Van welk kind van me? Heb er 4!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Van het bos, het weiland, het kind van Spuitje, Haks die bruine bonen eet?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De commando's waren een meetlint vergeten en dus moest er iemand naast het dode lichaam van bin laden gaan liggen om z'n lengte op te nemen.
De commando's waren een meetlint vergeten en dus moest er iemand naast het dode lichaam van bin laden gaan liggen om z'n lengte op te nemen.
Dat werkt toch ook dan, zo dom vind ik dat niet alsof ze van alles maar mee slepen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naast zo'n vent in het bloed en in de rook gaan liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ook niet dom, maar zo'n bericht vind ik echt prachtig. Zie 't meteen voor me.
Die groene baretten zijn wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naast zo'n vent in het bloed en in de rook gaan liggen.
Wat zullen die soldaten een adrenaline rush hebben gehad.
Dat was precies wat ik dacht !quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, treurigheid troef. De oudere man heeft gelijk
nee serieus ik vindt het een schandequote:
Ik eet alleen biologische scharrel-kabouters!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee serieus ik vindt het een schande![]()
komt door die kiloknallers dan verweken je hersenen![]()
die vrouw in het begin met die blauwe jas![]()
ik heb Bami gemaakt trouwens![]()
en ik ga zo de badkamer soppen...
effe pauze
Die van de Appie ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet alleen biologische scharrel-kabouters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |