*meldt*
Hier nog steeds geen actie. K*t geslapen, want zuur
@ Innepin wat een mooie echo zeg! Ik ga ook voor een zusje voor Willow hoor. Das echt een meisje op die foto!
@ f-r: wat is dit toch ongelooflijk klote zeg! Ik heb echt met je te doen. Ik hoop ook echt dat ze je hier niet te lang mee laten sukkelen en de kleine eventueel een weekje eerder halen, want dit is bijna onmenselijk. Een hele dikke

iig.
@ Susie: Het beste is om voor de geboorte de erkenning te regelen. Dit, omdat jij er bij moet zijn. Dit doe je op het gemeentehuis. Je vriend heeft dan wel plichten, maar nog geen rechten. Om die te krijgen moet hij ook de ouderlijke macht krijgen. Hij wordt dan met jou wettelijk vertegenwoordiger. Tijdens het regelen van de erkenning krijg je alvast wat papieren hiervoor mee (een uitdraai van jou persoonsgegevens en een formulier wat na de geboorte moet worden ingevuld). Als je vriend dan de aangifte heeft gedaan op het gemeentehuis, krijgt hij ook nog wat papieren mee met daarom de gegevens van jullie kindje. Dit formulier moet hij samen met de 2 formulieren die je hebt gekregen tijdens de erkenning, opsturen naar de kantonrechter. Hij zorgt dan verder dat je vriend ook de ouderlijke macht krijgt.
Wij kregen er een formulier bij met uitleg, die ook werd gegeven door de medewerkster van het gemeentehuis, wel zo prettig.
Tip: als jullie niet van plan zijn te trouwen op korte termijn is het goed om te overwegen om een testament op te laten stellen, anders wordt het straks een heel gedoe, mocht er met 1 van jullie wat overkomen. Laat alles wat je wil goed vastleggen. Gaan wij ook doen.
@ Vlindur: ben je al terug gebeld meis? Ik hoop dat je snel terecht kan en gerustgesteld kan worden. Ook voor jou een
@ Poppedein, het lijkt idd bij jou meer succes te hebben om een topic te openen. Hoe gaat het nu? Heb je het idee dat het doorzet, of was dit een aanloopje en is het nu weer rustig?
@ Cleany: wij misten een bout bij het in elkaar zetten van het bedje. Dus de bodem van het bedje hing maar met 3 bouten in het ledikant. Zijn we maar om teruggegaan. Tja, het blijft fabriekswerk en er kan altijd wat mis gaan. Maar irritant is het wel.
Zo hebben wij sinds gisteren een vervangende babyfoon, omdat die van ons zich in het donker uitschakelde i.p.v. dat hij overging op nightvision (met webcam). Lekker handig, zie je 's nachts nog niet wat er in dat bedje gebeurd. Dus een andere gekregnen, maar ja je moet er wel weer achteraan.