WHOAH WHOAH, HELP HELP!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.quote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
een Kiloknaller !!! daar knap je van opquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Wijquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel in welk pauper subforum je zit ?
Real Live Soap van die mongolen enzo
Tuinbonen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een Kiloknaller !!! daar knap je van op
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Maar waarom is dat een paupersubforum?
OKE!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... blijf maar effe, dan kom je er vanzelf achter ...
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vultquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Te weinig gegeten denk ik, en ik heb ook gewoon geen zin in eten.Probeer nu iets te bedenken wat ik echt heel lekker vind.
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem dan gewoon boterham dat je maag zich ff vult
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te kokenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Net een wit boterhammetje weggepropt, zo even bruin halen.
Zuchtquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal bezoek![]()
Hellup ik ben dat RLS ummer vergeten, Pietje, Remlof of wie dan ook doe effe wat
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik kniijp er effe tussenuit...
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar wel iets eten hoor, anders kom je maar hier heen kipshoarma met salade broodjes en saus had geen zin vandaag in te koken
dat is ook niet goed dat je door dat lijnen helemaal niks meer wilt eten, weeg jij dan zoveel en zo ja hoeveel moet eraf??/quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben van kinds af aan al een slechte eter, lust alles, maar bijna nooit honger. En nu ik een tijdje heb gelijnd heb ik gewoon helemaal geen honger meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |