WHOAH WHOAH, HELP HELP!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.quote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
een Kiloknaller !!! daar knap je van opquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Wijquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
Tuinbonen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Maar waarom is dat een paupersubforum?
OKE!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vultquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vult
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te kokenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.
Zuchtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik kniijp er effe tussenuit...
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
Hmm nog een kilo of 5. Maar door medicatie moet ik echt supersuperstrak lijnen, anders gaat er geen gram af. Maar ik ga maar weer even een paar dagen 'normaal' eten, even aansterken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/
Je wilt toch geen anna heten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
boboti (van Knorr) een echte aanrader!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm nog een kilo of 5. Maar door medicatie moet ik echt supersuperstrak lijnen, anders gaat er geen gram af. Maar ik ga maar weer even een paar dagen 'normaal' eten, even aansterken.
Hehehe daar ben ik wel heel ver van verwijderd. Ik heb gewoon weinig honger, en douw dan met moeite iets weg.quote:
Mia zijn is ook niet alles denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef mootie het volgende:
Ik zou ook wel slecht zijn in Ana, ik voel het altijd meteen als ik te weinig eet.
krielkipquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weeg 102 kilo. Ik moet toch eens wat meer op de lijn letten!
Kilo-knaller krielkip!quote:
Wat voor tuig sleep jij allemaal binnen hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
Gisteren vond je me nog beschaafd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor tuig sleep jij allemaal binnen hier
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
Nog 5 kg, dan vind ik het wel best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afgelopen winter vijftien kilo aangekomen (jawel, in één winter tijd, zo handig gaat dat bij mij), ben deze week maar weer begonnen met iedere dag fanatiek fietsen.
Daar zit ik nu weer aan te denken Pietje, 't is bijna weer zomervakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
15 is best veel ja, is 't alweer zo lang geleden dat je op dat idiote plan kwam om opeens zoveel te gaan sporten.
Die ben ik met veertien dagen kwijtquote:
Wees toch blij, ik zou zo met je willen ruilen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
ik hoef niet op mijn lijn te letten was het maar waar dat ik over lijnen enzo kan meepraten maar helaas kan eten wat ik wil komt niks bij
een paar kilo erbij zal ik best willenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees toch blij, ik zou zo met je willen ruilen.
Moet je Soury om spareribs vragen, die mest je wel vetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een paar kilo erbij zal ik best willen
helpt ook niet al eet ik best veel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je Soury om spareribs vragen, die mest je wel vet
is in noord pietje ik woon bij 40/45quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
ja las het, leuker kennen ze het niet maken vlag op zijn kop dom toch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Belastingdienst Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Tsja, treurigheid troef. De oudere man heeft gelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ok, wanneer is een rokje te kort, ik blijf maar twijfelen.
*gaat meetlint pakkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....
Dan kan ik rokjes tot 52cm dragenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de omtrek van 1 bovenbeen meer is dan de lengte van de rok....
Op het dikste deelquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
Dat ligt er natuurlijk wel aan waar ik meet
Ik ken dat. Heb nooit gelijnd maar eten boeit me dus echt niet, honger heb ik ook eigenlijk nooit. En als ik alleen ben sla ik met gemak 3, 4 maaltijden over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehe ik dus ook, ik sla er iets teveel over soms, en dat voel ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ken dat. Heb nooit gelijnd maar eten boeit me dus echt niet, honger heb ik ook eigenlijk nooit. En als ik alleen ben sla ik met gemak 3, 4 maaltijden over.
Hangt af van de fraaiheid van je benen en echt te kort is het als je clitpiercing in beeld komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ok, wanneer is een rokje te kort, ik blijf maar twijfelen.
Pics!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
Als ik net boven de knie meet mag ik deze wel aan
Die heb ik niet, dus dan mag ik gewoon alles aanquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt af van de fraaiheid van je benen en echt te kort is het als je clitpiercing in beeld komt
LOL, kunnen we samen aan de enkelrokken, hoe flower powerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik net een moslima, wat een kutregels verzin jij.
Hier nog zo iemand Heks, val in de categorie getailleerde spijkers. Alhoewel: weeg tegenwoordig bij een lengte van 1.75 m wel 65 hele kilo's!!! En dat was ooit 51.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
ik hoef niet op mijn lijn te letten was het maar waar dat ik over lijnen enzo kan meepraten maar helaas kan eten wat ik wil komt niks bij
Van mij wel, ik hoef er niet naast te lopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dan mag ik gewoon alles aan
Dieet gaat tot na het weekend toch al de deur uit, wel nog braaf mn uurtje wandelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
nou goed nieuws voor sommige onder ons, morgen is het anti dieetdag dus je lekker volproppen hoor
Brombeerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij wel, ik hoef er niet naast te lopen
Morgen gaan we op reis. Naar onze oudste zoon. Die woont en werkt in de omgeving van Tours. En na al dat gepraat over eten ga ik denk ik de spetterpan maar eens aanslingeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
nou goed nieuws voor sommige onder ons, morgen is het anti dieetdag dus je lekker volproppen hoor
Rond de tafel of ga je dan ook echt naar buiten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dieet gaat tot na het weekend toch al de deur uit, wel nog braaf mn uurtje wandelen.
Echt naar buiten, de paden op, de lanen in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rond de tafel of ga je dan ook echt naar buiten?
Stoerquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt naar buiten, de paden op, de lanen in.
dan ben jij wel lang he maar 65 is toch mooi...............quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand Heks, val in de categorie getailleerde spijkers. Alhoewel: weeg tegenwoordig bij een lengte van 1.75 m wel 65 hele kilo's!!! En dat was ooit 51.
Dan heb je dus een hele grote tuinquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je loopt hier zo de weilanden in, best prettig.
oh gezellig even naar je kind, nou eetsequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Morgen gaan we op reis. Naar onze oudste zoon. Die woont en werkt in de omgeving van Tours. En na al dat gepraat over eten ga ik denk ik de spetterpan maar eens aanslingeren.
Ik begon er ook pas mee na 8 jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan heb je dus een hele grote tuin
Ik loop hier zo de bossen in, is ook wel leuk. Moet ik toch eens mee gaan beginnen na vier jaar wonen hier
Ik doe het af en toe wel, maar dan pak ik eerst de auto om naar een wandelroute te rijden. Misschien morgen maar weer eens doen.quote:
Dan maar niet in OUD laten zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar heel onverantwoord de verkeerde houding in de draagdoek... dat moet andersom.
Nou zat hij dat later ook wel, maar we begonnen met eendjes voeren, en dat is veel leuker als je het ook goed kunt zien.
Nee daaromquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan maar niet in OUD laten zien![]()
Lijkt hij overigens op zijn grote broer?
Meid, ik heb zelfs 6 weken in een strafkamp ('t Ruige Veld te Rolde) gezeten omdat de schoolarts vond dat ik te mager was!! Moest ik elke broodmaaltijd eerst een boterham met kaas eten voor ik iets anders mocht en ik lust geen kaas!! Wel 4 kilo gegroeid in die 6 weken en toen k weer thuis was waren ze er volgens mij binnen 3 weken weer af! Maar ik leef nog steeds en later kwamen ze er achter dat dik zijn helemaal niet zo gezond is. Ik blij!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ben jij wel lang he maar 65 is toch mooi...............
ben 164 zoiets en 53/55 ach maak me er nu niet meer druk om vroeger wel hoor zelf maandenlang bruine bonen als ontbijt gegeten iemand vertelde je werd er dik van, nou ik alleen misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |