Van mij wel, ik hoef er niet naast te lopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dan mag ik gewoon alles aan
Dieet gaat tot na het weekend toch al de deur uit, wel nog braaf mn uurtje wandelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
nou goed nieuws voor sommige onder ons, morgen is het anti dieetdag dus je lekker volproppen hoor
Brombeerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij wel, ik hoef er niet naast te lopen
Morgen gaan we op reis. Naar onze oudste zoon. Die woont en werkt in de omgeving van Tours. En na al dat gepraat over eten ga ik denk ik de spetterpan maar eens aanslingeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
nou goed nieuws voor sommige onder ons, morgen is het anti dieetdag dus je lekker volproppen hoor
Rond de tafel of ga je dan ook echt naar buiten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dieet gaat tot na het weekend toch al de deur uit, wel nog braaf mn uurtje wandelen.
Echt naar buiten, de paden op, de lanen in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rond de tafel of ga je dan ook echt naar buiten?
Stoerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt naar buiten, de paden op, de lanen in.
dan ben jij wel lang he maar 65 is toch mooi...............quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand Heks, val in de categorie getailleerde spijkers. Alhoewel: weeg tegenwoordig bij een lengte van 1.75 m wel 65 hele kilo's!!! En dat was ooit 51.
Dan heb je dus een hele grote tuinquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je loopt hier zo de weilanden in, best prettig.
oh gezellig even naar je kind, nou eetsequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Morgen gaan we op reis. Naar onze oudste zoon. Die woont en werkt in de omgeving van Tours. En na al dat gepraat over eten ga ik denk ik de spetterpan maar eens aanslingeren.
Ik begon er ook pas mee na 8 jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heb je dus een hele grote tuin
Ik loop hier zo de bossen in, is ook wel leuk. Moet ik toch eens mee gaan beginnen na vier jaar wonen hier
Ik doe het af en toe wel, maar dan pak ik eerst de auto om naar een wandelroute te rijden. Misschien morgen maar weer eens doen.quote:
Dan maar niet in OUD laten zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar heel onverantwoord de verkeerde houding in de draagdoek... dat moet andersom.
Nou zat hij dat later ook wel, maar we begonnen met eendjes voeren, en dat is veel leuker als je het ook goed kunt zien.
Nee daaromquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan maar niet in OUD laten zien![]()
Lijkt hij overigens op zijn grote broer?
Meid, ik heb zelfs 6 weken in een strafkamp ('t Ruige Veld te Rolde) gezeten omdat de schoolarts vond dat ik te mager was!! Moest ik elke broodmaaltijd eerst een boterham met kaas eten voor ik iets anders mocht en ik lust geen kaas!! Wel 4 kilo gegroeid in die 6 weken en toen k weer thuis was waren ze er volgens mij binnen 3 weken weer af! Maar ik leef nog steeds en later kwamen ze er achter dat dik zijn helemaal niet zo gezond is. Ik blij!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ben jij wel lang he maar 65 is toch mooi...............
ben 164 zoiets en 53/55 ach maak me er nu niet meer druk om vroeger wel hoor zelf maandenlang bruine bonen als ontbijt gegeten iemand vertelde je werd er dik van, nou ik alleen misselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |