Van welk kind van me? Heb er 4!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Van het bos, het weiland, het kind van Spuitje, Haks die bruine bonen eet?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De commando's waren een meetlint vergeten en dus moest er iemand naast het dode lichaam van bin laden gaan liggen om z'n lengte op te nemen.
De commando's waren een meetlint vergeten en dus moest er iemand naast het dode lichaam van bin laden gaan liggen om z'n lengte op te nemen.
Dat werkt toch ook dan, zo dom vind ik dat niet alsof ze van alles maar mee slepen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naast zo'n vent in het bloed en in de rook gaan liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is ook niet dom, maar zo'n bericht vind ik echt prachtig. Zie 't meteen voor me.
Die groene baretten zijn wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naast zo'n vent in het bloed en in de rook gaan liggen.
Wat zullen die soldaten een adrenaline rush hebben gehad.
Dat was precies wat ik dacht !quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, treurigheid troef. De oudere man heeft gelijk
nee serieus ik vindt het een schandequote:
Ik eet alleen biologische scharrel-kabouters!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee serieus ik vindt het een schande![]()
komt door die kiloknallers dan verweken je hersenen![]()
die vrouw in het begin met die blauwe jas![]()
ik heb Bami gemaakt trouwens![]()
en ik ga zo de badkamer soppen...
effe pauze
Die van de Appie ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet alleen biologische scharrel-kabouters!
Nee van de Aldi! Vlees van de Appie!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die van de Appie ?
die zijn lekkerwel effe goed aanbakken, dan smaken ze het best
Niet ???quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Fannn![]()
Alsof de RLS sc het enige in ons leven is
Succesquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij ook niet![]()
maar ik ga de badkamer soppen![]()
mot ook gebeuren
Gerard in beeld en de kleine begint te grijnzenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
oh ik was heel SST vergeten weer en schakel net in zie gerard
maakt nog niet zoveel uit hoor je mag hem best verwennen, ja snotterig dan weer warm dan weer koud gisterenavond had ik de cv op 22 omdat het echt hier wel winter leek zo koud was het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerard in beeld en de kleine begint te grijnzen
Het is laat, ik weet, maar hij is een beetje off, ik zit m de hele dag al te voeden, beetje snotterig dan gaat drinken wat minder.
Ben je gek, het is toch ook een maf gezicht zo'n lampekapquote:
ghihihiquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je gek, het is toch ook een maf gezicht zo'n lampekap
ja wat een opluchting.....Niet dat het er nu beter op wordt maar die is opgerotquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
moet ff blij doen, moniquejankenneukmemaar is het SST huis uit
en welke was dat ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
moet ff blij doen, moniquejankenneukmemaar is het SST huis uit
@huilenmetMoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en welke was dat ?
ja sorry niet gevolgd...
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die grietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en welke was dat ?
ja sorry niet gevolgd...
Die alleen maar zaan het neuken en het janken was...die....De deelnemers: Monique Pisters (30) #6quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat zegt me toch niks
ow... owkeeeeeeeequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die griet
nee spannend wordt het toch niet meer maar gun haar gewoon geen finaleplaats vond dat echt een grote trutquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat een opluchting.....Niet dat het er nu beter op wordt maar die is opgerot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |