WHOAH WHOAH, HELP HELP!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.quote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
een Kiloknaller !!! daar knap je van opquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Wijquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
Tuinbonen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Maar waarom is dat een paupersubforum?
OKE!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vultquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vult
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te kokenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.
Zuchtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik kniijp er effe tussenuit...
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
Hmm nog een kilo of 5. Maar door medicatie moet ik echt supersuperstrak lijnen, anders gaat er geen gram af. Maar ik ga maar weer even een paar dagen 'normaal' eten, even aansterken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/
Je wilt toch geen anna heten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
boboti (van Knorr) een echte aanrader!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm nog een kilo of 5. Maar door medicatie moet ik echt supersuperstrak lijnen, anders gaat er geen gram af. Maar ik ga maar weer even een paar dagen 'normaal' eten, even aansterken.
Hehehe daar ben ik wel heel ver van verwijderd. Ik heb gewoon weinig honger, en douw dan met moeite iets weg.quote:
Mia zijn is ook niet alles denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef mootie het volgende:
Ik zou ook wel slecht zijn in Ana, ik voel het altijd meteen als ik te weinig eet.
krielkipquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weeg 102 kilo. Ik moet toch eens wat meer op de lijn letten!
Kilo-knaller krielkip!quote:
Wat voor tuig sleep jij allemaal binnen hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
Gisteren vond je me nog beschaafd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor tuig sleep jij allemaal binnen hier
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
Nog 5 kg, dan vind ik het wel best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afgelopen winter vijftien kilo aangekomen (jawel, in één winter tijd, zo handig gaat dat bij mij), ben deze week maar weer begonnen met iedere dag fanatiek fietsen.
Daar zit ik nu weer aan te denken Pietje, 't is bijna weer zomervakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
15 is best veel ja, is 't alweer zo lang geleden dat je op dat idiote plan kwam om opeens zoveel te gaan sporten.
Die ben ik met veertien dagen kwijtquote:
Wees toch blij, ik zou zo met je willen ruilen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
ik hoef niet op mijn lijn te letten was het maar waar dat ik over lijnen enzo kan meepraten maar helaas kan eten wat ik wil komt niks bij
een paar kilo erbij zal ik best willenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees toch blij, ik zou zo met je willen ruilen.
Moet je Soury om spareribs vragen, die mest je wel vetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een paar kilo erbij zal ik best willen
helpt ook niet al eet ik best veel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je Soury om spareribs vragen, die mest je wel vet
is in noord pietje ik woon bij 40/45quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
ja las het, leuker kennen ze het niet maken vlag op zijn kop dom toch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Belastingdienst Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Tsja, treurigheid troef. De oudere man heeft gelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ok, wanneer is een rokje te kort, ik blijf maar twijfelen.
*gaat meetlint pakkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....
Dan kan ik rokjes tot 52cm dragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....
Op het dikste deelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
Dat ligt er natuurlijk wel aan waar ik meet
Ik ken dat. Heb nooit gelijnd maar eten boeit me dus echt niet, honger heb ik ook eigenlijk nooit. En als ik alleen ben sla ik met gemak 3, 4 maaltijden over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe ik dus ook, ik sla er iets teveel over soms, en dat voel ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken dat. Heb nooit gelijnd maar eten boeit me dus echt niet, honger heb ik ook eigenlijk nooit. En als ik alleen ben sla ik met gemak 3, 4 maaltijden over.
Hangt af van de fraaiheid van je benen en echt te kort is het als je clitpiercing in beeld komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ok, wanneer is een rokje te kort, ik blijf maar twijfelen.
Pics!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
Als ik net boven de knie meet mag ik deze wel aan
Die heb ik niet, dus dan mag ik gewoon alles aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt af van de fraaiheid van je benen en echt te kort is het als je clitpiercing in beeld komt
LOL, kunnen we samen aan de enkelrokken, hoe flower powerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik net een moslima, wat een kutregels verzin jij.
Hier nog zo iemand Heks, val in de categorie getailleerde spijkers. Alhoewel: weeg tegenwoordig bij een lengte van 1.75 m wel 65 hele kilo's!!! En dat was ooit 51.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
ik hoef niet op mijn lijn te letten was het maar waar dat ik over lijnen enzo kan meepraten maar helaas kan eten wat ik wil komt niks bij
Van mij wel, ik hoef er niet naast te lopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dan mag ik gewoon alles aan
Dieet gaat tot na het weekend toch al de deur uit, wel nog braaf mn uurtje wandelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
nou goed nieuws voor sommige onder ons, morgen is het anti dieetdag dus je lekker volproppen hoor
Brombeerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij wel, ik hoef er niet naast te lopen
Morgen gaan we op reis. Naar onze oudste zoon. Die woont en werkt in de omgeving van Tours. En na al dat gepraat over eten ga ik denk ik de spetterpan maar eens aanslingeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
nou goed nieuws voor sommige onder ons, morgen is het anti dieetdag dus je lekker volproppen hoor
Rond de tafel of ga je dan ook echt naar buiten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dieet gaat tot na het weekend toch al de deur uit, wel nog braaf mn uurtje wandelen.
Echt naar buiten, de paden op, de lanen in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rond de tafel of ga je dan ook echt naar buiten?
Stoerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt naar buiten, de paden op, de lanen in.
dan ben jij wel lang he maar 65 is toch mooi...............quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand Heks, val in de categorie getailleerde spijkers. Alhoewel: weeg tegenwoordig bij een lengte van 1.75 m wel 65 hele kilo's!!! En dat was ooit 51.
Dan heb je dus een hele grote tuinquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je loopt hier zo de weilanden in, best prettig.
oh gezellig even naar je kind, nou eetsequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Morgen gaan we op reis. Naar onze oudste zoon. Die woont en werkt in de omgeving van Tours. En na al dat gepraat over eten ga ik denk ik de spetterpan maar eens aanslingeren.
Ik begon er ook pas mee na 8 jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heb je dus een hele grote tuin
Ik loop hier zo de bossen in, is ook wel leuk. Moet ik toch eens mee gaan beginnen na vier jaar wonen hier
Ik doe het af en toe wel, maar dan pak ik eerst de auto om naar een wandelroute te rijden. Misschien morgen maar weer eens doen.quote:
Dan maar niet in OUD laten zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar heel onverantwoord de verkeerde houding in de draagdoek... dat moet andersom.
Nou zat hij dat later ook wel, maar we begonnen met eendjes voeren, en dat is veel leuker als je het ook goed kunt zien.
Nee daaromquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan maar niet in OUD laten zien![]()
Lijkt hij overigens op zijn grote broer?
Meid, ik heb zelfs 6 weken in een strafkamp ('t Ruige Veld te Rolde) gezeten omdat de schoolarts vond dat ik te mager was!! Moest ik elke broodmaaltijd eerst een boterham met kaas eten voor ik iets anders mocht en ik lust geen kaas!! Wel 4 kilo gegroeid in die 6 weken en toen k weer thuis was waren ze er volgens mij binnen 3 weken weer af! Maar ik leef nog steeds en later kwamen ze er achter dat dik zijn helemaal niet zo gezond is. Ik blij!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ben jij wel lang he maar 65 is toch mooi...............
ben 164 zoiets en 53/55 ach maak me er nu niet meer druk om vroeger wel hoor zelf maandenlang bruine bonen als ontbijt gegeten iemand vertelde je werd er dik van, nou ik alleen misselijk
Van welk kind van me? Heb er 4!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Van het bos, het weiland, het kind van Spuitje, Haks die bruine bonen eet?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De commando's waren een meetlint vergeten en dus moest er iemand naast het dode lichaam van bin laden gaan liggen om z'n lengte op te nemen.
De commando's waren een meetlint vergeten en dus moest er iemand naast het dode lichaam van bin laden gaan liggen om z'n lengte op te nemen.
Dat werkt toch ook dan, zo dom vind ik dat niet alsof ze van alles maar mee slepen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naast zo'n vent in het bloed en in de rook gaan liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ook niet dom, maar zo'n bericht vind ik echt prachtig. Zie 't meteen voor me.
Die groene baretten zijn wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naast zo'n vent in het bloed en in de rook gaan liggen.
Wat zullen die soldaten een adrenaline rush hebben gehad.
Dat was precies wat ik dacht !quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, treurigheid troef. De oudere man heeft gelijk
nee serieus ik vindt het een schandequote:
Ik eet alleen biologische scharrel-kabouters!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee serieus ik vindt het een schande![]()
komt door die kiloknallers dan verweken je hersenen![]()
die vrouw in het begin met die blauwe jas![]()
ik heb Bami gemaakt trouwens![]()
en ik ga zo de badkamer soppen...
effe pauze
Die van de Appie ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet alleen biologische scharrel-kabouters!
Nee van de Aldi! Vlees van de Appie!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die van de Appie ?
die zijn lekkerwel effe goed aanbakken, dan smaken ze het best
Niet ???quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Fannn![]()
Alsof de RLS sc het enige in ons leven is
Succesquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij ook niet![]()
maar ik ga de badkamer soppen![]()
mot ook gebeuren
Gerard in beeld en de kleine begint te grijnzenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
oh ik was heel SST vergeten weer en schakel net in zie gerard
maakt nog niet zoveel uit hoor je mag hem best verwennen, ja snotterig dan weer warm dan weer koud gisterenavond had ik de cv op 22 omdat het echt hier wel winter leek zo koud was het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerard in beeld en de kleine begint te grijnzen
Het is laat, ik weet, maar hij is een beetje off, ik zit m de hele dag al te voeden, beetje snotterig dan gaat drinken wat minder.
Ben je gek, het is toch ook een maf gezicht zo'n lampekapquote:
ghihihiquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je gek, het is toch ook een maf gezicht zo'n lampekap
ja wat een opluchting.....Niet dat het er nu beter op wordt maar die is opgerotquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
moet ff blij doen, moniquejankenneukmemaar is het SST huis uit
en welke was dat ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
moet ff blij doen, moniquejankenneukmemaar is het SST huis uit
@huilenmetMoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en welke was dat ?
ja sorry niet gevolgd...
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die grietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en welke was dat ?
ja sorry niet gevolgd...
Die alleen maar zaan het neuken en het janken was...die....De deelnemers: Monique Pisters (30) #6quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat zegt me toch niks
ow... owkeeeeeeeequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die griet
nee spannend wordt het toch niet meer maar gun haar gewoon geen finaleplaats vond dat echt een grote trutquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat een opluchting.....Niet dat het er nu beter op wordt maar die is opgerot
Ow... oke. dus die was niet leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die alleen maar zaan het neuken en het janken was...die....De deelnemers: Monique Pisters (30) #6
Wat een lieve mooitjesquote:
Etterbakkies zijn het, maar wel lieve.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.... Dees als je zo doorgaat ga ik weer aan de katten![]()
kutbeeesten....
Drop van boodschappenlijstje schraptquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die griet
Dat zie ik, maar ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Etterbakkies zijn het, maar wel lieve.
Soury zet drop eropquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drop van boodschappenlijstje schrapt
hahahahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drop van boodschappenlijstje schrapt
Egwel, ik ga zo naar bed, dan ranzig uitslapen en dan bier drinken in het park.quote:
Als je nu nog naar bed moet... hoe fucking laat sta je dan op!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Egwel, ik ga zo naar bed, dan ranzig uitslapen en dan bier drinken in het park.
Gewoon omdat het kan.
1 uur lijkt me ok. 8 uur slaapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nu nog naar bed moet... hoe fucking laat sta je dan op!?
dude....quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sharon is stom want ze vindt deze opdracht leuk en dat mag vooral niet...het stomme kind
En ze is vooral enorm dik en doet een beetje populair met haar Engels.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
Sharon is stom want ze vindt deze opdracht leuk en dat mag vooral niet...het stomme kind
het wordt nu juist pas leuk daarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..].
Na 11 weken kan ik er niet meer zo goed mee omgaan.
En ze heeft geen plastic tietenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze is vooral enorm dik en doet een beetje populair met haar Engels.
Stupid bitch.
En ze heeft zeker de tsunami zelf veroorzaakt toen ze met dat walrussenlichaam van der, daar in de zee sprong?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze is vooral enorm dik en doet een beetje populair met haar Engels.
Stupid bitch.
Ja en nu moeten ze haar terug de zee in duwen. Zo lachen!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
En ze heeft zeker de tsunami zelf veroorzaakt toen ze met dat walrussenlichaam van der, daar in de zee sprong?
Hou je hart maar alvast vastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Waar gaan al die users eigenlijk heen als SST klaar is?
Die komen hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Jij wil gewoon nieuwe wijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat nieuw en vers bloed is wel goed voor deze SC.
Dat sowieso, maar daar gaat het niet om. Erg veel hebben mensen elkaar hier niet meer te vertellen, we weten hier van elkaar zo ongeveer wanneer het tijd is dat iemand zijn behoefte gaat doen. Wat nieuwelingen kunnen dan geen kwaad. In een andere setting dan die van de COS zitten er vast wel wat leuke mensen tussen.quote:
Ik heb sowieso nooit veel te melden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar gaat het niet om. Erg veel hebben mensen elkaar hier niet meer te vertellen, we weten hier van elkaar zo ongeveer wanneer het tijd is dat iemand zijn behoefte gaat doen. Wat nieuwelingen kunnen dan geen kwaad. In een andere setting dan die van de COS zitten er vast wel wat leuke mensen tussen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ze heeft zeker de tsunami zelf veroorzaakt toen ze met dat walrussenlichaam van der, daar in de zee sprong?
meldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat nieuw en vers bloed is wel goed voor deze SC.
Ja vast, nogal dom, maar als ze slim genoeg zijn om te weten dat ze niet mogen doorbijten tijdens het pijpen maakt het niet zoveel uit...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar gaat het niet om. Erg veel hebben mensen elkaar hier niet meer te vertellen, we weten hier van elkaar zo ongeveer wanneer het tijd is dat iemand zijn behoefte gaat doen. Wat nieuwelingen kunnen dan geen kwaad. In een andere setting dan die van de COS zitten er vast wel wat leuke mensen tussen.
Welke ? als het leuk is ga ik meteenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Mogguh, je had je beter kunnen melden in dat andere topic
Nou, als een dame al zover is dan vind ik dat ze het er al aardig vanaf brengtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, nogal dom, maar als ze slim genoeg zijn om te weten dat ze niet mogen doorbijten tijdens het pijpen maakt het niet zoveel uit...
Dan moet je nog wel even een paar weken op een houtje bijten, en of Teun het nou leuk vindt dat jij weken in zijn tuin bivakkeert.quote:
het is niet dood het leeft..Jian hoe gaat het met je???quote:
quote:
Zou ik geen moeite mee hebben, als hij hem dan ook een klein beetje bijhoudt, is het win win.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even een paar weken op een houtje bijten, en of Teun het nou leuk vindt dat jij weken in zijn tuin bivakkeert.
Dat is wel heel triest, hoewel het vinden van een Audi in München waarschijnlijk net zo makkelijk is als het vinden van een boom in het Speulderbos.... maar dan nogquote:
Hoi Heksiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is niet dood het leeft..Jian hoe gaat het met je???
Jep, ik ga halverwege de avond weg, gewoon om het voor die mensen wat gezellig te houden en het niet te verpestenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Owww, die, ja wat ik al tegen je zei, wordt vast gezellig, leuke groep
viel tegen he Jian, rare mensen domme geheime en opdrachten jammer is echt de flop van 2011 geworden in tv landquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Heksie![]()
Ja, goed, ben een beetje aan het afkicken van SST !
Een week voor het einde?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Heksie![]()
Ja, goed, ben een beetje aan het afkicken van SST !
Ik ben ook al pur aan het inslaan om dat vreselijke gat te vullenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Is dat omdat je anders in zo'n gat valt?
Jian zijn leven wordt dan kaal,zinloos en hopeloos ach ja Jian zal vast veel gesmst hebben, een dikke fan van Renate zijn geworden en ga zo maar door, ach wij vangen hem wel opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Ja, drama, zulke hoge verwachtingen en dan zo'n faal, doodzonde en dan ook nog een Cos op Fok om janken, 't is/was allemaal niet fraai.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
viel tegen he Jian, rare mensen domme geheime en opdrachten jammer is echt de flop van 2011 geworden in tv land
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook al pur aan het inslaan om dat vreselijke gat te vullen
Dat had ik bij DGK toch echt welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zat daar vast onder een kloontje te posten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, drama, zulke hoge verwachtingen en dan zo'n faal, doodzonde en dan ook nog een Cos op Fok om janken, 't is/was allemaal niet fraai.
ach zitten hele leuke mensen tussen hoor in de COS af en toe de commentaren ach ik lees veel kijken doe ik al de hele week niet meer ja gister wel even de live uitzending en gerard vond ik gewoon de grootste lul die daar rond liep.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, drama, zulke hoge verwachtingen en dan zo'n faal, doodzonde en dan ook nog een Cos op Fok om janken, 't is/was allemaal niet fraai.
hihi hij loopt zn lul achternaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach zitten hele leuke mensen tussen hoor in de COS af en toe de commentaren ach ik lees veel kijken doe ik al de hele week niet meer ja gister wel even de live uitzending en gerard vond ik gewoon de grootste lul die daar rond liep.
Op de finale na is het volgens mij wel gedaan. 4 saaie zeikerds in een groot huis, nee dank je. Af en toe nog even naar Seg. kijken en dat was het dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Reistubetje tandpasta moet voldoende zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
nog niet eens om dat maar meer omdat ik niet tegen mensen ken die 24 uur per dag de juiste antwoorde geeft die een ander wilt horen, die mij te correct was al die tijd nee en dan dat haar en die grijns nee is mijn typ niet geld of geen geld vond hem niksquote:
Eindelijk weer TBBT kunnen kijkenquote:
Nee, echt niet, ik ben teruggekeerd in de ST op het oude nest zoals meerdere en dat was een tijdje best leuk (maar 1 ban gescoord maar, ik was best lief )quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zat daar vast onder een kloontje te posten.
Bronquote:Herdenking Pim Fortuyn in volle gang
6 mei 2011
Acht mensen verzamelden zich vanmorgen bij het voormalige huis van Fortuyn. Pim Fortuyn werd 9 jaar geleden doodgeschoten op het Mediapark in Hilversum.
De groep is die stilstaat bij de dood van de politicus is nu bij begraafplaats Westerveld in Driehuis. De plek waar Fortuyn even begraven lag, voordat hij naar Italië werd overgebracht.
Daarna gaan ze naar het Mediapark in Hilversum. Om vijf uur begint een stille tocht. Die eindigt bij het standbeeld van Fortuyn op de Korte Hoogstraat in Rotterdam. Daar wordt het programma afgesloten met toespraken, bloemen en een minuut stilte.
De aanslag op Fortuyn veroorzaakte een schokgolf door Nederland. Zeker in Rotterdam, waar de lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam een derde van alle zetels in de gemeenteraad veroverde.
De officiële herdenking wordt georganiseerd door de Stichting Beeld van Pim en de Vrienden van Pim Fortuyn.
Had jij een banquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik ben teruggekeerd in de ST op het oude nest zoals meerdere en dat was een tijdje best leuk (maar 1 ban gescoord maar, ik was best lief )
Gerard gaf juist helemaal niet het juiste antwoord, het juiste antwoord voor een ex-bewoner is dat het ze niet uitmaakt wie er vertrekt, Gerard was gewoon heel eerlijk toen hij direct "Mo" zei toen hem gevraagd werd wie hij het liefst zag vertrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog niet eens om dat maar meer omdat ik niet tegen mensen ken die 24 uur per dag de juiste antwoorde geeft die een ander wilt horen, die mij te correct was al die tijd nee en dan dat haar en die grijns nee is mijn typ niet geld of geen geld vond hem niks
Yup, iets van afzeiken van de crew (mod) bij klaarlichte dag, niet zo'n aardige als Pietje hoor, gewoon een echte weggooier, ma jaquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, iets van afzeiken van de crew (mod) bij klaarlichte dag, niet zo'n aardige als Pietje hoor, gewoon een echte weggooier, ma ja
Ok, moet je ook overdag niet doen, terechte ban dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, iets van afzeiken van de crew (mod) bij klaarlichte dag, niet zo'n aardige als Pietje hoor, gewoon een echte weggooier, ma ja
Moeten we nou gaan terugzoeken in je posthistorie welke mod dat geweest kan zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
misschien is hij daar wel eerlijk in, maar vind zulke mannen niks vaak als ik zat te kijken en te luisteren dat correcte en dan zag je hem kijken dat hij eigelijk iets anders wilde zeggen maar voor de lieve vrede aan het draaien wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerard gaf juist helemaal niet het juiste antwoord, het juiste antwoord voor een ex-bewoner is dat het ze niet uitmaakt wie er vertrekt, Gerard was gewoon heel eerlijk toen hij direct "Mo" zei toen hem gevraagd werd wie hij het liefst zag vertrekken.
Ook zijn juichen toen ze idd weggestemd bleek te zijn was een oprecht teken van vreugde, terwijl er andere ex-bewoners bijzaten die ook allang weten wat voor doortrapt serpent Monique is, maar die bleven braaf doen wat ze verteld was: niet lelijk doen over andere (ex-)bewoners.
Welnee, maar ik zit er niet meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, moet je ook overdag niet doen, terechte ban dus
Nee, hoeft echt niet, zoals ik al schreef, was in de ST (Streamtalk) elders (vol)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we nou gaan terugzoeken in je posthistorie welke mod dat geweest kan zijn?
geef maar naam en rugnummer sla ik hem of haar wel ff in mekaar voor jequote:
Nou ja, 't staat wel wat slordig op je CV. Ik heb de mijne inmiddels moeten uitbreiden met een compleet A4quote:
Nee, want jij doet dat echtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maar naam en rugnummer sla ik hem of haar wel ff in mekaar voor je
16 april, maar ik heb geen zin om de ST's door te gaan lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hoeft echt niet, zoals ik al schreef, was in de ST (Streamtalk) elders (vol)
Daar heb ik ook nog een account....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hoeft echt niet, zoals ik al schreef, was in de ST (Streamtalk) elders (vol)
Zit jij ook op Vol?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
16 april, maar ik heb geen zin om de ST's door te gaan lezen.
Ik kan een Gerard een stuk beter hebben dan een Philip of Maik....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien is hij daar wel eerlijk in, maar vind zulke mannen niks vaak als ik zat te kijken en te luisteren dat correcte en dan zag je hem kijken dat hij eigelijk iets anders wilde zeggen maar voor de lieve vrede aan het draaien was
Nee, doe maar niet, was nog een heel gedoe, met andere users en toen met die malloot van een Gevasa (kent u m nog) nou en die heb ik dus publiekelijk afgebrand etc, etc. en daarna is er ook nog van alles gebeurd, je snapt het was reuze gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
16 april, maar ik heb geen zin om de ST's door te gaan lezen.
hahahaha ja wat denk jij dan kom niet aan Jian hoor van welk forum je ook bent scheld je zo je huidje vol zoiets pik ik niet, voor de rest ben ik best lief hoor en ook wel aardig voor de medemensquote:
Handig, en gevondenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben daar nog een banmeldtopic.
Het verbaasde me dat je vervroegd bent vrijgelaten, zo zie je maar weer, de wonderen .....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 't staat wel wat slordig op je CV. Ik heb de mijne inmiddels moeten uitbreiden met een compleet A4
Ik nodig ze allemaal hier uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Jij bent zeker al poepiebruin?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik nodig ze allemaal hier uit.![]()
Zo, alle boodschappies binnen - morgenochtend nog effe snel vers brood halen - en naar het strand.
weet je , ik vind het gewoon jammer dat ik er echt geen eentje leuk vond in dat huis, waren helemaal geen mensen waarvan ik dacht ja die is echt leuk, behalve Sofietje dan maar ja dat is alweer zolang geledenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan een Gerard een stuk beter hebben dan een Philip of Maik....
tussen de 25 en 30 graden morgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, alle boodschappies binnen - morgenochtend nog effe snel vers brood halen - en naar het strand.
Heb jij daar een ander weerbericht dan wij hier Coos?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op radio Rijnmond.quote:
Boven dat godsvruchtige oord van jou hangt altijd een wolk van verdoemenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij daar een ander weerbericht dan wij hier Coos?
quote:
Als onze medemensen dit al niet kunnen herinneren, ben ik bang dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op radio Rijnmond.![]()
Over twee jaar zeggen de mensen, Pim wie??
