WHOAH WHOAH, HELP HELP!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.quote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
een Kiloknaller !!! daar knap je van opquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Wijquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
Tuinbonen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Maar waarom is dat een paupersubforum?
OKE!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vultquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vult
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te kokenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.
Zuchtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik kniijp er effe tussenuit...
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
Hmm nog een kilo of 5. Maar door medicatie moet ik echt supersuperstrak lijnen, anders gaat er geen gram af. Maar ik ga maar weer even een paar dagen 'normaal' eten, even aansterken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/
Je wilt toch geen anna heten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
boboti (van Knorr) een echte aanrader!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm nog een kilo of 5. Maar door medicatie moet ik echt supersuperstrak lijnen, anders gaat er geen gram af. Maar ik ga maar weer even een paar dagen 'normaal' eten, even aansterken.
Hehehe daar ben ik wel heel ver van verwijderd. Ik heb gewoon weinig honger, en douw dan met moeite iets weg.quote:
Mia zijn is ook niet alles denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:35 schreef mootie het volgende:
Ik zou ook wel slecht zijn in Ana, ik voel het altijd meteen als ik te weinig eet.
krielkipquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weeg 102 kilo. Ik moet toch eens wat meer op de lijn letten!
Kilo-knaller krielkip!quote:
Wat voor tuig sleep jij allemaal binnen hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
Gisteren vond je me nog beschaafd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor tuig sleep jij allemaal binnen hier
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
Nog 5 kg, dan vind ik het wel best.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afgelopen winter vijftien kilo aangekomen (jawel, in één winter tijd, zo handig gaat dat bij mij), ben deze week maar weer begonnen met iedere dag fanatiek fietsen.
Daar zit ik nu weer aan te denken Pietje, 't is bijna weer zomervakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
15 is best veel ja, is 't alweer zo lang geleden dat je op dat idiote plan kwam om opeens zoveel te gaan sporten.
Die ben ik met veertien dagen kwijtquote:
Wees toch blij, ik zou zo met je willen ruilen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef Toverheks het volgende:
ik hoef niet op mijn lijn te letten was het maar waar dat ik over lijnen enzo kan meepraten maar helaas kan eten wat ik wil komt niks bij
een paar kilo erbij zal ik best willenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wees toch blij, ik zou zo met je willen ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |