamzorg stuurt mij naar boven)
pi_96422752
*O* Jaaaaaaaaaaaaaa Krijtlijk!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! *O* Fijn te horen dat alles goed gaat! Laat je maar lekker verwennen!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:04:28 #62
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96422761
Gefeliciteerd krijtlijk :) O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:05:03 #63
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96422781
Jeeeee proficiat krijtlijk!!!! *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:05:08 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96422783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:02 schreef krijtlijk het volgende:
Goeiemorgen! Wij zijn weer thuis!
Meiske is gisteravond 21.20 geboren, en alles gaat goed!
Later meer...ga nu voeden en uitrusten(kraamzorg stuurt mij naar boven)
Nou ook goedemorgen zeg! Van harte!
pi_96422847
*O* *O* van harte Krijtlijk!
pi_96422856
Van harte Krijtlijk! Geniet er van! O+
pi_96422898
Krijtlijk van harte ga lekker genieten van je meiske, en ik ben benieuwd naar de update (even een jompel vanaf telefoon dus het is even gokken of ik hem goed doe, maar anders issie toch echt goed bedoeld hoor!) *O*
pi_96423062
Krijtlijjk gefeliciteeeeerrrdddd!!

Ennuh...hilliebillie, je jompel is goed gegokt hoor! *O*
pi_96423151
*O* een verse beeb!!! Krijtlijk gefeliciteerd met je meiske!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96423277
Gefeliciteerd Krijtlijk!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:21:04 #71
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96423280
Krijtlijk! Gefeliciteerd! *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:24:55 #72
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96423412
5-5 mooie datum Krijtlijk, geniet van je meiske en van je kraamtijd (als dat gaat lukken natuurlijk)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_96423449
Krijtlijk *O* Van harte met jullie meissie!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:31:44 #74
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96423650
gefeliciteerd, krijtlijk!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:36:03 #75
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_96423820
Gefeliciteerd krijtlijk!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_96423992
Gefeliciteerd Krijtlijk! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96424298
Gefeliciteerd Krijtlijk! *O*

Het ziekenhuis heeft nog steeds niet gebeld :{
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:50:51 #78
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424334
*O* *O* *O* Krijtlijk, gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan!! *O* *O* *O*

Poezebeest, wat fijn dat alles goed was... wow. Lekker gaan genieten nu!! O+ *O* :*

F_R... oh nee, he... niet weer in het ziekenhuis... sterkte!! :*

Vlindur, ik hoop dat je snel terrecht kunt... hopelijk maar je je druk om niks... wat lastig zeg... :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_96424652
Verdomme. Ik kan maandag pas terecht. om 15:50 en ook nog bij een rotmens van een gyn :'(
Kon echt niet eerder, tenzij bloed.

Tranen met tuiten hier :'(
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:04:16 #80
5428 crew  miss_sly
pi_96424836
Ach Vlindur, wat vreselijk rot. Kun je niet via je huisarts proberen of je er vandaag nog tussen kan komen? Zo wordt het een heel naar weekend :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:05:13 #81
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96424871
Krijtlijk gefeliciteerd *O* *O*

Vlindur balen meis :{

Bitterend, zowel ik als bijvoorbeeld ferrari_rood hebben emesafene geslikt. Voor ons beiden deed het niks. Vervolgens kregen we primperan en waar het bij mij hielp om te stoppen met spugen doet het bij f_r ook niks.
Het is in ieder geval niet schadelijk voor je baby dus ik hoop dat het voor jou wel werkt en weet dat er anders nog een ander middel is waar je om kan vragen. Wees ook alert op uitdroging bij veel spugen! Geef het aan bij je verloskundige.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:05:30 #82
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96424881
Och Vlindur... bah zeg... :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:16:57 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96425347
Krijtlijk heeft een dochter!!! wat leuk!!! gefelicteerd meid! ik ben heeeeeel benieuwd naar je meisje; en dr naam...
*O*

Poppedein is begonnen aan het voorwerk. Zoooooo spannnend joh!!! *O* ik zet in op een moederdagkindje hoor :Y

Vlindur; wat ontzettend k*t, ten eerste je gevoel, je onzekerheid, en dan moet je het hele weekend gaan wachten nu??? vind ik echt niet netjes... ff snel een echokop erop was toch niet zo'n enorme moeite geweest??
HA bellen is idd een optie?

en ik heb van8 als een blok geslapen, ben zo moe... :O Inmiddels alweer 24 weken... schiet best op :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96425458
De huisarts is gebeld en worden straks terug gebeld. McLaura is onderweg naar me want ik kan niet eens meer normaal praten ;(
pi_96425604
Och lieve Vlindur!! :* Ik vind dit écht niet normaal!! (PM :* )

Ik hoop dat de HA iets voor je kan betekenen en t is goed dat je Laura gebeld hebt als je er zo doorheen zit!!
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:23:46 #86
5428 crew  miss_sly
pi_96425647
Fijn dat McLaura zo in de buurt zit en er aan komt! Ik hoop dat de ha iets voor je kan doen :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:27:25 #87
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96425804
Krijtlijk, woah, gefeliciteerd! *O* *O* :* Ik kijk uit naar de foto en hoop dat we de naam mogen weten :)

Vlindurtje, och meisje toch.. Op dit soort dagen wilde ik dat je om de hoek woonde en dat ik langs kon komen om een dikke knuffel te geven. Ik had eerder moeten vertrekken als ik vandaag nog bij je wilde zijn ;( Fijn dat McLaura er nu aankomt, en ik vind dat je arts HEEL snel terug moet bellen.. Crapzooi :* :*
3!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:33:15 #88
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96426067
Vlindur... wat is dit super rot zeg... ik hoop dat je snel gebeld wordt... hoeveel moeite is het nou om even een echo te maken? :* :* :*
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:34:27 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96426128
@Vlindur.... dikke :* en ik hoop dat je toch snel meer duidelijkheid zal krijgen.

@Krijtlijk, van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe het is verlopen en naar de naam. :)

Hier lekker vrij vandaag, goed geslapen vanacht en ook nog even uitgeslapen tot een uurtje of tien. Zometeen komt mijn moeder deze kant op, even samen lunchen en daarna boodschappen doen voor een weekje. Dat is toch een flinke klus tegenwoordig, dus maar gezellig samen doen.
pi_96426137
Jeetje Vlindur, dat is echt gewoon kut. Echt belachelijk dat ze je dan het hele weekend laten zitten, zoals iedereen al zegt: Hoeveel moeite is het nou om even te kijken???
Fijn dat McLaura naar je toe komt en ik hoop dat je huisarts snel terugbelt. :*
Tralalalaaa
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:37:06 #91
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96426248
Vlindur :*

krijtlijk woehoeeeeee *O* *O* *O* gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meiske! Ben benieuwd naar je verhaal en naar haar naam. Geniet lekker van elkaar O+

poppedeins woaaaah! Ga je voor de uitgerekende datum of voor moederdag? Of misschien vanavond O+ Hoe dan ook hoop ik voor je dat je vriendin je kan begeleiden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 11:40:17 #92
5428 crew  miss_sly
pi_96426396
krijtlijk gefeliciteerd *O* ik ben uiteraard ook benieuwd naar alles :Y
pi_96426411
Vlindur... :* :* houd je taai!
pi_96426512
Vlindur, wat balen dat je pas maandag terecht kan! Eigenlijk belachelijk! Fijn dat McLaura zo in de buurt woont om je op te vangen. Ik wens ik je heel veel sterkte meis, hou je haaks!
pi_96427190
krijtlijk Gefeliciteeeeerd!!!!

DML bedankt voor je antwoord! ik moet het vanavond voor dat ik naar bed ga nemen...ik ben benieuwd. Fijn om te weten dat behalve deze nog een andere middel beschikbaar is en dat ze onschadelijk zijn!

Vlindur :* :* :* :* ik hoop echt dat de HA snel terugbelt!!! misschien even via de vk vragen of ze kunnen luisteren naar het hartje?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96427433
oh vlindur toch echt een hele dikke knuf :*

fijn dat mclaura bij je komt
pi_96427440
gefeliciteerd Krijtlijk!
pi_96427464
krijtlijk gefeliciteerd *G* ben ook benieuwd naar verhaal, foto en naam!

poppedein, spannend! succes!
pi_96427512
Vlin meissie toch.. Kon ik maar iets voor je doen! Iig denk ik aan je!! :* :*

Krijtlijk gefeliciteerd! Geniet er lekker van! *O*
pi_96427670
Vlinder, wat zul jij je kut voelen. Konden we maar iets voor je doen om je gerust te stellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')