Mwah, ik had een enorm goed exit-verhaal, daar was geen speld tussen te krijgen. Op basis van die kwaliteit mag je dan ook zo weer terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat je vervroegd bent vrijgelaten, zo zie je maar weer, de wonderen .....
Die plaatste Pietje gisteren, inderdaad treurig. Maar ga eens een weekje kijken op een VMBO. Je bent dan wel zo ongeveer al het vertrouwen in de toekomst kwijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Als onze medemensen dit al niet kunnen herinneren, ben ik bang dat je gelijk krijgt.
Tjeeeezuss, wat erg
Oooh, werkt dat zo, nou dan kan me hier niks gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik had een enorm goed exit-verhaal, daar was geen speld tussen te krijgen. Op basis van die kwaliteit mag je dan ook zo weer terug
Ik wist echt niet dat het zo erg was, dit is echt erg, toch ??? wat een gestoorden zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die plaatste Pietje gisteren, inderdaad treurig. Maar ga eens een weekje kijken op een VMBO. Je bent dan wel zo ongeveer al het vertrouwen in de toekomst kwijt.
Dit is redelijk standaard voor wat er tegenwoordig rondloopt op een VMBO in de Randstad. Ok, laat ik niet lullig doen, voor 50 procent. Maar hey, wat zegt dat over de generatie die die kinderen op de wereld heeft gezet. Ik bedoel, dat soort dingen leer je thuis, niet eens op een school.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat het zo erg was, dit is echt erg, toch ??? wat een gestoorden zeg
Ja, gisteren gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat het zo erg was, dit is echt erg, toch ??? wat een gestoorden zeg
Ik zit op m'n werk, bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Coos het volgende:
Tip:
Ga allemaal eens lekker naar buiten vandaag.![]()
Ik spring op m'n brommert
De zon schijnt hier helemaal nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Coos het volgende:
Tip:
Ga allemaal eens lekker naar buiten vandaag.![]()
Ik spring op m'n brommert
De zon is vooral lekker als je op het water zit, op het land is het al snel te heet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik ben niet zo'n zonaanbidder
Op vakantie, met water in de buurt, dan trek ik het wel. En een hele grote stapel boeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De zon is vooral lekker als je op het water zit, op het land is het al snel te heet.
Bij Jr. op de middelbare school was het gewoon een schoolregel dat je je mobiel niet binnen school mocht gebruiken, en zo wel, dan was je hem een week kwijt...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je als docent een pingende leerling z'n mobiel afpakt heb je gelijk een verontwaardigde ouder binnen de schoolmuren met "Mijn kind moet bereikbaar zijn" en dan is dat nog het meest fatsoenlijke wat er te horen is.
Nederland is wat mij betreft moreel gezien finaal naar de tering. Tijd voor een nieuwe oorlog, een lekkere verse met data in deze eeuw, dan blijft het wel weer even bij
Ik voel me nu echt een mummiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pingen moet idd verboden worden, whatsappen daarentegen......
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik twee dagen op zoek naar mijn leesbril, ligt ie in de koelkast![]()
Het is toch echt de leeftijd die mij parten begint te spelen
Das waar, en je hebt iig een coole leesbrilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij je alles in de koelkast gaat leggen, dan wordt het weer overzichtelijk.
Ja, in de groentelade. Lekker fris op mijn hoofd. Ik maak mij serieus af en toe zorgen, dat soort van gekke dingen heb ik steeds vaker. Wil ik iets gaan doen, kom ik in beweging en ben ik halverwege de kamer en denk ik "Wat wilde ik ook alweer gaan doen"quote:
Ik loop ook 10 keer naar boven om iets te halen, en doe dan vervolgens iets anders en kom met lege handen weer beneden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, in de groentelade. Lekker fris op mijn hoofd. Ik maak mij serieus af en toe zorgen, dat soort van gekke dingen heb ik steeds vaker. Wil ik iets gaan doen, kom ik in beweging en ben ik halverwege de kamer en denk ik "Wat wilde ik ook alweer gaan doen"
Als ik 't je zou vertellen ben je 't al vergeten voor je erheen geklikt bentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben ze op Fok! een subforum voor dementen of zit ik hier dan wel redelijk goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |