Moet je Soury om spareribs vragen, die mest je wel vetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een paar kilo erbij zal ik best willen
helpt ook niet al eet ik best veel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je Soury om spareribs vragen, die mest je wel vet
is in noord pietje ik woon bij 40/45quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
ja las het, leuker kennen ze het niet maken vlag op zijn kop dom toch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Belastingdienst Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Tsja, treurigheid troef. De oudere man heeft gelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ok, wanneer is een rokje te kort, ik blijf maar twijfelen.
*gaat meetlint pakkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....
Dan kan ik rokjes tot 52cm dragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....
Op het dikste deelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
Dat ligt er natuurlijk wel aan waar ik meet
Ik ken dat. Heb nooit gelijnd maar eten boeit me dus echt niet, honger heb ik ook eigenlijk nooit. En als ik alleen ben sla ik met gemak 3, 4 maaltijden over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
Hehe ik dus ook, ik sla er iets teveel over soms, en dat voel ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken dat. Heb nooit gelijnd maar eten boeit me dus echt niet, honger heb ik ook eigenlijk nooit. En als ik alleen ben sla ik met gemak 3, 4 maaltijden over.
Hangt af van de fraaiheid van je benen en echt te kort is het als je clitpiercing in beeld komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ok, wanneer is een rokje te kort, ik blijf maar twijfelen.
Pics!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
Als ik net boven de knie meet mag ik deze wel aan
Die heb ik niet, dus dan mag ik gewoon alles aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt af van de fraaiheid van je benen en echt te kort is het als je clitpiercing in beeld komt
LOL, kunnen we samen aan de enkelrokken, hoe flower powerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik net een moslima, wat een kutregels verzin jij.
Hier nog zo iemand Heks, val in de categorie getailleerde spijkers. Alhoewel: weeg tegenwoordig bij een lengte van 1.75 m wel 65 hele kilo's!!! En dat was ooit 51.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
ik hoef niet op mijn lijn te letten was het maar waar dat ik over lijnen enzo kan meepraten maar helaas kan eten wat ik wil komt niks bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |